Africa Twin Forum - POLAND

Africa Twin Forum - POLAND (http://africatwin.com.pl/index.php)
-   Uklad paliwowy i wydechowy (http://africatwin.com.pl/forumdisplay.php?f=6)
-   -   gaśnie na wolnych obrotach... (http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=1968)

lukasz gorzynski 17.11.2008 11:07

gaśnie na wolnych obrotach...
 
czesc wszystkim
jestem nowicjuszem w africach, pierwszy sezon. motor z 90 roku. 48000 przejechane. zrobilem sam raptem kilka tysiecy. ostatnio probowalem go przeprowadzić i mimo odpalenia nie trzyma obrotów , gaśnie na wolnych obrotach. stal jakies 3 tygodnie w garażu ,paliwa nie bylo pod kurek wiec może sie rozfrakcjonowała i nazbierało sie wody?? nie wiem proszę o podpowiedź mądrzejszych. :)

z góry dzieki za pomoc.
w potrzebie jestem bo musze go przeprowadzic do nowego mieszkania ? garażu a nie chce wchodzic w koszty wynajmu przyczepki- cholera.:)


gural

hubert 17.11.2008 11:16

Cześć Łukasz :)

Paliwo to na pewno nie jest. Napisz coś więcej jak się zachowuje silnik jak jest zimny a jak gdy jest ciepły jak na ssaniu a jak bez ssania ... Jechać się da i tylko jest problem z wolnymi obrotami czy w ogóle nie chce jechać ?

lukasz gorzynski 17.11.2008 11:21

czesc Hubert
dzieki za szybką odpowiedz. na ssaniu tylko odpala bez ssania wogole. jechac sie nie da bo przy probie zmiany biegu spada w dół, tzreba sztucznie podkręcac go gazem zeby trzymal powyzej 1,8 tys. a tak to skacze czy zimny czy rozgrzany powmiędzy 1,2 a 1, 6 tysiąca. . probowalem jechac ale przy probie wrzucenia jedynki mowi dziekuje...
gural

rambo 17.11.2008 11:24

cos jak zapchana dysza paliwa od wolnych obrotów

lukasz gorzynski 17.11.2008 11:42

czesc rambo
czy gdzies w necie znajde jakąś obrazkową instrukcję jak sie do tego dobrac i wyczyścić?
jak juz wspominalem jestem jeszcze zielony i dużo praktyki przedemną:)
gural

Zazigi 17.11.2008 11:47