Africa Twin Forum - POLAND

Africa Twin Forum - POLAND (http://africatwin.com.pl/index.php)
-   Umawianie i propozycje wyjazdów (http://africatwin.com.pl/forumdisplay.php?f=71)
-   -   Propozycja enduro-wyprawy Polska-Słowacja(Koszyce)-Rumunia(Bukareszt)-Ukraina(Odessa)-Lwów-Polska ok.2700km (http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=7927)

Hipolit 22.11.2010 17:37

Propozycja enduro-wyprawy Polska-Słowacja(Koszyce)-Rumunia(Bukareszt)-Ukraina(Odessa)-Lwów-Polska ok.2700km
 
Witam wszystkich zainteresowanych:bow:
Nigdy jeszcze nie byłem motocyklem za granicą a już najwyższa na to pora dla mnie ;]
Plan jest następujący;
-wyjazd w sierpniu(jestem studentem więc będę musiał uzbierać resztę funduszy na wyjazd i w razie czego być we wrześniu w domu ale to się jeszcze okaże)
-trasa jaką opracowałem to trasa do jakiej będę w stanie się przygotować, na której pokonanie będzie mnie stać i jaką będę w stanie pokonać jako motocyklista. Taka na pierwszy ogień:p
A mianowicie dla mnie wyjazd z Lubina-Koszyce(Słowacja)-Bukareszt(Rumunia)-Odessa(Ukraina)-Lwów(Ukraina)-Dom
około 2700km do zrobienia.Trasa wyznaczona po drogach ale daje zarys całości.
Co do samej trasy przejazdu jestem oczywiście skłonny coś zmienić ale chciałbym by ogólny zarys podróży został jak to obmyśliłem przynajmniej z Bukaresztu do Odessy. Ale najpierw muszą się znaleśc chętni do takiej wyprawy(przeprawy).
-jeden z najważniejszych punktów podróży:
trasa ma przebiegać przełajowo przez nie utwardzone dzikie drogi albo miejsca gdzie nawet takich nie spotkamy. Wiadomo czym jest taka wyprawa bez walorów turystycznych a więc podróżowanie 'po linii prostej' do następnych punktów podróży zwiedzanie, jeśli jest potrzebny to odpoczynek,nocleg i dalej ogień. Po zwiedzeniu Bukaresztu jazda jak najbliżej wybrzeża morza czarnego(zwiedzenie kilku dzikich plaż) aż do samej Odessy a potem dalej po sznurku do Lwowa.
Wiadomo namiotu muszą być bo co to za przygoda bez nocowania na łonie natury przy ognisku.