Africa Twin Forum - POLAND

Africa Twin Forum - POLAND (http://africatwin.com.pl/index.php)
-   Inne - dyskusja ogólna (http://africatwin.com.pl/forumdisplay.php?f=248)
-   -   Intruz, virago czy shadow?? Jakiego choppera wybrać?? (http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=9801)

Marcin-BB 24.06.2011 11:43

Intruz, virago czy shadow?? Jakiego choppera wybrać??
 
Witajcie!
Wiem, że moje pytanie w tytule może budzić niepokój, więc spieszę wyjaśnić: Chopper ma być dla starszego kolegi, który po latach chce wrócić do jazdy na motocyklu. Ja nie znam się w ogóle na tego typu motocyklach, nie mam doświadczenia z żadnym z modeli i stąd prośba- co możecie poradzić lub odradzić??
Wiem, że jest tu spora grupa, która z tego typu motorków przesiadła się na AT lub inne enduro, a są i tacy co mają oprócz Królowej takie chromowane cuda w garażu. Liczę na pomoc w wyborze modelu a może nawet na skierowanie do ciekawych, wartych uwagi ogłoszeń- jeśli ktoś coś wie??
Zadanie jest takie: Dysponujemy kwotą około 10 tyś zł (ostatecznie można naciągnąć do 12 gdyby się trafił jakiś cukiereczek:)), a wymagania są niewygórowane. Ma być oczywiście lśniący i błyszczący w nienagannym stanie technicznym. Nie upiera się kolega przy żadnej marce, nie jest fanatykiem, ale też nie jest znawcą, więc odpadają modele mało znane czy jakieś rodzynki, które ciężko będzie serwisować i dokupić części czy akcesoria. Ma być proste i w miarę niezawodne. Nie chodzi o jakieś bydle z silnikiem 2L ale coś na czym w miarę łatwo się jeździ. Kolega ma spore doświadczenie i poukładane w głowie, ale nie chce ciężkiego motocykla, jednak z racji jego gabarytów (kawał chłopa przysłowiowy) odpadają wszelkie maleństwa w stylu virago 250 itp.:D
Osobiście żaden z motocykli, na którym siedzi się z nogami do przodu mi nie leży, ale obiecałem pomóc więc liczę na Wasze podpowiedzi.
Proszę tylko nie pisać, że lepiej od razu afryka albo transalp bo ja to wiem, a jemu nie przetłumaczę za nic- ma być "frędzlok" i koniec!;)