Africa Twin Forum - POLAND

Africa Twin Forum - POLAND (http://africatwin.com.pl/index.php)
-   Inne tematy (http://africatwin.com.pl/forumdisplay.php?f=24)
-   -   AT 94r. prośba o opinie (http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=19808)

nalesnikplock 23.12.2013 18:33

AT 94r. prośba o opinie
 
Witam serdecznie.
w temacie AT nie mam za dużo doświadczenia,oprócz kilku artykułów i testów porównawczych. mam możliwość nabycia wyżej wymienionego sprzętu, przejechane ok.75kkm,technicznie sprawna, sprzedający to mój znajomy. co mnie martwi to rocznik, chociaż mówią, żeby się tym nie przejmować. problem jest taki, że wizualnie jest troszkę zajechana, pęknięty błotnik, czasza, leciutko, ale zawsze, no i pęknięte siedzenie. nie wiem czy cena jest warta jeszcze utargowania. ostatni właściciel przejechał nią 30kkm bez żadnej awarii.pompa paliwa podłączona z obejściem styków, nie wiem jakiś lut czy co...wymienione sprzęgło i napęd,hałasujący kosz sprzęgła.wiadomo, że nie chciałbym od razu coś robić. szukam dla siebie sprzętu na długo, AT odpowiada mi całkowicie, mam pytanie, jaka jest możliwość zmęczenia materiału, bo od czasu do czasu poprzedni właściciel wjechał nią tu i uwdzie i to nie najdelikatniej. proszę Was o opinie, ważna jest dla mnie każda rada. nie ukrywam, że czas nie działa na moją korzyść.
dzięki za wszelką pomoc
pozdarwiam i Wesołych Świąt dla Wszystkich :)

Wegrzyn 23.12.2013 18:53

Hey!
Tak naprawdę to ciężko Ci będzie pomóc, bo nawet zdjęć nie ma, że o cenie nie wspomnę. Moim zdaniem, jak od znajomego, znasz całą historię i moto Ci odpowiada to kupuj. Kosz sprzęgłowy to normalka w at, po prostu po jakimś przebiegu, jak nie zmienisz sprężynek to będzie dzwonił. Ludzi z tym jeżdżą i już. Czachę jak pęknięta zawsze możesz skleić, lub kupić drugą. To jest enduro i takie rzeczy się zdarzają. Siedzenie zrobi Ci Zetjohny z forum takie jakie sobie wymarzysz. Wszystko jest kwestią ceny za moto :)

Mallory 23.12.2013 19:32

sprawdź wałek

Grucha 23.12.2013 20:34