PDA

View Full Version : Klucz hakowy do ściskania sprężyny tył


graphia
25.02.2011, 21:49
Jaki rozmiar ma mieć klucz hakowy do nakrętek - kontrującej i właściwej - aby dobrze się tam dokręcało/odkręcało? Te klucze mają różne średnice i nie wiem który kupić. Może ktoś wie?
Szukam odpowiedzi w odniesieniu do TA 650 ale może AT ma podobny?

Kobra
25.02.2011, 22:41
http://allegro.pl/hakowy-klucz-do-regulacji-amortyzatorow-motocykl-i1457329321.html może takie cudo koledze podejdzie

graphia
25.02.2011, 22:50
Dzięki. Trochę drogo. Na allegro jest sporo tańszych alternatyw, ale znów trzeba by dopasować średnicę klucza.....

rambo
25.02.2011, 23:21
mesel, motek i pizda !! :D

7Greg
25.02.2011, 23:34
mesel, motek i pizda !! :D

Ooo, własnie. To samo miałem napisać.
Klucz za 75 zł to jakaś pomyłka. nawet wytrawny beemiarz się na to nie chwyci. W cenie dwóch kluczy masz amora jak rozwalisz meselkiem nakrętkę :)

Wolo
26.02.2011, 00:19
ja używam papugi, sprawdza się i nie uszkadza tak nakrętek.

dery
26.02.2011, 04:46
mam taki, uzywalem go dopoki nie zaczalem robic jak mowi rambion.
jak nowy odstapie za 1/4 wartosci nowego albo korzysc alkoholowa.

Cynciu
26.02.2011, 07:28
Ooo, własnie. To samo miałem napisać.
Klucz za 75 zł to jakaś pomyłka. nawet wytrawny beemiarz się na to nie chwyci. W cenie dwóch kluczy masz amora jak rozwalisz meselkiem nakrętkę :)

Ten klucz to chyba musi być posrebrzany, stąd cena.

Ja muszę mojego rozbierać i zeszlifować zadziory, bo poprzedni właściciel skatował tak skatował nakrętki, że nie dochodzą do siebie.
Jeśli majzel, to tępy aby zacinać nakrętki.

graphia
26.02.2011, 08:56
No właśnie. To co mówi Cynciu. Trzy razy podkręcę i odkręcę i będę miał to co Cynciu.... A klucz o odpowiedniej średnicy kosztuje 20 zł polskich.

rambo
26.02.2011, 09:36
Po rozkręceniu amora, przeczyszczeniu gwintów nakrętki i kontry. Po nasmarowaniu tego ustrojstwa można ręką kręcić sprężyną od min do max na motocyklu. Póki się znowu nie zajebie. Czemu AT nie ma w serii takiego amora jak NTV czy Viadro.. :o

pałeł
26.02.2011, 09:45
mesel, motek i pizda !! :D


profesjonalista pełna gęba :vis:

Cynciu
26.02.2011, 23:37
....Ja muszę mojego rozbierać i zeszlifować zadziory, bo poprzedni właściciel skatował tak skatował nakrętki, że nie dochodzą do siebie.
Jeśli majzel, to tępy aby zacinać nakrętki.

Dziś bawiłem się amorkiem:
Tak wyglądało po majzlu:
http://images39.fotosik.pl/663/0f7456655d316ebbmed.jpg (http://www.fotosik.pl)
http://images37.fotosik.pl/623/ebd6f7202bf81977med.jpg (http://www.fotosik.pl)
http://images50.fotosik.pl/670/8c299b76c9d907d9med.jpg (http://www.fotosik.pl)
Po szlifie:
http://images47.fotosik.pl/670/2b89cfa143aff925med.jpg (http://www.fotosik.pl)
Graphia - klucz hakowy przyda się jedynie jak będziesz miał wyjęty amor. ( dodatku aby skontrować przydały by się dwa klucze)
(mnie wystarczyła żabka otwarta na maxa)
Do założonego można dojść tylko pobijakiem (przynajmniej w trampku)

graphia
27.02.2011, 08:38
No ładnie to zrobiłeś..... Jak się nieco ociepli zobaczę najpierw czy faktycznie nie ma tam dojścia... może w TA 650 jest inaczej?

Pastor
03.03.2011, 09:03
http://images39.fotosik.pl/663/0f7456655d316ebbmed.jpg

Rzygać się chce :Thumbs_Down:

Panowie czy to naprawde taki problem uzywać zamiast stalowego majzla kawałka miedzianego pręta albo bloczka z alu? Nakręciłem sie tymi nakrętkami w Afrykach jak gópi ale nigdy nie zrobiłem nawet śladu takiej rzeźni...
Kórtóry technicznej trochę Panowie, kórtóry... :)

Zdrowia
:hello:

7Greg
03.03.2011, 09:17
Rozczulasz się Pastor nad kawałkiem żelastwa, a potem walisz sprzętem w teren. To są tak zwane koszta poboczne. :)
Zdarzało mi się regulować sprężynę na trasie i robiłem to czym miałem. A poza tym skąd ja Ci wezmę bloczek alu lub miedziany pręt? Ty z racji roboty sięgasz do szuflady i masz :D

Pastor
03.03.2011, 09:24
Zadaj jakiś adres to sprawię że Ci taki kawałek pręta listonosz przyniesie. A za zaoszczedzone koszta poboczne wypij za zdrowie moich dziecków, zony i psa :D

:hello: