Africa Twin Forum - POLAND

Africa Twin Forum - POLAND (http://africatwin.com.pl/index.php)
-   Honda - inna niż AT & NAT (http://africatwin.com.pl/forumdisplay.php?f=185)
-   -   WTF - Honda X-ADV (http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=29290)

jorge 18.05.2017 00:29

WTF - Honda X-ADV
 
http://www.dueruote.it/notizie/antep...tatto#image2-3

Czyżby ideał na miasto ??

PawelM. 18.05.2017 01:14

Ja na co dzień śmigam skuterem po mieście i gdyby miał opcje zjechania z asfaltu i jechania więcej jak 10km/h byłoby git dlatego mocno kibicuje temu projektowi

Vee 18.05.2017 08:01

Z ciekawości wszedłem na polską stronę Hondy.
Ktoś może mnie oświecić czemu cena, jakby nie patrzeć skutera, jest na poziomie niemal 49 koła, kiedy dla porównania NAT Black kosztuje 56.500PLN (wg ich cennika). Czy to jest normalne? :dizzy:
(Pytam serio. Nie jeździłem, nie śledzę i nie znam się na skuterach.)

Neo 18.05.2017 08:38

Cytat:

Napisał Vee (Post 531961)
Z ciekawości wszedłem na polską stronę Hondy.
Ktoś może mnie oświecić czemu cena, jakby nie patrzeć skutera, jest na poziomie niemal 49 koła, kiedy dla porównania NAT Black kosztuje 56.500PLN (wg ich cennika). Czy to jest normalne? :dizzy:
(Pytam serio. Nie jeździłem, nie śledzę i nie znam się na skuterach.)

Sądzę, że przyczyna może być zbliżona do powodów dla których różne warianty samochodu Smart kosztują porównywalnie do pojazdów gabarytowo większych. Zależy czego konsument oczekuje. Są sytuacje w których cena nie jest na pierwszym miejscu przy podejmowaniu decyzji zakupowej.

Parę lat temu szukałem roweru dla dojazdów do pracy i poruszania się w obrębie miasta. Z racji warunków lokalowych priorytetem był rozmiar i wygoda przechowywania. Zapłaciłem jak za dwa średniej klasy, "duże" rowery, a wybrałem składak na 20" kołach który z powodzeniem służy mi do dziś (to chyba będzie 7 lub 8 rok). Co z tego że mogłem za te pieniądze kupić "lepszy" rower, skoro wedle moich kategorii wcale nie byłby optymalnym wyborem?

bicio 18.05.2017 08:56

W autach to się nazywa segment premium. Drogie, designerskie zabawki, które mają się wyróżniać.

myku 18.05.2017 19:35

Swietny motocykl,widzialem,siedzialem,niestety nie jezdzilem ale chce.Wykonanie,dizajn pomysl rewelacyjny.Cena wysoka jak i waga ale Yamaha swojego T Maxa sprzedaje w podobnej cenie.Wszystko co dobre jednak ma swoja cene,a X Adv jak dla mnie jest najlepszy w swoim segmencie.Chce go miec,tak do CRF :D

szynszyll 18.05.2017 20:17

Ja jakos nie wierze w te male kola na nierownosciach :( 17 cali to juz walka a to? Filmy reklamowe to jedno a zycie drugie. No i cena. Z sufitu :( kopny piach, dziury, tarka. 21' idzie jak zle a co to zrobi?

JarekO 18.05.2017 20:48

Po niedzieli będę jeździł takim sprzętem. Podzielę się wrażeniami.

ARG 20.05.2017 19:08

Cytat:

Napisał myku (Post 532057)
(...),a X Adv jak dla mnie jest najlepszy w swoim segmencie.Chce go miec,tak do CRF :D

To chyba jedyny przedstawiciel tego segmentu ;)

myku 20.05.2017 20:23

Mialem na mysli skutery,bo jakby nie patrzec to skuter o duzej pojemniosci i mocy za spora kase.Ale fakt,ze jest wyjatkowy

chinol 16.08.2017 19:09

Pochwalę się bo kupiłem .szukałem sprząta na miasto i małe wypady za. Sprzęt jest genialny. Do offa się nie nadaje na miasto nie znam lepszego, a miałem wcześniej inne maxi scooter.
Lekkość prowadzenia, spalanie, automatyczną skrzynią z Afryki i przyspieszenie jak na razie ciągły banan :)) i ten gang. System bez kluczykowy w mieście poezja ;))

Neo 16.08.2017 19:39

Cytat:

Napisał chinol (Post 543640)
Pochwalę się bo kupiłem.

Jak znajdziesz chwilę to klepnij jakąś recenzję z fotkami czy może filmikiem? Zawsze to jakaś nowość w rękach forumowych do obgadania :)

madafakinges 16.08.2017 19:45

Oglądałem to na żywo jest świetny. Kierownica od afry wahacze jak w normalnym Moto zajebisty koła... Jak będę za Stary żeby przerzucać mogę nad Afra to takiego sobie kupie

KristoF 16.08.2017 20:20

Ładne cacuszko, za 5 lat może Kowalski pomyśli. Trampkarze nim jeździli na Lipie po piochu podczas zlotu międzynarodowego to niech coś klepną.

myku 16.08.2017 20:22

Jest na mojej liscie zakupow,jak sie odbije od dna,Brawo Chinol,teraz wiem dlaczego pozbywasz sie babci,zazdraszczam :drif:

Novy 16.08.2017 23:18

X-ADV ma silnik 750, dokładnie taki, jak był/jest w Hondzie NC. Miałem taką, była zajebista! I to spalanie na poziomie 3,5 l - tak jest naprawdę! A jak ktoś będzie jeździł emerycko to można zejść do 3,2 l.
W X-ADV kręci mnie jednak jeszcze kilka rzeczy więcej niż w NC, a mianowicie:
- system bezkluczykowy,
- dwie tarcze z przodu,
- handbary (takie jak ma Afra) w standardzie,
- chyba grzane manetki też - nie jestem pewien,
- regulowana szyba...

Myku - ja też na tego malucha zachorowałem i będę go miał :)
Szkoda, że nie ma w czarnym macie, jak Afryka.

consigliero 17.08.2017 08:33

Cytat:

Napisał madafakinges (Post 543648)
Oglądałem to na żywo jest świetny. Kierownica od afry wahacze jak w normalnym Moto zajebisty koła... Jak będę za Stary żeby przerzucać mogę nad Afra to takiego sobie kupie



Znaczy, chyba muszę się tym przejechać .

Qter 17.08.2017 09:42

Czołem,

Jeździłem tym na ostatnim ITT w Lipie - Honda dała na testy - prowadzenie, poręczność, przyśpieszenie - bajka. Na szutrach, polnych drogach a nawet głębszym piasku zachowywał naprawdę świetnie. Na asfalcie również - zwłaszcza tryb sport i winkle dają banana. Mi osobiście pozycja "skuterowa" w ogóle nie odpowiada... a samo moto naprawdę fajne - bo to moto które "udaje" skuter.

PZDR

Qter

consigliero 17.08.2017 15:19

Na wygląd może rzeczywiście nie ma się do czego przyczepić , gorzej z praktycznym wykorzystaniem . Po zajęciu pozycji , jeszcze na postoju jest pewien problem , co zrobić z nogami ? Jako niewysoka osoba , trudno aby na skuter brać buty na koturnie . System bezkluczowy ok , to pewnie docenia ten co dzień w dzień porusza się w mieście , zasadniczo system nie przeszkadza. Tuż przed jazdą musiałem dopytać do czego klamka po lewej , tylny hamulec . Hamulce trzeba się przyzwyczaić bo na początku miałem problemy z dozowaniem , no i prowadzenie na parkingu z początku też było dziwne. Motocykl , skuter bez kompleksów przyspiesza i przewidywalnie hamuje , ale w zakręcie nie jest tak stabilny jak normalny motocykl , myślę że to kwestia kół i dosyć twardego zawieszenia . Brakuje mu też zęba podczas gwałtownego przyspieszania, trzeba się trochę przyzwyczaić że moc na koło dostaniemy z opóźnieniem i nie ma znaczenia tryb w jakim jest skrzynia . Tragicznie, moim zdaniem, prowadzi się na nierównościach , znowu wychodzą braki zawieszenia i rozmiar kół . Pojazd jest targany na nierównościach a musimy pamiętać że siedzimy jak na stołku co bynajmniej nie ułatwia sprawy . Nie pomaga też wstawanie , w moim egzemplarzu podczas przejazdu po leżących policjantach kanapa się otworzyła i trzeba było na niej usiąść. Nie będę wspominał o drobnostkach , ale chyba nie ma w tym modelu kasowania kierunkowskazów . Podczas wsiadania do samochodu zabolał mnie kręgosłup a teraz dokucza mi nerwoból w lewym obojczyku , co jest skutkiem inaczej masujące kanapy i zdecydowanie innej pozycji za kierownicą . Reasumując , jak dla mnie nie jest to bynajmniej sprzęt dla emerytów , bo im się kręgosłup do reszty rozleci . Nie zastąpi też motocykla bo ciężko tym podróżować w 2 osoby , może na miasto , tylko ono musi być naprawdę duże , to miasto i wtedy może by się sprawdził . Pozostaje spróbować NAT

chinol 18.08.2017 16:33

Cytat:

Napisał consigliero (Post 543759)
Na wygląd może rzeczywiście nie ma się do czego przyczepić , gorzej z praktycznym wykorzystaniem . Po zajęciu pozycji , jeszcze na postoju jest pewien problem , co zrobić z nogami ? Jako niewysoka osoba , trudno aby na skuter brać buty na koturnie . System bezkluczowy ok , to pewnie docenia ten co dzień w dzień porusza się w mieście , zasadniczo system nie przeszkadza. Tuż przed jazdą musiałem dopytać do czego klamka po lewej , tylny hamulec . Hamulce trzeba się przyzwyczaić bo na początku miałem problemy z dozowaniem , no i prowadzenie na parkingu z początku też było dziwne. Motocykl , skuter bez kompleksów przyspiesza i przewidywalnie hamuje , ale w zakręcie nie jest tak stabilny jak normalny motocykl , myślę że to kwestia kół i dosyć twardego zawieszenia . Brakuje mu też zęba podczas gwałtownego przyspieszania, trzeba się trochę przyzwyczaić że moc na koło dostaniemy z opóźnieniem i nie ma znaczenia tryb w jakim jest skrzynia . Tragicznie, moim zdaniem, prowadzi się na nierównościach , znowu wychodzą braki zawieszenia i rozmiar kół . Pojazd jest targany na nierównościach a musimy pamiętać że siedzimy jak na stołku co bynajmniej nie ułatwia sprawy . Nie pomaga też wstawanie , w moim egzemplarzu podczas przejazdu po leżących policjantach kanapa się otworzyła i trzeba było na niej usiąść. Nie będę wspominał o drobnostkach , ale chyba nie ma w tym modelu kasowania kierunkowskazów . Podczas wsiadania do samochodu zabolał mnie kręgosłup a teraz dokucza mi nerwoból w lewym obojczyku , co jest skutkiem inaczej masujące kanapy i zdecydowanie innej pozycji za kierownicą . Reasumując , jak dla mnie nie jest to bynajmniej sprzęt dla emerytów , bo im się kręgosłup do reszty rozleci . Nie zastąpi też motocykla bo ciężko tym podróżować w 2 osoby , może na miasto , tylko ono musi być naprawdę duże , to miasto i wtedy może by się sprawdził . Pozostaje spróbować NAT


najbardziej mi się podoba ze zasadniczo system bez kluczykowy nie przeszkadza :haha2:

stabilność na zakrętach i koleinach większa niż rd07 ;))

moja pani 180cm, ja 183cm wzrostu spokojnie 200km w jedna i w druga do teściowej w niedziele zrobiliśmy ;))

po dotarciu zmieniam wydech Akropvic bez katalizatora będzie 15koni więcej banana na ryju ;) oby doszło do 70 ;)

wczoraj Rd07a i tenera 660 zostały pozamiatane ;))na przyspieszeniu, ma tez lepszą max bo 180 km/h idzie
pośmigaliśmy wczoraj w trojkę i chłopaki zgodnie powiedzieli ze nie są mnie wstanie dojść ;)

składa się w zakrętach rewelacyjnie i moment jest z dołu nie mogę się doczekać aż pojadę w Alpy ;)

tylko plisssss nie w teren ;))))) bo miałem okazję testowym pośmigać po poligonie i zawiecha super wybiera ale opony sie nie nadaja, jak jest sliskie błoto to gleba murowana ( jakos opanowałem ;)) )

consigliero 18.08.2017 18:18

Cytat:

Napisał chinol (Post 543843)
najbardziej mi się podoba ze zasadniczo system bez kluczykowy nie przeszkadza :haha2:



stabilność na zakrętach i koleinach większa niż rd07 ;))



moja pani 180cm, ja 183cm wzrostu spokojnie 200km w jedna i w druga do teściowej w niedziele zrobiliśmy ;))



po dotarciu zmieniam wydech Akropvic bez katalizatora będzie 15koni więcej banana na ryju ;) oby doszło do 70 ;)



wczoraj Rd07a i tenera 660 zostały pozamiatane ;))na przyspieszeniu, ma tez lepszą max bo 180 km/h idzie

pośmigaliśmy wczoraj w trojkę i chłopaki zgodnie powiedzieli ze nie są mnie wstanie dojść ;)



składa się w zakrętach rewelacyjnie i moment jest z dołu nie mogę się doczekać aż pojadę w Alpy ;)



tylko plisssss nie w teren ;))))) bo miałem okazję testowym pośmigać po poligonie i zawiecha super wybiera ale opony sie nie nadaja, jak jest sliskie błoto to gleba murowana ( jakos opanowałem ;)) )



Teraz to już nie wiem czy wybierać się na jazdę testową , NAT , jeżeli ten ma lepszą stabilność w zakrętach i koleinach . No ale może mamy różne pojęcie o koleinach , u nas takie że autem strach jechać. No i pewnie decydujący jest fakt że ja już nie jestem taki najmłodszy.

Pozdrawiam , ja jednak pozostanę przy normalnym motocyklu ,choć sam fakt że chciało mi się spróbować jest dużym plusem dla tego projektu.
P.S. Tylko co próbować , założenie że GS i tak zostaje jako dwuosobowy, triumph street scrambler, ducati scrambler, NAT ?

JarekO 18.08.2017 18:26

Consi, BMW Scrambler próbować ;).

consigliero 18.08.2017 20:51

Cytat:

Napisał JarekO (Post 543861)
Consi, BMW Scrambler próbować ;).



O tym nie pomyślałem , jakoś zatrzymałem się na Rnine T , który mi nie spasował , spróbujemy tego scramblera


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

gdziala 18.08.2017 23:49

chinol
" stabilność na zakrętach i koleinach większa niż rd07 )"

consigliero
"Teraz to już nie wiem czy wybierać się na jazdę testową , NAT , jeżeli ten ma lepszą stabilność w zakrętach i koleinach"

Chinol pisal o rd07 a nie o NAT tak ,ze testuj bez uprzedzen :)

nabrU 24.08.2017 00:34

Mała recenzja X-ADV w języku Szekspira:
https://yodagoat.blogspot.co.uk/2017...dv-review.html

chinol 24.08.2017 10:54

no i wszystko zostało napisane ;)
zajebisty maxi scooter na miacho i do wypadów za ;))
z automatem i dobrą zawiechą.
prowadzi się go bardzo lekko ;) ale jak ktoś szuka czegoś do dalekich podróży offem to chyba afryka lepsza na miasto wole x-adv ;)

i dość fajna opinia jaką przeczytałem to ze to motocykl udający scooter ;))

marcos 24.08.2017 11:33

Bardzo to cholerstwo chwalą w salonach Hondy ...

myku 25.08.2017 07:48

Ja poczekam az beda chwalic w salonach Yamahy :D

azure 25.08.2017 08:07

enduro-skuter... świat oszalał... :D

bicio 25.08.2017 09:09

Cytat:

Napisał azure (Post 544750)
enduro-skuter... świat oszalał... :D

https://i.wpimg.pl/730x0/m.autokult....e6245122ee.jpg

myku 25.08.2017 13:56

Na Erzbergu tez startuja w kwalifikacjach...:D

chinol 26.08.2017 11:06

Pasja się liczy nie sprzęt ;)

karol1989 16.10.2017 13:13

Wywiad z Daniele Lucchesi - pomysłodawcą projektu Hondy X-ADV

https://www.youtube.com/watch?v=AX8g...ature=youtu.be


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:58.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.