Polskie wyprawowe enduro..
Może kiedyś, ale jeszcze nie teraz :lol8:
http://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja...5MK7&ocid=iehp Już to widzę. WSK 750 Dakar |
wystarczy spojrzeć na polskiego nowego CWS Sokół. no kurwa... jak to zobaczyłem po raz pierwszy to myślałem gdzie się schować.
myślę, że podobnych spektakularnych sukcesów możemy się spodziewać tutaj. m |
1 Załącznik(ów)
Rozumiem, chodzi o tego potworka. Klienci zweryfikują. Jak się nie sprzeda, to zrezygnują z produkcji, albo przebudują ten model. Połączenie komarka z... nie wiem z czym.
|
https://motobanda.pl/uploads/article...A.Still013.jpg
Silnik bliźniaczy do XR400 (podobno) tylko na wtrysku, koła 21/18, grzebnąć zawias i może miałoby to jakiś sens jeśli roczna używka ze znikomym przebiegiem straci na wartości z 12-13kPLN ;) |
@sebol nie masz litości:mur:
musiałeś to pokazać:D "jak się coś raz zobaczy to się nie da odzobaczyć" |
Cytat:
|
Kontynuując wątek szalenie udanych polskich konstrukcji to widziałem jeszcze polskie rowery elektryczne utrzymane w stylistyce retro. Dzizas...
No nie wiem... Może za dużo oglądam zdjeć tego co sie robi w USA czy wogle na świecie, nawet w Tajlandii... No wystarczy odpalić Pinterest i przywiązać kopare taśma na gada. Nie maja ci kolesie u nas za grosz pojęcia a na dodatek zdają sie byc na to ślepi... Jedyne co kiedyś jeździło to był Maraton z silnikiem DR125 ale tez nie weszło to do produkcji i na szczęście bo pokraka była straszna. Oszczędzili ludziom zwolnień, długów a sobie pośmiewiska. M |
Ma ktoś więcej fotek tego nowego urządzenia ???
|
|
Ten Romet z linka jest przystosowany do wypraw po całym świecie !!
Mam na myśli malowanie zbiornika. Można zaznaczyć na kontynentach odwiedzane miejsca :p |
Cytat:
https://www.olx.pl/oferta/romet-adv-...tml#67d51db264 |
"Motocykl w rzeczywistości wygląda dużo lepiej niż na zdjęciach"
Zawsze mnie zadziwia ten tekst. To odpowiednik "zyskuje przy blizszym poznaniu" z portali randkowych? |
Wy się z tego śmiejecie, a to wcale nie głupia opcja taki 400adv. Poczytam bo na ADVrider jest cały wątek o tym.
Ale jeśli byłby na tym znaczek hądy to wszycy by się jarali nim jak głupi. Porównajcie sobie go z crf250rally. |
Niezniszczalny silnik XR 400 był made in japan i to robi różnicę w stosunku do tego co tam włożyli.
A tak w ogóle to całkiem fajne wozidło dla starszych panów jak ten z ogłoszenia :haha2: . |
" Gwarancja na silnik 3 lata" Ciekawe jak to wygląda w praktyce ? Gdzie jest jakiś haczyk ?
|
Cytat:
|
To stara technologia. Jeśli wałek nadal jest na kulkach to rozważę. Wygląda tak sobie, ale sprawdzone rozwiązania konstrukcyjne, dokręci sie wszelkie śrubki na kleju i wygląda, ze można objechać świat. Starych, wiecznych moto jak Tenere, XL600, Trampek czy AT już więcej nie będzie.
|
1 Załącznik(ów)
CHOPY
MAMY WŁASNĄ FORUMOWĄ 500ccm(Inaczej połówka) Testujemy je w Białej na konkursach. Na następny zlot dołożymy silnik ,nie zdążyliśmy. SORRY. Czekamy w BIałej |
1 Załącznik(ów)
Jeśli ktoś poszukuje wyprawowca mogącego jechać po piachu, szuterku, błocie, śniegu, a może i wodzie, to takowy sprzęt już zdjełali. Coś takiego w Rosji spotkaliśmy.
|
Też bym zaryzykował tego ADV, ale jedno mi nie bangla - cena prawie 18 klocków za Chinola, na koniec roku CRF 250 L była na promocji za 18 400. Parametry silnika i osiągi podobne.
|
Przypomnę Wam tylko że stara Africa i XR 400 miały 12 miesięcy gwarancji, które w 99% nie były potrzebne. A tu dają 3 lata, za stary jestem i za dużo w życiu miałem motorów żeby wierzyć w takie pierdoły.
|
Na grzyby idealne... piknie skitra się lesie! ;) A jak Ktoś znajdzie to i tak nie zapier..li bo po co ..;)
|
Pomysłowość Rosjan cały czas mnie zaskakuje.
|
Cytat:
|
musialoby mnie chujem opasac zebym kupil chinski motor. wolalbym xt z przebiegiem 100 tys km niz to cos. nie kumam jak mozna sie interesowac takim łajnem. no nie kumam :(
|
Nie kumasz bo się znasz a to jest dla tych co się nie znają :)
|
Cytat:
Tak żeby coś wybrać co by przypominało to i mieściło się w tym budżecie to motane DRZ. Bedzie miało też 10 lat i nie znaną historię. Tak przy okazji wiesz ile trzeba władowac kasy w XT z przebiegiem 100tyś zeby sensownie jeździło a dalej będzie klockiem? |
Zaczyna byc ciekawie. Dajesz Szynszyl ;)
BTW sformułowanie o opasaniu kuśką jest endemiczno żołyńskie. Miodek byłby wesół. M |
tlumacze i wyjasniam:
1. skad wiesz, ze ma lepsza pozycje? jezdziles obydwoma? 2. rozrzad na kolkach - co wyscie sie tak tych kolek czepili?! 99% pojazdow ma walek lezacy na glowicy i nic sie nie dzieje. sily przenoszone przez walek sa zadne - wystarczy go smarowac prawidlowo i do jego produkcji jak i osadzenia uzyc odpowiedniej jakosci materialow. dla mnie to zadna zaleta - rozwiazanie dobre jak kazde inne. w chinskie smarowanie ani materialy nie wierze. dla mnie sa chujowe. 3. co komu z 18 cali w motocyklu ADV? ja bym to uznal nawet za wade. 4. wiekszy zasieg - polemizowalbym. Acerbisa kupisz za 300pln. zalozylem takich w zyciu z 4-5 do XT600 5. mniejsza mase. nieprawda. XT600E zalane 155kg. Romet ADV400 zalany 165kg. dane producentow. porownaj moc i moment. Chinczyki wydusili z 400ccm 20kW. imponujace... tyle co NX250 z 1988 roku... co ma miec wspolnego Romet ADV 400 z DR-Z400 to juz zupelnie nie wiem :) gdzie Rzym gdzie Krym :) 138kg i 36kW... o calej reszcie nie wspominajac :) lekko Cie ponioslo :) ostatnie zdanie pomine usmiechem :) |
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
|
nic nie zrozumialem z tego co napisales. brniesz w swoja wymyslona teze. ja powtorze swoja: chinskie motory sa chuja warte.
kup chinola i objedz swiat, na zdrowie - ja nikomu nie polece tej imitacji bazujacej na oszustwie, kradziezy i chujograjstwie. ukrasc, zrobic z gowna i sprzedac frajerom. super podejscie :) |
Cytat:
To krótko. Jestem fanem yamahy i ich konstrukcji. Takich motocykli jak w latach 90 już nie zrobi ani chińczyk, ani Japończyk ani Europa i raczej żaden koncern. A z chujograjstwem to jest tak ze na allegro czy jebaju łatwo zostaniesz użyty bez mydła. Za to chińczyk odeśle kasę, towar i ładnie przeprosi. Ale dobra już. |
widze, ze jestesmy z zupelnie innej bajki.
|
3 Załącznik(ów)
Spoko chłopaki popatrzmy na Polską konstrukcję która wygrała 6 dniówkę
|
co to za model? glowica ciekawa. to polski silnik?
|
Xt 600 zalane to nie 155 a 170 kg
Nawet Tt 600 re przekraczała ciut powyżej 160 kg Z paliwem a 153 na sucho |
Szynszyl,proszzz
bo sie z Tobom już wutki nie napije :D |
Cytat:
|
5 Załącznik(ów)
Dodam ciekawostkę WSK 350cm3.Dwie ostatnie fotki to silnik czterosuwowy.
|
Tą wsk-ę z piętrowym silnikiem widziałem kiedyś na żywca w Lublinie na torze kartingowym. Była jakaś impreza supermoto połączona z wystawą weteranów. Był jej konstruktor i opowiadał ja to skonstruował na własną rękę po przejściu na emeryturę.Mówił że jak pracował w wsk i przedstawił taki pomysł to go wyśmiali i wręcz zakazali pracy nad tym. Wykonał go po przejściu na emeryturę. Własnymi siłami i za własne pieniądze. Demonstrował ten motocykl znajomy -kolega konstruktora też wiekowy pan, był zawodnik trial, enduro który całkiem nieźle tym wymiatał. Bez gumy przez całą prostą też się nie obyło. Były i są głowy z potencjałem tylko ktoś musi kasę wyłożyć.
|
1 Załącznik(ów)
Cytat:
|
Szynszyli, być może jest to waga z modelu z kickstarterem - bo takie też były
Miałem kilka xt 600 w tym jedno kupione jako nowe W salonie Yamahy. Reszta sprowadzane z niemiec Zawsze na sucho podawana była waga 158 / 159 kg Model z rocznika 92 /94 miał kilka technicznych różnic Ale to co wpływały na wagę w stosunku do modelu 95 To tylko mniejszy 12 l zbiornik paliwa. Po restylingu w 95 dostał powiększony 15 l i gorsze zawieszenie Gdyby miał 155 kg z paliwem i olejem Byłby lżejszy od Dr 650 se , x challenge w wadze Huska 610 ie |
opis dotyczy 1992-94 E. rownie miarodajny jak opis innych motocykli. jechac na wage i wazyc. moge udostepnic cala instrukcje. w pismie mottorad sami waza - zawsze wychodzi wiecej niz pisze producent.
|
Tyle że im wyszło w tym przypadku przeszło 10 kg mniej
https://de.wikipedia.org/wiki/Yamaha_XT_600 Motordaten Luftgekühlter Einzylindermotor Hubraum (cmÂł) 595 Leistung (kW/PS) 33/45 bei 6600 minâ1 Drehmoment (N m) 50 Nm bei 5500 minâ1 Höchst.geschwindigkeit (km/h) 144 Getriebe 5 Gänge Antrieb O-Ring-Kette Bremsen vorn Ă 298 mm Scheibenbremse hinten Ă 245 mm Scheibenbremse Radstand (mm) 1440 Sitzhöhe (cm) 88 Leergewicht (kg) 159 Vorgängermodell Yamaha XT 550 Nachfolgemodell Yamaha XT 660 R i jest to zgodne ze stanem faktycznym w piśmie motorrad często piszą bzdury tak i jak w naszych o czym często miałem okazję się przekonać. http://www.motorradonline.de/motorra...00.674556.html Technische Daten Yamaha XT 600 Yamaha XT 600 (Modell 43F von 1984) Gewicht vollgetankt 154 ( zgodne ze stanem faktycznym) In ihrer ersten und zweiten Auflage (von 1984 bis 1990) gilt die Yamaha XT 600 als Prototyp einer kernigen Enduro, die 2 KF (ab 1987) mit im Detail verbessertem Triebwerk, längerer Schwinge (leider Stahl statt Alu), Scheibenbremse auch hinten und 13-Liter-Tank krönt die gesamte Baureihe. Yamaha sieht das wahrscheinlich anders, denn die deutlich veränderten XT ab 1990 verkauften sich noch viel besser. Mit gekürzten Federwegen und E-Starter wurden sie als zünftige Allrounder auch bei Frauen sehr beliebt. Waren aber auch beleibt: Leergewicht 175 kg. Sämtliche Normal-XT erreichten nie den Kultstatus von TT oder Ténéré, sind aber in der dortigen Szene gern gesehene Gäste. Einschlägig bekannte Spezialisten (www.wunderlich.de; www.kedo.de) umhegen die Yamaha XT 600 bis heute, ebenso sind die Reparaturanleitungen des Bucheli-Verlags noch lieferbar. co po przetłumaczeniu przez wujka google brzmi W ich pierwszej i drugiej edycji (od 1984 do 1990 r.) Yamaha XT 600 jest prototypem rdzenia Enduro, 2 KF (od 1987) z ulepszonym silnikiem, dłuższym swingarmem (niestety stalą zamiast aluminium), hamulcem tarczowym również z tyłu i 13 -Liter zbiornik koronuje całą serię. Yamaha prawdopodobnie wygląda inaczej, ponieważ znacznie zmienił się XT od 1990 r. Sprzedał się znacznie lepiej. Dzięki skróceniu zawieszenia i e-staraniach, stały się one bardzo popularne jako kobiece rounder. Ale były też otyłe: pusta waga 175 kg. Wszystkie normalne XT nigdy nie osiągnęły statusu kultowego TT lub Ténéré, ale na scenie pojawiły się mile widziani goście. Znani specjaliści (www.wunderlich.de, www.kedo.de) otaczają dzisiaj Yamaha XT 600, a także instrukcje naprawy wydawnictwa Bucheli. masz mottorad o oczywiście też i bzdury , a gdzie to widać i niech Ci będzie że XT 600 1994 bez paliwa jest lżejszy od Xchallenge , DR 650 SE , TT 600 E , Huska 610E |
Jak kupowalem xr-e miala wstawiona pradnice 200w. Dzis jadac do pracy moto nagle gasnie.kopie pol godziny,pcham i nic. Pchanko na stacje,szczescie trase dzis tez mialem tedy i świnka na pake i na fajrant do do firmy. Diagnoza z mechanikiem i miernikiem - nie ma ladowania! Stator padl. Na szczescie w domku orginal jest. Zona podwiozla,10 min i moto hula! Stator byl made in china i dedykowany do xr 650r i 400. Jesli ten ma taki sam to powodzenia na wyprawie. Wiem,kazdy moze pasc. Co zauwazylem jeszcze. Dwa miesiace walczylem z obrotami i slyszalem,ze moto nie chodzi jak powinno. Ma Tm40. Zmienialem filtry,tlumiki i nic. Dzis po zmianie statora silnik jakby ucichl i obroty trzyma. Byc moze to tez przypadek...
|
Cytat:
|
Cytat:
|
Ja swego czasy ważyłem XT 3TB 1992rok. Modyfikacje to zbiornik acerbis w nim 10l paliwa, zdjęte sety pasażera ,bez bagażnika z gumy i wyszło 167kg. Italiańcy w masie własnej napisali 315kg:vis:
Waga potrzebna mi była do U.K. |
Cytat:
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:25. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.