Africa Twin Forum - POLAND

Africa Twin Forum - POLAND (http://africatwin.com.pl/index.php)
-   Wszystko dla Afryki (http://africatwin.com.pl/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Zębatka przednia 17 (http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=6935)

imbryk 07.07.2010 12:39

Zębatka przednia 17
 
Czy wie ktoś gdzie można kupić zębatke przednią 17 do RD07.
Nie mogę nigdzie znaleść.
Z góry dzięki.

zbyszek_africa 07.07.2010 13:11

Ja mam, ma jakieś 1000km przejechane, oddam za korzyść alkoholową 0,75 żółtej żołądkówki.
Jestem często w Rzeszowie, jeśli masz blisko to podjedź.
601 262155
pozdr.

karlos 07.07.2010 22:36

Spytaj w Motor-Land , powinni mieć:Thumbs_Up:
Serwus

banditos 07.07.2010 23:00

Podlacze sie pod watek jesli mozna...
Po wymianie na wieksza zabatke lancuch zostaje ten sam?
Dodam ze mysle o 18 zebach...

karlos 07.07.2010 23:07

To zależy jak bardzo masz rozciągnięty;)

Artuditu 07.07.2010 23:40

że tak zapytam
PO CO?

rambo 08.07.2010 00:14

każdy musi sam przez to przejść :p

fajna ta skala Arek, ale u mnie jest do 42 ;)

daniel_87 08.07.2010 09:11

nie lepiej na tył dać mniejszą niż przednią jak patelnia?
dodam ze zmieniajac 45 na 44 zeby z tyłu 5, napinacz jest w polożeniu o 5 nacięć dalej niz na 45 :/

banditos 08.07.2010 09:27

A jak sprawa ma sie z przednia zebatka?

Artuditu 08.07.2010 09:39

A czy zbyt duża zębatka nie haczy o oś dźwigni zmiany biegów?

rambo 08.07.2010 09:59

na 17 na bank będzie walić łańcuch o obudowe osłony przedniej zębatki, ale po co ja to pisze :D

tomozdyn 08.07.2010 10:28

Kupiłem Afri z zębatką przednią wiekszą i po roku szlag mi trafił łożysko wałka zdawczego, czego nikomu nie zycze. Moim zdaniem lepiej zainwestować i wymienić napęd niż tracić fortune na rozpolawianie silnika i wymiane łożyska.

majki 08.07.2010 10:40

Wiem, że Dandy zakłada 17tki jak podnosi tył, żeby łańcuch nie darł po ślizgaczach tak mocno. Nie wadzi podobno o nic ważnego, nie wiem jak z osłoną?

Jak od większej zębatki może paść łożysko wałka?? Raczej od wyrobionej zębatki, zużytego napędu albo innych czynników, ale nie innej ilości zębów...raczej...

zbyszek_africa 08.07.2010 10:42

Moje ulubione przełożenie to 16x46.
@Rambo 17 o nic nie haczy, nie strasz gościa;)
17x45 to motor mułowaty, słabe przyśpieszenie, więcej pali, po prostu Afryka jest za słaba na dynamiczne jeżdzenie..
Ale spróbować można, moja propozycja z korzyścią alkoholową dalej aktualna:D
pozdr.

rambo 08.07.2010 10:54

Zmieniałem ostatnio napęd. Przód dałem 16 od hondy i nowy DID z mojego kramiku. Przez tydzień jeździłem bez osłony zębatki bo terkotał łańcuch jej stelaż ten w środku stalowy przy jeździe do przodu, a przy przetaczaniu do tyłu też o osłone ale od dołu. Nie wiedze tam 17

zbyszek_africa 08.07.2010 11:12

Cytat:

Napisał rambo (Post 122895)
....... Nie wiedze tam 17

To se okulary kup:D

Ten stalowy stelarz jest od tego jak zerwiesz łańcuch, to żeby silnika nie rozp.....ło, ma troszkę szurać...

pozdr.

rambo 08.07.2010 11:48

No Wieczny zdjął tą osłone bo mowie ze teraz bardziej rejli :D

zbyszek_africa 08.07.2010 12:30

Rambo widziałeś co zrobił zerwany łańcuch:mad: na Podlaskim w tej Hondzie CRX, dziurka była jak tralala i duuuuży problem:(
pozdr.

rambo 08.07.2010 17:08

No a to nie była XR650 Siwego..? :dizzy:

wieczny 08.07.2010 21:04

Cytat:

Zmieniałem ostatnio napęd. Przód dałem 16 od hondy i nowy DID z mojego kramiku. Przez tydzień jeździłem bez osłony zębatki bo terkotał łańcuch jej stelaż ten w środku stalowy przy jeździe do przodu, a przy przetaczaniu do tyłu też o osłone ale od dołu. Nie wiedze tam 17
Żeco? Nierozumię co tó napisane jest.

PS: ja mam wszystko rejli. Nawet w ogródku rosną mi trzodkiewki.

Artuditu 08.07.2010 21:18

Co kto lubi. Można dać 17 na trzód tylko po co. Nie lepiej 46 na tył? Przynajmniej na koło lepiej będzie szła:) 17 z przodu się chyba słabo kalkuluje

samul 08.07.2010 22:50

A to ktos ma 46 na tyl do odania za... itd. ? :D

rambo 08.07.2010 22:55

Ja mam razem z kołem :D na 46 w teren spoko ale na asfalcie strasznie dużo cza mieszać biegami i jest męczące to.

zbyszek_africa 09.07.2010 08:57

Cytat:

Napisał rambo (Post 122941)
No a to nie była XR650 Siwego..? :dizzy:

O to, to:mad:

siwy 09.07.2010 09:03

Potwierdzam, dziurę wyjebało właśnie przez źle zamontowaną osłonę zębatki. Była pogięta, krzywo założona i brakowało blachy która powinna prowadzić łańcuch w razie zerwania. Zerwany łańcuch pociągnął za sobą osłonę i zrobiło syf. Wymiana karterów to nie jest tania sprawa.

wieczny 09.07.2010 12:36

Dobrze wiedzieć. Blaszkę sobie zamontuję.

Jaro-Ino 09.07.2010 17:09

Co prawda nie mam AT tylko TA, niemniej prosiłbym o wrzucenie zdjęcia tej osłony razem z blaszką, bo u mnie sam plastik jest a chyba warto sobie dorobić coś takiego i chronić kartery przed ewentualnym kuku. Pozdrawiam :)

BIAŁY 12.03.2013 08:30

Zębatka 17z do RD04 ???
 
Ponieważ tej zimy udało mi się skompletować drugi komplet kół, zastanawiam się nad możliwością szybkiej zmiany przełożeń w przypadku wypadu po czarnym.

Oryginalne przełożenie w mojej RD04 było 16/46.
Obecnie mam zamontowaną z tyłu zębatkę 49z, co do jazdy off jest bardzo ok. Naciąg łańcucha na tej zębatce mam na 15 dołku. Próbowałem założyć 46z ale łańcuch jest za długi i kończy mi się możliwość naciągu.

I teraz pytanie, czy dostępne są zębatki 17z do RD04, oraz czy w ogóle jest możliwość zamontowania takiej zębatki?

Lupus 12.03.2013 10:58

A nie prościej wyciąć z łańcucha oczko?

BIAŁY 12.03.2013 11:08

Tak było by najprościej.
Przyjrzę się jeszcze dokładnie na położenie osi koła.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:27.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.