Africa Twin Forum - POLAND

Africa Twin Forum - POLAND (http://africatwin.com.pl/index.php)
-   Inne tematy (http://africatwin.com.pl/forumdisplay.php?f=24)
-   -   Puk Puk czy jest tu jakiś fotograf ? :) (http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=25577)

Ropuch 04.01.2016 18:58

Puk Puk czy jest tu jakiś fotograf ? :)
 
Panowie - HELP :)

Lubię wycieczki, a jeszcze bardziej zdjęcia które uwieczniają te chwile :)
Szukam więc pomysłu na lepszej jakości zdjęcia przy pomocy lepszego obiektywu niż kit 18-55mm do body Canon 450D kupionego zresztą u naszego forumowego kolegi :)
Może ktoś doradzić co kupić - chodzi przede wszystkim o zdjęcia z pleneru głównie widoki (czyli jakiś szeroki kąt); zoomik też by siadł więc z tego powodu stałki raczej odpadają !
Nie jestem profesjonalistą ale zależy mi na lepszym odwzorowywaniu kolorów i głębi ostrości - jak to osiągnąć niedrogim sposobem ?
Może komuś zalega jakiś fajny niepotrzebny obiektyw to chętnie go przygarnę - byle gabaryty mnie nie przerażały :)
Czekam na odpowiedzi tych bardziej zorientowanych, bo od czytania głowa puchnie - seria L raczej niekoniecznie :)

Aha, lustrzanka mi odpowiada bo jest szybka jak wiatr północny, a kompakta kieszonkowca już mam - może dupy nie urywa ale przy dobrym świetle robi zdjęcia jak ta lala i jest mocno pancerny na moje potrzeby - Panasonic FT1 :)

R

7Greg 04.01.2016 19:10

No i zaraz sie zacznie :)

Jeżeli chodzi o mnie to unikaj kompromisów KLIK :)

EDIT:
ew coś bardziej ekstremalnego :) KLIK

graphia 04.01.2016 19:56

16-35/4 L IS. Wersja II 2,8 nie do końca spełniła spodziewane oczekiwania :) A droga niestety cholera.

Ropuch 04.01.2016 20:01

Panowie, chodzi o to, by obiektyw widział i odwzorowywał klimat taki jak widzi je nasze ludzkie oko/oczy - nic mi więcej nie potrzeba :)

graphia 04.01.2016 20:07

przy pełnej klatce to ok 4045 mm i teraz sobie oblicz to pod cropa :)
o to powinno być ok :D http://allegro.pl/canon-ef-s-24mm-st...887945064.html

Neno 04.01.2016 20:14

Cytat: