Africa Twin Forum - POLAND

Africa Twin Forum - POLAND (http://africatwin.com.pl/index.php)
-   Inne tematy (http://africatwin.com.pl/forumdisplay.php?f=24)
-   -   Wzmacniacz TDA 7294 Super cooling bulit by Kazmir (http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=9371)

Kazmir 05.05.2011 22:04

Wzmacniacz TDA 7294 Super cooling bulit by Kazmir
 
Mój dziadek nie był elektronikiem:D, ale pochwalę się taką zabawką;)

Tylko się nie śmiejcie!!! Niby to tylko wzmak, ale czuję się jak bym bronił pracy magisterskiej. To bardzo...........specyficzne forum. Kiedyś było tam inaczej.

http://www.elektroda.pl/rtvforum/vie...474309#9474309
Pozdr...

tomekc 05.05.2011 22:20

No ladne cacko zes wasc wyrzezbil!

Mecia 05.05.2011 22:55

Zajebisty.Chłodzenie zacne. Zrobiłem kiedyś wzmacniacz klasy A na obrone pracy dyplomowej. Nagrzewał się na radiatorach do 90 stopni :D Jajka smażyć.

matjas 05.05.2011 22:58

nie znam się na elektronice ale super, że Ci się udało zrobić coś takiego. i działa. i cieszy!!c:bow:
co do elektrody - trza wiele pokory chyba i ... poczucia humoru coby się tam forumować.

u nas lepiej ;)

matjas

Lepi 06.05.2011 08:11

Budowałem podobne cudo na zaliczenie przedmiotu. Trochę przedobrzyłem starając się uzyskać jak najmniejsze zniekształcenia nieliniowe. Ofiarą padły oczywiście wszystkie zabezpieczenia i nie tylko. Wszystko działało na laboratoryjnych zasilaczach w trakcie zaliczenia. Zniekształcenia były niemierzalne :)
No a potem jak to w życiu, podłączyłem do sieci i było wielkie bum :D

tomkow 06.05.2011 09:28