Africa Twin Forum - POLAND

Africa Twin Forum - POLAND (http://africatwin.com.pl/index.php)
-   Regularne czynności serwisowe (http://africatwin.com.pl/forumdisplay.php?f=3)
-   -   Serwis Africa Twin - pomoc w nauce od podstaw :) (http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=31665)

vanik 08.04.2018 12:51

Serwis Africa Twin - pomoc w nauce od podstaw :)
 
Witam!

Jestem posiadaczem Afryki od tego roku i z racji tego, że wcześniej nie miałem za dużo styczności z naprawą motocykli - jestem laikiem w sprawach technicznych. W tym roku wybieram się na 6 tygodni do Azji Centralnej, więc wypada zdobyć podstawową wiedzę w zakresie naprawy motocykla na trasie w razie jakiejś naprawialnej awarii. Chodzi mi tutaj o podstawowe rzeczy w stylu: naprawa pompy paliwa, regulatora napięcia, wymiana linek itd.

Czy ktoś z okolic Śląska lub Małopolski miałby ochotę spotkać się na kilka godzin i wytłumaczyć mi podstawową obsługę? Rozebrać wszystkie owiewki, powiedzieć co gdzie się znajduje. Poradniki na internecie nigdy nie przekażą tak dobrze wiedzy jak doświadczona osoba.

Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc :)


Pozdrawiam
Piotrek

Futrzak 08.04.2018 18:11

Napisz nam śląskiej grupie napewno ktoś pomoże

Emek 08.04.2018 18:34

Serwisowke kup lub ściągnij.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

krakus 08.04.2018 18:56

Są organizowane kursy z podstawy obsługi technicznej motocykli. Może warto się wybrać jeśli jesteś zielony?

Adampio 08.04.2018 21:19

@vanik: ale Ty jest w ogóle nietechniczny czy tylko w motórach nigdy nie grzebałeś?

bukowski 08.04.2018 21:33

Cytat:

Napisał Adampio (Post 578455)
@vanik: ale Ty jest w ogóle nietechniczny czy tylko w motórach nigdy nie grzebałeś?

RD07 da się za ludzki piniondz przygotować tak, żeby nie trzeba było nic naprawiać. Regulator, pompa, solidny przegląd przed wyjazdem i don't worry.