PDA

View Full Version : Tylni amor w trójce


ltd454
20.05.2011, 21:46
W czasie jazdy wykręca mi się śruba mocująca amorek z dołu. Powodem tego jest pewnie zużyty element podpisany na zdjęciu. Czy ktoś się orientuje czy jest to wymienna część i czy da się to wymienić bez wyjmowania amora z ramy.

rambo
20.05.2011, 21:47
Na bank cza wyjac amor z ramy. W hondzie muszą to mieć

kuras
20.05.2011, 23:30
nr czesci ale w rd04 to
52403-MM9-003 METAL, JOINT

i chyba w rd03 to jest to samo

graphia
21.05.2011, 00:05
musisz amor wyjąć bo tego nie wykręcisz tam na miejscu..... trza sprężynę ścisnąć i wykręcić tą część - ona chyba jest takim śmiesznym zamkiem zabezpieczona....

Misza
21.05.2011, 19:03
Zamku to tam nie ma, na klej jest to skręcone z ośką amortyzatora. Może po prostu skręć śrubę-sworzeń na klej...

majo
21.05.2011, 21:52
hej taką piękną 03 aż żal rozkręcać:) Darku jak wracałem z Rosji to mi się ten element całkowicie odkręcił od amora, jest on przytwierdzony na wspawaną nakrętkę to trzonu amora-fachowej nazwy nie znaju, masz prawdopodobnie zerwany gwint w tym elemencie, jak dasz wąską nakrętkę na śrubę powinno wystarczyć i nie obijać innych elementów zawieszenia. Tylko kolego zobacz najpierw czy "TO COŚ) na zdjęciu trzyma się reszty amora:)

ltd454
23.05.2011, 14:18
Gwint jest zjechany to fakt i można dać nakrętkę, ale wolę wymienić element bo jest już luz i owal w miejscu gdzie wchodzi ta śruba czy ośka. W hondzie ten element kosztuje 114,39 + przesyłka. Tylko kurna nie wiem jak z wymianą tego, bo to jest jakoś dziwnie przykręcone śruba z okrągłym łbem, i klucz żaden nie podejdzie.

graphia
23.05.2011, 14:42
bo to się wykręca całe (ten element - to coś), ale trzeba jakoś przytrzymać oś amorka :) chyba tak... ;)

Misza
23.05.2011, 20:52
na osi amorka powinien być sześciokąt tak gdzieś około 21mm, do przytrzymania służący. Skręcone na klej na pewno

pałeł
23.05.2011, 23:48
Gwint jest zjechany to fakt i można dać nakrętkę, ale wolę wymienić element bo jest już luz i owal w miejscu gdzie wchodzi ta śruba czy ośka. W hondzie ten element kosztuje 114,39 + przesyłka. Tylko kurna nie wiem jak z wymianą tego, bo to jest jakoś dziwnie przykręcone śruba z okrągłym łbem, i klucz żaden nie podejdzie.


-5% plus wysyłka poleconym ;)

ltd454
24.05.2011, 20:46
Kurna dzisiaj się dowiedziałem, że "to coś" przyjdzie dopiero 29 lipca :vis: Nie wiecie jak szybciej to załatwic?

graphia
24.05.2011, 20:59
może przez zachodnich dilerów??

Misza
24.05.2011, 21:03
A macie tam tokarzo-ślusarzy na tym podlasiu? :)

ltd454
24.05.2011, 21:18
Jak nie dostanę oryginału to pewnie na tym się skończy

Lepi
24.05.2011, 21:22
Skręć to porządnie na nakrętkę + klej i zapomnij.

bartol
24.05.2011, 23:06
no mam "to coś", tak to wygląda, ale od RD04.
nie wiem jak to podejdzie do RD03.
Wal na priv

ltd454
31.05.2011, 10:44
Dzięki Bartolowi temat ogarnięty i nie muszę czekać na części od Pana Hondy prawie 2 miesiące. Jakby ktoś kiedyś wymieniał to ten element pasuje od czwórki.

rob
31.05.2011, 12:19
No to ja mam pytanie - jakie są wogóle różnice między amorami z 3 i 4? Ktoś to mierzył kiedyś? Jakoś na rynku posucha z amorami z 03 a potrzebowałbym tłoczysko na przeszczep (main shaft? - nie mylić z main kampf...) Może od 4 podejdzie?

rafalski
15.04.2013, 20:55
Poszukuję to coś, tyle że do RD4.