Africa Twin Forum - POLAND

Africa Twin Forum - POLAND (http://africatwin.com.pl/index.php)
-   Dom forumowicza - wszystko do domu i o domu (http://africatwin.com.pl/forumdisplay.php?f=173)
-   -   Pianino (http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=28582)

poss'ter 01.03.2017 22:40

Pianino
 
Czołem,

Muszę kupić pianino dla córki która ma 8 lat i od 2 lat, raz w tygodniu chodzi na lekcje grania. Do tej pory w domu był keyboard, ale potrzebne już pianino.

Nie znam się i szukam porady.
Przy zakupie zwraca się uwagę na pewno na dźwięk, ale może i na markę, stan, wiek instrumentu? Coś podpowiecie? Ja nie mam za grosz słuchu i jak pisałem zupełnie się nie znam, co kupić za rozsądną cenę? Raczej używane. Gdzie szukać: allegro, komisy, inne?
pozdr.
poss

graphia 01.03.2017 22:45

serio potrzebne Ci prawdziwe pianino? może poszukaj czegoś elektronicznego z bardzo realnie ważoną klawiaturą?

krakus 01.03.2017 22:51

Tomekv4 miał coś w garażu :)

szynszyll 02.03.2017 00:16

jak wyzej. Pogadaj z nauczycielem. Dobra elektronika na pewno da rade na tym etapie.

zimny 02.03.2017 07:11

Kup elektroniczne z półważoną (lub ważoną) klawiaturą. Będzie w sam raz i mobilne. Ja się orientuje w sprzęcie gitarowym ale po południu mogę ojca podpytać - on ma pojęcie.

Franz 02.03.2017 07:11

Najwiecej mają do powiedzenia co niewiele wiedzą.
Mialem dwie siostry , , które skonczyly drugi poiom nauczania.
W domu ( pamietam do dziś )stalo pianino Legnica. To bylo pianino sredniej klasy.
Wyzsze bylo Calisia.
Z ciekawosci popatrzylem na olx. W dobrym stanie do dostrojenia 1500 zl
Z gwarancją 4 tysiace. Oba z Legnicy. Nie są to jakieś wielkie pieniadze.
Wiekszy problem ze zniesieniem, przywiezieniem bo to jest ciężkie.
Zaden keyboard nie zastapi pianina , fortepanu. Keyboard dobry na wesela.
Nie trzeba grać, wystarczy wrzucić dyskietke :D

Nauczyciele preferują tradycyjne metody nauczania jak i tradycyjny sprzęt.
Dlatego pewnie nauczyciel zalecil Ci pianino.

tyran 02.03.2017 07:19