Africa Twin Forum - POLAND

Africa Twin Forum - POLAND (http://africatwin.com.pl/index.php)
-   Gadżety / wyposażenie (http://africatwin.com.pl/forumdisplay.php?f=253)
-   -   Plyta pod silnik. (http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=29694)

madafakinges 10.07.2017 16:03

Plyta pod silnik.
 
2 Załącznik(ów)
Załącznik 71663
Ostatnio widziałem kilka takich zdjęć.
Gmoli na silnik nie będę zakładał, bo po primo nie podobają mi się, po drugie primo i tak kamień da rade wślizgnąć się.
Niestety Pan Honda pożałował na taką osłonę jak mieliśmy w starych afrach a więc co założyć???:confused:

http://www.onlybike.it/index.php?opt...ews&Itemid=116
To jest opcja doskonała, jednak ma mocno niedoskonałą cenę... 480eu:dizzy:
https://shop.touratechpolska.pl/engi...rica-twin.html
Touratech cena duża, ale fajnie chroni, podoba mi się jak jest zamontowana i wygląda na to, że nie będzie łapała dużo błota z przedniego koła, bo szczelnie dolega do ramy.
http://shop.bumot.eu/en/catalog/id/124.html
Fajnie chroni boki, ale będzie zbierać błoto bo ma pług z przodu otwarty...
http://www.twistedthrottle.com/sw-mo...in-crf1000l-16
Najtańsza SW robi jakościowo dobrze rzeczy.
Załącznik 71664
Na advrider gość zrobił jeszcze takiego moda.
Pisałem z nim i mówił że od strony sprzęgła nie tuningował, bo płyta jest na tyle szeroka, że ładnie odsuwa silnik od zagrożenia.
Macałem ostatnio płytę GIVI chujówka, nie chroni wiele wiecej niż oryginał...
Są jeszcze różne lepsze i gorsze, ale ze względu na cenę, dostępność i ochronę jaką oferują będę wybierał między TT a SW+modyfikacja.

Dodatkowo będę chciał zając się produkcją osłony dekli z carbonu/amelinium
http://i1180.photobucket.com/albums/...psdf2969c7.png

Lakrua 10.07.2017 16:23

Też powoli rozglądam sie za płyta pewnie wybiorę któraś z tych co wymieniłeś, w pierwszej kolejności bede patrzył na spasowanie z moimi gmolami Heed które póki co dają rade i sa dla mnie wystarczające. Te osłony dekli mnie interesują jak cos to ustawiam sie w kolejce ;)

Zmyler 10.07.2017 16:37

Jakbyś urzeźbił osłone dekla sprzęgła do dzika to chętnie bym zakupił.Co do gmoli to muszę znowu przyznać Ci rację-niepotrzebne.Wczoraj miałem lota i niezły szlif przy ok 80 może więcej km/h i oprócz ślizgu na baku tylko dekiel sprzęgła od dźwigni hamulca dostał rysę nic więcej nie ruszone.

madafakinges 10.07.2017 17:33

http://www.ktm950.info/how/Farkels/a...protector.html
Wszystko masz w biblii

Zmyler 10.07.2017 17:44

Dzięki -faktycznie prościzna - kiedyś to widziałem ale wywiało z pustego łba przez którąś dziurę ...

chemik 11.07.2017 07:20

Cytat:

Napisał Zmyler (Post 538932)
Co do gmoli to muszę znowu przyznać Ci rację-niepotrzebne.Wczoraj miałem lota i niezły szlif przy ok 80 może więcej km/h i oprócz ślizgu na baku tylko dekiel sprzęgła od dźwigni hamulca dostał rysę nic więcej nie ruszone.

Maga pisał o NAT, nie o LC8.

bukowski 11.07.2017 19:22

1 Załącznik(ów)
Ja mam outback motortek i właśnie się weryfikuje dość intensywnie. Była gruba gleba przy 50km/h, były 6x rzeki, od spodu jebło już solidne kilka razy.
Mam do tego oczywiście kompelcik crash barów od silnika i wyżej.Załącznik 71672

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Zmyler 12.07.2017 09:04

Chemik-sory za zamieszanie.Kupilem od Mady lc8 i trochę skrótem myślowym wyskoczyłem.Zrozumiałem że może Mada zajmie się ogólnie produkcją osłon dekli.Jak to problem proszę usunąć posta.

madafakinges 12.07.2017 09:06

Może się zajmę ale dopiero na jesień.

Co do płyty Outback to ona chroni tylko dół silnika i lekko boki. Dobre to jest dla kogoś kto ma dolne gmole, ja takich mieć nie będę, dlatego szukam rozwiązania chroniącego boki silnika.
Niestety mój faworyt czyli TT rally extreme nie chroni lewego dekla, dlatego zostaje przy SW


Tutaj fajnie widać jak wystaje poza obrys silnika.
Do tego modyfilacja jak na zdj wyżej i będzie płyta chroniąca jak w starej trójce.

Dodatkowo jak się dobrze poszuka można mieć SW za ok 850zł Do tego dospawanie boków max100zł.

Emek 12.07.2017 09:14

Cytat:

Napisał sneer (Post 539082)
Ja mam outback motortek i właśnie się weryfikuje dość intensywnie. Była gruba gleba przy 50km/h, były 6x rzeki, od spodu jebło już solidne kilka razy.
Mam do tego oczywiście kompelcik crash barów od silnika i wyżej.Załącznik 71672

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Orientujesz się ile to waży? Wygląda masywnie. Ori płyta spód od kamieni chroni OK gorzej z frontem ramy. U mnie już lakier poodpryskiwał i malutkie ogniska rudej się pojawiły ale nie mam przekonania co do dalszego zwiększania masy dodatkowym żelazem.

myku 12.07.2017 09:19

Ja wybralem SW Motech.Troche nie pasuje z dolem OM ale od czego ma sie dwie rece i maszyny.;)

Misza 12.07.2017 09:20

I łeb! :)

madafakinges 12.07.2017 09:24

Czekam na dokładne zdjęcia tej modyfikacji płyty SW.

Myko podrzuć jak to u ciebie wygląda, choć ty wasz wersje dla złych ludzi=dtc:haha2: tam to w ogóle silnik stercy na boki jak cycki w bmw

myku 12.07.2017 09:24

Wie sie :haha2:...troche estetyki do tego nie zaszkodzi i bedzie pieknie jak orginal :Thumbs_Up:

myku 12.07.2017 09:27

Zajme sie tym moze w weekend.Gmole i oslone silnika mam od OM i uwazam ze to najlepsza opcja.Plyta SW pasuje mi do ksztaltow Afryki i do tego fajnie sie komponuje.A ze trzeba ja lekko dociac do produktow OM to nie koniec swiata.Mysle ze bedzie git i jak zloze to do kupy to podesle foty

radiolog 12.07.2017 09:56

Płyta OM jak siadłem oststnio na przeszkodzie nie pozwoliła mi sie wywalić

bukowski 12.07.2017 12:25

Z tego co pamiętam, to całość 8,5 kg. Tzn płyta, gmole silnika i gmole góra (przy czym to nie jest taki pałąk wokół zbiornika). Moim zdaniem lepiej nie trzeba a masa nie jest tragiczna.


Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

radiolog 12.07.2017 13:45

Czyli z gmolami i plyta dalej mniej niż golas z dct ;-)

madafakinges 12.07.2017 16:34

1 Załącznik(ów)
Załącznik 71687

Piękna sprawa

Emek 12.07.2017 16:36

Jak błota do tego nabierze to nie wydłubiesz bez ciągnika :D.

myku 12.07.2017 16:37

Troche....duza :D

bukowski 12.07.2017 16:41

Cytat:

Napisał Emek (Post 539280)
Jak błota do tego nabierze to nie wydłubiesz bez ciągnika :D.

I wygląda na to, że może być kolizja z błotnikiem. Tam nie może nic wystawać.

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

radiolog 12.07.2017 19:46

No może się zdażyć, OM zmieniał bo płyta tarła, to samo robił Altrider,ale boki jak w starej prawie

chemik 13.07.2017 07:38

Cytat:

Napisał Emek (Post 539280)
Jak błota do tego nabierze to nie wydłubiesz bez ciągnika :D.

Można tam ze 3-4 puszki mielonki wołowej upchnąć. Po całym dniu jazdy akurat bedzie ciepły posiłek.

madafakinges 13.07.2017 08:24

http://www.ridaventure.ca/index.php?...comment-452041

Raczej na pewno zdecyduje się na SW+mod.

chemik 13.07.2017 08:34

Wybaczcie pytanie dyletatnta, ale po co w tej modyfikowanej płycie jest owa "płetwa" z boku? Tam coś jest, co trzeba osłonić? Czy tylko dekiel silnika?

madafakinges 13.07.2017 08:48

Na pierwszej stonie na zdj masz pokazane przed czym ma to chronić

chemik 13.07.2017 09:01

Cytat:

Napisał madafakinges (Post 539402)
Na pierwszej stonie na zdj masz pokazane przed czym ma to chronić

Przed tym chroni "zwykła" niemodyfikowana płyta. Ja pytam o tą płetwę boczną.

madafakinges 13.07.2017 09:05

Dekiel z lewej strony wystaje poza obrys płyty, przy położeniu się na kamieniach może zrobić się dziurka w deklu, a tego byśmy nie chcieli.

Widział ktoś na żywo TT rally extreme, wystaje poza obrys silnika?

HarryLey4x4 13.07.2017 09:08

jakoś mi się nie chce wierzyć w sztywność tej rakiety tenisowej.

Osobiście szukam jakiejś płyty alu grubości 4 mm.

madafakinges 13.07.2017 09:46

To nie musi być super sztywne, tu bardziej chodzi o pochłonięcie siły uderzenia i o ślizg. lepiej, żeby przetarła się płetwa w osłonie niż tekiel.

chemik 13.07.2017 10:52

Cytat:

Napisał madafakinges (Post 539407)
Dekiel z lewej strony wystaje poza obrys płyty

Teraz wszystko zrozumiałe.

Grzechu2012 21.08.2017 22:16

temat przygasł, macie dobre rozwiązanie,
która płyta ochroni najlepiej ?

madafakinges 21.08.2017 22:59

Moim zdaniej najlepsza cena vs ocheona to sw motech

Grzechu2012 21.08.2017 23:03

a te R& R z australji czy jak im tam ? też wygladaja solidnie

krakus 13.10.2017 15:34

i płyta nie zawsze pomoże

http://swisscars.pl/uploads2/163636_7.jpg

siwy 13.10.2017 15:48

ciekawe co się stało

madafakinges 13.10.2017 15:50

Zauważyliście że jak dziura to zawsze w lewym deklu...

madafakinges 13.10.2017 15:58

http://www.trailjammerdesigns.com/ho...ic-twin-guards

Muszę się w końcu za to zabrać.

lugowskk 14.11.2017 14:46

Czy i gdzie w Polsce można kupić gmole outback motortek ?

siwy 14.11.2017 15:17

Ja kupowałem bezpośrednio z węgier przez ich stronę. Poszło sprawnie i całkiem szybko.

bukowski 14.11.2017 18:51

Cytat:

Napisał lugowskk (Post 556996)
Czy i gdzie w Polsce można kupić gmole outback motortek ?

Kupuj na stronie OM. Wysyłane są z Wegier. U mnie były w 3 (sic!) dni od płatności.

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

madafakinges 15.11.2017 09:00

http://ruggedroads.co.uk/epages/00cb...roducts/CC3914

Myślę, że fajna cena jak za karbon.

Lakrua 07.12.2017 12:10

Ma ktoś gmole od heed? Ktora płyta ładnie z nimi współgra i dużo osłania ?
Pozdrawiam

Navaja 04.02.2018 15:51

Pany,
zestaw: gmole made by Henry + płyta pod silnik SW Motech. Czy to pasuje bez rzeźby? Ma ktoś u siebie zamontowane? Jak oglądam na zdjęciach to powino pasić.
Pytam w imieniu brata. Gmole już zanabył a teraz rozgląda się za płytą.
Z góry dzięki za pomoc.

HarryLey4x4 07.02.2018 08:41

Cytat:

Napisał Lakrua (Post 560570)
Ma ktoś gmole od heed? Ktora płyta ładnie z nimi współgra i dużo osłania ?
Pozdrawiam

Też jestem zainteresowany. Mam nadzieję ,że Merta się pokusi o zrobienie w tym zestawie plug&play

majki 09.02.2018 23:25

Miał ktoś styczność z płytą Bumot'a? Wygląda całkiem dobrze, chroni chyba najlepiej z tych które widziałem (osłania np. połowę lewego dekla) i kosztuje akceptowalnie (259E z szipem, przy 2 płytach -5%). Są czarne, szare i srebrne, alu 4mm, mocowanie na 6śrub. Wg mnie nawiązuje do starej afry. http://shop.bumot.eu/en/catalog/id/124.html

http://shop.bumot.eu/uf/HONDA_AT/ski...e/manual/c.jpg

http://shop.bumot.eu/uf/HONDA_AT/ski...e/manual/g.jpg

Rozważamy z kumplem jeszcze płytę OM, ale ta chroni tylko kolektory i ramę, ale boków silnika już nie i trzeba by doliczyć do tego osłony dekli, co pewnie da kwotę wyższą od Bumot'a. Za to gmole OM na 100% bierzemy.

Może ktoś jeszcze chciałby Bumota to udało by się więcej urwać z ceny? Czekamy jeszcze na wycenę gmoli OM i płyt Bumot z Czech...

madafakinges 10.02.2018 08:59

Kupiłeś jednak afre? Pochwal się. Też się zastanawialem nad tym bumotem, jednak wybrałem SW bo cena mniejsza i moim zdaniem SW sporo ładniejsze.

HarryLey4x4 10.02.2018 09:42

No ten Bumot lekko przypomina szkopskiego tygrysa

myku 10.02.2018 09:48

Dokladnie Majki.Nic ani mru mru a tu nagle plyte kupujesz...:D


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:15.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.