PDA

View Full Version : Tripmaster KTM do AT


hero
12.11.2010, 13:22
Czy ma ktoś z was lub wie cos wiecej na temat tego co pokazuje ta fotka. Interesuje mnie jakie to ma funkcje , czy da sie to technicznie zaadaptować do At. To znaczy czy nap prędkościomierz odczytuje sygnały z czujnika na magnes, z czujnika przy silniku , czy moze jakos przetworzonego sygnału ze standardowego ślimaka. Nie wiem czy ma to funkcje odczytu np tmp oleju i cieczy chłodzącej, a jak tak , to czy macie pojecie gdzie i jak kupic do tego czujniki by pokazywały właściwe dane. Czy bęndą pasować czujniki od Touratecha lub AQ?
16382

puszek
12.11.2010, 13:29
Mam cos takiego..IMO 100R chyba sie to nazywa Touratech
Sygnał z kola tylko z oryginalnego magnesu touratecha plus oryginalny kabel bo ma fikusna wtyczke... ..Do kompletu u mnie jeszcze jest puszka do której wchodzą te kable... jesli chcesz miec obroty silnika musisz miec jeszcze kabel dodatkowy....

hero
12.11.2010, 13:35
Wygladalo znajomo ale nie bylem pewien. Czy u ciebie to działa z obrotomierzem? A jak tak to jak podlaczyleś?

e200g_
12.11.2010, 14:13
Czy ma ktoś z was lub wie cos wiecej na temat tego co pokazuje ta fotka. Interesuje mnie jakie to ma funkcje , czy da sie to technicznie zaadaptować do At. To znaczy czy nap prędkościomierz odczytuje sygnały z czujnika na magnes, z czujnika przy silniku , czy moze jakos przetworzonego sygnału ze standardowego ślimaka. Nie wiem czy ma to funkcje odczytu np tmp oleju i cieczy chłodzącej, a jak tak , to czy macie pojecie gdzie i jak kupic do tego czujniki by pokazywały właściwe dane. Czy bęndą pasować czujniki od Touratecha lub AQ?
16382

Czujniki od TT podejdą na 100%, bo to jest licznik robiony przez Touratecha. Czujniki i kable tylko i wyłącznie od Touratecha, tak jak pisze puszek. Masa kasy, jeśli kupujesz nowe. Inne firmy biorą to ustrojstwo od TT, naklejają na to swoje logo i sprzedają. Tak robi np. AQ. Zastanów się nad ACE WELL, dużo tańszy, a funkcje te same.

Tutaj masz dokładnie co i jak:

http://www.touratech.com/shops/008/product_info.php?products_id=4450&osCsid=9024133f8a2d22fe9d758e7cd9474262

Tutaj temat na ADV Rider, jeden z wielu:

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=144371

Jeśli już się zdecydujesz na zakup, to lepiej kup IMO 100R300, więcej funkcji i najbardziej uniwersalny ze wszystkich liczników TT.

Tu masz skan z katalogu TT, opisuje co który licznik i do czego.

puszek
12.11.2010, 14:25
[QUOTE=hero;143396]Wygladalo znajomo ale nie bylem pewien. Czy u ciebie to działa z obrotomierzem? A jak tak to jak podlaczyleś?[/QUOTE w Touratechu te kable sa osiagalne.Na razie jade na obrotomierzu z Afri ale niedługo wywalam wszystko. Z tego co wiem kabel do obrotomierza podłacza sie do jakiegoś kabla (owija sie) w afri..I bedzie działało. Uczulam Cie ,nie działa licznik na nie oryginalnym kablu ani magnesie.. musi byc od kompletu..Kłaniaj sie Zbyszkowi"Szatanowi" de Touratech z Bielska

Franz
12.11.2010, 16:42
Też dziś wybralbym acewella
W Beemie mam Touratecha Imo 100R300 - załozyłem nowkę .Po miesiącu padł obrotomierz. Po dobrym myciu zaparowało od wewnątrz
( mozliwe zwarcie )
Znajomemu też się spierdzielił . Ogólnie zbyt drogi na tą jakość
( nowy 400 euro)
Za połowę ceny masz acewella z tymi samymi fukcjami , (z których przynajmniej połowa jest niepotrzebna)

matjas
12.11.2010, 16:50
mój IMO tez parował. lipa.

matjas

Kuba
12.11.2010, 17:27
miałem acewella rok. W różnych warunkach- działa jak należy i cena jest ok. Dodatkowo na acewell.de jest dużo szpejów i gadżetów ;)

pałeł
12.11.2010, 18:15
tez bym brał acweela :) tylko ze kto kupi moje stare zegary :)

matjas
12.11.2010, 19:59
tez bym brał acweela :) tylko ze kto kupi moje stare zegary :)

powieś na ścianie ;)

matjas

hans
12.11.2010, 20:02
Acewell. Bierz jak możesz

Artuditu
12.11.2010, 20:55
Touratech Imo 100R300 Ogólnie zbyt drogi na tą jakość
( nowy 400 euro)
Za połowę ceny masz acewella z tymi samymi fukcjami ,
a nawet taniej. Za swój (3963-podobno najlepszy do AT) zapłaciłem 450zł:Thumbs_Up:

hero
12.11.2010, 21:59
Touraech bardziej odpowiada mi do mojego projektu ale troszkę poczytalem nie tylko na naszym forum i innych i te same opinie ze za tą cenę jakość kiepska.
Musze zmienić projekt.
A co do samego Touratecha , to na kilka części jakie posiadam od nich do każdej mam zastrzeżenia. Co mnie tym bardziej przekonuje.

e200g_
13.11.2010, 03:01
a nawet taniej. Za swój (3963-podobno najlepszy do AT) zapłaciłem 450zł:Thumbs_Up:

Ja tez kupiłem 3963(wręcz idealny do AT), cena trochę ponad 500pln(Alledrogo.pl). Cały osprzęt razem w komplecie, tylko dokupiłem se magnes na tarcze i przełącznik do obsługi licznika z kierownicy.

Jest jeszcze opcja zamontowania licznika TrailTech, też fajne zabawki i mają dobrą opinię i w miarę normalne ceny. W TrialTechu kupowałem właśnie osprzęt do AceWella.

http://www.trailtechproducts.co.uk/

Transglobal
13.11.2010, 04:53
oczywiście... walory estetyczne.....rozumiem ....ale czy to ..to..wyżej wymienione będzie pełniło jakaś większą rolę nisz oryginalne zegary friki ,czyli prędkość,obroty i przebieg czy to tylko przerost formy nad treścią ?

Franz
13.11.2010, 08:29
No , w afrze i trampku często pada plastykowa przekładnia napędu.
Co przydatne a Ace i Touratechu to woltomierz .
Jak się pokombinuje to możnaby uzyskać poziom paliwa ( da się żyć bez)
Inne bajery średniopotrzebne

pałeł
13.11.2010, 11:54
za 3963 da się zrobić coś koło 500 z tendencja na mniej :)
transglobal acwell wazy sporo mniej niż obrotomierz i prędkościomierz z afry
a resztę miejsca na kokpicie można wygospodarować na GPS albo Holder

Transglobal
13.11.2010, 15:05
Rozumiem ze jeśli odchudzę portfel i afre o trochę gramatury to pozwoli mi się to wzbić w powietrze i oderwać wreszcie koła od ziemi.Biorę w ciemno... a stare zegary to se nad drzwiami powieszę a z tripa zrobię minutki do gotowania jajek;)

pałeł
13.11.2010, 22:56
jak chcesz to zmuszę ten twój motor do latania :) bez wydawania zbędnego grosiwa na upgrade :)

fxrider
14.11.2010, 20:46
Obrotomierz w tripmasterze KTMowym trzeba podłączyć pod przewód wyzwalający z cewki. Jakby ktoś chciał to mogę podesłać schemat wiązki elektrycznej ADVki z takim ustrojstwem.