View Full Version : lekkie dławienie poniżej 3000 obr
Witam, mam afrikę (1998rok produkcji) już 2 sezon, na razie nie miałem żadnych awarii, a jedynie robiłem regularne zmiany płynów, hamulców, drobne przeróbki itd. Czy to norma w każdej RD 07 że niechętnie zbiera się poniżej 3000 obrotów? Mam wrażenie że lekko się dusi, a dopiero powyżej 3000 idzie jak trzeba.. może czeka mnie regulacja gaźników, a może ten typ tak ma? Proszę o info i podzielenie się doświadczeniami. Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc
Bez problemów zbiera się i od 2 tysobr ale wiadomo nie tak jak od 3.
Oczywiście nie jest to zdrowe i należy unikać ale powinna dawać radę.
Gaźniki może do czyszczenia..
Sprawdził bym drożność filtra paliwa, czy leje się zniego paliwo czy tylko kapie. FIltr powietrza i wydech masz seryjny..?
wydech seria, filtr powietrza k&n, sprawdze filtr paliwa tak jak mowisz.. dzięki!
wydech seria, filtr powietrza k&n, sprawdze filtr paliwa tak jak mowisz.. dzięki!
Sam zmieniałeś filtr czy już był? Po wsadzeniu kn należy się zbadać składy w gaźnikach.:)
Ja bym stawiał na K&N właśnie że to jego sprawka. mialem to samo
Ja bym stawiał na K&N właśnie że to jego sprawka.
Może być , sprawdź świece czy nie masz za ubogo.
Ja bym stawiał na K&N właśnie że to jego sprawka. mialem to samo
wywal to :) :vis::haha2:
:haha2:
zaraz wysypią się K&N w dziale sprzedam i na allegro :)
U mnie KN już był przy zakupie. Tak w ogóle to jeszcze jest do wyczyszczaenia, przy ostatnim przeglądzie nie miałem płynu do czyszczenia (już do mnie jedzie) - może będzie jakaś poprawa.
Dzięki za info i wezmę pod uwagę wywalenie go, ale patrząc z drugiej strony, czytałem w niemieckich gazetach o granicy 2% przepuszczalności filtra (KN ma znacznie niższy próg jako filtr sportowy) i rozmawialem z kumplem co ma warsztat i szykuje motury na rajdy enduro, że chodzi o kompromis, bo może przy KNie niskie obroty są ciut gorsze ale za to na korzyść wyższych..
Tak czy inaczej czeka mnie chyba czyszczenie, może regulacja, gaźników i tak jak pisał Rambo - sprawdzenie filtra paliwa. Pozdr
No góra na K&N jest lepsza, ale coś kosztem czegoś
Filtr paliwa na pewno nie ma nic do rzeczy. Jak by za słabo przepuszczał to by góry (i predkosci) nie było i to tylko po długotrwalej jezdzie...
A ja mialem taką sytuacją ze po wymianie filtra paliwa moto zdecydowanie ożyło. Dlatego też odradzam wszytskim zakładanie takich filtrów na 8mm typu fiat 126r. :Thumbs_Up:
Teraz stoje przed dylematem.. te niskie obroty zaczynaja mnie wkuriwać i to mocno.. Dusi mi się poniżej tych 3000, kaszle, szczeka, jazda jest niekomfortowa.. W tej samej cenie ok 30-40zł mogę kupić płyn do czyszczenia mojego KNa albo zwykły filtr powietrza z allegro? Co radzicie? brac byle jaki, najtańszy z allegro np.: http://allegro.pl/filtr-powietrza-honda-xrv-750-93-i1485960895.html ?? A może pobawić się w czyszczenie KNa i regulacje gaźników? :/ Chyba kupie coś najtańszego, wstawie i zobacze co będzie się działo..
Nie jeździj poniżej 3000, to nie diesel. Wyczyść K&N.
pozdr,
laska
regulacja gaznka na bank
a K&N tez wywal kup zwykly filtr.
Jaro-Ino
15.03.2011, 23:47
Tak jak laska pisze, nie schodź poniżej 3 tys. Paliwa i tak dzięki temu nie oszczędzisz, a poza tym szkoda układu korbowo-tłokowego.
A ja bym, wywalił to amerykańskie ustrojstwo, dodające plus dziesięć do lansu, oraz - 30 do trwałości silnika. Założył zwykły papierowy filtr.( np. Od nas PID-owców nie trzeba z allegro :) ) Poza tym sprawdził bym zaworki, świece, wyczyścił i wyregulował gaźniki. :)
Pozdrawiam
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.