View Full Version : Tylni amor w trójce
W czasie jazdy wykręca mi się śruba mocująca amorek z dołu. Powodem tego jest pewnie zużyty element podpisany na zdjęciu. Czy ktoś się orientuje czy jest to wymienna część i czy da się to wymienić bez wyjmowania amora z ramy.
Na bank cza wyjac amor z ramy. W hondzie muszą to mieć
nr czesci ale w rd04 to
52403-MM9-003 METAL, JOINT
i chyba w rd03 to jest to samo
musisz amor wyjąć bo tego nie wykręcisz tam na miejscu..... trza sprężynę ścisnąć i wykręcić tą część - ona chyba jest takim śmiesznym zamkiem zabezpieczona....
Zamku to tam nie ma, na klej jest to skręcone z ośką amortyzatora. Może po prostu skręć śrubę-sworzeń na klej...
hej taką piękną 03 aż żal rozkręcać:) Darku jak wracałem z Rosji to mi się ten element całkowicie odkręcił od amora, jest on przytwierdzony na wspawaną nakrętkę to trzonu amora-fachowej nazwy nie znaju, masz prawdopodobnie zerwany gwint w tym elemencie, jak dasz wąską nakrętkę na śrubę powinno wystarczyć i nie obijać innych elementów zawieszenia. Tylko kolego zobacz najpierw czy "TO COŚ) na zdjęciu trzyma się reszty amora:)
Gwint jest zjechany to fakt i można dać nakrętkę, ale wolę wymienić element bo jest już luz i owal w miejscu gdzie wchodzi ta śruba czy ośka. W hondzie ten element kosztuje 114,39 + przesyłka. Tylko kurna nie wiem jak z wymianą tego, bo to jest jakoś dziwnie przykręcone śruba z okrągłym łbem, i klucz żaden nie podejdzie.
bo to się wykręca całe (ten element - to coś), ale trzeba jakoś przytrzymać oś amorka :) chyba tak... ;)
na osi amorka powinien być sześciokąt tak gdzieś około 21mm, do przytrzymania służący. Skręcone na klej na pewno
Gwint jest zjechany to fakt i można dać nakrętkę, ale wolę wymienić element bo jest już luz i owal w miejscu gdzie wchodzi ta śruba czy ośka. W hondzie ten element kosztuje 114,39 + przesyłka. Tylko kurna nie wiem jak z wymianą tego, bo to jest jakoś dziwnie przykręcone śruba z okrągłym łbem, i klucz żaden nie podejdzie.
-5% plus wysyłka poleconym ;)
Kurna dzisiaj się dowiedziałem, że "to coś" przyjdzie dopiero 29 lipca :vis: Nie wiecie jak szybciej to załatwic?
może przez zachodnich dilerów??
A macie tam tokarzo-ślusarzy na tym podlasiu? :)
Jak nie dostanę oryginału to pewnie na tym się skończy
Skręć to porządnie na nakrętkę + klej i zapomnij.
no mam "to coś", tak to wygląda, ale od RD04.
nie wiem jak to podejdzie do RD03.
Wal na priv
Dzięki Bartolowi temat ogarnięty i nie muszę czekać na części od Pana Hondy prawie 2 miesiące. Jakby ktoś kiedyś wymieniał to ten element pasuje od czwórki.
No to ja mam pytanie - jakie są wogóle różnice między amorami z 3 i 4? Ktoś to mierzył kiedyś? Jakoś na rynku posucha z amorami z 03 a potrzebowałbym tłoczysko na przeszczep (main shaft? - nie mylić z main kampf...) Może od 4 podejdzie?
rafalski
15.04.2013, 19:55
Poszukuję to coś, tyle że do RD4.
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.