PDA

View Full Version : Cintinental Escape tył moja opinia


yakuzsa
17.06.2011, 12:14
:mad: witam, witam.opisze moja sytuacje posiadałem założoną oponę Conti escape tył w Africa Twin, opona była pęknięta tzn posiadała nacięcie na środku o długości ok 4 cm i głębokości ok 5 mm. pojechałem na przegląd motocykl przeglądu nie przeszedł bo opona nacięta, dobra myślę kupie nowa opona trudno, kupiłem znowu tego Continentala bo tani myślałem (ok 90 GBP :mur: za nowa oponę )zakładam w warsztacie jest ok myślę . Po około 500 km przeglądam oponę która niedawno założyłem w warsztacie i patrze i ZNOWU!! OPONA NACIĘTA W TAKI SAM SPOSÓB!!!!. Pytam sie co jest? moto na autostradach tylko w tych kapciach na dobrych drogach, jestem zawiedziony jakością opon i nie polecam mimo ze na asfalcie wolno schodzą. Mozę pomęczę jakiegoś dystrybutora albo producenta, to tyle życzę udanego dnia. Pawel

puntek
17.06.2011, 13:17
:mad: witam, witam.opisze moja sytuacje posiadałem założoną oponę Conti escape tył w Africa Twin, opona była pęknięta tzn posiadała nacięcie na środku o długości ok 4 cm i głębokości ok 5 mm. pojechałem na przegląd motocykl przeglądu nie przeszedł bo opona nacięta, dobra myślę kupie nowa opona trudno, kupiłem znowu tego Continentala bo tani myślałem (ok 90 GBP :mur: za nowa oponę )zakładam w warsztacie jest ok myślę . Po około 500 km przeglądam oponę która niedawno założyłem w warsztacie i patrze i ZNOWU!! OPONA NACIĘTA W TAKI SAM SPOSÓB!!!!. Pytam sie co jest? moto na autostradach tylko w tych kapciach na dobrych drogach, jestem zawiedziony jakością opon i nie polecam mimo ze na asfalcie wolno schodzą. Mozę pomęczę jakiegoś dystrybutora albo producenta, to tyle życzę udanego dnia. Pawel

wrzuć foty - to się nie powinno stać ... może masz jakiś sąsiadów ? :) uczynnych ?:mur:

JarekAT
17.06.2011, 13:26
Nacięcie to uszkodzenie mechaniczne, więc u producenta nic nie zdziałasz.

miroslaw123
17.06.2011, 13:36
Ja zrobiłem od początku sezonu kilka tysiaków na nich (przód i tył) i nie mam żadnych kłopotów z nimi! Jak nacięcie to chyba raczej wina osób trzecich a nie opony...

puntek
17.06.2011, 13:40
podobne do opisanych efekty daje młócenie w kamieniach ...
i jesli moto jest mocno obciążone ... widziałem takie oponki i paru naszych - ale o conti akurat nie słyszałem - jak z rocznikiem tych nowych opon ?
możesz sprawdzić DOTkę ?

Borewicz
17.06.2011, 13:57
Na ContiEscape tylko trampkiem zrobiłem 22k km, w różnych warunkach i obciążeniu. Nic takiego się nie stało. Może kupiłeś starą, może nie właściwe parametry nośności...nie mam pomysłu.
Teraz mam te gumy na Afryce, ale dopiero od tygodnia, przerzuciłem je z Ta, na którym zrobiły 4k km i też jest ok.

felkowski
17.06.2011, 15:06
Czy nacięcie jest równo dookoła ? Jeśli tak, to pozaglądałbym pod błotnik. Może tam coś odstaje. Blaszka, wkręt albo coś w tym stylu ?

Dzieju
18.06.2011, 07:45
Yakuzsa wstaw te fotki nacięcia bo z gdybania nie wiele wynika .

hero
18.06.2011, 22:35
A ja mam inną teorię. O dziwo miałem taką sama oponę i o dziwo nacięcie bardzo podobne. Przejeździłem z tym uszkodzeniem aż do końca ich żywota i nic się nie stało. Co ciekawsze przy następnym komplecie miałem takie same przecięcie.
Sąsiedzi spoko, kaziorów sporo ale dlaczego zawsze takie same ciecie?
Odpowiedź prosta: odcinek szyny na którym blokuje się zamek do bramy wjazdowej na tyłach mojej firmy. Rygiel tak wyszlifował szynę, że stał się ostra.

yakuzsa
20.06.2011, 12:45
witam.Panowie nie dam rady fotek wrzucić gdyż teraz dostęp do neta mam jedynie w kafejce (hałas, dzieciaki po 14 lat graja w Quaki i czatują na NK. i romansują ,nie na moje nerwy tu jeszcze fotki przerzucać;) :D a z opona no cóż jest podcieta i nic na to nie poradzę, i, nawet nie ma czasu komarów zmyć ze świateł po ostatniej trasie 2000 km:) taki zapiernicz na tym bezrobociu mam :):at: