PDA

View Full Version : Lagi-Pierścienie prowadzące-Pytanko:)


LegacySVX
26.10.2010, 21:21
Witam
mam takie nietypowe pytanka:
1.czy pierścienie prowadzące (te takie panewki) w lagach to w TA są takie same jak w AT czy inne ?
2.czy jeśli te pierścienie są wytarte, uszkodzone, zarysowane to nowy uszczelniacz moze puścic po tygodniu a jeśli nie to co moze byc przyczyną puszczenia uszczelniaczy ?
3.jakie (i gdzie) polecilibyście uszczelniacze (+p pylowe zestaw)
Z Góry Dziękuję za odpowiedzi
Pozdrawiam

Jaro-Ino
26.10.2010, 22:24
1. Są inne, bo jest różnica w średnicy lag. TA 41mm, AT 43mm
2. Poszukaj jakiejś zadry na lagach, może ona nacięła uszczelniacz.
Możliwe, że źle wbite uszczeniacze zostały zniszczone podczas ich montażu i to jest problem. Panewki bezpośrednio nie są odpowiedzialne za puszczenie uszczelniaczy.

podos
26.10.2010, 22:29
2. Poszukaj jakiejś zadry na lagach, może ona nacięła uszczelniacz.
Możliwe, że źle wbite uszczeniacze zostały zniszczone podczas ich montażu i to jest problem. Panewki bezpośrednio nie są odpowiedzialne za puszczenie uszczelniaczy.

Zużyte, zarysowane panewki sa jak najbardzie odpowiedzialne za cieknące simmeringi. ryśnięta panewka z nowym uszczelniaczem i tak bedzie ciekła.

Wszytskie elementy tylko jako orginały u pana Chądy niestety (stety?)

szparag
26.10.2010, 22:39
Szkłem dupy nie utrzesz :)

LegacySVX
26.10.2010, 22:52
ok czyli nowe dawać wszystko
a uszczelniacze od hondy czy jest jakas dobra i tansza alternatywa(uszcz+p pył)
Dzięki za szybką odpowiedź

szparag
27.10.2010, 00:46
Uszczelniacze to pryszcz, ważne są panewki , jak stracą teflon to bida. Wstaw zdjęcia panewek to spróbujemy ocenić .

Poncki
27.10.2010, 01:07
a uszczelniacze od hondy czy jest jakas dobra i tansza alternatywa(uszcz+p pył)

Ariete dają radę.
Ja mam i wszystko jest ok.
Kilka osób na forum też polecało.
Nie pamiętam jak to wyglądało cenowo.

podos
27.10.2010, 08:27
uszczelniacze All Balls tez ok.

LegacySVX
27.10.2010, 19:26
zdjęcia kompletów panewek

LegacySVX
27.10.2010, 19:31
a przeciwpyłowe uszczelnienia tez mozna nabyc zamienniki ?

szparag
27.10.2010, 20:57
Panewki do wymiany !! i to definitywnie.
Zwłaszcza te po prawej już nie żyją, a te po lewej są porysowane.

wasilczuk
28.10.2010, 07:52
są do wymiany bo ktoś niefachowo wsadził tam paluszki. gdyby nie te rysy po śrubokręcie to byłby by jeszcze git. teflon jeszcze jest.

szparag
28.10.2010, 09:54
Ale zobacz miejsce łączenia na tych po prawej, już tak średnio z tym teflonem.
Tak czy tak do wymiany :)

LegacySVX
28.10.2010, 14:54
no dobrze a teraz pytanie czy te panewki mają wpływ na to ze uszczelniacze padły po kilku dniach (ok 100km) czy po prostu uszczelniacze były do niczego (Larsson 23 zł)i jeszcze jedno czy te panewki mogły porysować lagę i jak to stwierdzić?
Pozdrawiam:zdrufko:

szparag
28.10.2010, 15:11
Mogły, ale patrząc na te panewki to obstawiam, że wina leży w nieprawidłowym montażu.

podos
28.10.2010, 15:57
no dobrze a teraz pytanie czy te panewki mają wpływ na to ze uszczelniacze padły po kilku dniach (ok 100km) czy po prostu uszczelniacze były do niczego (Larsson 23 zł)i jeszcze jedno czy te panewki mogły porysować lagę i jak to stwierdzić?
Pozdrawiam:zdrufko:

Uszczelniacze raczej nie padły, ale i tak je wywal na lepsze (drozsze) i
obejrzyj gładz lag to bedziesz wiedział czy sa porysowane lub maja zadrę. Ale zdra zostawiłaby idealnie pionową kreskę na teflonie - a tu widać ze sie komuś srubokręt "omsknął" dwa razy.

LegacySVX
28.10.2010, 21:30
tak to jest jak się samemu nie zrobi:mur: ale jako swiezak w temacie napraw motocykli samemu balem sie dotykać teraz juz wiem ze trzebabylo wziac sie samemu za to a takto królowa stoi w garazu rozbebeszona i dodatkowe koszta doszły :mur::mur: ale co tam co nas nie zabije to nas wzmocni :)

LegacySVX
28.10.2010, 21:33
a jeszcze mam pytanko z tej serii "głupich pytań" :dizzy:
w którą strone powinny być zamontowane uszczelniacze bo kogo sie nie zapytam to inaczej mówi ?

podos
28.10.2010, 22:03
No pytanie z pozoru jest tylko głupie. Taki np Allballs ma sprzęzynkę z obu stron i jest otwarty i z góry i z dołu. ALe na pudełku jest instrukcja i na upartego mozna wydedukować po kątach natarcia wargi zbierającej olej.
Sprawa jest prostsza jak jest uszczelniacz jest z jednej strony zamkniety. Tą strona do góry.