PDA

View Full Version : KTM LC8 990 Adventure S


zbyszek_africa
12.06.2008, 16:44
Pochwalę się…

W garażu stały sobie AFRICA i BETA ALP (trial)……
Otwieram w piątek wieczorem, a tu proszę U R O D Z I Ł O się:
KTM LC8 990 Adventure S :)
Całkiem duuuży chłopczyk, a od razu jaki porywczy
W sobotę chrzciny….:dizzy:
Co się który przejedzie to gęba od ucha do ucha
Dałem mu na imię "SCURVIEL", bo jakiś nerwowy taki jak owczarek kaukaski (czywiście za wysokim płotem)...

W niedzielę jak trochę wyparowało, to hejże w pola, ależ to zap….la..!!!
Strach pokręcać manetką, ale myślę, że z czasem ujeżdżę tego ogiera

:oldman:
Czas na zmiany, AFRYCZKĘ miałem długo i szkoda że żółtki nie stworzyli czegoś po Afryce, XRV to kultowy motor, i jeszcze długo będzie na topie, ale wg. mnie KTM Adv. jest godnym następcą.
Na razie w garażu stoi XRV i KTM, ale nie pasują do siebie, Dama obrażona i smutna jakaś….
Myślę, że z tego zacnego forum nie wypierdzielicie mnie z tym moim nowym nabytkiem :bow:

Ps.
Urodzi mi się też ale… wnuczek
.... Hmm czas szybko leci…

Pozdr.

puszek
12.06.2008, 17:03
Hmmm Jesli jestes szczesliwy majac "adwenczera" to wszystko oki. . Ale jesli kiedys cie złapie nostalgiczna chwila zadumy to zatesknisz do Afryki...A na razie .. Niech Cie bezpiecznie wozi i droge do domku znajduje.Powodzenia na nowe drodze....:)

szymek
12.06.2008, 17:30
Gratuluję i życzę nie mniej wrażeń niż podczas podróży Afryczką. Jeszcze pewnie zatęsknisz ...
A tak przy okazji to uważam, że ten duży Adventure jest w prostej linii następcą AT. Szkoda tylko, że nie jest Hondą.

chinol
12.06.2008, 20:01
jak by ktos ci mówił ze się w teren nie nadaje ;)
oVGry7-gZkg&feature


tez o nim myślę jako o następcy ;) jeden z trzech ;)

zbyszek_africa
12.06.2008, 20:32
Ja miałem namiar równierz na BMW 1200 GS Adv. ale wolę bardziej w plener

JareG
12.06.2008, 20:35
jak by ktos ci mówił ze się w teren nie nadaje ;)
Skubaniec nadrabia moca to co traci przez ciezar :Thumbs_Up:

tez o nim myślę jako o następcy ;) jeden z trzech ;)
A pozostale dwa? :D

chomik
12.06.2008, 21:19
Kupilbym, fajne, ale po co w terenie wole czymś lżejszym a jechać gdzieś dalej to musiałbym R2d2 zabrać..... ale jako jedno z 10 moto jakie bym chcial miećto spoko :)

Dzieju
12.06.2008, 21:30
A co on za oponę z tyłu miał ?

chomik
12.06.2008, 21:31
A co on za oponę z tyłu miał ?
chyba cuś tylko do piachu... z lopatkami ?
tia takie...

http://www.motorcycle-superstore.com/ProductImages/300/0000_Cheng_Shin_C899_Paddle_Tire_--.jpg (http://www.motorcycle-superstore.com/ProductImages/300/0000_Cheng_Shin_C899_Paddle_Tire_--.jpg)

tutaj mozna kupić
http://www.motorcycle-superstore.com/2/29/388/DEPT/Dirt-Bike-Motocross-Sand-Tires-Tires.aspx

chinol
12.06.2008, 21:40
Skubaniec nadrabia moca to co traci przez ciezar :Thumbs_Up:


A pozostale dwa? :D

albo GS alvbo wiadro ;) oba na szosę,

afri zostanie i tak raczej do końca ;)

JareG
12.06.2008, 21:58
Kupilbym, fajne, ale po co w terenie wole czymś lżejszym a jechać gdzieś dalej to musiałbym R2d2 zabrać.....
Niby jeszcze na gaznikach to jest, tak przynajmniej wyczytalem.. ale fakt, elektroniki to tam juz nie brakuje :D
BTW. Tego LC8 niedawno kolega sobie zakupil (wersja S, pomarancza (http://images34.fotosik.pl/284/575f1433658a3d94.jpg)) wlasnie smiga do Gruzji - zobaczymy czy wroci z tarcza czy na tarczy :D:D

@Chinol - mnie tez takie mysli chodza po glowie, coby moto kupic z wieksza predkoscia przelotowa (AT zostaje na stanie) - tyle, ze mysle albo o wiadrze albo jak juz zupelnie na asfalt to ktoras cegla BMW..

wieczny
13.06.2008, 00:05
Heh, do tego filmu to ja się ślinię odkąd kupiłem AT :D. Niestety, miałem przyjemność dosiąść 950 S i stwierdzam, ze jest to jeden z tych motocykli, na których nie sięgam do ziemi w żadnej konfiguracji cielesnej umożliwiającej ruszenie spod świateł i zajęcie po tym godnej pozycji.

Zazigi
13.06.2008, 00:30
a ile to cudo waży, że tak fruwa jak ptaszek?

rambo
13.06.2008, 00:39
:)albo GS alvbo wiadro ;) oba na szosę,

afri zostanie i tak raczej do końca ;)

popieram :oldman:

JareG
13.06.2008, 06:19
a ile to cudo waży, że tak fruwa jak ptaszek?
Prawie 200kg na sucho.

szwedzkikucharz
13.06.2008, 09:27
Zbyszku, serdeczne gratulacje! Sprzęt zaiste zacny. Nie żeby rozglądał się już za innymi, ale sam kiedyś chciałbym spróbować LC8. Zresztą, czy jest na Forum ktoś kto by nie chciał?
Tymczasem Afryka rulez :smoking:

zbyszek_africa
13.06.2008, 10:08
Jareg 950-tki były na gaźnikach i grzechotały jak wiadro śrub. 990-tki są na wtrysku i trochę zmodyfikowane. W siodle 895mm ma Adv.S, i można obniżać. Standartowo KTM ustawia na 865mm. Użytkuje ten motor jako podróżne enduro. W teren stricto są lepsze motocykle.

pozdro.

JareG
13.06.2008, 10:22
Jareg 950-tki były na gaźnikach i grzechotały jak wiadro śrub.
Poczytalem nieco o tym.. :D
.. ale dla mnie gaznik to zaleta a nie wada.

990-tki są na wtrysku i trochę zmodyfikowane. W siodle 895mm ma Adv.S, i można obniżać. Standartowo KTM ustawia na 865mm. Użytkuje ten motor jako podróżne enduro. W teren stricto są lepsze motocykle.
Pytanie jest takie: czy taka 950ka godnie zastapi Afryke..? Na AT siadam i jade, tyle co pamietam zeby co jakis czas lancuch nasmarowac (no i chyba juz czas na lekkie podciagniecie nadchodzi.. 6kkm zrobione od zalozenia nowego napedu) - jak to byloby z takim KTMem..? Z tego co wyczytalem to na bank bedzie drozszy w serwisowaniu, no i zechla wiecej :D

zbyszek_africa
13.06.2008, 10:56
Nie będę powtarzał czyichś opinii o wadach, zaletach i kosztach.
Znam Afri, poznam KTM i przekonam się na własnej dupie.
2 lata muszę servisować u ktm-a bo gwarancja. Olej co 7500km, łańcuch nie wiem-zobaczę, chla 6-7-8 litrów zależy gdzie i jak jeździsz. Zrobię z 10tyś.km
to podzelę się rzetelnie informacjami.

pozdro.

JareG
13.06.2008, 10:59
(..)
Znam Afri, poznam KTM i przekonam się na własnej dupie.
(..)
Zrobię z 10tyś.km to podzelę się rzetelnie informacjami.
Radosci z jazdy zatem zycze :):Thumbs_Up:

Jarek
13.06.2008, 11:16
No, Zbysiu.....toś sie szarpnął /czy to po tych radomskich testach?/, gratuluje wyboru.(i kasy również:))
- i kładź laskę na krytykantów- sam sie przekonasz po 10tkm....(a afri zostaw dla wnuka:)!!,
pzdr :oldman::lol8:

Marcin SF
13.06.2008, 11:22
jak oglądam te filmiki to ostry z niego Dzik. Gratulacje !!

ja poczekam kilka latek i może jako zapas dla afryczki będzie mógł czasem służyć :)

szymek
13.06.2008, 20:33
... afri zostanie i tak raczej do końca ;)

Popieram !! Jeśli tylko macie możliwość nie oddawajcie Afryczek. One są ponadczasowe !!!
Jak pisał Sambor takich motocykli już nie będzie...

michoo
14.06.2008, 12:57
Rowniez gratuluje zakupu. Wielu bezawaryjnie przjechanych km zycze.

Michasso
23.06.2008, 23:56
KTM to zupelnie inny sprzęt. Bardzo fajny do wypadów przy domu, ale do Afryki nie dojedzie;]
Zawsze uważałem, że jedno moto nie pogodzi wszystkiego. Gratuluję zakupu!

QrczaQ
24.06.2008, 12:16
Moze rozwieje troche wasze opinie o LC8. Mialem/mam 950 SILVERADO

Przesiadka z Afri:
-duzy
-wysoki
-ciezki
-nieporeczny
-nerwowy

Ale po pewnym czasie okazuje sie, ze da sie tego narwanego brzydala pokochac!!!

-Pali tyle co Africa
-Wazy tyle co Afryka
-Zawiasy ma 3x lepsze
-heble ma 2 razy lepsze
-duzo mocniejszy

Moim zdaniem jest to dobra opcja na motocykl autostradowy, ktory jest w linii prostej nastepca Afri.

Dasz bor!

JareG
24.06.2008, 12:38
Moze rozwieje troche wasze opinie o LC8.
(..)
-Pali tyle co Africa
Pali 5,5 litra?

BTW: Mnie sie LC8 podoba z wygladu, zgrabny jest. Moze moglby tylko miec swiatla jak AT do pelni szczescia :D

Marcin SF
24.06.2008, 15:29
takie, takie ludzkie ... :drif:

myku
26.06.2008, 20:00
co tu gadac zbysiu.super sprzet.jak jeszcze umiesz tak jezdzic jak panowie na filmie chinola to mi zorales psyche.nie ma co narzekac i wybrzydzac.do afriki tez sie mozna czepiac.do wszystkiego mozna sie przyczepic.lc8 to kawal zdrowego sprzetu i napewno bedziesz mial z nim duzo zabawy.az mi :drif:leci,na sama mysl.:brawo::brawo::brawo: i powodzenia!

JareG
31.10.2008, 21:24
Odkopie nieco ten watek..

.. i jak tam KTM, napisz moze kilka slow jak sie jezdzi, jak sie sprawuje etc. :):Thumbs_Up:

Moj kolega, posiadacz 950 Adv mowi, ze lc8 z wtryskiem to juz takie nieco spedalone* sa (to byl cytat :D) - jak to jest..?

* znaczy, lagodniej reaguja na manewry manetka..

Kazmir
31.10.2008, 23:05
Jeździłem na (kawałek na zlocie w Białej) KTM LC8 990 Adventure bez S plus ABS o ile pamiętam. Powiem tak: czułem się bosko na tym sprzęcie po 20 minutach wsiadłem na HP2 i mimo , że "power" był większy (z garści idzie na gumę KTM nie) to wybrałbym KTM (heble - rewelka)
W 950 klekocze sprzęgło ( i to dość upierdliwie) a w 990 jest cichutko jak makiem zasiał
Pewnie coś poprawili co do wtrysku zasłyszane - podobno ludzie narzekali , że na gumie kiepsko chodzi przerywa no to zrobili wtrysk i nie przerywa możesz jechać na kole ile chcesz

Jedyna wada (trudno to nazwać wadą ale niech będzie) to rolgaz moim zdaniem zbyt małe przełożenie stąd ta narowistość KTM'a Nieraz w trudnym terenie trzeba precyzyjnie operować gazem żeby np dupy nie powiozło na glinie z takim skokiem jest to trudne

rambo
31.10.2008, 23:33
może by sie Kokoszka podzielił tym o KTM co mi nagadał ;)

mnie zniechęcił. chyba mam za miękkie poślady na tego drania :cold: no i jazda z pasażerem odpada

zbyszek_africa
31.10.2008, 23:55
Już Ci odpowiadam Jarku

Moto zarąbiste, przejechane jakieś 10kkm bezproblemowo, ukochane Mazury dwa razy ok.3kkm gdzie ja tam tyle kilosów zrobiłem to sam nie wiem, na dodatek z żoną, Rumunia i piękne Urdele (solo) ale tam się pięknie popierdalało
Wbrew obiegowych opinii, że moto się psuje NIEPRAWDA. W serwisie olejek i reg.zaworów (100pln olej+filtr) strojenie zawiech, robota gratis. Zakochałem się w tym scurvielu (chyba zmieniłem opcję):) Nie chcę tu truć na temat które moto lepsze czy XRV czy KTM to są dwa odmienne motocykle, czas leci technologia idzie naprzód. Afryczka stoi w garażu, patrzę na nią z sentymentem, tyle lat.... Nie jeżdżę już na niej. Pomarańczowy ogier jest do wszystkiego, czy polatać wokół komina, czy w daleką trasę.

JareG napisał:
Moj kolega, posiadacz 950 Adv mowi, ze lc8 z wtryskiem to juz takie nieco spedalone*
Jeżdziłem kilka godzin na LC8 950 super enduro, ten to super diabeł, raczej dla zawodowców, dla nas zwykłych śmiertelników 990 w zupełności wystarczy. Nadwyżka mocy i temperament, jeszcze tego nie wykorzystałem do końca. Jeszcze czuję do niego respect.

Jestem na zakończeniu w Afryce, układaliśmy trasę off z Ramiresem, wpadnij:beer2:
pozdr.

JareG
01.11.2008, 06:05
(..)
Jestem na zakończeniu w Afryce, układaliśmy trasę off z Ramiresem, wpadnij:beer2:
Bede sie staral, chocby na chwile zajade :):Thumbs_Up:

Zbyszku, a jak wyglada spalanie..? Jankes (ten od 950 Adv, co to sie zesralo w Gruzji :D) mowi, ze w dwie osoby, kufry, ogolnie przeladowany byl, i na autostradzie przy 120/h gaznikowiec spalal 5,8l/100 czyli bdb to spalanie jest. A na wtrysku?

JareG
01.11.2008, 06:08
(..) plus ABS o ile pamiętam. (..)
A mozna tego ABSa pstryczkiem wylaczyc, tak jak to jest w GSach..?

Kurde, osobiscie to jestem zwolennikiem gaznikowego sprzetu.. trza bedzie pojezdzic na takim, i na wtrysku i bede wiedzial co lepsze dla mnie :D:D

myku
01.11.2008, 08:48
ja jestem po paru tankowaniach 990S i jak to na poczatku nie zalowalem mu.na autobanie polecial mi 215km/h.nie musialem sie zbytnio pochylac,a szybka nie jest az taka wysoka.po gorach i zakretach,dynamiczna jazda,jak do tej pory wychodzi mi 6L na setke.nie wiem jeszcze jak bedzie z ladunkiem,ale wtedy bedzie sie napewno spokojniej jechalo wiec powinno tez byc 6L.mysle ze na 100 KM to dobry wynik.

JareG
01.11.2008, 08:52
j(..) wiec powinno tez byc 6L.mysle ze na 100 KM to dobry wynik.
Bardzo dobry :)

.. ale cegla K1200RS (130KM) moze spalic w takich warunkach jakies 5,5l/100 :D:D

7Greg
01.11.2008, 09:17
Bardzo dobry :)

.. ale cegla K1200RS (130KM) moze spalic w takich warunkach jakies 5,5l/100 :D:D

No Jareczku :confused: cegła przy 215km/h 5,5l/100 ??

Toż to prawie max cegły. Przy tej prędkości 9-10 l/100. Sprawdzone :D

EDIT: chyba, że nie przeczytałem posta z właściwym zrozumieniem (zdania wielokrotnie złożone) - to oczywiście masz rację :)

JareG
01.11.2008, 09:24
No Jareczku :confused: cegła przy 215km/h 5,5l/100 ??
Przy takich predkosciach to nic nie spali 5,5l, cudow nie ma :D

EDIT: chyba, że nie przeczytałem posta z właściwym zrozumieniem (zdania wielokrotnie złożone) - to oczywiście masz rację :)
Zgadza sie. Byla mowa o predkosciach autostradowych, z obladowanym sprzetem etc. i o 6l/100 A w takich warunkach to cegla moze spalic te 5,5l bo jednak bylo nie bylo ma chyba lepsza aerodynamike (mimo ze sporo ciezsza jest, ale to powinna nadrobic pojemnoscia reaktora)
Myku tez non stop nie zapierd*** 2 paki przeciez, pisal tylko ze tyle pojechal :)

zbyszek_africa
01.11.2008, 09:44
Witam.
Spalanie KTM to jakieś 5,5l przy 120, mniej się nie da jechać na 6 biegu, przy pełnym okufrowaniu i żoną na pokładzie (jazda ekonomiczna, żona łapie drzemkę). Najlepsza prędkość przelotowa to 140, nie trzeba wtedy ciągle schodzić do 5 biegu, no i wtedy pali ok.6l. Porównując średnie spalanie KTM do AT to LC8 pali ok.0,5l. więcej.
Co do ABS to procedura wł/wył. jest podobna jak w GS trzeba się zatrzymać, wyłczyć silnik itd. Wersja LC8 S jest bez abs. Chciałem ten model, żeby ciągle się nie pie...lić z wł/wył. tego ustroistwa. Ceny modeli z abs czy bez są takie same. Jeździłem chwilkę na LC8 z abs-em i nie podchodziło mi to, jakieś takie dziwne, mało precyzyjne. Poza tym S-ka ma o 30mm większe skoki zawiech i jest wyższa.

Rambo myślę że KTM by Ci podchodził, macie chyba podobne charaktery:devil: :)

pozdr.

JareG
01.11.2008, 09:52
Spalanie KTM to jakieś 5,5l przy 120, mniej się nie da jechać na 6 biegu, przy pełnym okufrowaniu i żoną na pokładzie (jazda ekonomiczna, żona łapie drzemkę). Najlepsza prędkość przelotowa to 140, nie trzeba wtedy ciągle schodzić do 5 biegu, no i wtedy pali ok.6l. Porównując średnie spalanie KTM do AT to LC8 pali ok.0,5l. więcej.
Czyli pali lepiej (=mniej) niz rd04 (solo i bez kufrow) i to przy szybszej jezdzie i z obciazeniem :):Thumbs_Up:

Co do ABS to procedura wł/wył. jest podobna jak w GS trzeba się zatrzymać, wyłczyć silnik itd. Wersja LC8 S jest bez abs. Chciałem ten model, żeby ciągle się nie pie...lić z wł/wył. tego ustroistwa. Ceny modeli z abs czy bez są takie same. Jeździłem chwilkę na LC8 z abs-em i nie podchodziło mi to, jakieś takie dziwne, mało precyzyjne. Poza tym S-ka ma o 30mm większe skoki zawiech i jest wyższa.
ABS w turystyce asfaltowej czasami moglby sie przydac, tak mowia moi bardziej doswiadczeni koledzy (ja tam zasuwam bez i nie narzekam) :D
A ile masz wzrostu..? Pytam w kontekscie wyboru zwykly lc8 czy S..

zbyszek_africa
01.11.2008, 10:27
Mam 182cm. Ale obawiam się że ktoś niższy mógłby mieć kłopoty z podpieraniem się. Dosięgam tylko końcami palców co w butach enduro nie jest takie proste (są sztywne)

pozdr.

JareG
01.11.2008, 10:33
Mam 182cm. Ale obawiam się że ktoś niższy mógłby mieć kłopoty z podpieraniem się. Dosięgam tylko końcami palców co w butach enduro nie jest takie proste (są sztywne)
Kiedys mialem 183cm .. :D:D
.. i mam buty turystyczne :haha2:

Czyli moglbym brac S-ke :dizzy:

PS. No i wage mam sluszna, i jak na AT siade to przeswit sie znacznie zmniejsza :D

7Greg
01.11.2008, 10:40
PS. No i wage mam sluszna, i jak na AT siade to przeswit sie znacznie zmniejsza :D

Należy do dodać do długiej listy sposobów obniżania Afri ;)

JareG
01.11.2008, 10:52
Należy do dodać do długiej listy sposobów obniżania Afri ;)
Czy to jest sposob, czy raczej przyczyna to nie wiem.. ale OK, mozna dodac :D

pałeł
01.11.2008, 11:56
motocykl zacny mysle o tej samej wersji co zbyszek pewnie ponowym roku :)
spalanie kogo to interesuje bardziej liczy się to kiedy sie waha skończy :D wiem ze na trampku zrobione na baku 250km mi wystarcza taki sposób a ile na setke to juz nie wiem

myku
01.11.2008, 14:41
jasne ze nie wyjezdzalem baku na V-maxie.sprawdzalem tylko ile pojdzie.powody kupna byly identyczne jak u zbyszka i dlaczego nie z ABSem,tez.do tego malowanie podoba mi sie i nie trzeba doklejac jakis naklejek typu DAKAR zeby wiadomo bylo o jaki typ moto chodzi.ja mam 185 cm i podobnie siegam do ziemi.nizszym nie polecam;).za super sprawe uwazam 6-ty bieg.mysle ze to wlasnie jest dobre przy przelotowkach.przy 5000 obr. mam cos 150-160 na tachu(jak dobrze pamietam).problem w tym ze nie czuje zupelnie predkosci jadac na nim i juz nieczesto lapalem sie ze jade "za szybko".ale widocznie juz tak ma byc;)

JareG
01.11.2008, 17:09
spalanie kogo to interesuje bardziej liczy się to kiedy sie waha skończy :D
Wlasnie dlatego sie pytam o to spalanie.. u mnie w rd04 poczatkowo nie wiedzialem, czy mam sprawne kontrolki rezerwy, i jezdzilem w niepewnosci czy nie bede musial z buta zasuwac :D:D (teraz wiem, ile przejade do rezerwy i luuuuz)

wiem ze na trampku zrobione na baku 250km mi wystarcza taki sposób a ile na setke to juz nie wiem
:Thumbs_Up:
Raz mi rd04 spalila jakies niebotyczne ilosci, do rezerwy czerwonej (bo tylko ta dziala) zazwyczaj minimum robie 330, maks 370 a tego jednego razu 250 zrobilem :mur: I wcale nie palowalem maszyny, nie oralem pola etc. - normalna jazda byla

zbyszek_africa
01.11.2008, 20:35
JareG W nawiazaniu do 'urolniczenia' wsrod forumowiczow.. (http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=1320)
jak będziesz orał pole to nie licz na małe spalanie, czy to AT, czy katem ok.8-10l. motogodzina:(:mur:

JareG
01.11.2008, 21:03
JareG W nawiazaniu do 'urolniczenia' wsrod forumowiczow.. (http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=1320)
jak będziesz orał pole to nie licz na małe spalanie, czy to AT, czy katem ok.8-10l. motogodzina:(:mur:
Nic nie bede oral, chce sie takim przyszywanym rolnikiem zrobic.. :D

pałeł
03.12.2008, 20:53
panowie co myslicie o wersji na '09 115kunie az sie boje baba mówi juz ze sie slinie na jego widok :P

http://ktm-polska.pl/fileadmin/swf/productspecials/uploads/990adv700.jpg

Lepi
03.12.2008, 21:12
A co tu myśleć. Zmian właściwie niema. Wersja R (dawna S) ma trochę pozmieniane mapy. Wersja bez R (dawna N) nie różni się niczym. Można jedynie pogadać o nowych malowaniach a to faktycznie temat rzeka...

wieczny
03.12.2008, 21:15
A jak jest zestopniowana skrzynia biegów w tych LC8? W kopnym piachu się jedzie na dwójce, czy jest długa jedynka?

pałeł
03.12.2008, 21:21
interesuje mnie wersja R czyli kiedys S
raczej 3 i 4 wieczny :)

Lepi
03.12.2008, 21:26
Seryjnie jedynka jest dość długa. Obecnie mam 1 ząbek mniej z przodu czyli 16. Ale jeszcze będę zmieniał przełożenie bo wciąż za długie.

rambo
03.12.2008, 22:50
przełożenie chyba sie raczej tylna zebatką regulują, bo mnejsza przednia zębatka może spodować, że łańcuch tam ślizgacz wytnie w pień

myku
03.12.2008, 23:08
zmiany jakie sa w nowej R to :kolor bialy-dla mnie nieladny
ma seryjna zapalniczke
schowek ma seryjnie zamkniecie na kluczyk
inny wydech i chyba mala zoznica w plastikach
o wiekszej mocy nic mi nie mowiono,ale o czym tu mowic.100 wystarczy az zanadto
no i czarny wachacz mi jakos nie lezy

rambo
03.12.2008, 23:18
panowie co myslicie o wersji na '09 115kunie az sie boje baba mówi juz ze sie slinie na jego widok :P

http://ktm-polska.pl/fileadmin/swf/productspecials/uploads/990adv700.jpg (http://ktm-polska.pl/fileadmin/swf/productspecials/uploads/990adv700.jpg)

wygląd - ZAJEBISTY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!! :drif:

pałeł
04.12.2008, 07:45
no moc i moment wzrósł w obydwóch modelach silnik poraz kolejny został zmodernizowany
ja bym chciał całego białego ale co tam
a wydechy i tak zmienie :)

Bonjour
04.12.2008, 08:04
I Widze na zdjęciu jeden aspekt zapożyczony przez designerów KTM z mojej Afri. Ciemne moto i biały przedni błotnik. :)

Lepi
04.12.2008, 08:41
Witam ponownie,

Przełożenie można regulować zmieniając i przednią i tylną zębatkę. Niema z tym żadnego problemu. Zmiana tylko tylnej, powoduje, że aby uzyskać niektóre przełożenia, musi być ona dość duża i jest konieczność stosowania dłuższego łańcucha niż seryjny. 16 zębów z przodu to na enduro wcale nie mało.

Zapalniczka, a raczej jej gniazdo nie jest nowością na 2009.

no moc i moment wzrósł w obydwóch modelach silnik poraz kolejny został zmodernizowany
ja bym chciał całego białego ale co tam
a wydechy i tak zmienie :)

O jakich modernizacjach silnika mówisz? Jestem ciekaw.
Moc słabszej wersji nie zmieniła się. Nie chce mi się sprawdzać co z momentem.

pałeł
04.12.2008, 09:05
lepi niewiem dokładnie ale cos mi sie obiło sprzegło
poza tym pewnie jest przemapowany
wersja z 08 miała 72 kW
a wersje na 09 ma 78kW oraz 84,5kW

zbyszek_africa
04.12.2008, 15:56
Ja to tak właściwie nie wiem po co jeszcze więcej mocy, i jeszcze ostrzejsza chrakterystyka silnika, chyba tylko dla ludzi co chcą zawsze więcej mocy pod jajami, ale to nie ma nic wspólnego z jazdą. Cóż spece od marketingu KTM-a uznali że jest większe zapotrzebowanie na moc między nogami i tyle.
Mam 100 konnego scorviela cały sezon i jeszcze nie udało mi się jechać na maxa, cóż jechać ponad 200 po asfalcie, tylko po co. Pamiętacie na zakończeniu tą długą prostą szutrówkę, gzie stała grupa myśliwych, tydzień wcześniej ich nie było ja tam miałem 160, a Dandy mi odjeżdzał:dizzy:, ale jazda.
To na Paryż Dakar jest ograniczenie prędkości motocykli do 150, choć nam daleko do tego.
Jedynka w KTM jest jeszcze dłuższa niż w AT, puszczasz klamkę i masz jechać na obrotach pow.4tyś.a to jest ok. 40 do 50km/h żadnego półsprzęgła i podpierania się nogami (w piachu) kopiesz w 2 i w tedy dajesz 60-70 i to jest normalna jazda. Stary endurowiec mi tak powiedział dawno temu, a jak tak nie jeżdzisz to znaczy że nie umiesz jeżdzić. Potem 3 i jeszcze lepiej, 4 to już dla trochę umiejących.
pozdr.

Lepi
04.12.2008, 17:23
Pamiętajmy, że adwenczery w 90% poruszają się po szosie! To wyjaśnia dlaczego niektórym brakuje mocy oraz zestopniowanie skrzyni biegów.
Pewnie, że w piachu można wbić 3 i odkręcać manetę. W lesie jednak czasem jedynka jest za długa. A maksymalna w granicach 220km/h nie jest mi potrzebna :oldman:
Charakterystyka silnika jest w kolejnych modelach coraz spokojniejsza.

myku
04.12.2008, 21:46
dla mnie nowa lc8 to nic innego jak odpowiedz na nowego gs-a.dla mnie zupelnie niepotrzebna.ale jak ktos chce miec najnowsze,najdrozsze,najlepsze i najmocniejsze to napewno bedzie to cos dla niego

pałeł
04.12.2008, 22:03
Jedynka w KTM jest jeszcze dłuższa niż w AT, puszczasz klamkę i masz jechać na obrotach pow.4tyś.a to jest ok. 40 do 50km/h żadnego półsprzęgła i podpierania się nogami (w piachu) kopiesz w 2 i w tedy dajesz 60-70 i to jest normalna jazda. Stary endurowiec mi tak powiedział dawno temu, a jak tak nie jeżdzisz to znaczy że nie umiesz jeżdzić. Potem 3 i jeszcze lepiej, 4 to już dla trochę umiejących.
pozdr.

swieta racja

petrosbike
05.12.2008, 02:00
Dzisiaj ogladałem Advenczera w salonie: moja zona powiedziała ze tak paskudnych obudów i wygladu liczników to jeszcze nie widziała no chyba ze za dawnych ciemnych PRL-owskich czasów jako recznie wycinane uszczelki dekla do komarka.
Trudno jej nie przyznac racji -niestety.

myku
05.12.2008, 11:15
podobnie powiedziala moja matka.dodala ,jak przyjechalem ja odwiedzic(oczywiscie nie mowiac ze kupilem,do dzisiaj nie wie)ze to PLASTIKOWY BUBEL.i tak jak Zbyszka ma ksywe SCURWIEL tak moj zostal BUBLEM.a,dodala ze jezeli siedzisko jest pomaranczowe to tez musi byc z plastiku.ahh te kobiety..

Lepi
05.12.2008, 12:12
Ja jak pojechałem oglądać adwenczera z kobietą, to jak jeszcze zaglądałem tu i tam podeszła i szepnęła mi do ucha: "zajebisty, bierzemy" :)

Inna sprawa, że jak podjechałem kiedyś pod firmę to się jeden koleś zapytał:
"a to jakiś chiński? zabawkowy taki? jakiś taki plastikowy" :mur:

zbyszek_africa
05.12.2008, 12:19
Moja mamusia jak zobaczyła KTM-a jak przyjechałem do niej powiedziała, o pomalowałeś swój motór, a tak wogóle to po co ci toto, gdzie ty tym jeżdzisz, benzynę na darmo wypalasz....
Żonie też się nie spodobał, taki brzydki i kanciasty, agresywny, wredny charakter, jego kultura (pracy silnika) też mu nie sprzyja...
Potem go pokochała, już nie używa stołka żeby na niego się wdrapać, czasmi tyko coś mamrocze jak nie może sobie uciąć drzemki w czasie jazdy...
Czasami spogląda na Goldasa, Valkirie, orgia światełek, na te damy wystrojone, gentelmenów w pięknych czystych czarnych kurteczkach, kto wie może kiedyś:oldman:

Jarek
05.12.2008, 12:31
no, nie...Zbychu...myślisz o ...sado-maso, czarne skóry na gołe ciało, rękawiczki bez palców..i te sprawy???!!!- wybij to sobie z głowy!:):):oldman:

Jarek
05.12.2008, 12:34
a mnie "sqrviel" w tym najnowszym malowaniu...po prostu uwiódł!!!:):):) i jeszcze dwa dni temu miałem okazje zrobić kilka "tras" do "słupa" i z powrotem:):)- no, po prostu DZIK mechaniczny!!!:haha2::Thumbs_Up::oldman:

zbyszek_africa
05.12.2008, 13:33
Tak jest Jarku, dzikus pie....ny z piekła rodem. Z początku to czułem lekką tremę do niego, ale potem dostrzega się jego walory.
Pomarańczowa zaraza podstępnie knuje swoje.
Czarny ładny jest, ale ja wolę swojego z beduinem i dakarem, marka, kolor, logo rozpoznawalne, nikt nie pomyli z innym moto:umowa:


Już mi brakuje dzidy i najepki, a tu do wiosny ho ho, trzym się Jarku:hehehe:

JareG
05.12.2008, 15:10
a mnie "sqrviel" w tym najnowszym malowaniu...po prostu uwiódł!!!:):):)
Mnie sie podoba takie jak ponizej..
http://jareg.h2.pl/moto/lc8-990adv-1.jpg
.. i szkoda, ze ma czarne felgi a nie jasne - jakos te jasne mi sie bardziej podobaja :D

Takie malowanie tez mi sie podoba..
http://jareg.h2.pl/moto/lc8-950adv-1.jpg

No i to 'zbyszkowe' tez jest OK

Ogolnie to ladne sa te malowania jakie by nie byly - udalo sie KTMowi dobrze je 'wywazyc'..

myku
05.12.2008, 23:11
mnie na poczatku rajcowal pomaranczowy 990.wiadomo,ktm i nic nie trzeba tlumaczyc.ale jak ktm to S (R),a jak S to beduinek i dakarowskie kolory
kilka fotek:
http://picasaweb.google.de/nelusia21/MOJLC8#

Pawel
08.12.2008, 22:24
A mnie się ten podoba
http://lh5.ggpht.com/_VGCxuBcSyvY/ST2LqbgetWI/AAAAAAAAAbc/0aVN6imyUk4/s640/IMG_1818.jpg
http://lh5.ggpht.com/_VGCxuBcSyvY/ST2Lq23IBRI/AAAAAAAAAaQ/9_RdQFxWZ6M/s912/IMG_1821.jpg

Pawel
08.12.2008, 22:28
Holera! Widać te zdjęcia czy nie??

rambo
08.12.2008, 22:33
nie widać ale nie znam nikogo komu sie nie podoba KTM 950/990 :drif:

NaczelnyFilozof
08.12.2008, 22:36
Holera! Widać te zdjęcia czy nie??

Nie :)

Pawel
08.12.2008, 22:57
No to moge tylko dać link
http://picasaweb.google.com/Pawcioj1/MotorShowBirmingham2008#5277527906745582866


Nen na pewno niejednemu się spodoba

rambo
08.12.2008, 23:04
klikasz prawym przysiskiem myszki na zdjeciu u wybierasz opcje "kopiuj adres fotki" czy jakoś tak :)

Pawel
08.12.2008, 23:13
Uwierz mi że tak właśnie robiłem.

zbyszek_africa
08.12.2008, 23:28
Piekny, rajdowy singielek 450 lub 700 odróżni ich wytrawne oko:)

myku
09.12.2008, 18:26
fajne .hej pawel,widze ze masz AT w tym samym malowaniu co ja,to raczej rzydkosc.

Pawel
10.12.2008, 13:46
Bo to wersja dla wybrancow:zdrufko:

myku
10.12.2008, 20:24
jedyne sensowne wytlumaczenie:friday:!!!

Lepi
12.12.2008, 21:39
A co Wy na to? I to w najlepszym malowaniu GO!!!

chinol
12.12.2008, 21:42
na bank czeski produkt oni uwielbiają tuningować skody 120 to jawę też zrobili na paryz dakar

podos
12.12.2008, 21:51
o Boże...

zbyszek_africa
12.12.2008, 21:52
Ku przypomnieniu dla najmłodszych, to Jawa 50 Mustang, hmm kiedyś całkiem niezły "motorower", bez kasku i 80-90 dopierdalało...:dizzy:
Barwy to chiba nowoczesne:haha2:

tom64
13.12.2008, 02:00
o Boże...
:haha2::haha2::haha2:

Lepi
13.12.2008, 08:56
Widzę, że się podobało. Nie wiem tylko czy zaśmiecać ten wątek. Może zrobić nowy z różnymi takimi, no właśnie jak to nazwać? Ale jeden jeszcze wkleję. Ci co mają kasę robią to tak:

myku
13.12.2008, 11:12
widze ze niepotrzebnie kupowalem mojego.sa juz nowe modele:haha2:

zbyszek_africa
13.12.2008, 13:41
Bitch:Thumbs_Down:

Mój scurviel raczej nie będzie transwescytą:D

gomez
14.12.2008, 14:35
śnieżny scurviel..
<object width="480" height="295"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/9sirheOxR4s&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/9sirheOxR4s&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"></embed></object> (http://%3Cobject%20width=)

wieczny
14.12.2008, 14:46
Nie bangla.

gomez
14.12.2008, 15:15
teraz tak..

wieczny
14.12.2008, 15:32
Nie :)

pałeł
14.12.2008, 15:34
Gra Niezły Kozak :)

wieczny
14.12.2008, 16:02
Aha, czyli u mnie na FireFox nie robi.

zombi
14.12.2008, 16:13
:brawo: Niezły kozak, no i muza "Carmina Burana' Orff`a
Razem super klimacik:Thumbs_Up:

JareG
14.12.2008, 16:20
Aha, czyli u mnie na FireFox nie robi.
U mnie na FF robi :D

myku
18.12.2008, 00:38
a co wy na kati w takiej postaci?
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=90525532&pageNumber=5&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=13900&makeModelVariant1.modelDescription=990+adv&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&tabNumber=2

wieczny
18.12.2008, 00:48
http://cdn.myspecv.com/f/img/smilies/smiley-dickhead.gif

rambo
18.12.2008, 01:01
LC8x8 :p

Lepi
18.12.2008, 10:33
jest takich dość sporo (jak na takie cudo). Ale to chyba nie dla nas....

Lepi
18.12.2008, 10:38
nie mogłem się powstrzymać, mimo że to fotomontaż. Można powiedzieć dla każdego coś dobrego :)

zbyszek_africa
18.12.2008, 11:06
Wieczny ale zapodałeś fajnego emotionka:haha2:
Gdzie takie som:D

JareG
18.12.2008, 11:09
a co wy na kati w takiej postaci?
Ktos sie postaral - wyglada to calkiem niezle :Thumbs_Up:

myku
18.12.2008, 11:10
heej,ale ten to juz zupelna profanacja:Thumbs_Up:.dobrze ze go wczesniej nie widzialem,bo dostalbym nakaz kupna turystycznej lc8-ki:haha2:

wieczny
18.12.2008, 12:26
Zbyszek - na googlach znalazłem :). Pod hasłem "dickhead" :D.
http://cdn.myspecv.com/f/img/smilies/smiley-dickhead.gif

Pawel
18.12.2008, 14:13
Zbyszek - na googlach znalazłem :). Pod hasłem "dickhead" :D.
http://cdn.myspecv.com/f/img/smilies/smiley-dickhead.gif


niezle hehe

wieczny
18.12.2008, 16:17
Ja myślę, że powinna zostać dodana. Rzadko się przydaje, ale będzie pod ręką ;).

Gmol
18.12.2008, 21:46
Heh, do tego filmu to ja się ślinię odkąd kupiłem AT :D. Niestety, miałem przyjemność dosiąść 950 S i stwierdzam, ze jest to jeden z tych motocykli, na których nie sięgam do ziemi w żadnej konfiguracji cielesnej umożliwiającej ruszenie spod świateł i zajęcie po tym godnej pozycji.

Również myślałem, że KTM to nie dla mnie ze względu na wzrost (mam 175cm) jednak znajomy z salonu KTM twierdził, że to nie prawda, więc zgłosiłem sie na jazdę próbna :dizzy: i wyglądało to mniej więcej tak jak na zdjęciu poniżej. Model 990, ale nie wiem jaki konkretnie czy S... czy R....:confused:. The good news is ... KTM ma też opcję dla tych <185cm. Podsumowując wrażenia z jazdy - "Scurviel" to bardzo dobra ksywa dla tej maszyny. Gdy po 2h przesiadłem się z KTM na mojego trampka, miałem wrażenie, że wracam do domu na jakimś zajechanym weteranie:vis:.

http://lh6.ggpht.com/_N5AsX7h0P3k/SIw28gaPJVI/AAAAAAAAAD0/YBmlz4pg3FE/s640/IMG_2957_crop.jpg (http://lh6.ggpht.com/_N5AsX7h0P3k/SIw28gaPJVI/AAAAAAAAAD0/YBmlz4pg3FE/s640/IMG_2957_crop.jpg)

wieczny
18.12.2008, 21:50
Od czasu napisania posta siedziałem na 950, wersja podstawowa, niższa. Sięgam do gleby :). A mam 173cm. Natomiast na S lub R już jest cienko...

Ropuch
19.12.2008, 16:54
http://allegro.pl/item510509515_ktm_adventure_990_2007_rok_na_gwaran cji.html Niby nowe moto....II właściciel...przebieg znikomy, zmieniają te maszyny jak baba gacie :) powiedzcie mi czemu....ktoś kupuje tylko po to by przekonać się ze to scurviel i sprzedaje bo czuje respect ??
Ale wizualnie dla mnie bomba :)

puszek
19.12.2008, 17:07
Moze to kupuja ludzie którzy nie maja zielonego pojecia o moto... jest moda sasiad ma , KTMa widac w TV , na rajdach jezdza ..wiec gosciu mysli ze to to samo co subaru impreza... Jakos sie bedzie jeździć...A potem przychodzi otrzeźwienie i idzie do ludzi.... Przynajmniej mozna kupic taniej...heheheh

QrczaQ
19.12.2008, 17:52
Moze to kupuja ludzie którzy nie maja zielonego pojecia o moto... jest moda sasiad ma , KTMa widac w TV , na rajdach jezdza ..wiec gosciu mysli ze to to samo co subaru impreza... Jakos sie bedzie jeździć...A potem przychodzi otrzeźwienie i idzie do ludzi.... Przynajmniej mozna kupic taniej...heheheh

Dokladnie tak mialem jak piszesz...
:haha2::haha2::haha2:

JareG
19.12.2008, 17:59
http://allegro.pl/item510509515_ktm_adventure_990_2007_rok_na_gwaran cji.html Niby nowe moto....II właściciel...przebieg znikomy
(..)
Ale wizualnie dla mnie bomba :)
Mnie sie ten podoba, jeszcze na gaznikach
http://photos01.otomoto.pl/photos/original/M80/26/M802640_3.jpg
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M802640

myku
19.12.2008, 19:41
najladniejsze malowanie z 950-tek.cena tez ok

puszek
19.12.2008, 21:00
Dokladnie tak mialem jak piszesz...
:haha2::haha2::haha2:



Nie Ciebie miałem na mysli, w ogóle nie uzytkowników, ktorzy maja jakies doswiadczenie.U mnie znajomy kupił bo kolega miał podobny i sobie chwalił... A jedził kiedys na MZ-ce tylko... Pomeczył sie troche i kupił armature....Qrczaq, ale jak sie odezwałes to sie pochwal co i dlaczego...:haha2::haha2::haha2:

QrczaQ
20.12.2008, 13:50
Nie Ciebie miałem na mysli, w ogóle nie uzytkowników, ktorzy maja jakies doswiadczenie.U mnie znajomy kupił bo kolega miał podobny i sobie chwalił... A jedził kiedys na MZ-ce tylko... Pomeczył sie troche i kupił armature....Qrczaq, ale jak sie odezwałes to sie pochwal co i dlaczego...:haha2::haha2::haha2:

Optimum to Trampek, Afri jest miodzio a ten Sqrviel jest duuuuzo ponad potrzeby... Taki troche wyscig zbrojen.
:oldman:

zbyszek_africa
20.12.2008, 22:44
http://allegro.pl/item510509515_ktm_adventure_990_2007_rok_na_gwaran cji.html Niby nowe moto....II właściciel...przebieg znikomy, zmieniają te maszyny jak baba gacie :) powiedzcie mi czemu....ktoś kupuje tylko po to by przekonać się ze to scurviel i sprzedaje bo czuje respect ??
Ale wizualnie dla mnie bomba :)
Ropuszku dokładnie: kochaj albo rzuć. Dokładnie to co napisał Puszek i Qrczaq, to nie jest moto łagodne jak Afryczka i na 5 to możesz jechać i jechać.
Widziałem Cie pare razy jak popierdalasz Afri, bawi/cieszy cię pokręcanie manetką masz temperament.
Pojedź kiedy na jazdę próbną za darmochę i na ich paliwie, oj pasowało by Ci bez oszczędzania moto i ile mu fabryka dała!
Tak jak kiedys zaraziłeś się wirusem XRV to teraz zobaczysz co to orange.

To tyle, bo zaraz zbiorę op. za reklamę pomarańczowego diabła

Misza
20.12.2008, 23:03
Dalibyście spokój.. wkur***a mnie juz to.... że nie stać mnie jeszcze na mojego własnego squrvielka ;)

Ropuch
21.12.2008, 09:09
....hehe...mnie może i byłoby stać ale jakoś się boje....znaczy głupi jestem i na bank bym sprzęta kręcił pod 200km/h...GS1100 jak miałem to często do domu wracałem z przelotem 180-190km/h...Afryka powyżej 140 juz wyje i rzadko kiedy jeżdzę szybciej tym sprzętem :) Wiesz jak jest, to nie motury tworzą klimat tylko ludzie na nich jeżdżący...więc nie ważne czym ale z kim :)
Ponadto maszyny są drogie w utrzymaniu (serwisy,przeglądy)...koledze teraz coś klęknęło w 990EFiAdv przy rozruszniku (koszt zakupu komletnego elementu-tylko serwis i tylko w całości) coś koło 2500tys netto !!!!
Cały czas podkreślam, że Afryka to taki kompromis ceny do jakości i mimo swoich lat i przestarzałej konstrukcji jest w miarę niezawodna i "prawie" zawsze ją samemu naprawisz :)
Te nowe sprzęty typu KTM,BMW;MG itp. są jakieś takie bez duszy i historii....często przekombinowane technologicznie....to ja mam prowadzić motocykl, a nie on mnie !!!!!!!
To ja mam go sobie naprawiać, a nie serwis :)
Nie jest to idealny motocykl co sami sobie udowadniamy...ale ma w sobie to coś :) Myślę też, że żaden z nas nie wykorzystuje możliwości chociażby Trampka nie mówiąc już o pomarańczy...rzadko kto zapuszcza się na koniec świata...raczej Polska z akcentami Europy-czasami to taki trend-MAM KTM itd.
Coś Wam pokażę - przeczytajcie uważnie i sami wyciągnijcie wnioski:
Zapodałem kiedyś mojemu koledze linka http://cgi.ebay.pl/_W0QQitemZ270290838939#ebayphotohosting z opisem fajna maszyna, koleś śmiga na zardzewiałym GS100 (koleś to Adaś z miasta Piotrkowa czyli mojej wioski, który rok temu śmigal po Ameryce Południowej co to ją Pastor opisywał), a on mi odpisał:
"Dudi, a czy on w komplecie z tym moto sprzedaje także inną niezbędną
rzecz do Grosse Tour - jądra, szt.2 ??? Bo ten motor to mi się wydaje
jakimś rodzajem niespełnionej tęsknoty za wyjazdem, ale kanapa chyba
nigdy nie miała okazji wykazać się kompletną nieprzydatnością do zadań...:))

Pozdrawiam, A. "

Dla mnie bomba :)
YO

rambo
22.12.2008, 01:59
Ropuch :bow:

ale z tymi sprzetami to też róznie. 8 lat temu mialem MZ 251 :haha2: i se dokupiłem cb500. huja wolałem sie toczyć na tej MZ po PL niż sie meczyc na cb500. potem ojebałem i kupiłem zamiast cb500 trampka i MZ poszła też od razu do żyda :) baja !!

ale potem tak jeździłem tym trampiem z 4 lata i udało mi sie w zapracować n a afri. po kilu przejeżdżach na AT, jak wsiadałem na TA to bylo jakbym musiał nim jeździć za kare :p;) he heh eh.

a tak mineły 4 lata :oldman: AT rulez

tom64
22.12.2008, 20:15
a tak mineły 4 lata :oldman: AT rulez

i se kupiłem wiadro. Vara rulez?

tomekc
22.12.2008, 21:24
i se kupiłem wiadro. Vara rulez?
kazdy sie rozwija..........
w sobie tylko znanym kierunku!

rambo
23.12.2008, 01:30
vara to nie rozwój :) to bardziej w strone softu i asflatu operacja jak z tymi ktm ;) ale jak już pisałem. viadro to już nie afryka niestety. ale jeszcze nie paneuropean :)

myku
12.01.2009, 00:36
polecam
http://aurel.smugmug.com/Motorcycles:brawo::brawo::Thumbs_Up:

JareG
12.01.2009, 08:41
polecam
http://aurel.smugmug.com/Motorcycles:brawo::brawo::Thumbs_Up:
Fajne :Thumbs_Up:

http://aurel.smugmug.com/photos/129455538_5m3Nt-L.jpg
http://aurel.smugmug.com/photos/129455954_k8A3C-L.jpg

Kurde, ja pewnie o polowie wiecej (jak nie wiecej :D) waze od tego czleka - cos mi sie wydaje, ze bym dobil do gleby po takim skoku :haha2:

pałeł
12.01.2009, 11:03
JareG parę klików załatwia sprawę a jeśli to wymiana sprężyn pod twoja wagę

JareG
12.01.2009, 11:09
JareG parę klików załatwia sprawę a jeśli to wymiana sprężyn pod twoja wagę
No ciekaw jestem.. :D

pałeł
12.01.2009, 11:11
standardowo dawane sa sprężyny pod 80 -85 kilo jak się nie mylę reszta klikami :) a te maja sporo możliwości ostawień

JareG
12.01.2009, 11:16
standardowo dawane sa sprężyny pod 80 -85 kilo jak się nie mylę reszta klikami :) a te maja sporo możliwości ostawień
Ja waze jakies 117kg. Cos mi sie wydaje, ze po takim wyskoku rypnalbym w glebe niezaleznie od ilosci klikow :D

pałeł
12.01.2009, 11:23
nie bój nic :) amor jest zdecydowanie lepszy niż ten w africe :)

myku
18.01.2009, 19:29
Sa to kufry o pojemnosci 46L,nie wiem dlaczego czasami wyczytuje ze 49L.KTM-ek ma z nimi laczna szerokosc 97 cm.mysle ,ze jest to dobra alternatywa dla tych ktorym ciagle brak miejsca w zatloczonym miescie:Thumbs_Up:

Lepi
18.01.2009, 19:32
O dzizys, co za brzydkie kufry :convulsion:

rambo
18.01.2009, 19:35
Myku, a ile by kosztował taki zestaw..? stelarze mocowania kufry do AT np czy varadero

JareG
18.01.2009, 19:36
O dzizys, co za brzydkie kufry :convulsion:
No zbyt ladne to one nie sa :D ale przeciez nie musza - maja byc zgrabne, mocne/wytrzymale, pakowne..
.. ja bym i tak wybral H&B Gobi :Thumbs_Up:

wieczny
18.01.2009, 19:49
One nie mają się podobać. Mają się pakować.

Moim akurat zdaniem wyglądają bardzo godnie.

myku
18.01.2009, 19:58
nie denerwujcie mnie:mad:.mi sie te kufry bardzo podobaja.nie jak kosmetyczki po nascie literkow.zapatrzylem sie na pastorowe i dopielem swego.troche naklejek,pare rys i bedzie git.kufry kosztowaly mnie chyba cos kolo 400 euto z mocowaniami touratecha i zamkami od tescha.musialbym sprawdzic rachunek.stelarz to zwykly ktm-owski.mozna zamontowac touratecha i bedzie git.HB bedzie tez pasowac.no i wszystko nalezy ladnie symetrycznie ,pod odpowiednim kontem zawiesic:brawo::brawo::brawo:

myku
18.01.2009, 20:12
Rambo tylko dla ciebie.:)stelaz ktm kosztowal mnie 235 euro
mocowania do kufrow touratech 44 euro
kufry,zamki jakies tam paski do ich spinania i aluminiowe wzmocnienia kufrow,z ktorych mozna zrobic stolik,laczac ze soba obie pokrywy kufrow 430 euro
te aluminiowe "nozki pod stolik" sa fajne,bo sprawiaja ze kufer na gorze lacznie z pokrywa ma 13mm grubosci.i dlatego tak jak pisal wieczny sa to najstabilniejsze kufry na rynku.do tego ich pojemnosc i nieduza szerokosc,byly dla mnie decydujace zeby je kupic.zamki sa bardzo solidne.nie jak w touratechu.zupelnie inne kluczyki.nie do otwarcia przez jakiegos tam amatora ze srubokretem czy obcegami.po kraksie w turcji i rozczarowaniem zega-mi jestem pewny ze mam odpowiednie dla mnie kuferki

rambo
18.01.2009, 20:48
OK. 2900zł. sporo :) dzięki za spis tych cen.

wlasnie jestem na etapie wymiany okufrowania na porządne w AT i propocyzja Bonjura jest równie solidna ( o niebo mocniejsza jak Zegi ) i tańsza o ponad 1000zł. przy dwóch kufrach 42L szerokość na AT powinna sie zamknąć w 93cm :)

nie chce robic reklamy czegos czego jeszcze nie kupiłem wiec narazie ciiii :)

myku
18.01.2009, 21:15
ja kupuje od bonjoura topa i znam jego wyrob.jest jak najbardziej ok:Thumbs_Up:

wojtalski
18.01.2009, 21:41
O dzizys, co za brzydkie kufry :convulsion:

Te, Ty lepiej pokaż swoje :Sarcastic: Też chyba urodą nie grzeszą ;)

Lewar
18.01.2009, 22:15
OK. 2900zł. sporo :) dzięki za spis tych cen.

wlasnie jestem na etapie wymiany okufrowania na porządne w AT i propocyzja Bonjura jest równie solidna ( o niebo mocniejsza jak Zegi ) i tańsza o ponad 1000zł. przy dwóch kufrach 42L szerokość na AT powinna sie zamknąć w 93cm :)

nie chce robic reklamy czegos czego jeszcze nie kupiłem wiec narazie ciiii :)

Ło matko. Ktoś, kto stara się pisać poprawnie po polsku, powinien wiedzieć, że zdanie w tym pięknym języku rozpoczyna się od wielkiej litery, używać znaków przestankowych i polskich liter bo można je znaleźć na klawiaturze.
W przeciwnym razie, jeśli nie chce tego robić, to niech nie ośmiesza tego forum i zrezygnuje z czerwonego znaczka.

rambo
19.01.2009, 00:52
wybacz wodzu ale zalałem sobie piwem klawke i nie działa jak należy ;):p

Lewar
19.01.2009, 07:22
Ach, ta dzisiejsza młodzież...
Moje pokolenie waliło spiryt przez co styki utrzymywały się w czystości a i pisownia jakby lepsza była.

klanol
19.01.2009, 07:59
Najważniejsze, że się stara. Mi tam się nie chce starać :)

e200g_
19.01.2009, 13:44
Ach, ta dzisiejsza młodzież...
Moje pokolenie waliło spiryt przez co styki utrzymywały się w czystości a i pisownia jakby lepsza była.

Lewar, Bracie, co Ty wypisujesz !!?? W latach 20-tych, 20-tego wieku nie było styków, mikro styków, komputerów, komórek(oprócz tych na węgiel), gps-ów i Bóg jeden wie, czego tam jeszcze nie mieliście:p?? Logicznym wiec jest, ze zalewanie styków przez "Twoje Pokolenie" nie wchodzi w rachubę. Chyba, że masz na myśli "styki kultur-owe", wtedy to bez dwóch zdań trzeba było owe styki zalać.:haha2:

Jedyne z czym się zgodzę, to spiryt był spiryt, bo teraz to już tylko nazwa została:drif:.

Ropuch
19.01.2009, 14:00
....a ja za swoje dałem 500 Euro...stelaże wspawał mi Kuki za 300Euro....montował mi je Blaza po znajomości za 250Euro....Mirek korygował luz współosiowy żeby było prosto za 150Euro...i co ?? kto zapłacił więcej tych Euro
Bez komentarza :(

pałeł
19.01.2009, 14:49
ropuszku dżentelmeni nie rozmawiają o pieniążkach:haha2:

Izi
19.01.2009, 16:56
....a ja za swoje dałem 500 Euro...stelaże wspawał mi Kuki za 300Euro....montował mi je Blaza po znajomości za 250Euro....Mirek korygował luz współosiowy żeby było prosto za 150Euro...i co ?? kto zapłacił więcej tych Euro
Bez komentarza :(

ty spojrz se na wyciąg z konta, umnie w garażu jeszcze robiłeś po pijaku przelew za testy w technologi rejelityshow, a że na początku te testy nie wyszły za dobrze, nie mogli my wsiąść na africe, to musiałeś dwa przelewy zrobić

Ropuch
19.01.2009, 17:59
...no właśnie, jeszcze Izi maczał paluchy w technologi rejlii...choć tego już nie pamiętam/dupa mnie tylko bolała :)
Wziął chyba ze 340Euro-w promocji było, bo jak wspomniał 2 podejścia do tematu miał !!!
Ech....motury to tak jak kobiety - tylko koszty i nie za dużo pożytku :)
Pzdr wszystkich tych, których na to stać :)

misiak
19.01.2009, 21:27
a mie Kuki zrobił bagażniczek na kuferek za 231 ełro i pól litra

mirek
21.01.2009, 15:02
Mnie nikt nie przebije, bo Kuki pospawał mój rozwalony H&B i nie wziął za to ani grosza, a wiecie dlaczego? Powiem Wam - ta robota po prostu nie ma ceny - jest bezcenna!!!
To tak jak z dziełami sztuki.

misiak
21.01.2009, 17:10
Mirek to nie ten wątek, tu się podaje kto ile dał i za co i czemu tak dużo .
A Kuki, to za Twoją reklamą będzie miał teraz przejechane ze spawaniem.



no

Bartekkk
31.01.2009, 00:28
a takie cus widzieli?
http://lh6.ggpht.com/_gPoCWrHGiWQ/SXy1kgTzdOI/AAAAAAAAG_g/_rcHJurOylY/s912/DSC_0019.JPG (http://lh6.ggpht.com/_gPoCWrHGiWQ/SXy1kgTzdOI/AAAAAAAAG_g/_rcHJurOylY/s912/DSC_0019.JPG)

Ty idź już spać, bo linków nie dajesz już rady wstawić:p:p ( albo pijany)

Wstawie za ciebie
http://picasaweb.google.de/nelusia21/KTM990AdvSMojMojMoj#

myku
31.01.2009, 00:41
a dlaczegoz to zjadlo mi fotke ,ktora zamiescilem??chcialem sie pochwalic a tu nic???
na marginesie,od sylwestra nie pije!!!

Lepi
31.01.2009, 08:04
Maszynka piękna i zacna. Niestety nieprawidłowo użytkowana. Na zdjęciu 3 widać wyraźnie brak umieszczonych pod osłoną silnika gałęzi, liści i piasku. Proszę to jak najszybciej poprawić dla własnego samopoczucia :haha2:

myku
31.01.2009, 10:28
tak jest Lepi.Oczywiscie spelnie twoje zadanie ale daj mi go najpierw zarejstrowac:haha2:

zbyszek_africa
31.01.2009, 14:33
tak jest Lepi.Oczywiscie spelnie twoje zadanie ale daj mi go najpierw zarejstrowac:haha2:

Oj Mykuś, Mykuś ja też dostaje jebca od tak długiego nie użytkowania moto, a jak było parę dni słoneczka to mi rączki drgały jak żulowi na widok browca:D

pozdr.

myku
01.02.2009, 23:10
cos dla czytajacych w sprechen sie gadac:
http://forum.lc8.info/:umowa:

zbyszek_africa
01.02.2009, 23:36
cos dla czytajacych w sprechen sie gadac:
http://forum.lc8.info/:umowa:

Co Ty mnie tu puszczasz, w jakimś wrogim jezyku, nie panimaju, pa russkij jazyku dawaj:oldman:

myku
02.02.2009, 08:37
Zbysiu wiesz przeciez ,ze jezyk naszych przyjaciol mozemy znac,ale naszych wrogow musimy.Slownik w reke i heja!!:)

tomekc
12.02.2009, 22:09
znalazlem plyte ze zdjeciami z ostatniego wyjazdu na islandie.oto wszystkie zdjecia-bez cenzury.troche ich jest wiec cierpliwosci i milego ogladania:lukacz::smoking:http://picasaweb.google.de/nelusia21/WyspyOwczeIIslandia2007#

swietne foty!!!!

myku
24.02.2009, 23:03
warto poczytac:
http://www.josef-pichler.at/
:drif:

rambo
25.02.2009, 01:42
:drif::drif::drif:

myku
27.02.2009, 08:56
a to wyjazd moich marzen,choc kto wie...:drif:
http://www.youtube.com/watch?v=KXkHYOb1yXE&feature=related

michoo
30.03.2009, 08:57
myku ale widzę jeszcze jedną ślicznotkę w garażu..

JareG
30.03.2009, 09:34
myku ale widzę jeszcze jedną ślicznotkę w garażu..
http://lh3.ggpht.com/_gPoCWrHGiWQ/Sc_ekCxT9QI/AAAAAAAAIQk/lLOdMzwQOHg/s912/DSC_0041.JPG
W113 230SL, czyli tzw. Pagoda (ew. 250SL; nie pamietam, czy nie bylo tez wersji 280SL.. musialbym sprawdzic)

myku
30.03.2009, 10:01
230 SL.wczesniej pisalem ze 280 .Rok prod. 1965

JareG
30.03.2009, 10:23
230 SL.wczesniej pisalem ze 280 ale to pomylka.
BTW: 280SL tez byl dostepny, pod koniec produkcji tego modelu (1967/68-71), i zrobiono go najwiecej. A 250SL najmniej.