View Full Version : Projekt Challenge
Wczoraj wreszcie cos sie ruszylo w temacie biemdabliu.Projekt Challenge wystartowal.
Myku, masz to moto kilka miesięcy a ono wciąż czyste :dizzy:
W końcu wystartował temat, na który czekałem :lukacz: Czelendżer pikna maszyna.
Myku, masz to moto kilka miesięcy a ono wciąż czyste :dizzy:
Zima...kryzys...:p
Znaczy co? Zdjąłeś kanapę i owiewki i to ma być projekt? Ogarnij się ;)
Myku, w tym dziale na mnie nie licz :).
Zima...kryzys...:p
Sie czysci..........nie jedzi:haha2:
Bez niepotrzebnych emocji prosze.Zbiornik paliwa juz zalozylem.Teraz oliwiarka matjasa...:dizzy:I to mnie martwi:Sarcastic:
Docenisz jazdę nim tam gdzie trudziłeś się na LC8 , kiedyś poważnie zastanawiałem sie na tym moto , jest fajnie zestrojony przez co nie czuć tych kilkunastu kg otyłości , precyzyjne w regulacji zawieszenie , małe spalanie , wszystko super tylko ten emblemat na baku , jakoś mało pociągający :haha2:.
Tak czy siak moto w pizdeczke , jak to mawia Kijana .
Gratuluję :).
Tez tak mysle i taka mam rowniez nadzieje.Dzisiejszy dzien zakonczyl sie na tym etapie
https://picasaweb.google.com/nelusia21/ProjektChallenge02#
Jutro czeka na mnie oliwiarka :dizzy:,tuleje do kol,kable do navi,drugie gniazdo 12V i przewod pod dodatkowe oswietlenie.Reszta pewnie w niedlugim czasie,ale to juz raczej kosmetyka ;)
Ps.jezeli znaczek nie jest rajcujacy,to podobne ma scania-saab,pewnie inne marki tez,wiec problem mozna obejsc...
Bartasso
26.02.2011, 22:23
a mnie się tam podoba:)
Myku, o co chodzi z tymi tulejami? Po co wymieniać na ciężkie stalowe?
Myku. Zrobiłbyś przed sesja foto chociaż jakim malutki pierdolnik w garażu.... Czysto jak w jakimś niemieckim chociażby :D
zbyszek_africa
26.02.2011, 23:00
Nie widze stelaża pod koszyk dla yorka, jak go q...a będziesz woził...
Juz zgłaszam problem do opieki nad zwierzętami..
Ta faszystowska blacha wielkości dużej płyty chodnikowej to co, nie masz polskiej??https://lh4.googleusercontent.com/_gPoCWrHGiWQ/TWlUsE72t-I/AAAAAAAAOGs/iW_lLL9GjjE/s512/DSC_0054.JPG
ps.
Wieczny masz w ryja:o
Za skasowanie mojej dobrej oferty.
Rozumiem ze są oferty dobre, i bardzo dobre:) Myslałem ze ktoś podbije moja ....:mad:
pozdr.
Bartasso
26.02.2011, 23:08
http://farm5.static.flickr.com/4082/4751588548_b4778c796a_o.jpg
coś takiego chcesz zbudować?
luzMarija
27.02.2011, 00:16
Fuj, Bartasso, "twoja" beema jest brudna i w ogóle uwalana smarami, jednym słowem - jeżdżona! Czyli inna niż Myka, najdroższy Czelendżer w Germaniji.
Tam jest inaczej, nawet w garażach mają dywany/wykładziny.
Odpowiadam:
W garazu panuje obecnie chaos,ale posprzatam.Tuleje z nierdzewki sa lepsze od aluminiowych i sie nie wycieraja,przez co woda ma utrodniona droge do lozysk kol.Dla Yorka bedzie stelaz do koszyka i jak pociagne kable to nawet interkom jej podlacze,zeby do niej mowic :haha2:.Moj projekt to wersja wyprawowa,a wiec duzy zbiornik i zadnych sportowych owiewek.Nie jak na foto,ktore musze przyznac jest brzydkie.Ja bede mial mala szybke i prawdopodobnie polakierowana na bialo,zobaczymy.Moto narazie jest czyste,bo przy nim grzebie,ale i to sie kiedys musi skonczyc.Do maja bedzie gotowe :D
Tak na poważnie, to moto fajne. Co tu dużo gadać ;)
Taki ładny, że aż strach w błoto wjechać.
Ja chyba sobie położę w garażu jakiś dywanik. Na pewno nie będzie taki stylowy jak niemiecki ale warto spróbować. Może i moto będzie czystsze od razu ;)
Kończ Myku i przybywaj na pojazdówkę jakąś.
Tak na poważnie, to moto fajne. Co tu dużo gadać ;)
Taki ładny, że aż strach w błoto wjechać.
Hehe, coś jak tutaj 6:26 http://www.youtube.com/watch?v=7EMttU44wao
A kto powiedzial,ze bedzie w blocie jezdzone :haha2:.No Lepi,trzeba bedzie.Tylko musze sie najpierw nauczyc na nim jezdzic :D.A dywany sa nie dla moto,a dla mnie,zeby na zimnym nie kleczec jak przed nim :bow:
Rozwinąłem zielony dywanik i jak z bicza strzelił zmieniłem dwie oponki :) coś w tych dywanach jest. Niemiecka technologia ;)
Myku, a nie chciałeś zakładać czachy rally?
Lepi,takie dywany trzeba wozic na wyjazdy.Zadna awaria nie bedzie straszna :D.Co do czachy,to spory to wydatek.Nie jestem pewny czy chce isc w tym kierunku.Fajnie to wyglada,ale najpierw pojezdze bez niej.
http://farm5.static.flickr.com/4135/4820081632_6cc3f4d91d_o.jpg
to mi się podoba. Oczywiście bez tej dziewczyny ;)
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=602168
Widzę że dalej noszą halki jak sukienki:D. Ach ta przyjaźń niemiecko-rosyjska hehehe
To temat angola co syberie gs800 zjedzil???
Bartasso
01.03.2011, 11:45
GS800 też:)
tutaj linki
www.SibirskyExtreme.com
www.Endless-Highway.info
A ja wczoraj jak na moje oko zrobilem fajna szybke.Zaraz biore sie do montazu Motooilera.Wlasnie teroryzowlem Matjasa i juz wiem jak sie za to zabrac.Najciekawsze bedzie puszczenie wezyka i dyszy podajacej olej.Wszystko praktycznie niewidoczne.Ale o tym nastepnym razem :D
świnia. yyyyyyyyyyyyyyyy :haha2:
Moze i swinia,ale rasowa!!!I do tego obce jezyki zna.Jak zobaczysz jak twoje ustrojstwo wmontowalem,to bedziesz mnie za wspolnika chcial :p
Projekt Challenge zostal ukonczony.Oliwiarka Matjasowa chodzi,drugie gniazdko 12V jest przy zegarach,koble do navi rowniez pociagniete.Zdjecia calosci wkleje przy okazji.Oczywiscie jeszcze pare gadzetow dojdzie,bo jakze by inaczej:p,ale to kosmetyka i nie warto o niej wspominac.Wszystko jest tak jak sobie wyobrazalem i czcialem wiec wieczorem bedzie okazja do :chleje:
Drugie gniazdo do golenia w czasie jazdy? :) Ja właśnie zamontowałem pierwsze i ostatnie :)
Wlasnie, czy mozna do gniazda zapalniczki stosowac "trojnik" czy to za bardzo obciazy instalacje?
Można, chyba, że masz zamiar podłączać prostownicę (nie mylić z prostownikiem :))
Ja dolozylem drugie gniazdo nad zegary tylko dlatego,ze orginal jest pod siedzeniem i ciezko cos tam ladowac podczas jazdy,Orginal zostawilem,bo nie przeszkadza.
zbyszek_africa
03.03.2011, 09:35
Można, chyba, że masz zamiar podłączać prostownicę (nie mylić z prostownikiem :))
Eee, lepiej nie podłączać żadnych lokówek, prostownic, gofrownic..:)
Maszynka do golenia/strzyżenia??
Ja to bym zamontował jeszcze baterie słoneczną 1x1m po lewej stronie, a po prawej panel słoneczny na ciepłą wodę;)
pozdr.
Wklejam ostatnie zdjecia z dzisiaj Czelendzera.Juz nic nie bedzie zmieniane,no moze lusterka.Chcialbym go miec takiego zielonego,stad ta wariacja i proba na blotniku :p
https://picasaweb.google.com/nelusia21/ProjektChallenge02#
Wklejam ostatnie zdjecia z dzisiaj Czelendzera.Juz nic nie bedzie zmieniane,no moze lusterka.Chcialbym go miec takiego zielonego,stad ta wariacja i proba na blotniku :p
https://picasaweb.google.com/nelusia21/ProjektChallenge02#
Z każdym kolejnym obejrzanym zdjęciem bardziej Cie nie lubię ;)
kiedyś jak już będziesz pijana to skubnę Ci tego psiaka. mojej żonie też wpadła w oko. strzeż się.
czalendż słodziutki - mam nadzieję, że spędzisz urocze chwile w jego siodle.
majtas
luzMarija
08.03.2011, 23:51
Choolera, jest taki cacy że zbytnio nie daje wiary w fakt że wyjedziesz nim z garażu dalej niż na pake busa.
Proszę Raf, weż go ochlap trochę, chociaż w fotoszopie ;)
Wiesz,masz calkowita racje.Wczoraj zrobilem nim jakies 200km,zeby wszystko posprawdzac,napelnic trakcje oliwiarki i wylapac poprawki.Na jednym z parkingow zatrzymalem sie i bylo tam troche motongow.Dziwnie na mnie patrzyli:D.Przyjrzalem sie Czelendzowi i tez bylo mi nieswojo.Tylko gdzie tu w Germanii bloto znalezc :confused:...
Myku mam pytanko o gniazdo zapalniczki do nawigacji - stosowałes jakies zabezpieczenie aby nie spalić ładowarki - czy Zumo ma inaczej jakos ??
Kable do nawigacji podlaczylem do instalacji przez bezpiecznik.Gniazdko tez idzie do instalacji przez bezpiecznik.Tak wiec jedno nie ma z drugim nic wspolnego i jak cos strzeli to reszta bedzie dzialac
ps.Jedyne co jeszcze dojdzie to centralna podstawka(kupiona),skladane lusterka i odpowietrzniki lag(kupione).W koncu ma to byc moto wyprawowe a nie sport...
Myku , rezerwuję jak Ci się znudzi , a mnie będzie na niego stać :D
Franz nie ma sprawy.Z rozpedu zalozylem w Afrze grzane manetki,ktore lezaly od chyba trzech lat na polce.Tak wiec i ta jest kompletna.Jak chcesz,to tez ja dopisze na liste rezerwacji przez ciebie :o.Kupujac w komplecie bedzie znizka :p
Przyjrzalem sie Czelendzowi i tez bylo mi nieswojo.Tylko gdzie tu w Germanii bloto znalezc :confused:...
W ASO BMW powinni mieć błotko w sprey'u :D.
W kraju nad Wisłą określa się to dosadnie - wiocha:D
Wlasnie,tu nie ma miejsca na podrobe.Wszystko musi byc przynajmniej TT,nawet bloto :D
O co chodzi z tym TT. Czy to skrót od trytytki?:D
Wlasnie,tu nie ma miejsca na podrobe.Wszystko musi byc przynajmniej TT,nawet bloto :D
To jest największy ból...:Sarcastic: Nawet troszkę offu podłapać nie wolno. U mnie w okolicy same lasy, w ch. super szutrowych opcji, ale wiedź tam.. łeb by urwali.
To samo u mnie.Lasy,gory gruntowki,az slina leci,ale wszedzie znaki i spacerowicze.Rowerem strach wiechac:mur:
Mam juz odpowietrzniki lag,a dzis przyszla centralna podstawka.3,5 kg-mam sie martwic :confused:
Nie martw się, odłóż w ciepłe miejsce i nie martw się :)
To jest ta część, która się w BMW nie łamie :D
Niee spoko,SW-MOTECH.Moze nie z preta,ale stalowe plaskowniki wdaja sie byc ciezkie.A moze mi sie tylko wydaje,bo chwie wczesniej trzymalem psa na rekach :D
Nie idź tą drogą Myku, porzuć ją czym prędzej! Te feralne 3,5 kg drastycznie zmniejszą osiągi Challengera, nie wspominając fatalnym wpływie na sterowność motocykla - istnieje obawa, że przestanie skręcać!!! :D
zbyszek_africa
18.03.2011, 10:34
A kto mówił że on ma skręcać:D na takich motorach jeżdżą tylko miszczowie' prostej:mad:
pozdr.
Centralka rzecz fajna , ale w tej wadze motocykla bym nie zakładał.
Liczy się każdy kilogram.Żadnych kufrów - tankbag z kieszeniami po bokach Touratecha, worek na tył i koniec
Do zrobienia koła można przecież zdjąc worek . Nie jest trudno zrobić koło bez centralki, jeśli motocykl waży 150 kg
Wagowo to samo co TT600RE, KTM 640 , Husqvarna Te610
Ja centralkę z KTM wypieprzyłem choć była montowana fabrycznie.
o ile pamiętam Xchallege miał zbyt długą jedynkę i trzeba skrócić zębatkami .
W F 650 Gs Dakar tak samo ,ale to już bardziej turystyk i można przeżyć .
Nie idź tą drogą Myku, porzuć ją czym prędzej! Te feralne 3,5 kg drastycznie zmniejszą osiągi Challengera, nie wspominając fatalnym wpływie na sterowność motocykla - istnieje obawa, że przestanie skręcać!!! :D
jaja se robicie z dylematu kolegi poważnego zresztą ... L) zarówno kolega poważny jak i problem poważny
:dizzy::dizzy::dizzy::dizzy::D:D:D:D:at:
a co do centralki - doklej trzy literki BMW i pogoń w diabły :)
Chyba naklejkę "Było założone na BMW" ;)
Czlowiek na chwile wyszedl do pracy,a tu odrazu taki bajzel:D.Centralka fajna,zreszta juz zalozona,wiec nic wiecej nie moge zrobic.Te 3,5 kg jakos zbije(czyt.) schudne.Przy nastepnym tankowaniu pod korek pojade do pobliskiej piaskowni i zwarze calosc.Jak bedzie za duzo,centralka-weg,(czyt.)wylatuje:p
Tankbag mi nie wejdzie,gdyz zbiornik paliwa ma "dziwny" ksztalt.Kufrow oczywiscie nie bedzie,beda sakwy rowerowe.A na worku nic nie bedzie stawiane :umowa:.Byl zbyt drogi :lol8:.Jutro jest "Rozpoczecie sezonu" w BMW Mannheim.Moze sie przejade i zobacze jak to robia profesjonalisci :D
Centralka rzecz fajna , ale w tej wadze motocykla bym nie zakładał.
Liczy się każdy kilogram.Żadnych kufrów - tankbag z kieszeniami po bokach Touratecha, worek na tył i koniec
Do zrobienia koła można przecież zdjąc worek . Nie jest trudno zrobić koło bez centralki, jeśli motocykl waży 150 kg
Wagowo to samo co TT600RE, KTM 640 , Husqvarna Te610
Ja centralkę z KTM wypieprzyłem choć była montowana fabrycznie.
o ile pamiętam Xchallege miał zbyt długą jedynkę i trzeba skrócić zębatkami .
W F 650 Gs Dakar tak samo ,ale to już bardziej turystyk i można przeżyć .
Tankbag mi nie wejdzie,gdyz zbiornik paliwa ma "dziwny" ksztalt.Kufrow oczywiscie nie bedzie,beda sakwy rowerowe.A na worku nic nie bedzie stawiane :umowa:.Byl zbyt drogi :lol8:.Jutro jest "Rozpoczecie sezonu" w BMW Mannheim.Moze sie przejade i zobacze jak to robia profesjonalisci :D
Z całym szacunkiem co do tych spejcalistów Panie to oni się do cię nie umywają więc nie bądź taki skromny :)
jedź polansuj trochu :)
Puntek,spokojnie.Rano mimo deszczu widzialem paru twardzieli na 12GSA.Teraz wyszlo slonce,wiec bedzie sie dzialo :haha2:.Na deser bajrasz ciagnie mnie do Frankfurtu na kawe.Pewnie bede musial zaplacic rachunek:lol8:
Rozpoczecie sezonu w BMW Mannheim polega na ogladaniu aktualnych modeli i ciuchow.Wsio!Zupelnie nic sie nie dzieje,zadnej muzyki,darmowego zarcia ani piwa z beczki-:mur:.Za to wizyta we Frankfurcie byla super.Co prawda nie napilem sie ani kawy,ani nawet ciastka nie zjadlem(stad brak rachunku do zaplaty :D),ale za to zostalem poczestowany czekoladkami z foliowki,ktore zreszta bajrasz dostal,a nie kupil :haha2:.Pogoda byla boskaaaa...:bow:.Aaa..no i Czelendz tez pierwsza klasa.Oliwiarka chodzi,Öhlins pieknie wybiera.Predkosc przelotowa 120kmh wszystko gra :Thumbs_Up:
....Za to wizyta we Frankfurcie byla super.Co prawda nie napilem sie ani kawy,ani nawet ciastka nie zjadlem(stad brak rachunku do zaplaty :D),ale za to zostalem poczestowany czekoladkami z foliowki...
Cholerna Germańska gościnność. Poprzechwalać się, odebrać rodakom ostatni kęs od ust i jeszcze oczernić publicznie...normalnie niemiecki właściciel BMW:D
Ale czelendż, to już inna historia i chyba dobry kierunek na zrobienie solowego podróżniczego motocykla. Prezentuje się świetnie w odróżnieniu od właściciela, waży właściwie też w odróżnieniu od właściciela i ma fajny bak:D
Tak mi się wydaje, że było by dużo mniej potu i krwi podczas wycieczki z Rychem do Hajduszoboszlo, gdybyśmy dosiadali takie motorki, a nie ciężkie Afryki. Pomysł świetny i ciężko mi to przychodzi napisać, ale germaniec fajną robotę zrobił.
https://lh5.googleusercontent.com/_rUzgzAXIDu4/TYZXthwABcI/AAAAAAAALLw/PD4T8EsoXsM/s800/19032011108.jpg
https://lh5.googleusercontent.com/_rUzgzAXIDu4/TYZXhSSBsBI/AAAAAAAALLs/3OuaYpLd6VA/s800/19032011107.jpg
zbyszek_africa
20.03.2011, 21:47
Przyjechał??
Czy jako typowy właściciel beemwe przywiózł go busem:D
pozdr.
Coz za pytanie Zbysiu:p.Busem to bajrasz przyjechal.A bak to byl fajny,ale juz nie jest :lol8:
zbyszek_africa
20.03.2011, 22:28
Uff, pierwsza gleba??
Jeszcze nie,ale jak bedzie to bede sie staral na prawa strone leciec...:D
Nie zmieścił się w bramę garażową :D
Podepnę Ci się pod wątek.
Dziś ja otworzyłem "paczkę od mikołaja" :)
A moto stoi u wiejskiego kowala. Może nic nie popsuje ;)
Szybka wskazywalaby,ze sie gdzies dalej wybierasz:)?Aaa,no i jeszcze tylnia plyta..
Z taką drobnicą do tematu o wymianie połowy motocykla? Phi :).
:haha2::haha2::haha2::lol8::lol8::lol8:
Szybka wskazuje, że się starzeję:D Ale prawdę mówiąc, żałuję, że ją założyłem bo już mnie wk**wia. No ale już wywierciłem otwory.
No tak, długo nikt nie przebije ilości gadżetów TT jakie udało się wynaleźć Mykowi. Ale mam coś w zanadrzu. Zrobię fotkę jak błoto się wykruszy :)
Lepi chodzi ota szybke?
https://lh4.googleusercontent.com/_hyA-LH1eqtU/SxV1JHDqxHI/AAAAAAAABpM/qqfteqQx2VM/s800/IMGP0885.JPG
Tak, nie masz wrażenia, że przy pierwszym locie przez kierę urywasz całą lampę? W dużym kacie złamałem mostek (własny :)), w tym wyrwę lampę. W sumie to lepiej ;)
zapewne tak będzie, ale puszczą albo gumy albo plastik wiec dużych start nie będzie. Jezdze z ta szyba tylko dla tego, że dość sprawnie chroni mi GPS'a przed wodą i błockiem. No i naklejaka z Białej niezle sie prezentuje na niej ;)
Sorry myku za wtracenie w watku :vis:
Moja modyfikacja XChallenge'a:
https://lh3.googleusercontent.com/_a66FHSPMWYQ/TXE8M9Syf5I/AAAAAAAAG7U/3BBqZn2paE4/s640/20110304-DSC_0048.jpg
https://lh3.googleusercontent.com/_a66FHSPMWYQ/TWbTIesLGSI/AAAAAAAAGoA/7P7cNCzXsBY/s640/20110224-DSC_0025.jpg
Mniejszy zasieg od Myka (na bagazniku z tylu bedzie 5 badz 10l kanisterek).
Kilka modyfikacji w stosunku do oryginalu ktorych priorytetem bylo zwiekszenie komfortu na dojazdowkach, przy utrzymaniu niskiej wagi dajacej jako taka dzielnosc terenowa. Stelaz pod sakwy w tym roku juz zdjety - czas przetestowac plandekowego rogala -mniej bagazu = wiecej zabawy.
Widzialem tego rogala na twojej galerii.No ciekawy jestem jak bedzie siedzial na moto.Wklej foty jak zalozysz.
Dzis wreszcie sprawdzilem dokladnie jak wyglada spalanie i przebieg w Challengu.Rezerwa zalaczyla sie przy 510km.W zbiornikach zostalo 4L (rezerwy).Wychodzi na to,ze spalanie wynosi 4,36L/100km.Jezdzone bylo pol normalne drogi(dosyc dynamicznie),pol autostrada-110-130km/h.Tak wiec jakby nie patrzec ma sie ze soba paliwa na 600km.:Thumbs_Up:
no to rewelacja stary! życzę Ci, żebyś był zadowolony z tego moto i zaczął w końcu korzystać z tych wszystkich modów :D
matjas
...Jezdzone bylo pol normalne drogi(dosyc dynamicznie),pol autostrada-110-130km/h.Tak wiec jakby nie patrzec ma sie ze soba paliwa na 600km.:Thumbs_Up:
Co Ty wiesz o dynamicznej jeździe :)
Co Ty wiesz o dynamicznej jeździe :)
:lol8::lol8::lol8:
https://lh6.googleusercontent.com/_gPoCWrHGiWQ/SEag8Ps7I_I/AAAAAAAADNs/0xAHIGLEmZE/s720/107.JPG
To, że masz hajkę nie zmieni faktu, że jeździsz jak niemiecki emeryt :D
luzMarija
20.04.2011, 21:02
Myku, jeździsz czy nadal robisz upgrejt biemdablju? Cokoliwiek odpowiesz, na potwierdzenie musisz dać foty!
Kurcze jezdze i to codziennie :).Auto mi padlo wiec trzaskam kaemy bez liku.Ale ostatnio znowu Lc8 ostro sie przemieszczam.Ten Czelendz jest naprawde swietnym sprzetem.Dynamiczny i lekki.Jezdzi sie jak wiekszym rowerem.Zachwycony jestem jego zawieszeniem.Jest inne niz WP w Lc8,moze nawet lepsze.daje kupe frajdy.Oczywiscie,zdjec nie mam :D
jeżeli chodzi o zawieszenie to piszesz o przednim czy tylnym?
Mialem na mysli oba :D.No dobra.Nie mozna ich ot tak porownywac,gdyz waga motocykli jest tez inna.Lc8 poprostu sie plynie(ustawienie Komfort),za to na Bmw przelatuje sie przez wszystkie nierownosci,wyszukujac wszystkich dzior,zeby je zaliczyc :p.Jak pomysle o zawieszeniu w AT to robi mi sie niedobrze.:dizzy:
Jak pomysle o zawieszeniu w AT to robi mi sie niedobrze.:dizzy:
to tak jak większość forum jak myśli i BeEmWe...;)
:D
luzMarija
20.04.2011, 22:20
Szukałem dziś na jebaju uk czalendża. 2007 rok za ok 3-3.5k quit. Śladów ohlinsa nie ma, nie wiem co tam standardowo montowali, (Twój wygląda jak z moto targów :hehehe: )
i powiem że w porównaniu z podobnymi rocznikami kata cenowo jest lepiej.
Miałem brać xrke 400, ale przez niedyspozycję zdrowotną i absencję zawodową poszła się j...ć. I teraz sobie myślę czy nie poczekać do jesieni, odłożyć więcej kasiory i łynkąć kata 6xx albo właśnie takie biemdablju...
Bede musial tam do was zajechac,zebys sie na sprzecie przejechal.Napewno ci sie spodoba :D
Bede musial tam do was zajechac,zebys sie na sprzecie przejechal.Napewno ci sie spodoba :D
buhahahaaaaaa.... Ty do grodźca przyjedź lepiej dziadygo!
na wyspie to Cię zobaczą na tym czelendżu jak świnia niebo... :D
matjas
to tak jak większość forum jak myśli i BeEmWe...;)
:D
Ja nie mam BMW...mam Czelendza :D
buhahahaaaaaa.... Ty do grodźca przyjedź lepiej dziadygo!
na wyspie to Cię zobaczą na tym czelendżu jak świnia niebo... :D
matjas
Bedziesz mnie jeszcze przepraszal i darmowa oliwiarke mi wciskal...:lol8:.Takie wyspy to ja robie z buta w przerwie na lancz :p
luzMarija
20.04.2011, 22:34
Ty się śmiej Myku, ale ma konkubina, A. właśnie od dziś miesza bigos.
Zaproszeń szczególnych nie potrzebujesz bo je już masz. Dupa w troki. Ja i tak nie wsiądę póki co, bo łaże w kołnierzu.
Wiem i pamietam.Jestescie pierwszym adresem poza IS gdzie berdzo chetnie przyjade.No i ten bigossss....Byl fantastyczny :Thumbs_Up::bow::drif:
Nie zamontowalem jeszcze niskiego blotnika od majkiego ...ale stuningowalem dotychczasowy KTMowy ...chwila zagapienia sie na poligonie i voila ;)
JAk Ty żeś to zrobił?? Ja swój zawinąłem pod koło i działa.
hehe...niezle.Ja zalogowalem sie na www.g650x.de i czytam troche co gergermance cwicza.SUMO bardzo chodzi mi po glowie :dizzy:
JAk Ty żeś to zrobił?? Ja swój zawinąłem pod koło i działa.
Widzisz wrodzony talent :D na filmie widac ze nic takiego - zagapilem sie i na koleinie powiozlo 0:55-1:00
22846554
z innych rzeczy ktore ostatnio popsulem to po 20tys km offroadowego katowania w gorach i na poligonach okolicznych - pekla sruba praweggo wspornika kierownicy:
https://lh4.googleusercontent.com/_a66FHSPMWYQ/TbWhDNrWerI/AAAAAAAAH44/OslidGUR4i4/s640/23042011111.jpg
Miekkie jakies to wszystko robia ;)
Bartasso
28.04.2011, 10:59
MTBiker czym obrabiasz filmiki? ( program w sensie)
Filmy wrzucam w Sony Vegas ... doswiadczenia jeszcze za duzego nie mam ale probuje ... moze kiedys wyjdzie mi cos fajnego
No i od razu jest motywacja do założenia nowego nabytku. ;) Tylko się boję, że go Panie przetestujesz za mocno. :D A tamten błotnik orydżinal czy jakieś Ufo?
Wspornik miałeś chyba trochu przyrdzewiały jeszcze. Tam się wkręca śrubę od spodu półki w mocowanie kiery? Gwint nie powinien być do samego mocowania? Tak to ścięło śrubę w najsłabszym miejscu.
Ankh dobrze pasuje do filmiku. :Thumbs_Up:
Do urwania takiej śruby wystarczyło mi 60 motogodzin i niezbyt grube drzewo :D
No i od razu jest motywacja do założenia nowego nabytku. ;) Tylko się boję, że go Panie przetestujesz za mocno. :D A tamten błotnik orydżinal czy jakieś Ufo?
Wspornik miałeś chyba trochu przyrdzewiały jeszcze. Tam się wkręca śrubę od spodu półki w mocowanie kiery? Gwint nie powinien być do samego mocowania? Tak to ścięło śrubę w najsłabszym miejscu.
Ankh dobrze pasuje do filmiku. :Thumbs_Up:
Majki
Spokojnie przetestuje plastbike'a - do wyjazdu na Kolski dojezdze ten blotnik co mam - na trytytki tylko ten rozowy repsznurek zamienie.
Ta sruba jest wkrecana od spodu polki - tulejka jest w miejscu gdzie sa gumowe tulejki 'amortyzatory' w polce, a sruba pekla praktycznie wysokosci na wysokosc podwyzszenia kierownicy (2cm plastry aluminium frezowane na wypusty pod polke i pod kierownice)
Lepi
Nie wiem czy to pocieszajace ze sa "zdolniejsi" ;)
:at:
Juz mialem jakis czas temu wkleic tego linka,ale czekalem,az sytuacja sie rozwinie.Nie chodzi mi tu o podroz,ktora sama w sobie jest wspaniala,ale interesuje mnie jak sie spisze X Challenge w tej podrozy.Moze kogos tez to zainteresuje wiec polecam :umowa: ;)
http://advrider.pl/viewtopic.php?f=73&t=8806&p=113262#p113262
http://advrider.pl/viewtopic.php?f=73&t=8400
Bart dzis pisal ze tez ciagle wpada do garazu i zastanawia sie czego zapomnial spakowac :)
Tymczasem ze znajomymi w czwartek ruszamy na nieco ponad 3 tygodniowy wyjazd do Rosji :) :at: Kole bez lodu raz prosze :)
A tu XCh spakowany - wracajac ze zlotu f650gs.pl na kaszubach:
https://lh4.googleusercontent.com/-QE3ARbfwiKc/TdvN0S0fVwI/AAAAAAAAIdQ/gSttLH26ZE4/s640/22052011127.jpg
Myku kiedy ty i twoj Xs ruszacie na Islandie ?
Wiesz czy Bart zmienial chlodnice na TT?
Ale zes statecznik zapodal :D.Chyba az tak sie nie rozpedzisz,bo na Nowej Ziemi sie zatrzymasz a nie na Koli :haha2:.
Z Islandii nici w tym roku-praca,ale jest plan B na jesien ;)
Bede sledzil wasze poczynania i licze na obszerna relacje :Thumbs_Up:
a plastbike poprawia blotnik i dojdzie pewnie w srode wieczorem - wiec na wyjazd jade z wysokim mx blotnikiem
a to z tylu to nie statecznik :P a rolka z bannerem zlotowym w srodku :P za nia schowany 6l acerbis (na wyjazd dorzuce proforma 5l baniaczek i bedzie gites)
Na glownym i acerbisie zasiegu wychodzi 320-350km (na 14l) z kanisterkiem powinno byc jeszcze ponad 100 wiecej.
Bartek o chlodnicy nic nie pisal :) ale anglicy z ukgser forum cos kombinowali: http://www.ukgser.com/forums/showthread.php?t=255597
ja do zimy nic nie przerabiam :D wole jezdzic - tymczasem sledze cieple relacje 7greg'a i Calgona z tamtych rejonow
:spac::spac::spac: odnosnie naszych zuchow...:D
Co chlodnicy,to fajnie wyglada.Nie szprecham po angielsku,na tyle zeby to przeczytac.
wyszlo 16 dni - cos kolo 7000km
Sklad mocno mieszany (Xchallenge, 690 EnduroR, Transalp 650, R1200GS zaladowany jak TIR) wymuszal rozstania i podzial ekipy na niektore fragmenty tras.
po 2 tygodniach w ktm 690 polecialo lozysko w przednim kole .... przed wyjazdem mechanik wymienil mu lozyska w tylnim kole a przod stwierdzil ze jeszcze pojezdzi ... no i nie pojezdzi... a zapasowych tez nie zabral ...co gorsze nie chcial szukac i wymieniac na miejscu jak po telefonicznych konsultacjach mechanicy z ktm mu powiedzieli ze lozyska sa nietypowe i gdzies w polu mu tego nie zrobia (tere fere ) ... trudno ...
wiem jedno jeszcze tam wroce obejrzec dokladniej Karelie i pojechac dalej w kierunku na Archangielsk.....
Plw sredni i rybacki do samego konca zesmy przejechali - do az do majaka znaczy latarni :) komendant pogranicznikow dal nam dobe na jezdzenie po tamtym terenie to zal bylo nie skorzystac
ze smiesznych akcji wychodzi xchallenge pali 2/3 tego co transalp ... srednio wychodzilo 12l zamiast 17 na 320km... (juz kwiestie roznicy wagi i sprawnosci/wysokosci zawieszania pomijam)
Pustynia i zasypana wies Kuzomen na pld wschodzie Kolskiego bardzo fajna (szkoda ze przez ta 'dobe' akurat lalo)
Miedzy Umba a Varzuga warto nie jechac nowa szeroka szutrowa ktora robia a droga wzdluz morza bialego - cud mniod i orzeszki !! od piaskow, przez kamienisto trawiaste dukty, po jazde po skalnych osypiskach
droga umba - muznoje oziero - oktabrinsk niezly hardcore gdzie najgorszy framgment muznooziero - inga chyba kolo 40km jechalismy cos w okolicach 9h (caly tamten dzien to 17h jechania, brodzenia po rozlewiskach i rzekach w poszukiwaniu optymalnej trasy przejazdu - bilans strat 2 urwane w Xsie lusterka)
droga oktabrinsk - revda przepiekna - trudniejsza technicznie niz powyzsza ale bez takiej ilosci glebokich kaluz i rozlewisk bagien (w poblizu drogi nasyp kolejowy z podkladami bez szyn - mosty na wiekszosci rzecz na nim sa - jazda po podkladach nijak sie nie ukladala ani 10, ani 20, ani 50 ani 100km.h - bilans strat urwane od wibracji po 1 kierunkowskazie z tylu w XCh i 690)
W jednym z miejsc widok po jednej stronie gory lovozjerskie a po drugiej stronie jeziora w oddali Chibiny
dojazd do bazy KPP z Kirowska - kopara opadla ponizej podnozkow - droga oprocz pierwszego fragmenu - jazdy plytka rzeka z duza iloscia otoczakow i podjazdu pod przelecz z troche wiekszymi kamieniam w sumie bardzo prosta i mocno widokowa
Przejazd przez tundre na sredni i rybacki suuuuper genialny. Same polwyspy rowniez.
troche fotek wrzucilem na :
1. https://picasaweb.google.com/lukasz.lechowicz/colaWithoutIce
2. https://picasaweb.google.com/lukasz.lechowicz/BartekJachymekSMotoKolaPhotos
Wirusa wschodu zalapalem i obawiam sie ze predzej czy pozniej tam wroce !!
Czulem,ze wyjazd sie nie uda,ale zeby az tak :D.Kurcze fajnie pojezdziliscie i nie trzymaliscie sie glownych tras.Gratuluje i odezwe sie do ciebie na PW bo mam kilka pytan :Thumbs_Up::Thumbs_Up::Thumbs_Up:
Tundra miedzy Titovka a Polwyspem Srednim:
https://lh4.googleusercontent.com/-10oNeN8k2b4/TiQRW18AcLI/AAAAAAAAJA0/Wc4CMIFzy8M/s800/GOPR7920.JPG
Polwysep Rybacki:
https://lh6.googleusercontent.com/-dP9-vkqY1iY/TiQHIE1RHNI/AAAAAAAAI_U/YEZbRnvaZCg/s800/100_1693.JPG
i latarnia na jego koncu:
https://lh6.googleusercontent.com/-yNG5de7T8SE/TiQRaIFRgZI/AAAAAAAAJA4/LRqKnbZJunU/s800/GOPR7983.JPG
nooo piekne foty.
wrzuć jakiegoś tracka jak masz.. :) chetnie bym nawiedził te miejsce swoim klockiem
ex1 poszlo na priv
Tymczasem wrzucam trailer filmu z wyjazdu:
26723153
A ja mam jedno pytanie do posiadaczy rzeczonego moto "Challenge". Jak spisuje się kanapa na długich przejazdach 2-3 tygodnie w siodle?
W teren pewnie OK, ale czy może to być dobre połączenie off i długich przejazdów głównie asfalt i szuter.
oryginalna to taka troche lepsza enduro deska - najwiekszy dystans jednego dnia na niej to dojazd 700km na Ukraine ale nie bylo to przyjemne.
Kanapa druga - 'turystyczna' - przerobiona przez mariomoto troche lepiej - zrobilem na niej wyjazd na kolski - 16 dni - 7000km
Maly drobiazg ze na wierzchu lezal pozyczona od znajomego poduszka airhawk'a - wg mnie troche poprawiala komfort jazdy.
Tak czy inaczej kanapa zawsze bedzie stosunkowo waska.
Ja coprawda nie moge mowic o dwutygodniowkach,ale wracajac z Podlasia do Wroclawia,zrobilismy okolo 600kmw 8 godz.Wieczorem zupelnie nie moglem nic zlego powiedziec,ze cos boli itp.Siedzisko Kahedo.Mam jednak taki patent na dalsze przebiegi.Kupilem go w Declatonie,czy jak to sie tam nazywa.Jest to takie zelowe siedzisko do jazdy konnej.Przypinam to czterema paskami do moto i wtedy od tankowania do tankowania
http://www.decathlon.com.pl/PL/amortyzator-neogel-85518815/
Kurcze Lukasz dopiero teraz na spokojnie obejrzalem sobie film :eek:.Co tu duzo gadac :dizzy:
Rozumiem ze teraz juz mnie nie zabierzesz w przyszlym roku na Islandie ?! :D
Zostales uroczyscie wykluczony z Rajdu :umowa: :lol8::lol8::lol8:
Wczoraj wrocilismy z Ukrainy a juz dzis zwiastun nowego filmiku autorstwa Pingwina
28811845
Husqvarna TE610, BMW XCHALLENGE, i BMW F650GS, BMW F650GS Dakar
tereny uczestnikom szuter party znane
6 dni, 3 poloniny rowna, borozawa i krasna.
Jeden dzien przerwy w jazdach na opad ciagly deszczu
Swietnie Lukasz :Thumbs_Up:.Stephana pozdrowilem i bardzo sie ucieszyl.Ogolnie bylo zarabiscie.Moze nawet za bardzo,bo wrocilem do domu polamany :vis:.W linku kilka doslownie ujec z wyjazdu w Piemont.Jesli ktos lubi szutry i gorskie drogi,to chyba nie ma lepszej opcji :drif:...
https://picasaweb.google.com/108385530296865969798/Piemont2011
Bartasso
10.09.2011, 21:54
zajawa myku:)
:eek: Tam trzeba jechać.:drif:
Stephana pozdrowilem i bardzo sie ucieszyl.
https://picasaweb.google.com/108385530296865969798/Piemont2011
Dzieki Myku !! Zdrowiej predko !!
Jakbys mogl mi skrobnac pare slow na priv albo na forum jak to wygladalo ... jak z opracowaniem i legalnoscia tras itp ... na zdjeciach wyglada to wszystko przebajecznie ... no i moze kiedys uda mi sie wybrac w tamte rejony :)
Naprawde bylo fantastycznie.Jutro wszystko opisze,a teraz trzymam za Adamka.W Germani to wielkie wydarzenie :Thumbs_Up::Thumbs_Up::Thumbs_Up:
A tu jeszcze kilka zdjec innych Czelendzerow z G650X forum
http://www.michaelbense.de/g650x/forum/viewtopic.php?f=8&t=2823&p=24656#p24656
https://picasaweb.google.com/105128533653271899069/PiemontAuswahl#
Myku,
wracaj szybko do zdrowia. Ale cudnie tam :Thumbs_Up:
Pozdrawiam
Za kazdym razem mam wyrzuty sumienia ze sie wcinam Mykowi w watek ...ale mam nadzieje ze nie ma mi tego za zle (jak i pozostali forumowicze).
Tym razem dluzsza wersja reportazu z naszej wrzesniowej ukrainskiej eskapady:
29265332
Pzdr
luc
To watek Challenge-a,wcinaj sie jak najczesciej :D.Wlasnie kupilem za 15 eurasow fajna bluze mx-Challenge-a :blues:.A teraz obejrze w spokoju twoj material...:rolleyes:
U-A..A..A.....U-A..A...A...Dobrze podpasowana muza.Znowu fajny wyjazd :Thumbs_Up:
To watek Challenge-a,wcinaj sie jak najczesciej :D.Wlasnie kupilem za 15 eurasow fajna bluze mx-Challenge-a :blues:.A teraz obejrze w spokoju twoj material...:rolleyes:
patrzac na powiadomienie z picasa myslalem ze raczej hp2 zagoscil w garazu ;)
patrzac na powiadomienie z picasa myslalem ze raczej hp2 zagoscil w garazu ;)
Cholera,ciezka sprawa :vis:.Odkad widzialem go w takiej formie na TT Event to jakos ciezej mi sie zyje.Tylko ta kasa za niego mnie przeraza :(:cold:
http://i103.photobucket.com/albums/m122/minimikeHP2/DSC01282.jpg
Za kazdym razem mam wyrzuty sumienia ze sie wcinam Mykowi w watek ...
luc
Wcinaj się wcinaj, bo wątek Myka jest nudny jak flaki z olejem, a film pierwsza klasa:Thumbs_Up:
deftones
19.09.2011, 21:54
Myku, nie pokusiłbyś się zrobić porównanie afri, ktm i xchallenge? Chętnie poznałbym opinię z pierwszej ręki.
Pokusilbym sie,ale bedzie to super subiektywne i napewno wielu sie nie spodoba :D.Bajrasz,jak juz bedziesz jezdzil ta ekskluzywna marka motocykli co ja i moj KOLEGA Lukasz to pogadamy :lol8:
Fajnie byłoby zobaczyć porównanie takich elementów jak zawieszenie, silnik (moc, jej oddawanie, praca), spalanie, prowadzenie, ekonomiczność, dostępność części, łatwość serwisu, wygoda dla jednej i dwóch osób, jakie waszym zdaniem jest przeznaczenie każdego z modeli, jak jeździ on i off, i co Wam jeszcze przyjdzie do głowy. Te małe beemki wydają się być całkiem fajne. Ale proszę Was o możliwie obiektywne opisy:).
MTBiker, filmik zacny, fajnie złożony a i tereny super. :Thumbs_Up: :drif: :) Kiedyś trzeba w końcu tą Jukrejn zaliczyć. :D
Tylko zastanawia mnie czy nie męczyliście się przy tym małym GSie, bo offrołdowo za mocny chyba nie był. ;)
A'propos porównywania to jak porównać offrołdowego Xchallenge'a do dużej, ciężkiej, bardziej szosowej krówki jaką jest Afryka? :dizzy:
Majki
Ludkom z forum f650gs.pl chcialem pokazac piekno ukrainskich karpat.
Znalazlo sie dwoch chetnych - dla kolegi na malym f650gs byla to pierwsza i nie latwa lekcja jazdy w terenie.
Meczyc sie ?? Zdecydowanie nie ...
Mam dla chlopakow duzy szacunek za upor i chec jazdy - w koncu ich puste f650gs wazyly tyle co zaladowane moj xchallenge i te610 Pingwina.
Wyjazd pod haslem no pain, no gain - po tych kilku dniach widac bylo niezly progress w technice jazdy - a chwile walki z przyroda, soba i maszyna zawsze zapamietuje sie na dlugo....
A motocykl ... to tylko narzedzie ... nie wazne jaki znaczek mamy na bokach dwoch kolek ... fajnie ze spotykamy sie gdzies tam na szlaku !! :at:
Jak tak to luzik. :Thumbs_Up: Niezła szkołę koleś musiał odebrać w takim terenie. ;)
PS: jakby co to nie mam nic do znaczku ze śmigiełkiem (no może poza dużymi GSami :haha2:)
Fajnie byłoby zobaczyć porównanie takich elementów jak zawieszenie, silnik (moc, jej oddawanie, praca), spalanie, prowadzenie, ekonomiczność, dostępność części, łatwość serwisu, wygoda dla jednej i dwóch osób, jakie waszym zdaniem jest przeznaczenie każdego z modeli, jak jeździ on i off, i co Wam jeszcze przyjdzie do głowy. Te małe beemki wydają się być całkiem fajne. Ale proszę Was o możliwie obiektywne opisy:).
na advrider.pl udzielalem sie kiedys w watku KTM 690 Enduro <> XChallenge:
http://advrider.pl/viewtopic.php?f=5&t=5025
cytujac:
Mam porownianie 690EnduroR i XChallenge ... w sumie dosc podobne traktory ktore wjada wszedzie na 690 Enduro R jezdzilem chwilke ale jakies zdanie sobie
wyrobilem (kolega ktory nim jezdzi zrobil ze mna na wspolnych wyjazdach ponad 20 tys km)
XCh
+ dosc wygodna pozycja
+ sprawdzony silnik rotaxa, przeglady co 10.000km (KTM co 5k)
+ mniejszy apetyt na paliwo
+ powietrzne zawieszenie do ambitnej turystyki i umiarkowanej jazdy w gorach daje rade
+ po wywaleniu wydechu z katalizatorem obsluguje gorsze rodzaje paliwa
- zbiornik 9l to realne przebiegi intensywnej jazdy w okolicach 200-220km - w tej chwili sa conajmniej 4 opcje dodania od 5 do 16l dodatkowej wachy
- do ostrzejszej jazdy tylni powietrzny amor i przednie sprezyny to srednio sie nadaja - nalezalo by wymienic amor na Hyperpro albo Wilbersa
- twarde siedzenie na co czesc ludzi narzeka, z czasem troche sie rozbija, bedac przyzywczajonym do siodel rowerowych podczas kilkudniowych maratonow jakos nie zauwazam
- koszmarnie (wrecz absurdalnie) drogie plastiki - kto wpadl na pomysl polakierowania !! plastikow w motocyklu enduro to nie wiem
690 Enduro R
+ odczuwalnie lepsze zawieszenie na szalnstwa poligonowe w porownaniu do Xsa,
+ na sportowej mapie i standarowym wydechu zywo sie zbiera
+ tansze opcje na rajdowe mordy ze stelazami pod roadbook i tripmastera
- wieksze zuzycie (12l zbiornik daje porownywalne z Xsem przebiegi)
- bardziej motocrosowa pozycja - krotsza odleglosc miedzy kanapa a podnozkami - moze meczyc w dluzszych przelotach ale lepsza przy poligonowym brykaniu - latwiej na whoopsach wchodzi na tylne kolo
- seryjne swiatla to porazka - jedna wielka porazka ...
- brak tylniego subframe (w xsie jest aluminiowy) - stelaz na kufry mocowany do miejsc na podnozki pasazera (jakiego pasazera !!??)
- wlew paliwa umiejscowiony tak ze jak sie worek przytroczy do bagaznika to trzeba go odpinac. pod korek warto podlozyc pianke bo sie kurz i piasek zbiera
Wg mnie jesli szukasz dobrego czolgu ktorym mozna i pobrykac w terenie i pojechac gdzies solo dalej to oba beda dobrym wyborem. Ani to duzy adventure ani typowo mx maszyna - ot uniwersalne allroundery z wszystkimi tego wadami i zaletami.
Kolega MG75 ktory negowal roznice w spalaniu przekonal sie naocznie na wypadzie w zeszlym roku na ukraine ze roznica byla.
Cholera,ciezka sprawa :vis:.Odkad widzialem go w takiej formie na TT Event to jakos ciezej mi sie zyje.Tylko ta kasa za niego mnie przeraza :(:cold:
i tak mój jest najładniejszy :)
https://lh5.googleusercontent.com/-7anY6w91XsQ/TmuDij0ba8I/AAAAAAAADIU/kP_UigxeJvQ/s800/P1030198.JPG
zbyszek_africa
21.09.2011, 11:29
Z której strony:(
Z której strony:(
z każdej ;), ja wiem, że nie lubisz cycków tylko płaskie zbiorniki :)
zbyszek_africa
21.09.2011, 11:43
z każdej ;), ja wiem, że nie lubisz cycków tylko płaskie zbiorniki :)
Lubię, lubię cycki ale te naturalne...
Żarty:)
pozdr.
...
690 Enduro R
+ odczuwalnie lepsze zawieszenie na szalnstwa poligonowe w porownaniu do Xsa,
+ na sportowej mapie i standarowym wydechu zywo sie zbiera
+ tansze opcje na rajdowe mordy ze stelazami pod roadbook i tripmastera
- wieksze zuzycie (12l zbiornik daje porownywalne z Xsem przebiegi)
- bardziej motocrosowa pozycja - krotsza odleglosc miedzy kanapa a podnozkami - moze meczyc w dluzszych przelotach ale lepsza przy poligonowym brykaniu - latwiej na whoopsach wchodzi na tylne kolo
- seryjne swiatla to porazka - jedna wielka porazka ...
- brak tylniego subframe (w xsie jest aluminiowy) - stelaz na kufry mocowany do miejsc na podnozki pasazera (jakiego pasazera !!??)
- wlew paliwa umiejscowiony tak ze jak sie worek przytroczy do bagaznika to trzeba go odpinac. pod korek warto podlozyc pianke bo sie kurz i piasek zbiera
co do pozycji - potwierdzam
- światła w wersji bez R są znośne, w R łatwo wymienić lampę na akcesoryjną
- brak tylnego subframe - nie odczuwam braku gdyż zastępuje do bak. Kufrów nie używam.
- wlew paliwa - na kurz pomaga przeróbka na zakręcany. A najlepiej przenieść go w podobne miejsce jak jest w Xch, ja sobie chwalę.
Znalazlem na forum G650X dane odnosnie sprzedazy.Ogolnie wyprodukowanych,sprzedanych w Germanii,na reszcie swiata i sztuki,ktore zostaly do testow lub zalegaja gdzies w magazynach.Dosys malo tego wyszlo.Tym bardziej ciesze sie byc posiadaczem jednego egzemplarza :D
Sie lauten wie folgt: http://www.kolobok.us/smiles/artists/snoozer/moderator.gif
XCOUNTRY:
6462 Stück gebaut.
1724 Stück in Deutschland verkauft.
4529 im Rest der Welt verkauft.
Demnach müsste BMW noch 209 neue Countrys im Lager haben.
XCHALLENGE:
3899 Stück gebaut.
889 Stück in Deutschland verkauft.
2871 im Rest der Welt verkauft.
Die restlichen 139 Stück sind wohl entweder Fahrtests
zum Opfer gefallen oder warten noch auf einen Käufer.
XMOTO:
2692 Stück gebaut.
768 Stück in Deutschland verkauft.
1798 im Rest der Welt verkauft.
Damit gibt es wohl bestenfalls noch 126 Exemplare,
die auf einen Käufer dieser seltensten Variante warten...
już sie nie chwal ... ja za to mam oryginalny 200 lub 300 tys przebieg i twój dlugo takiego miec nie będzie :D
Ja w przeciwienstwie do wielu polskich katolikow jestem niestaly w uczuciach i do tego niewierny.Obludny i zepsuty do cna.Dlatego nikt i nic nie zagrzeje u mnie miejsca na dluzej :D.Wyjatkiem jest moja suczka,ktora jest jeszcze gorsza niz ja i w moim interesie jest,zeby z nia byc.Jednak,wracajac do tematu,mysle,ze Czelendz troche mi potowarzyszy...tak mi sie wydaje...dzisiaj :D...
Bedac w Piemoncie najbardziej podobala mi sie trasa na Jefferau.Moze,ze pogoda byla wyjatkowo piekna i bylismy zgrana 4-osobowa grupa.Znalazlem film z czesci zjazdu z niego.Raszta zjazdu to ciagle serpentynt po luznym szutrze.Wyjatkowo piekna trasa.Tu z pokladu HP2 :drif:
http://www.youtube.com/watch?v=ujM8q5px5ts&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=pMwBhulieZ8&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=ep6TBHybg-4&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=omzrj-ltS8s&feature=related
Fak, jak tam jeździć? Jak się tam skupić na jeździe?
:drif:
Mam nadzieje ze nikogo to nie zanudzi - dluzszy filmik z wakacyjnego wyjazdu do rosyjskiej Karelii i na plw Kolski
32192258
rewelacja
dzieki dopra - zdrowka i szybkiej rehabilitacji a w 2012 mam nadzieje ze spotkamy sie gdzies na szlaku !!
jak już pisałem PEŁEN CZAD!!
fantastyczne zdjęcia.... kolejne odkryte miejsce..
No wyglądało to naprawdę zacnie. :Thumbs_Up: :) Mieliście fajnie i się dało wyszaleć.
Naprawdę leciałeś tam 156km/h?? :eek:
Btw. jak tam błotnik? Montowałeś go w końcu? Daję radę? Mój ładnie się trzyma, ale Ramboszczakowi coś nie podchodzi.
Co tu duzo gadac :o.Swietna wyprawa :brawo::brawo::brawo:
challenge są fajne................................
Naprawdę leciałeś tam 156km/h?? :eek:
Btw. jak tam błotnik? Montowałeś go w końcu? Daję radę? Mój ładnie się trzyma, ale Ramboszczakowi coś nie podchodzi.
Hej Majki
W pewnym momencie na tym szuterku mokrym bylo ponad 165km/h szybciej juz nie dalo rady :dizzy:
Niski blotnik mialem zamontowany i przejechalem z kilka tys km, potem poszedl do poprawki - podniesli mi go jeszcze o 2 cm i potem juz go nie zakladalem - jesli w przyszlym roku zaniesie mnie na jakies dalekie poludnie to pewnie znow go bede instalowal :) Do zobaczenia
Mam nadzieje ze nikogo to nie zanudzi...
No co Ty, pierwsza klasa. mieliśmy jechać ta drogą z Umby do Kirowska, ale Deptul miał mega problem z kregosłupem. Po tym co obejrzałem, to szkoda, ale była to słuszna decyzja. Świetnie, że nie odpuściliście Rybackiego.
Dawaj film koniecznie tutaj:
[/URL][url]http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=9075 (http://africatwin.com.pl/Kamil%20Paruboczy)
Myku, a może powtórzymy Rybacki w czerwcu 2012? Ja już będę na lekkim jechał.
Będziemy mieli okazję na testy:D
Ło matko, co to się z tym wątkiem porobiło :dizzy: MTBiker, biere Cię do Filmoteki, protesty nie są brane pod uwagę ;)
Ty go weź*na galę oskarów... :D
Filmik super, a te tereny...Rosija ach Rosija..Jaka kamera byla w uzyciu?
Tez jak widze takie trasy bierze mnie ochota na powtorke :drif:.Wypasnie,no i fajnie ze taka trase zrobily dwa "rywalizujace" single :Thumbs_Up:.Pierwsza klasa:rules:
ps.Bajrasz,jutro w Olence dogramy szczegoly :D
Bajrasz,jutro w Olence dogramy szczegoly :D
Tylko przyjedź taksówką...trzy godziny temu Miśkowi urodził się syn:D
Filmik super, a te tereny...Rosija ach Rosija..Jaka kamera byla w uzyciu?
Tereny piekne - zarazilem sie wirusem wschodu
95% to gopro hero hd (1) pozostale 5% to jakas reczna sredniej klasy sony (pare stacjonarnych ujec i te z zoomami)
banditos
17.11.2011, 11:41
Zywy nikt pewnie nie wyjdzie!
W zwiazku z dzisiejsza sprzedaza mojego Lc acht,nalezy sie spodziewac kontynuacji "Projektu Challenge".Mysle,ze wkrotce bede w stanie ujawnic wiecej szczegolow,a narazie pozostaje mi zalewanie sie(lzami tez :D) po rozstaniu z Katem :chleje:
Nie wierzęprzedałeś ten pojazd spod kocyka? Na co teraz bedą muchy siadać????
Tym razem na niczym:p.Troche ruchu przed sezonem przyda im sie.Czelendz zyskal troche miejsca wiec dywan mozna rozlozyc i troche przy nim pokrecic :D
Będziesz przykładem tego który sprzedaje pomarańczę żeby zostawić sobie BMW :)
No wieczny,czekalem i czekalem na twoja profesore,ale jakos sie ociagales :D.A tak ladnie ci go przygotowalem :lol8:
Będziesz przykładem tego który sprzedaje pomarańczę żeby zostawić sobie BMW :)
Czelendz jest :Thumbs_Up:
No nic, kupię LC16 ;). Znajdę pracę, wyjdę z długów, kupię.
Troche to trwalo,ale trudno jest sie pozbyc tak dobrego motocykla :(
Troche to trwalo,ale trudno jest sie pozbyc tak dobrego motocykla :(
Już sprzedałeś??? Czemu nie dałeś znać że chcesz się pozbyć :/
Pozdro
Ale tu nie było :/ Jeśli można wiedzieć za ile poszedł??
Pytaj calgona,on wszystko wie :umowa:,albo ex-eins-a
:) oj! jak piknie i cudownie........myczku kiedy no! kiedy.....?
Co kiedy???Jakie S10???:DPlaku mow wyraznie bo jakos nie lapie:D
S10 - skrót od Super [Ten]ere, w PL mało popularny.
Z kontekstu wnioskuję , że mowa o XTZ 1200, ale nie wiem co Myku miałby z takim moto robić skoro LC8 sprzedał. Tam u niego to "patriotycznie" było by raczej GSa kupić :P
:D.Zadne gejesy i zadne tenery.Najlepszym duzym enduro jest lc8,wiec dziwnym byloby przesiadac sie na cos innego.Na najblizszy czas jedynym moto bedzie Czelendz,oczywiscie po "malych" modyfikacjach :D
:D.Zadne gejesy i zadne tenery.Najlepszym duzym enduro jest lc8,wiec dziwnym byloby przesiadac sie na cos innego.Na najblizszy czas jedynym moto bedzie Czelendz,oczywiscie po "malych" modyfikacjach :D
:Thumbs_Up::Thumbs_Up::Thumbs_Up::Thumbs_Up: i tak trzymać, ja też skromnie pozostawiam sobie HP2 i na razie nie rozglądam się za niczym.........
Ty sie lepiej poskladaj i kupuj bilet...:D
Kurcze! byłem pewien że (cytuje Ciebie;--------------------------------------------------------------------------------
Ja mam ta Jamahe jako tapete juz od kilku miesiecy na kompie.Jak dla mnie jest to max.Nie potrzebuje wiecej
i jeszcze;gadaj co chcesz,ja ja pragne
) bedziemy mieli wspólny temat.....
:DTapeta sie zmienila.Polubilem Czelendza,a poza tym auto musze kupic :D
Myku pozazdroscił Rydzykowi Maybacha ot tyle...
Myku pozazdroscił Rydzykowi Maybacha ot tyle...
Ty lepiej się pochwal co żeś od Myka wyrwał :D
nie było mnie stac niestety a szkoda bo wiesz jak jest z Mykiem.
Pucuje turatechuje dokłada przeklada tylko pozniej rowerem na islandie jezdzi!
Brac kupowac nie zalowac!!!;-)
poczekam na tego czelendża!!!
Nie dla psa kielbasa...:lol8::lol8::lol8:
Nie dla psa kielbasa...:lol8::lol8::lol8:
To ten kat sprzedany czy nie?
No sprzedany:Sarcastic:.Calgon ostrzy zeby na Czelendza :D
Przedwczoraj przyszla paczka od Mikolaja ze Szwarcwaldu:
https://picasaweb.google.com/108385530296865969798/ProjektChallenge#
Brakuje jeszcze Pivotow,ktore beda jutro i tym samym Projekt Challenge bedzie chyba raczej ukonczony.Jak znajde troche czasu na montaz tego wszystkiego,to pochwale sie :rolleyes:
czekamy, czekamy, wklejaj zdjęcia.
hej Myku,
jak dostaniesz pivoty, mozesz przystawic do niech stare podnozki i jakos tak zrobic foto z boku, zeby pokazac, czy sa one cofniete/obnizone wzgledem oryginalu i o ile ?
l.
Ok,Jak przyjda to porobie Foty i porownasz.
Przybyla ci Myku na forum konkurencja :D
Wiem,wiem...:DLadne dodatki ma moto.No Jaskola,Projekt Challenge moze byc kontynuowany...:lol8:
Franz a wiele takie cudo z ciekawości i jak to np się ma do DRZ - wysokość siodła, osiągi wrażenia - miałeś DRZ te wiec łatwiej ci porównać. Może bym sobie coś zmienił :D
jak do mnie przyjedzie to chetnie sie z Wami w jakas niedziele umowie isie przymierzysz :-) .
teraz tylko zostalo drz-te sprzedac
Dzieki :-). Nie moge sie doczekac. Zwlaszcza, ze cieplo sie zrobilo.
Myku, przepraszam, ze Ci smiece w watku :-).
pzdr
Michal
Teraz to Tez i Twoj watek :webers:
Marcin.111
25.02.2012, 06:36
Myku widzę kosteczkę od ksenona na zdjęciach. Jak to się ma do Germańskiego przestrzegania prawa? Da się z tym jeździć czy to jest tylko opcja "offroad use only" a na asfalt drugie oczko? Bo widzę że nawet w PL już by z tym dużo nie pojeździł teraz :(.
Wszystko ma TuV certyfikat,Ale Jako calosc nie Jest dopuszczone do ruchu .Bede musial Potsdam z chlopakami od x650 Jak oni to robili.
jak do mnie przyjedzie to chetnie sie z Wami w jakas niedziele umowie isie przymierzysz :-) .
teraz tylko zostalo drz-te sprzedac
:Thumbs_Up: Gratki
jak do mnie przyjedzie to chetnie sie z Wami w jakas niedziele umowie isie przymierzysz :-) .
teraz tylko zostalo drz-te sprzedac
To kiedy :) i gdzie :D
Zlozylem dzisiaj do kupy cala przednia czesc-owiewka,swiatla,stelaz aluminiowy,mocowanie z nierdzewki i kable.Po zwazeniu wyszlo rowne 6,3 kg:eek:.Duzo,myslalem,ze bedzie to lzejsze.W marcu najpierw robie przeglad,a potem wszystko montuje i jade zalatwiac dopuszczenie do ruchu.:dizzy:
Od dzisiaj Projekt Challenge jest projektem legalnym i dopuszczonym do ruchu drogowego :smoking:.Musialem jechac do Bawarii do siedziby Touratech Mitte,gdyz to wlasnie tam mozna bylo to zalatwic bez problemu.-5 stopni rano i bezchmurne niebo,zachecilo mnie do tej wyprawy.To co w Polsce nie mialoby zapewne znaczenia,w Niemczech jest sprawa zycia i smierci.W papiery wpisane-dopuszczone musialo zostac:
podwyzszenie kierownicy
akcesoryjny pedal hamulca tylniego
akcesoryjny zbiornik paliwa
obudowa rally z oswietleniem ksenonowym
Oczywiscie nic za darmo,kazdy wpis jest liczony osobno.Za to teraz moge legalnie poruszac sie po drogach...ufff.Germance z forum g650x bardzo mi pomogli,inaczej bylby klopot.Kolo 15 marca dojdzie do mnie ostatnia przesylka z kilkomy rzeczami,wtwdy beda mogl cos pokazac :blues:
Z jednej strony można pomyśleć, że git, porządek musi być! Z drugiej strony od tego niemieckiego "porządku" czasem rzygać się chce.:Sarcastic:
Czasami wydaje mi sie,ze jestem bardziej niemiecki niz Niemcy :dizzy:.W sumie to dobrze,ze jest porzadek.Fakt ze ten porzadek kosztuje,ale za to nie ma rzezby i fuszery.Trzeba poprostu wiecej popracowac :D
Marcin.111
07.03.2012, 22:28
No to jestem pod wrażeniem że w Germani może być legalny ksenon który u nas nie przejdzie na legalny w żaden sposób.
madafakinges
07.03.2012, 22:30
jakoś nie wyobrażam sobie sytuacji w Polsce;
podjeżdżam na badanie moto a tu pan:
-z tą dźwignią hamulca tylnego nie podbije panu przeglądu
za to u nas jest tak;
-jest przedni hamulec
-nie ma, ale za to tylny jest brzytwa
-jakby pana policja zatrzymała to jak pan u mnie był to były obydwa hamulce...
No to jestem pod wrażeniem że w Germani może być legalny ksenon który u nas nie przejdzie na legalny w żaden sposób.
Nowe BMW maja juz w serii ksenony.Jak wyglada sprawa z ich rejestracja?
Marcin.111
08.03.2012, 23:15
To co w Polsce można załatwić na przeglądzie to wiadomo ale do legalności i nie czepiania się policji jeszcze daleko. Nowe BMW mają auto poziomowanie. Jeżeli Touratech też ma autopoziomowanie to wtedy to zmienia postać rzeczy. Ja jeżdżę samochodem na fabrycznym ksenonie i już mi policja dwa razy lampy sprawdzała czy mają dobre oznaczenie i czy autopoziomowanie działa. :/
Mirek Swirek
08.03.2012, 23:31
To jak to jest Myku? Masz legalnego Xenona bez samopoziomowania w motocyklu? Nie bardzo rozumiem, prosze o wyjaśnienie.
Samopoziomowanie ma nowa seria K tj. Gt i Gtl... jedynie.
Nie wiem jak to wyjasni.Dlatego specjalnie jechalem do TT i oni zajeli sie wszystkim.Wydaje mi sie,ze jezeli dopuszcza sie do ruchu drogowego dany produkt,w tym wypadku owiewke rejli,to automatycznie swiatla,jakie by nie byly,nalezac do niej tez sa dopuszczone.A z reszta co to mnie obchodzi,grunt,ze wszystko jest legal :blues:Dzis wszystko zostalo wpisane do dowodu rejstracyjnego.Przy okazji wrocilem do starej kateemowej tablicy rejstracyjnej :D
Mirek Swirek
09.03.2012, 20:02
Rozumiem i nie rozumiem, ale dzięki za odpowiedź. Badź zdrów.
Marcin.111
09.03.2012, 22:04
Mam kolegę Niemca i w trakcie rozmów już kilka razy pytając go jak to jest że coś o czym rozmawiamy w Niemczech działa tak a nie inaczej odpowiadał. Bo wiesz duże firmy i tu padały ich nazwy w zależności od kontekstu wywierają nacisk na rząd żeby tego nie zmieniać. Rząd czerpie zyski z ich działalności więc... Wygląda na to że co może Touratech to już ktoś mniejszy nie może:)
Myku a tak z ciekawości jak wygląda ten wpis? Masz tam wymienione źródło światła czy tylko model lampy? Czy może sam model owiewki a reszta w domyśle w komplecie?
Ps. Niektóre rzeczy w DE są upierdliwe ale kilku innych odnośnie rejestracji i przepisów można pozazdrościć.
Mam wpisane owiewke i jej numer katalogowy TT.Nie ma mowy nic o swiatlach,stelarzu,kablach itd.TT sprzedaje ten produkt jako calosc i przysluguje mu tylko jeden numer.Do tego zostala naklejona naklejka wewnatrz owiewki z tymze numerem.Znajomy musial jeszcze do tego nabic numery ramy na stelazy,gdyz zaslania on orginalne numery na glowce ramy.Jednak ja tego nie musze robic,gdyz,jak mi powiedziano,na nierdzewce i aluminium nie wolno tego robic.Widac TT dogadal sie z kim trzeba.
Widac TT dogadal sie z kim trzeba.
No i to jest w dzisiejszych czasach do dupy. Korporacje mają władze. Zwykły szarak zrobi coś identycznego i w życiu to nie będzie zatwierdzone, a pieniądz i układy mogą wszystko. Sory za wypowiedz nie w temacie.
Pozdro
to na rozluznienie wrzucam jeszcze jeden film z zeszlorocznego plw kolskiego :)
Pingwin przysiadl nad powierzonym materialem i wyprodukowal nastepujacy klip:
38946619
P.S
Myku - get ready !!
No i dotarlismy do konca tej przygody :rolleyes:.Dzisiaj zamontowalem i podlaczylem ostatnie brakujace czesci.Dojda jeczcze Pivoty,ale o tym juz nie bede przynudzal.Zdjecia sa narazie bez podpisow,ale zrobvie to przy odrobinie czasu.Troche musialem pozmieniac,troche dopasowac.Niektore czesci nie pasowaly do ramy TT lecz do orginalu.A tu ostatnie juz zdjecia z Projektu Challenge :blues::
https://picasaweb.google.com/108385530296865969798/ProjektChallenge03#
Thorgal77
25.03.2012, 23:10
nic dodac nic ująć :D:)
Dzis dostalem ostatniego puzla do ukladanki-podnozki Pivot Petz Mark3.Wygladaja nieziemsko,mam nadzieje,ze w praktyce beda rownie dobre.Nie bedzie zdjec i porownan z orginalem,bo i po co.Jutro montaz :rolleyes:
Będziesz zadowolony, szczególnie podczas jazdy na stojąco, dobra kontrola motocykla.
Ja sobie wczoraj zamontowałem jednego pivota (Mk2) w Xsie, żeby porównać z oryginalnym. Muszę powiedzieć, że ładna biżuteria, dzisiaj wrzucę drugiego :dizzy: :drif:, wczoraj już nie starczyło czasu.
Może dzisiaj uda się w ogóle poskładać Xsa na tyle, żeby jakąś fotkę wrzucić.
Wlasnie chodzi o jazde na bacznosc.Mysle,ze bedzie dobrze.Jak nie to wrzucimy do Hp-ka :D.Zalozylem je wczoraj i jakos tak blyszczaly,wiec umylem i wypucowalem Czelendza,zeby spasowal sie z Pivotami.Mimo to blyszcza sie i swieca te podnozki,bardzo ladne wykonanie :).
Mój projekt challenge jest już prawie ukończony. Dzięki Franzowi kupiłem moto super dofinansowane, ja tylko troszeczkę ubieram pod siebie:D.
http://img99.imageshack.us/img99/1333/31278778.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/99/31278778.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
Więcej zdjęć:
https://picasaweb.google.com/113295096607315779295/Xchallenge?authuser=0&feat=directlink
Info dla posiadaczy Xów - plastbike ma kopyta boczków, odbite z moich. Kopie z laminatu pasują bardzo dobrze.
Info dla posiadaczy Xów - plastbike ma kopyta boczków, odbite z moich. Kopie z laminatu pasują bardzo dobrze.
No cudownie :D szkoda troche ze laminatowe bo beda mialy mniejsza udaroodpornosc (mniej elastyczne bardziej kruche niz oryginaly) ale i tak nie jest zle.
W plastbike maja takze kopyto na dwie wersje owiewki rallye pasujacej pod standardowe boczki :D
wersje roznia sie tylko glebokoscia wciecia pod swiatla (soczewki bi-xenon sa dluzsze niz swiatla halogenowe i stad plytsze wciecie w wersji pod nie).
sam laminat to 200-250 pln, trzeba samemu dorzezbic stelaz i swiatla
A jak sie jezdzi z Piwotami?Dopiero w niedziele bede mial czas wsiasc i sprawdzic.
No cudownie :D szkoda troche ze laminatowe bo beda mialy mniejsza udaroodpornosc (mniej elastyczne bardziej kruche niz oryginaly) ale i tak nie jest zle.
Spoko spoko, przetestuję dokładnie :D. Moje są laminowane z zewnątrz z carbonu (2 warstwy) potem dopiero włókno szklane. Wydają się być pancerne. Kosztowały mniej niż naklejki na oryginały;).
Jak się jeździ z pivotami nie wiem, bo mam na razie zainstalowanego jednego:D. Jest szansa, że w długi weekend majowy będą testy. Dopadł mnie totalny brak czasu.
A jak sie jezdzi z Piwotami?Dopiero w niedziele bede mial czas wsiasc i sprawdzic.
może ja odpowiem, chociaż nie jestem szczęśliwym posiadaczem czelendża, tylko brzydkiego cycatego stwora :)
nie niszczą się tak podeszwy butów, przez to że cały czas całe są na podnóżkach,
podczas jazdy na stojąco w terenie przy przełączaniu biegów wystarczy pochylić się do przodu/tyłu, zmieniamy biegi nie odrywając buta od podnóżka,
tak samo z pedałem hamulca jak wyżej, warunkiem jest odpowiednie ustawienie obydwu,
podczas wpadnięcia w dziurę, rzadziej noga odrywa się od podnóżka, przez to że cały czas właśnie cała podeszwa na nim jest, tym samym odczuwa się większą kontrolę nad motocyklem, można jechać szybciej i ostrzej ;)
Jeszcze szybciej i jeszcze ostrzej:D?
Wczoraj Czelendz znalazl sobie nowa dziewczyne.Jeszcze jej nie doczyscilem,ale i tak wyglada na "z dobrego domu" :D.Stan idealny z 4,7tkm:
https://picasaweb.google.com/108385530296865969798/DiAr650#
wujaszek_misza
06.05.2012, 21:18
Ta dziewczyna, to chyba te tysiące km to na hamowni zrobiła :-)
Ładna... i delikatna, jak dziewczyna
To tak dla niedowiarkow,ze takie motocykle naprawde jeszcze sa :umowa:.Jak ja wypoleruje to bede musial zrobic miejsce w pokoju :lol8:
Thorgal77
06.05.2012, 21:26
nie no - cukierek albo pralinka - gdzie takie mozna znalesc to biore hurtem :)
Już na pierwszy rzut oka wygląda na podpicowaną do sprzedaży.
Licznik kręcony, czacha krzywa, a felgi nie z tego rocznika!! Myku! Jak mogłeś dać się tak oszukać?? Na szczęście masz w Polsce prawdziwych przyjaciół dlatego odkupię ją od Ciebie za 500EUR.;)
Za 4 paki nie wypadalo nie brac :D
Za 4 paki nie wypadalo nie brac :D
Więc właśnie zarobiłeś 100EUR nie ruszając się z fotela:D
Thorgal77
06.05.2012, 23:51
ja daje 650 :D
No i dotarlismy do konca tej przygody :rolleyes:.Dzisiaj zamontowalem i podlaczylem ostatnie brakujace czesci.Dojda jeczcze Pivoty,ale o tym juz nie bede przynudzal.Zdjecia sa narazie bez podpisow,ale zrobvie to przy odrobinie czasu.Troche musialem pozmieniac,troche dopasowac.Niektore czesci nie pasowaly do ramy TT lecz do orginalu.A tu ostatnie juz zdjecia z Projektu Challenge :blues::
https://picasaweb.google.com/108385530296865969798/ProjektChallenge03#
No, kurde, piekny jest :Thumbs_Up: :Thumbs_Up: :Thumbs_Up:
Myku, a może powtórzymy Rybacki w czerwcu 2012? Ja już będę na lekkim jechał
Jak patrze na film Lukasza,to nie powiem co mnie strzela
Dzis po pracy szybko pojechalem zrobic TÜV do Czelendza.Chcialem miec wszystkie formalnosci prawne za soba zanim wezme sie za przygotowania go do Islandii.Ciekaw bylem jak zareaguje TÜV na przerobki TT i ksenony.Gosc wsiadl z duzym problemem twierdzac,ze ngdy nie siedzial tak wysoko,zrobil kolko po placu,sprawdzil swiatla,migacze spaliny.Nawet nie wspomnial ani slowa o ksenonach,choc swiatla drogowe tez sie zaswiecily.Zapytal tylko o dodatkowe oswietlenie ledowe.Ale zapewnilem,ze to tylko w razie wojny bede uzywal.Nie podobaly mu sie opony MT21,raz ze bardzo juz wyzabkowane,dwa,ze nie zgodne z wpisem w dowodzie rejst.Krotka gadka,szczera i zgodna z prawda,zalatwila sprawe.Powiedzial mi tylko,zeby na nastepne badania tech zalozyc opony zgodne z tymi co mam w dowodzie.Przy okazji popytal mnie gdzie nim jezdze,powiedzial gdzie moge ewentualnie pojezdzic.Wspomnial cos o karach i zakazach.Nie wpadlbym na taki powod,ale w Niemczech wszedzie sa zakazy wjazdu,gdyz jest zbyt geste zasiedlenie przez ludzi.Wiaze sie z tym ewentualne niebezpieszenstwo wypadku,stad zakazy.Potwierdzil,ze juz "piesi" czepiaja sie rowerzystow,ze jezdza po lasach i polach.Na koniec dodal ze ma dr650se i tez jezdzi poza czarnym.W sumie milo bylem zaskoczony,ze w mojej wsi mozna spotkac takiego wyluzowanego i otwartego goscia.Jak widac Niemiec Niemcowi nie rowny.Zaznaczyl,ze jak cos to bylem u niego na Saharach3 i ze wszystko jest git.Gosc poprawil mi humor na dzisiejszy wieczor :)
To w Niemcowni w dowodzie jest wpis o oponach?? O_o a co jak zmienisz?? - musisz zmieniać dowód rejestracyjny?? Czy nie możesz zmieniać i zawsze musisz śmigać na tym co masz w dowodzie??
Wszystkie indeksy i symbole jakie masz wpisane w dowodzie musza miec twoje opony,na ktorych jezdzisz.Mozesz zmieniac marki opon,ale indeksy musza sie zgadzac.Jesli chcesz zalozyc opony o innych indeksach np predkosci,wtedy TÜV musi dokonac ci wpisu do dowodu pojazdu po wczesniejszym sprawdzeniu,czy jest to w ogole dozwolone.Takie wpisy kosztuja z reguly okolo50E :p.
Szczęśliwi co przeglądow mieć nie muszą.
Ciekawe kiedy to wprowadza w Irololandi ?
Dzis po pracy szybko pojechalem zrobic TÜV do Czelendza.Chcialem miec wszystkie formalnosci prawne za soba zanim wezme sie za przygotowania go do Islandii.Ciekaw bylem jak zareaguje TÜV na przerobki TT i ksenony.Gosc wsiadl z duzym problemem twierdzac,ze ngdy nie siedzial tak wysoko,zrobil kolko po placu,sprawdzil swiatla,migacze spaliny.Nawet nie wspomnial ani slowa o ksenonach,choc swiatla drogowe tez sie zaswiecily.Zapytal tylko o dodatkowe oswietlenie ledowe.Ale zapewnilem,ze to tylko w razie wojny bede uzywal.Nie podobaly mu sie opony MT21,raz ze bardzo juz wyzabkowane,dwa,ze nie zgodne z wpisem w dowodzie rejst.Krotka gadka,szczera i zgodna z prawda,zalatwila sprawe.Powiedzial mi tylko,zeby na nastepne badania tech zalozyc opony zgodne z tymi co mam w dowodzie.Przy okazji popytal mnie gdzie nim jezdze,powiedzial gdzie moge ewentualnie pojezdzic.Wspomnial cos o karach i zakazach.Nie wpadlbym na taki powod,ale w Niemczech wszedzie sa zakazy wjazdu,gdyz jest zbyt geste zasiedlenie przez ludzi.Wiaze sie z tym ewentualne niebezpieszenstwo wypadku,stad zakazy.Potwierdzil,ze juz "piesi" czepiaja sie rowerzystow,ze jezdza po lasach i polach.Na koniec dodal ze ma dr650se i tez jezdzi poza czarnym.W sumie milo bylem zaskoczony,ze w mojej wsi mozna spotkac takiego wyluzowanego i otwartego goscia.Jak widac Niemiec Niemcowi nie rowny.Zaznaczyl,ze jak cos to bylem u niego na Saharach3 i ze wszystko jest git.Gosc poprawil mi humor na dzisiejszy wieczor :)
bo to pewnie był Polak w drugim pokoleniu na emigracji, jeszcze nie zgermanizowany dogłębnie:D
Nie ma sie co smiac.Taki czlowiek w tym popiepszoym bractwie aryjskim to prawdziwy skarb.Jak mozna,to przymknie oko,jak nie,to powie co ma byc.Bez naciagania i durnych niebieskookich wymyslow z jakimi sie tu ciagle spotykam.Po powrocie z Wrocka musze podjechac do niego z Dr-om zrobic przeglad.Mysle,ze wreszcie trafilem goscia,a nie fantaste :Thumbs_Up:.
Odswiezajac watek chcialem pokazac co w zeszly weekend wystrugalem dla Czelendza.Zadna firma akcesoryjna nie robi oslon dla owiewki rejli dla Czelendza,wiec musialem zablysnac wlasna inicjatywa :D.Zrobilem kilka sztuk,ta akurat jest o grubosci 4mm.2mm tez fajnie wyglada.Przy okazji polakierowalem plastiki i wszystko wyglada jak nowe :D
https://picasaweb.google.com/108385530296865969798/OslonaSwiatel#
Hmm, tylko jeszcze trzeba mieć owiewke rejli...
A wlasnie,dobrze Waldku,ze wspomniales o owiewce.Problemem tej owiewki jest to,ze otwory na swiatla sa zbyt male.Nie mozna ustawiac swiatel,a wlasciwie to sa one wcisniete w otwoty.Na niemieckim forum G650X panowie opracowali patent z butelki PET :D.Na szyjce przykleili dwustronna tasma klejaca papier scierny,a butelke poprzez srube w dnie mocowali do wiertarki i tak "rozwiercali" otwor na swiatlo.Ja zrobilem to recznie.Teraz otwory sa na tyle duze,ze nie ma problemu zdejmowania owiewki i mozna bez problemu regulowac swiatla gora-dol :).
Nie ma sie co smiac.Taki czlowiek w tym popiepszoym bractwie aryjskim to prawdziwy skarb.Jak mozna,to przymknie oko,jak nie,to powie co ma byc.Bez naciagania i durnych niebieskookich wymyslow z jakimi sie tu ciagle spotykam.Po powrocie z Wrocka musze podjechac do niego z Dr-om zrobic przeglad.Mysle,ze wreszcie trafilem goscia,a nie fantaste :Thumbs_Up:.
Ty Myku nie pie..dol ino jak wrócisz do Giermanii to leć tam do niego z flaszką :haha2: sprawdzisz przy okazji czy gość jest faktycznie 'nasz' :D
BTW w moim dowodzie afryczańskim aus Reich miałem wpis dot opon + stalowego oplotu.
matjas
Ty Myku nie pie..dol ino jak wrócisz do Giermanii to leć tam do niego z flaszką :haha2: sprawdzisz przy okazji czy gość jest faktycznie 'nasz' :D
BTW w moim dowodzie afryczańskim aus Reich miałem wpis dot opon + stalowego oplotu.
matjas
Gosc jest nasz.Przeglad DRy zrobilem w 3.34min.Co do wpisu to fakt,ze stalowy oplot jak nie jest fabryczny to trzeba wpisac i zaplacic.A z oponami to roznie.Ja trzymam jakby co komplet Sahar do Czelendza,zeby w razie NIET zalozyc je i dostac pieczatke.
Na niemieckim forum G650X panowie opracowali patent z butelki PET :D.
Tak, to bardzo pomysłowe. A nie opracowali przypadkiem jakiegoś patentu żeby zanabyć owiewkę w wersji rejli za godziwy pieniądz?;)
Islandzkie służby drogowe do tej pory nie mogą uprzątnąć resztek po jakimś rozwalonym latem czelendżu, ale to pewnie nie o Ciebie chodzi...:lol8:
P.s. Ładnie wygląda z tą osłoną :Thumbs_Up:
P.s.2 Kupiłem już bilet powrotny na prom
Chyba tylko resztki plastiku ze zbiornika paliwa :D.Podobno sporo sniegu u was napadalo,a zbiornik jest bialy :D.Swoja droga to szkoda,ze nie ma nikogo,kto by zrobil gmole do Czelendza z duzym zbiornikiem paliwa :mad:
to nie jest tak, że nie ma nikogo. . . znam kogoś, zresztą nie tylko ja, kto robi bardzo ładne i bardzo mądre gumole. do wszystkiego.
problem zasadza się w tym, że ten ktoś ma inne priorytety życiowe.
m
Czy mowisz o duchownym?A coz to za priorytety,zeby mi "za darmo" nie zrobic gmoli ?:D
Niestety rozstaje sie z moim Czelendzem,mam zbyt malo okazji nim jezdzic.Na mobile.de Jest do wziacia :(
Myku, daj linka... chyba, że jednak wolisz żeby nikt nie kupił
http://suchen.mobile.de/motorrad-inserat/bmw-g-650x-challenge-weisenheim-am-sand/211692153.html?lang=de&pageNumber=1&action=eyeCatcher&__lp=1&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelDescription=challenge&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&negativeFeatures=EXPORT
Link dla leni :)
No chyba, że to nie ten :)
No ten,ten.Namietnie gralem w Totka,zeby tego nie robic,ale coz....
Stoi na podworku i czeka na sezon ;)
A ja myslalem,ze na kupca :D
No tak. Czeka na sezon zimowy , teraz nic nie sprzedasz.
fajny watek tylko ten link
www.picasaweb.google.de/nelusia21
nie działa. Myku, da radę zrobić update linku?
Pewnie da tylko ja się nie znam. Może ktoś wie jak picase odpalić?
teraz to się nazywa tak: https://photos.google.com/albums
instrukcja jak dostać linka: http://picasageeks.com/category/sharing-photos/
Motocykl z tej samej serii wiec tu zapytam. Czy jezdzi ktos x Country? Da sie tym jezdzic w lekkim terenie? Mozna tonporownac np do dr 650se?
mishieck
30.04.2020, 09:33
Ona jeździ. Jak widać, daje radę.
https://www.instagram.com/jonpogrady/
https://www.instagram.com/p/B1IyjhTI4A5/?utm_source=ig_web_copy_link - Most na rzece Witim, Syberia
No to masz Myku odpowiedź.
Dobry motor na 168/55/miseczka B
Pawel_z_Jasla
11.06.2020, 13:53
Szukam dość pilnie namiarów na kogoś ogarniętego w X-ach a szczególnie w kwestii różnic i ewentualnej możliwości przeróbki G650Xmoto na X challenge. Wiem, że zawias tył to inna bajka bo w x-ie siedzi zwykły amor choć z regulacją a nie Conti ale to chyba akurat na + bo i problemów mniej a 220 skoku w dualu to i tak nadmiar ale jak wygląda reszta a szczególnie przekładka kół /czy muszą być akurat Challenga czy da się zmotać inne 21/18 np. z Kata ?? Czy da się na stałe wyjeb... ABS ?? i tym podobne - jak ktoś ma wiedzę i chciałby się nią podzielić to 600-831-641 albo namiary na kogoś kto wiedzieć może - z góry podziękował.
Mam Xa od 7 lat i wiem o nich ...dużo :) . Wysłałem tel na priv.
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.