Africa Twin Forum - POLAND

Africa Twin Forum - POLAND (http://africatwin.com.pl/index.php)
-   Uklad paliwowy i wydechowy (http://africatwin.com.pl/forumdisplay.php?f=6)
-   -   Pompa podcisnieniowa Mikuni (http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=382)

podos 14.04.2008 23:14

Pompa podcisnieniowa Mikuni
 
7 Załącznik(ów)
Ci którzy sledzili nasza Himalajską Odyseję i uważnie czytali wątki wiedzą, ze padła mi tam niepsująca - super - hiper - podcisnieniowa pompa mikuni - taka psia mać, prawie chodząca legenda wsrod afrykanskich pomp. Jak juz ktos kupił, to myslal ze ma do konca życia i go ten temat nie musi interesować. A jak mu juz padła, to po cichutku bez zbednego rozglosu ją upłyniał na ebayu czy tam gdzieś. Bo te pompy tak mają raz chodzą a raz nie - i w zasadzie nie wiadomo czemu. Obstawialismy, ze to niskie cisnienie na duzej wysokosci, albo rozrzedzone powietrze, albo za zimno albo za gorąco. A ona poprostu dokumentnie padła na 3000 m dajac sygnały psucia sie juz na wysokosci, za przeproszeniem, pośredniej stacji kolejki linowej na Myslenickiej Turni... I tak sie psuła, naprawiała, psuła, naprawiała :dizzy:aż w najbardziej nieodpowiednim miejscu, na prawie pustych bakach (wiec zasilanie grawitacyjne nie wchodzilo w gre) ostatecznie zamilkła. Wiec ją francę wydarłem, a ponieważ jestem zapobiegliwy :oldman: i przygotowany (vide: lista a'la podosek) wyjalem z kufra starą pompę elektryczna i tak zdobylismy te wszystkie przełęcze....:cool:

Otóz po wymianie, zamiast zamachnąć sie i umiesic skichaną mikuni w spodlodowcowej rzece, wsadzielm ja w bagaż i wczoraj wlasnie znalazłem....

tak wyglada w środku:

Załącznik 152

pod plastikową przezroczystą membranką widac jeszcze benzynę zaciagniętą przez podcisnienie (po 8 miesiacach jeszcze troche było) Stawiam, ze to byla przyczyna niepodawania paliwa.
Załącznik 153
zdemontowana klapka z zaworkiem zwrotnym (tez takz membranka, tylko czarna)
Załącznik 154
zblizenie na zaworek zwrotny (nie powala pompowac spowrotem do baku)
Załącznik 155
Wyjeta membrana zaworka zwrotnego...
Załącznik 156
widok na drugą stronę pomy - ledwo widac przezroczysta zdjetą membranke
Załącznik 157
Po zlozeniu do kupy.
Załącznik 158

reasumując - ten króciutki przewodzik z trójnika, z zaślepką, w którym (zwlaszcza w zimne dni) zbiera sie paliwo jakos tam zasane z podcisnienia, po przepelnieniu zassał benzynkę pod membranę. Nie wiem ile, ale sadze ze wystarczajac duzo aby zaklócic dzialanie membrany. Do tego jesli sie zrobilo gorąco (czy o temp silnika czy od zewnętrznej) sianko zaczelo odparowywac i spowodowało "vapour lock" , zreszta nie wiem czy to mozliwe... Tak czy inaczej ten przewod trzeba wyprowadzic pod moto i nie zaslepiac. Moze pomoze...
(JUZ WIEMY, ZE NIE POMOŻE, dzieki bystrym obserwatorom Pastor & Lewar)
Nie widzę innej opcji, bo wszystko tak jest nowitkie i dzialające, proste i niepsujące. Pewnie bedzie znowu dzialac jak ją zaloże...

Pastor 15.04.2008 07:31

Cytat:

Napisał podos (Post 3878)
ten króciutki przewodzik z trójnika, z zaślepką, w którym (zwlaszcza w zimne dni) zbiera sie paliwo jakos tam zasane z podcisnienia, po przepelnieniu zassał benzynkę pod membranę. ... Tak czy inaczej ten przewod trzeba wyprowadzic pod moto i nie zaslepiac. Moze pomoze...

Mówisz o tym do wyłapywania skondensowanej wachy? Przeciez jak go nie zaślepisz to nie będziesz miał na membranie wogóle podciśnienia i dupa... :D

Zdrowia!
:hello:

Lewar 15.04.2008 07:33

I tu jesteś w błędzie mój ty Podosku Kochany. Po odślepieniu tegoż wężyka pompa przestanie spełniać swoje pompujące funkcje bo nie będzie napędzana.
Można kompinować ze spuszczeniem pod moto i zaślepieniem czymsik z dziurką malutką coby podciśnienie było i petroleum sie nie zbierało.
Oczywiście Pastor mnie wyprzedził o dwie minety. Łobuz jeden !!!

Pastor 15.04.2008 08:01

Cytat:

Napisał Lewar (Post 3903)
Można kompinować ze spuszczeniem pod moto i zaślepieniem czymsik z dziurką malutką coby podciśnienie było i petroleum sie nie zbierało.

Proponuję odwadniacz pływakowy Gestra do pary niskoprężnej - takie 6 kg maleństwo :D
A tak serio - żadne dziurki nie sa tu wskazane. Nawet malutkie :cool:

BTW - kupa sprzętu ma fabryczne zasilanie z pomp podciśnieniowych i nigdzie nie spotkałem takiego drenu... Może wystarczy wymóżdżyć mocownie pompy godzieś powyżej krócca od podcisnienia i sprawa rozwiąże się sama.
Podos, musimy znowu cos pomyśleć... :friday:

Cytat:

Napisał Lewar (Post 3903)
Oczywiście Pastor mnie wyprzedził o dwie minety. Łobuz jeden !!!

Może i łobuz, ale jaki szybki w minetach :fool2: :D

motormaniak 15.04.2008 10:37

Dziwna sprawa. Identyczną pompę miałem w mojej afryce, DR bigu i xj 600 diversion i w żadnym z wymienionych nie miała ona wspomnianego odstojnika-trójnika na przewodzie podciśnienia . Były bezpośrednio podłączone z kolektorem ssącym. Dodam też że nigdy nie miałem z nimi problemów i to ,że membrana umieszczona z tej strony pompy:

Załącznik 152

http://africatwin.com.pl/attachment....tachmentid=152

(na fotce jej nie widzę- nowa więc pewnie przezroczysta) jest
współwymienna z tą umieszczoną po drugiej stronie pompy na którą działa podciśnienie. W razie awarii można ja przełożyć i śmigac dalej.

Pastor 15.04.2008 12:11

Cytat:

Napisał Franz (Post 3940)
No popatrz. Nigdy Pastora bym o to nie podejrzewał :dizzy:

Bo Podos to przynajmniej się myje, nie to co ty, stary śmierdzielu :lol8::lol8:

Cytat:

Napisał motormaniak (Post 3943)
Dziwna sprawa. Identyczną pompę miałem w mojej afryce, DR bigu i xj 600 diversion i w żadnym z wymienionych nie miała ona wspomnianego odstojnika-trójnika na przewodzie podciśnienia . Były bezpośrednio podłączone z kolektorem ssącym. Dodam też że nigdy nie miałem z nimi problemów.

No właśnie. Wszędzie się to sprawdza, tylko nie w AT. I co ciekawe chłopaki co przeszczepili pompy od BIGosa, KTM, czy Hexagona do AT też nie zgłaszali nigdy problemów. No chyba że się wstydzili :rolleyes:
Trza by się sprawie dogłębnie przyjrzec...

Zdrowia!
:hello:

podos 15.04.2008 12:27

Cytat:

Napisał motormaniak
(na fotce jej nie widzę- nowa więc pewnie przezroczysta) jest
współwymienna z tą umieszczoną po drugiej stronie pompy na którą działa podciśnienie. W razie awarii można ja przełożyć i śmigac dalej.

Tak jest przezroczysta. Zapewne jest wymienna. Jesli jedna moze byc dziurawa - to po co jest? Jako zapas?

motormaniak 15.04.2008 13:05

Cytat:

Napisał podos (Post 3967)
Jesli jedna moze byc dziurawa - to po co jest? Jako zapas?

Szczerze mówiąc nie wiem- kupiłem pompę, membranka była spękana(dziurawa) wiec podmieniłem je miejscami i śmigała. Zastanawia mnie ciągle dlaczego tam w górach siadła... Popka podciśnieniowa nie ma dużej siły tłoczenia - jak robiłem próby to dźwigała paliwo w rurce na jakieś 40 cm do góry- nie miała siły z powrotem do baku je przepompować przez korek wlewu- za wysoko. Może ma to jakiś związek z wysokością n.p.m ? Na 100% rurka od podciśnienia nie miała jakiegoś zagięcia/ załamania, nie zrobiła sie miękka , elastyczna od temperatury i nie zaczęła pracować? Dziurka w kroćcu ssącym (wyprowadzenie podciśnienia) ma wystarczającą średnicę? Musiało coś sie wydarzyć co spowodowało spadek wydajności......... Jak zanabęde pompe podciśnieniową sobie na zapas (poprzednia poszła z rd03) to zrobię doświadczenie z wydajnością pompy przy zalewaniu paliwa do przewodu kroćca ssącego.........

podos 15.04.2008 14:53

Cytat:

Napisał motormaniak
Może ma to jakiś związek z wysokością n.p.m ?

Nie, przerywala zarowno nisko jak i wysoko. Bardzo wysoko wogole nie dojechała.

Cytat:

Napisał motormaniak
Na 100% rurka od podciśnienia nie miała jakiegoś zagięcia/ załamania, nie zrobiła sie miękka , elastyczna od temperatury i nie zaczęła pracować?

wszystkie przewody orginalne, dosć sztywne, nic nie zagiete.


Cytat:

Napisał motormaniak
Dziurka w kroćcu ssącym (wyprowadzenie podciśnienia) ma wystarczającą średnicę? Musiało coś sie wydarzyć co spowodowało spadek wydajności.........

4000 przebiegu wczesniej po Polsce, wiec raczej srednice były ok...


Cytat:

Napisał motormaniak
Jak zanabęde pompe podciśnieniową sobie na zapas (poprzednia poszła z rd03) to zrobię doświadczenie z wydajnością pompy przy zalewaniu paliwa do przewodu kroćca ssącego.........

moge zalac membrane benzyną do pelna i zobaczymy co sie stanie....

Stolek 16.04.2008 09:52

to moze podłącze sie do wątku..
mam taką pompę jak pokazuje podos w swojej africe. wygrzebałem ja z czesci zdaje sie ze od Yamahy Tenere 600 (niewiem czy tam jest taka seryjnie czy ktos ja w niej zamontował - niewazne).
działa dobrze ale problem jest gdy trzeba przelaczyc na rezerwe. zdaza mi sie ze gdy predkosc mam okolo 50-70 po przelaczeniu na rezerwe pompa nie zdazy zassac paliwa i potem dosyc dlugo musze na postoju krecic rozrusznikiem...
zaznaczam ze nie zawsze tak jest. nie jest tez problemem filtr paliwa (prawie nowy).

nie zagladalem do srodka, ale moze to kwestia zuzytych membranek - ale czy wtedy paliwo było by pompowane? (zaznaczam ze nawet przy malej ilosci paliwa nie mam problemu z "przerwami w dostawie paliwa")

i kolejne pytanko - gdzie mozna kupic zestaw membran i uszczelek do takiej pompy (jak podosa) i jaki jest koszt (tak około)?

podos 16.04.2008 09:57

Holan sprowadza pompy jako przedstawiciel AfricanQueens. Zapytaj jego. www.holan.pl

motormaniak 16.04.2008 11:55

To niestety jest przypadłość pomp podciśnieniowych- jak przełączasz na rezerwę to kręcisz i kręcisz- nie koniecznie oznacza to padnięcie membrany.

Stolek 16.04.2008 12:43

motormaniak: dzieki. wiem ze takie pompy potrzebują wiecej czasu dla siebie ale czasem jest to zbyt długo jak na mój gust... rozbiore ja i zobacze w jakim jest stanie.

myslalem tez o tym zeby podpiąć ją pod oba gaźniki (wstawić trójnik na przewodzie podcisnienia). tylko czy wtedy ciśnienia nie będą sie znosiły? jak to z tym jest?
na chłopski mój rozum jezeli podłącze pompe pod oba gazniki a wiec membrana bedzie pracowała szybciej a dzieki temu wydajniej.. myle sie ;) ??

podos 02.09.2008 14:48

Jeszcze jeden update odnosnie Mikuni. Jako ze po jej rozbiórce juz sie jej nie bałem, postanowilem jej dac druga szansę i wzialem ja do Azji. Zastosowalem jedna podyfikacje przewod z odstojnika zrobilem dłuuugi i zaslepilem go gdzie w misce.
I co?
To samo. Zrypala sie identycznie.
Stan licznika 2000km.
Po Przejechaniu 50 km od tankowania przerwała i koniec. Po przekreceniu na rezerwę afri pojechała dalej. Przekrecilem na pełny bak, ujechala z kilometr i stanela. Przekrecilem na rezerwe - jedzie.

Wniosek. Cisnienie grawitacyjne z baku jest wieksze niz podcisnienie spod gara i da sie jechac. Membrana, mimo zalania przez paliwo z podcisnienia i pracy w ograniczonym zakresie pompuje wystarczajaco duzo paliwa zeby jechać. Do czasu kiedy poziom paliwa w baku nie spadnie na tyle ze pompka juz nie wydoli.
Pompke rozebralem, wylalem paliwko spod membrany (bo bylo tam) przekrecilem kran na pelny bak i pojechalem dalej.

Stan licznika 4000 km.
Pelny bak - pompa przestaje podawać. Zakladam ten sam powód.
Wykrecam uchwyty pompy. przekrecam pompę poziomo odstojnikiem w dół. Ew nadwyzka paliwa zgromadzonego pod membranka ma szanse sie wylać przez odstojnik. Chyba. Dla pewnosci rozkrecam. Paliwka pod membrana nie ma ale moglo sie tez wylac podczas rozbierania. Glowy nie dam. Po zlozeniu wszystko dziala jak należy.
I badz tu mądry. Zamocować ja poziomo? Dać trzecią szansę? Zaraz zaraz, gdzie ja jadę w przyszłym roku...

wieczny 02.09.2008 15:09

Od początku roku jeżdżę z pompą z XTZ. Zamiast oryginalnego położenia poziomo zamontowałem ją pionowo, przewód od podciśnienia nie ma odstojnika... Wszystko działa, żadne paliwo mi nie blokuje membrany (kiedyś sprawdzałem - było go trochę, ale malutko).

30pln dałem. Od 10kkm spokój... A 50W nadwyżki po pompie zastępuje mi druga symetryczna lampa przednia.

JareG 29.11.2008 11:42

Cytat:

Napisał wieczny (Post 21879)
Od początku roku jeżdżę z pompą z XTZ. Zamiast oryginalnego położenia poziomo zamontowałem ją pionowo, przewód od podciśnienia nie ma odstojnika...

A mozesz zapodac jakas fote jak to u Ciebie wyglada..? Bo tez mam taka pompe, co prawda bedzie jako zapas ale warto byloby wiedziec, jak ja zamontowac :D

http://jareg.h2.pl/moto/XTZ750-pompa.jpg

Gdzie tu podlaczyc paliwo, jak, a gdzie te rurke co ja mam przy pompie..

podos 29.11.2008 11:45

a dmuchnij w każdą dziurkę i będziesz wiedział.
A najlepiej rozkręć i zobacz jak sie maja membrany. wtedy tez sie jej nie bedziesz bał. :)

JareG 29.11.2008 11:51

Cytat:

Napisał podos (Post 33695)
a dmuchnij w każdą dziurkę i będziesz wiedział.

Dmuchlem :D
W te z rurka (P) to se moge dmuchac, prawie mi bebenki z uszu wyszly (=zero efektu); w jedna z tych dwoch latwiej idzie to dmuchanie, w druga trudniej.. a teraz moge prosic o wyjasnienie jak to zinterpretowac..? (P to pewnie podcisnienie - a skad je od motóra wziac) Jestem historykiem z wyksztalcenia, mechanika to czarna magia dla mnie..

Cytat:

A najlepiej rozkręć i zobacz jak sie maja membrany. wtedy tez sie jej nie bedziesz bał. :)
Fuck, tyle srubkow.. jeszcze cos zgubie. Poza tym, jeszcze cos zepsuje.. eee.. poczekam z tym rozkrecaniem, moze podczas kolejnej wizyty w 3M Grzes mi to rozkreci i objasni :D:D

podos 29.11.2008 11:55

Zaworki zwrotne tam są. czyli takie, że jeden puszcza w jedna strone a drugi w drugą.

teraz oprocz "dmuchania w dziurki" he he, pociągnij.

Melduj :)

podos 29.11.2008 11:59

1 Załącznik(ów)
[QUOTE=JareG;33697] (P to pewnie podcisnienie - a skad je od motóra wziac)
/QUOTE]

O! Tu O! ten czarny cienki przewodzik do podcisnienie do scotoilera.
Ty masz tam śrubkę zaslepiającą. W jej miejsce wręcasz mosiężnu króciec na ktory nakładasz wąż. od "P" jak podcisnienie :) Ty zakladasz z drugiej strony. Jest identyczna zaślepka.

Załącznik 2371

JareG 29.11.2008 12:05

Cytat:

Napisał podos (Post 33701)
(..)Ty masz tam śrubkę zaslepiającą. W jej miejsce wręcasz mosiężnu króciec na ktory nakładasz wąż.

Czyli musze jeszcze do kompletu miec tenze krociec, bez tego se moge w te cudowna pompke nadmuchac pary z geby :D

Cytat:

od "P" jak podcisnienie :)
Czyli trafilem :D

podos 29.11.2008 12:10

Cytat:

Napisał JareG (Post 33703)
Czyli musze jeszcze do kompletu miec tenze krociec, bez tego se moge w te cudowna pompke nadmuchac pary z geby :D


Czyli trafilem :D

hiba nie,

podcisnienie to UNDERPRESSURE

wieczny 29.11.2008 12:12

P to ciśnienie. W ten króciec się dmucha i słyszy "tyknięcie" membrany wciśniętej przez ciśnienie. Na pracującym silniku krótkie dmuchnięcia odbywają się pulsacyjnie, za każdym razem gdy słup gazów zasysany do silnika uderza o dopiero co zamknięte zawory ssące.

Na spodzie pompy masz odlane strzałeczki przy pozostałych króćcach. In i out. Podciśnienie bierzesz z miejsca zakręconego imbusem w dolocie - tam też mechanik podczepia wakuometry. Ja mam tam wkręcony króciec z TA, pod który był podpięty podciśnieniowy kranik.

Bangla, ale u mnie więcej pali. Motormaniak uważa, że to niemożliwe, bo jemu więcej nie paliła. U mnie czy to miasto, czy trasa było 7,4.

JareG 29.11.2008 12:20

Cytat:

Napisał podos (Post 33705)
hiba nie,
podcisnienie to UNDERPRESSURE

Trafilem myslac, ze to cos z napedem tejze pompy, jakis zug/dmuch czy co.. :D;)

podos 29.11.2008 14:35

no a reszte wujasnił ci wieczny, choć dos nieprzystępnie jak dla histeryka he he.

czyli tam, gdzie sie da dmuchnąć, a nie da pociągnąć, idzie siano z baku,
a tam, gdzie sie da pociągnąć, a nie da dmuchnać, idzie siano do gaznika.

i to nie było o seksie!

PS: w elektycznej jest tak samo.

JareG 29.11.2008 15:01

Cytat:

Napisał wieczny (Post 33706)
Bangla, ale u mnie więcej pali. Motormaniak uważa, że to niemożliwe, bo jemu więcej nie paliła. U mnie czy to miasto, czy trasa było 7,4.

No czytalem.
Moja rd04 z pompa elektryczna pali srednio 5,5 przy normalnej jezdzie (~100km/h) - tak wiec roznica spora, powiedzialbym nie do zaakceptowania :D

Zoltan 30.11.2008 10:41

Cytat:

Napisał JareG (Post 33719)
No czytalem.
Moja rd04 z pompa elektryczna pali srednio 5,5 przy normalnej jezdzie (~100km/h) - tak wiec roznica spora, powiedzialbym nie do zaakceptowania :D

ja mam mikuni podciśnieniową, czy ciśnieniową i pali przy ostrożnej mojej jeźdźie troszkę powyżej 5 l/100

JareG 30.11.2008 10:48

Cytat:

Napisał Zoltan (Post 33813)
ja mam mikuni podciśnieniową, czy ciśnieniową i pali przy ostrożnej mojej jeźdźie troszkę powyżej 5 l/100

No ale Ty masz rd07a - moja 7ka na fabrycznej pompie przy spokojnej jezdzie (~100km/h) pali ok. 4,5L
Tak wiec chyba jednak jest roznica w spalaniu na korzysc elektrycznej.

Zoltan 30.11.2008 11:02

hmmm, moim skromnym zdaniem jak nie założysz i nie popróbujesz obydwu na tym samym moto, to się nie przekonasz..sam jestem ciekawy wyników takiego porównania..

JareG 30.11.2008 11:04

Cytat:

Napisał Zoltan (Post 33817)
hmmm, moim skromnym zdaniem jak nie założysz i nie popróbujesz obydwu na tym samym moto, to się nie przekonasz..sam jestem ciekawy wyników takiego porównania..

Zgadza sie, na kazdym moto moze byc inaczej. W sumie roznica nie jest taka duza, ob. Wieczny chyba mial pecha z tym swoim spalaniem.. albo to przez inne niz fabryka sugeruje polozenie pompy :haha2:
Sprawdze na wiosne jak to bedzie u mnie :Thumbs_Up:

wasilczuk 01.12.2008 08:39

to co się wkręca w głowicę mam z nagwintowanego przewodu hamulcowego samochodowego. wężyk ciśnieniowy i odporny na temperature kupisz w sklepie z częściami do ciężarówek. poproś o przewód do webasto.
ja mam pompkę taiyjonginkejiem jako zapas. mocowanie dorobiłem w miejsce oryginalnej elektrycznej pumpy więc w razie konieczności wymiany nie trzeba ciąć ani przedłużać węży. działa w każdej pozycji. podobno nie ma to znaczenia.

JareG 01.12.2008 10:06

Cytat:

Napisał wasilczuk (Post 33943)
(..) wężyk ciśnieniowy i odporny na temperature kupisz w sklepie z częściami do ciężarówek.

Dostalem oryginalny wezyk razem z pompa, pewnie bedzie OK ino musze sprawdzic dlugosc.

Cytat:

ja mam pompkę taiyjonginkejiem jako zapas. mocowanie dorobiłem w miejsce oryginalnej elektrycznej pumpy więc w razie konieczności wymiany nie trzeba ciąć ani przedłużać węży. działa w każdej pozycji. podobno nie ma to znaczenia.
Popatrze sobie jak to u mnie mogloby wygladac :)

JarekAT 03.12.2008 00:12

czy ta pompa od HOLANa nada sie do rd07a 1999r??
bez przewodów wystepuje obecnie w sprzedazy w bardzo fajnej cenie(tak mi sie wydaje) tylko taki typ ale opis jest ze pasuje tylko sie do AT w latach 88-94

pompa paliwa MIKUNI do Honda Africa 88-94 - wersja bez przewodów T044P 230.43 zł


http://holan.pl/pl/product/1/10/42/2...o_Honda_Africa

zastanawiam się tylko dlaczego w Holanie przy tej pompie T044P bez przewodów napisali, że pasuje do AT 0d 88-94. Ja mam 99. To brać czy nie brać ją?? Bo zależy mi na nówce, a ta bez przewodów good prise

podos 08.12.2008 11:50

Nie brać . Żadnej.

Ronin 08.12.2008 18:33

Cytat:

Napisał podos (Post 34813)
Nie brać . Żadnej.


a dlaczego?

JarekAT 08.12.2008 22:15

podos kuźwa - to teraz namieszałeś :D wyjaśnienia i to szybko :)

7Greg 08.12.2008 22:42

Cytat:

Napisał JarekAT (Post 34891)
podos kuźwa - to teraz namieszałeś :D wyjaśnienia i to szybko :)

Jarek, kup tę pompę i skończ marudzić ;)

QrczaQ 09.12.2008 15:52

Cytat:

Napisał Ronin (Post 34849)
a dlaczego?

Bo mu sie ta niepsujaca Mikuni pasypala pare razy!

podos 09.12.2008 16:04

Funkcja Szukaj: "Mikuni" - informacji masz do bólu.

puszek 09.12.2008 23:02

Podos, jeszcze troche a zyskasz miano Tępiciela Mikuni...:)

podos 10.12.2008 08:52

bo jestem.

zrobilem blad kupujac to przed poczytaniem netu. Tak jak kolega Jarek kiedys poddalem sie reklamie bez weryfikacji, i teraz musze sobie brudzic rece.
Mikuni nic nie daje. Chcialem jezdzic z jedna pompą i zapomniec, a efekt jest taki ze jezdze z trzema. Mikuni, elektryczna i zapas elektrycznej - bo jej tez nie wierzę.
Ma to sens?

Lewar 10.12.2008 09:16

Eee, tam. Niepotrzebnie siejesz defekację. Właśnie dlatego, że nie wierzysz, to ci sie psują.
A w rurkę wierzysz ? Jak cię znam to rurki też wozisz. Trzy co najmniej...:)

podos 10.12.2008 09:23

jaką rurkę?

Xargo1 10.12.2008 20:28

Zapewne rurkę żeby móc w ogóle bez pompy śmigać - na grawitacji

JarekAT 10.12.2008 21:30

jak pompa padnie to nie trzeba zadnej rurki, tylko zdjąć przewód z wejscia pompy i podlaczyc bezposrednio do filtra
dobra nie marudze 7greg, zamawiam ta pompę od 88-94r, nowka to nowka a elektryk na zapas pojdzie po remoncie

myku 18.12.2008 11:55

Podos,ja podobnie zwariowalem.mam elektryczna z plytka,do tego podcisnieniowa juz zamontowana,do tego pracuje nad zainstalowaniem przekaznika ,ze w razie spalenia plytki bede go mogl podlaczyc bez lutownicy.do tego zapasowe plytki,zeby w razie padniecia przekaznika mogl jechac dalej.no i na koniec jak juz wszystko pierdolnie,lacznie z pompa,ktora nie wytrzyma mojej presii na nia i kompletny brak zaufania mam jeszcze wezyk paliwowy,zeby wypiac pompe i jechac na zdanie sie grawitacji.chore co??

Szaman 22.11.2009 00:12

pozwole sobie odgrzebac temat... jako ze padla mi membrana w mikuni =( jest dostepna sama membrana, ewentualnie reperaturka jakas albo cus??? najlepiej zeby jeszcze bylo to w krakowie....

Kazmir 22.11.2009 11:25

on
Cytat:

Napisał Szaman (Post 85166)
pozwole sobie odgrzebac temat... jako ze padla mi membrana w mikuni =( jest dostepna sama membrana, ewentualnie reperaturka jakas albo cus??? najlepiej zeby jeszcze bylo to w krakowie....

Najlepiej to spytaj się Podosa - wszystko ma w jednym palcu jeśli chodzi o te pompy........:haha2::D:haha2:

Szaman 24.11.2009 14:29

Szaman se poradził, domowym sposobem zastosowałem zamiennik memebrany =p na razie działa zaskakująco dobrze... A co do mało wnoszących odpowiedzi, przynajmniej dla mnie jako zadającego pytanie, się przyzwyczaiłem... na każdym z for jest grupka "wyjadaczy" , "dobrych" znajomych którzy mają jakieś kojarzące sie historie itp... Więc niespecjalnie się nastawiałem na odp... klilka osób napisało z kim pogadać i tyle w temacie... Jednak nikt nie wie o zestawie naprawczym =( albo membranie...

jednak po dluzszych medytacjach, probach zakonczonych porazkami... i probach zdobycia membran do mikuni stwierdzam ze mam dosc tego gowna.... Dodatkowo nawet na stronie mikuni (zarowno japan, taiwan jak i usa) nie moge znalesc tego konkretnego modelu....
A jedyne reperaturki jakie znalazlem sa do pomp w skuterach snieznych.... najgorsze ze zadna nie jest podobna kształtem =/ .... z ww. przyczyn stwierdzam ze MIKUNI to WIELKIE BADZIEWIE =/ ......

przynajmniej sobie ulzylem ...

hans 27.11.2009 07:30

Tenera też ma pompę podcisnieniową.... i nie jest to Mikuni......


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:04.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.