CCM 644 dual Sport
Spotkał się ktoś z tym pracujący w UK?
Jakieś opinie? Podstawowe parametry i skład chemiczny znam Rama , elektryka dość problemowa CCM Zawieszenie WP. silnik suzuki Freewind Waga 137 , moc 48 Takie parametry powinnomieć Suzuki Dr 650 Se Jak to się sprawuje. Ktoś coś? https://www.picclickimg.com/00/s/MTA...ke-NOW-_57.jpg |
Jak to ostatnio usłyszałem:
"Najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego Kroku. Spróbuj, jesteś już duży. Na allegro były i olx też. Wujek Google I obrazki które skieruja na cel." Przeca to prawie Freewind od którego pytałem w tamtym wątku... |
Były ale supermoto. A z Freewinda ma tylko silnik który w 3/4 jest Suzuki DR
Ani to Freewind ani Dr. Czarny jeśli masz coś do powiedzenia konkretnego to pisz... Tak jak napisałem we wstępie |
Silnik w naszych realiach bardzo trudny do serwisowania (od DRki nic nie pasuje, bo wszystko praktycznie takie samo,ale inne)
Odnośnie reszty nie wiem, ale bym omijał skoro sam piec to rodzyn i wynalazek. |
Części do silnika Freewind nie jest tak mało
I tak wszystko kupuje praktycznie w DE Mieszkam przy granicy a paczki przychodzą Na adres niemiecki za 6.99 euro Do Xrl 650 też niby nic nie ma bo , nie było go w Europie, a.kupic można wszystko jak się chce. Mi chodzi o prowadzenie, awaryjność całości W necie jest mało wiadomości bo to praktyczne było tylko na wyspie i do tego niewiele |
Franc Jak masz ładną sztukę to bierz. Silnik prosty i wciąż w sprzedaży. Z elektryki co tam moze byc nienormalnego? Zawias lepszy od serii suzuki, waga też lepsza - jak dla mnie bomba. Brałbym z dostawą bez oglądania.
Raz, ze cykliczne wałkujemy, ze nie ma już fajnych dualowych motocykli w ofertach dilerów, a dwa, ze ceny DR 650se są jakby kompletnie z czapki wobec tak samo kondominialnych Japończyków z tego samego okresu. |
Ciekawy kąsek. Tym bardziej że freewinada bez kwitów ( silnik) można czasem za grosze wyrwać.
|
Franz Badałeś temat czy SM ma znacząco inne zawiasy niż dual? Nawet są do wyboru i ceny normalnie, nie jak u nas za wymęczone DR, tylko na małych kołach. Na zdjęciach wygląda ze tam jest adapter i zacisk taki sam. Wiec możliwe, ze to byłaby prosta historia z przekładką.
|
Zawiasy są te same. W początkowym okresie
produkcji fabryka dawała nawet koła enduro Gratis. Wymacalem na YouTube że jest jeden egzemplarz enduro w Polsce. był na Tukanie . Filmiki są z Tukana.Napiszę do niego jak będę w domu. Egzemplarz , który mnie interesuje Ma zaledwie 5 tys km i jest w DE Na razie czekam bo cena dość wysoka za motocykl Słabo sprzedawalny. Wczytuje się też w w forum na UK Słabych punktów jest więcej niż elektryka... Części jest dostatek. CCM motocykle praktycznie tylko składało |
Franek, znudziło Ci się spokoje życie z przewidywalnym motorkami ? Chcesz je sobie umilić kupując jakiś wynalazek, Mój przyjaciel, który od 30 lat szefuje jednemu z większych warsztatów motocyklowych w Romie zawsze mówi “ jak nie wiesz co kupić to zobacz czego najwięcej jeździ po ulicy “
Powiedzenie to nie działa dziś w stosunku do geesów ponieważ te są modne i choć by były słabe będą się sprzedawać. Zrozumiałbym jak byś chciał się przesiąść na świeży sprzęt, moim zdaniem kupując to coś cofniesz się do tyłu. Freewind był problematycznym motocyklem i miał sporo awarii :dizzy:. |
No przeca mówiłem.
A to co zostało po Freewindach jest na ogół w stanie nadającym się na złom. |
O Na dzisiejszy dzień jestem rencista.
Xr 400 już nie ma co robić, xrl 650 zastosowane Praktycznie wszystkie mody, Po opisie Motormaniaka przyszła mi chęć na Baghire Ale za ciężka. A tu coś nowego :D. Silnik Freewinda Raczej się nie psuje i sam motocykl Też. Przelecialem już forum Dr i net A tu mamy zawiechy Ktm jak w Baghirze, miarę dobry dobry silnik i parę powtarzających się usterek Zdecydowanie lepszy zawiech niż OEM suzuki Czy Yamahy Można by kupić zadbaną Xt czy dr ale będzie nudno Pozatym na razie badam grunt Ps.lubie starą technikę ale zadbaną Największym wynalazkiem którym miałem był stary R 80 G/s z 1987 r w stanie nówka Bo miał zaledwie 15 tys km i kosztował mnie trzy takie Ccm.. Addagio, sam wiesz ze staroc zrobiony przez siebie lepiej smakuje, sam Jeździsz starym przerobionym xtz 660 Czy to krok w tył czy kalkulacja? |
Cytat:
Od kiedy mam paypal i tłumacza w 100 językach na Google kupuje tam gdzie dobrze a nie gdzie muszę Bo w Polsce kupuje tylko olej do silnika |
No ale nie jest czasem tak ze elektryka im siada bo to brytol? Silnik sprawdzony, ciągle tłuką. Zawias sprawdzony, części są. Przecież nic innego tam nie ma?
Głowice ma jak firewind czy normalną jak DR se? bo jak normalną to można by fajny gaźnik założyć. |
Cytat:
Jeśli się go pilnuje to wytrzymuje dużo Typowa usterka to uczelka pod cylindrem , pod którą się Poci i trzeba zawczasu wymienić Elektryka to polaczenia. Być może dlatego że brytol a być może że nikt ich nie konserwuje Podobnie jak w Afryce 3 furie. Jakby ktoś nie wiedział to ccm ma modele 404 Który ma silnik drz 400 z 53 km i zawieszeniem WP Ponoć to to wszystko lepiej chodzi niż oryginał drz400e |
Cytat:
Tak z ciekawości, to czym porusza się ów przyjaciel? |
Cytat:
|
Franz, nie czytaj za dużo tylko go bierz.
Cena jest VB (Verhandlungsbasis), więc do trójki powinien zejść jak użyjesz dobrych argumentów :) |
Franz - mówię o Polsce.
W sumie w czasach globalnej wiochy masz rację, ograniczanie się do dostępności części i serwisu w najbliższym otoczeniu może być bez sensu. (Heh chyba czas pójść z duchem czasu i zacząć się rozglądać dalej niż przysłowiowe allegro) Z tego co piszesz wynika, że potrzebujesz nietuzinkowego moto, które sam dopieścisz i będziesz dbał, a nie "Suzuki Samuraja" na dwóch kołach, a co za tym idzie będziesz bardziej brał sercem (i moim zdaniem słusznie :) ) Jak kupisz, to się pochwal, bo po zagłębieniu w parametry wygląda to naprawdę zacnie. |
Cytat:
|
Wybrałem Tanerke bo jest lżejsza od AT i podobnie jak Africe w środku nocy jestem w stanie rozebrać i złożyć nawet na bani. Mechanicznie Tenerka jest dużo prostsza od AT i jak się wydupie w krzaczoarch to sam dam radę ją podnieść. W Afryce na wydmach czasem nie dałem rady i strasznie mnie to wkurwiało że ktoś musiał mi pomagać.
Wiesz jak się jeździ w górach i jakie panowały kiedyś zasady, kupiłeś se motor, chcesz jeździć to se radź. Tenerka jest chłodzona cieczą a że lubię afrykańskie piochy i rumuńskie paryje, nie brałem pod uwagę moto chłodzonego wiatrem, bo wiadomo co się dzieje w silniku jak się stoi i kręci wysoko. Wiesz jak to u mnie jest, jak mi się cos spodoba to kupuje i nikogo nie pytam jak jeździ, sam się przekonuję. Tak na marginesie odnośnie nowych sprzętów, po kilku latach częstych przesiadek na roczne czy dwu letnie enduraki. Wróciłem do tego czym najbardziej lubiłem jeździć po krzaczkach. Kiedyś jeździło się inaczej bo było z kim, dziś bardziej emerycko bo brakuje towarzystwa i przede wszystkim chęci w towarzystwie. Więc najwięcej jeżdżę rowerem . Zdrowia Kolego. |
Miałem epizod z Freewindem, kilkumiesięczny ale zawsze. Tomekv4 miał takiego, kupiłem z ciekawości. Generalnie można to tanio kupić i wcale nie jest tak że będzie złom, natomiast z częściami na pewno nie jest tak jak z Trampkiem czy choćby z jakąś XT, przynajmniej w kraju.
Zaryzykuję stwierdzenie że jest dużo większa szansa na używane części do Fredka w sensownym stanie niż do DR650SE. Zwyczajnie sposób użytkowania trochę inny. Ogólnie ciekawy motocykl z interesującym silnikiem ale niezupełnie miałem dla niego zastosowanie. |
Cytat:
https://www.olx.pl/oferta/ccm-gp450-...2dfd4;promoted |
Tylko ten silnik od bmw 450 gdzieś słyszałem - nie wiem czy to prawda - ale to jakies duże G jest :P chińskie.
Niech ktoś sprostuje jak się mylę |
Tajwańskie Kymco raczej ...
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
A no może pokręciłem :) z tym chińskim
|
Cytat:
|
Gdzieś tam jabłko spadło, ale nie w tym sadzie.
Te gówno to nie chińskie a Tajwanskie W miarę uznanej firmy Kymco Firma Kymco robi niezle skutery i niezle quady Quady wiem że są w wypożyczalniach I silniczki 300 ccm robią po kilkadziesiąt tysięcy Bez tykania palcem Wracając do Kymco i Ccm To owszem - w tych nowych modelach 450 Wcześniej chodziły w Bmw i chyba nie było Tak tragicznie skoro się na niego zdecydowano Omawiany tu motocykl to Ccm 644 z zastosowanym silnikiem Suzuki Freewind Nie ma co porównywać Ccm 644 z Freewind Raczej z Dr 650 se lub innym Dualem klasy 600 czyli Xt 600, Xr 650 l Ogólnie sam pomysł zestrojenia zastosowanych Komponentów bardzo dobry tylko nie wyszedł Montaż i to co wyprodukował Ccm W owym też czasie 2002 - 2005 właściciele firmy szli na żywioł i w dupie mieli jakość Wykonania. Elektryka żyje swoim własnym Życiem. Raz nie masz świateł przód innym razem Stopu, a innym zupełnie kontrolki nie świecą i nie odpalila motocykla. W motocyklu tylny amortyzator Połączony jest bezpośrednio do wahacza bez Popularnych kiwaczek czy jak je tam zwał. Pękają uchwyty amortyzatora - chyba nie za dobrze Zaprojektowane. Jakość motocykli porawila się od roku 2005 Gdy firma zbankrutowala i nowym właścicielem Został stary właściciel który wcześniej zbankrutowal Ccm ma w tym doświadczenie bo upadło I powstawało kilkukrotnie. ( chyba by się pozbyć reklamacji) przestroga na dzisiejszy ccm Inaczej mówiąc - moto bardzo fajne, dobrze pomyślane Dużo gorzej wykonane. Nadaje się jako dual niedaleko domu - zawsze można załadować na pake ja coś padnie Słabe do wypraw na dalsze odległości - niezawodność Przy okazji liznalem forumy Dr 650 se Mogę stwierdzić że mistrzem nad mistrzami, królem niezawodności jest osiolek Xt 600 |
Cytat:
Wtrącę jeszcze o Kymco. Od ponad roku latam na module zapłonowym od jakiegoś ich wynalazku zamontowanym w XR650R. Kto miał styczność z duzą świnią wie jaka tam elektryka jest ;) Najpierw po przeszczepie na akcesoryjny stator umarł ori moduł denso. Jarają się żarówki, czasem nie robi wiatrak, uwalam kierunki, umierają Ledy a zapłon od sportowego skutera robi robotę :D |
Dzięki Wam i wontkom takim jak ten i na przykład ten o spawaniu ramy w KTM jak w wózeczkach do wożenia złomu przez Panów Żuli coraz bardziej kocham moje RD04 :)
|
Kochaj i pielęgnuj , tylko nie widzę związku z tematem
Afra jest o 100 kg cięższa. |
Chodziło mi o trwałość.
Nie ciągnijmy OT :) |
co do 450 to silnik rotaxa a nie BMW... A co do samego modelu to miałem okazje sie bujać na tym cały weekend i musze powiedzieć że zawias jak i silnik na lekkiej alu ramie robi robote. moto nie najpiękniejsze ale technicznie dopracowane :)
|
To nie jest silnik Bmw ani Rotax tylko kymco
Rotax to 650 i 800 jedno i dwucylindrowe w motocyklach Bmw Ccm uzywalo Rotaxa w modelu 604 do roku 2001 o pojemności 600 ccm Na stronie ccm masz podaną historie Dziś Ccm zatrudnia zaledwie 11 osób na produkcji i robi 8 moto na tydzień |
4 Załącznik(ów)
Cytat:
Cytat:
pozwolę się absolutnie i całej rozciągłości nie zgodzić tak z jednym i drugim... Po pierwsze lata się z kumplami... tu zdjęcia z ostatniego wypadu z Poznania w Tatry częściowo offem, po drodze zebrała się 4 osobowa ekipa na - nawet 3 z nich musiało urlop w piątek brać (mogę podobnych wypadów z tego tylko roku zaraz tu kilka wrzucić) ... wiec chęci są w narodzie i samemu nie wcale nie trzeba ... czasy zawsze są inne, ale nigdy to od czasów wcale nie zależy. Pewnie co innego jest problem. A co do bez wyrazu XT/Tenerki... jest to motocykl w absolutnie wyjątkowym wyrazem i ciężko znaleźć podobny dający taki zajebisty zespół cech... mam wrażenie, że ta opinia jest często powtarzana bez zastanowienie. Można to tłumaczyć rozdzielając Tenerkę i XT na dwie klasy: pierwsza lata 80 i klasa druga 90...to faktycznie tenerki/xt z lat 90 tu beznadzieja...od razu napiszę, że mam porównanie -ogólnie tenerek 600 miałem 4, dodatkowo jeździłem wszystkimi modelami w terenie i poza .... więc tenerki/xt z lat 80 czyli 34L, 55W, 1VJ, 3AJ, 2KF, 43F... miód i super dual ... ma to coś jest pociągnięcie z dołu, jest ten jad...no i pazerność - NIE MA LEPSZEGO MOTOCYKLA:):):) Ale tenerki/xt z lat 90- uu... bieda... xt660z (ta to już najbardziej skastrowana co do charakteru-wystarczy przesiąść się po jeździe z 3AJ na nią i nazad żeby to zrozumieć) , 3TB, xt660r... też baz wyrazu wyglądowo-użytkowego... A teraz kilka zdjęć ... każda z 4 machnęła ponad 1000 km on/off w weekend bez żadnego problemu PS. Sorry za trochę OT - chyba trzeba będzie założyć wątek o tenerze/xt ...z a dużo tu (na FAT) zachwytów nad dr i innymi bez wnikania w szczegóły:::)) Pozdro... i nie obrażać mi się... miłego dnia. |
Pane. Tenere to co innego. Stare Tereferki to czczę jak część tego forum afrę ;)
XT660R i pochodne to już ina bajka bo to nie 600 w powietrzu a 660 w cieczy z wtryskiem. I nie lata 90 a później. Ładnie zapaćkaliśmy temat o CCM ;) |
Zakładaj :) przeniose ten post i jeszcze jakieś ?
|
Cytat:
|
Witam Panowie. A orientujecie się przypadkiem czy rama w CCM 644 jest w 100% made by CCM, czy jest ona zapożyczona z jakiegoś innego sprzętu??
|
Przywitaj się jak tu należy brzozo.
|
Cytat:
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:32. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.