Africa Twin Forum - POLAND

Africa Twin Forum - POLAND (http://africatwin.com.pl/index.php)
-   Inne tematy (http://africatwin.com.pl/forumdisplay.php?f=24)
-   -   Wings wydech (http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=30371)

PiraniaD 12.10.2017 22:12

Wings wydech
 
Czy miał ktoś problemy w wojażach po Europie z tumikiem Wings z powodu braku homologacji?

falcon500 13.10.2017 10:17

Ja mam dwa Wingsy w dużym kacie ADV. Przejeździłem ostatnio Słowację , Węgry , Rumunię , Bułgarię , Grecję , Albanię , Czarnogórę i Chorwację i problemów nie było. Co prawda ja jeżdżę na db kilerach ( tych większych ), przez co motur nie drze tak ryja, ale wiadomo ,że w tych krajach to generalnie można więcej. Jak jest np. a Austrii , Germanii to nie wypowiadam się nie mam doświadczenia.

Szycha 13.10.2017 11:30

Jechaliśmy na pełnych przelotach Hornetem 900 Bandziorem 1200 i R1200 przez m.in całą Austrię i nie było problemów - na przejściu Austria - Węgry austriacki celnik obejrzał motocykle jak sobie buczały elegancko pod dachem i nic nie powiedział. Jak będzie służbista to wszędzie się dopieprzy. Leć z umiarem, nie świruj, widzisz służby odpuszczasz gaz, kulturalnie się zachowujesz i powinno być ok.

Novy 13.10.2017 12:21

1 Załącznik(ów)
Nie muszą stać służby, żeby kogoś złapać.
Proponuję wpisać w Google frazę: Lärmmessung über leitpfosten
i pooglądać grafikę

Dla leniwych jeden z wielu obrazków i zasada działania:
Załącznik 74088

Znaków ostrzegawczych w de nie widziałem, były natomiast na pewno jak ostatnio przelatywałem przez Belgię i Holandię.
W lecie pośród tuneli na włosko-austryjackich górskich serpentynach Policja sprawdzała wydechy wszystkich motocylki. Wątpię, żeby chodziło o zagrożenie lawinowe. Raz jechałem drogą, gdzie były tunele, przez które nie mogły przejeżdżać wyłącznie motocykle.