PDA

View Full Version : Schemat elektryczny do RD03 - brak iskry


JarArt
29.08.2010, 22:06
Witam wszystkich odwiedzających.
Potrzebuję schemat elektryczny do RD03, ale w dość dobrej jakości.
Mam jeden który zawarty był w Manualu do Rd03 dostępnym kiedyś na forum, ale niestety jest w jakości takiej jak jest i nie mogę dojrzeć gdzie np. są kropki na przecinających się liniach. Mój adres: jartur@poczta.fm. Oczywiście nie oczekuję nic za darmo... :):)
Potrzebuję bo moja Afryczka zgubiła gdzieś iskrę. Więc jeśli przy okazji ktoś mógłby coś więcej podpowiedzieć to będę wdzięczny. Powiem, że przeczytałem na forum kilka postów odnośnie powyższego tematu, ale zawsze jest szansa, że może pojawi się coś nowego...

Pozdrawiam
Artur

wieczny
29.08.2010, 23:11
Wiem, że to banały i wybacz że sugeruję, ale czasem można potknąć się na dupereli :). Może padł czujnik stopki bocznej? Może masz wyłączony zapłon na kierownicy - silnik kręci ale bez iskry. Nie ma świecy na obu garkach? Na wszystkich 4 świecach? Wszystkie 4 cewki padły razem...?

R2D2
30.08.2010, 14:33
Witam wszystkich odwiedzających.
Potrzebuję schemat elektryczny do RD03, ale w dość dobrej jakości. ...

Pozdrawiam
Artur

Poszło na adres który podałeś.

JarArt
30.08.2010, 18:00
Wiem, że to banały i wybacz że sugeruję, ale czasem można potknąć się na dupereli :). Może padł czujnik stopki bocznej? Może masz wyłączony zapłon na kierownicy - silnik kręci ale bez iskry. Nie ma świecy na obu garkach? Na wszystkich 4 świecach? Wszystkie 4 cewki padły razem...?

No właśnie nie ma na dwóch świecach z dwóch różnych garków ?! (nie do wszystkich mam dostęp bez ściągnięcia baku). Podejrzewam coś z elektryką, a dokładniej z napięciem zasilającym, nie wierze tak jak Ty, że wszystkie cewki padły + dwa moduły. Zdarzało się przecież, że moja Afri nawet uruchamiała się na jednym garnku, i jechała również na jednym (gdy padł mi moduł).

Miałem podobny problem podczas ostatniego wyjazdu, ale sprawdzenie jednej wtyczki dało rezultat pozytywny. Teraz już to nie pomogło. :( A nawet zerknięcie do innych w czasie, który miałem wolny...

Faktycznie muszę sprawdzić czujnik stopki bocznej oraz wyłącznik zapłonu na kierownicy... Ostaniem razem oprócz przeczyszczenie jednej wtyczki tj. pierwszej na kablu "+" od AKU (z bezpiecznikiem 30A) , złożenia stopki i przełączenia przełącznika na kierownicy w pozycję "RUN" nic nie robiłem by iskra znów się pojawiła.
Muszę się więc wybrać z miernikiem do garażu...
Kurcze, że jakoś odrzuciłem ten problem skupiając się na elektryce. Mam nadzieję, że to pomoże bo jak dotąd nigdy moja "BABCIA" nie odmówiła mi posłuszeństwa.

JarArt
30.08.2010, 18:03
Poszło na adres który podałeś.

Wielkie dzięki... Wszystko widać rewelacyjnie... Tylko która wersja jest moja :):)

Gdzie przesłać "kszynke" piwa? :)

wieczny
30.08.2010, 18:05
Daj znać jak znajdziesz przyczynę, może się komuś przydać :).

JarArt
30.08.2010, 18:21
Daj znać jak znajdziesz przyczynę, może się komuś przydać :).

Jak znajdę to na pewno...
Mam nadzieję, że to błahostka i nie skończy się demontażem podzespołów moto, bo na to niestety do przyszłego roku do kwietnia nie znajdę czasu... :(:(

R2D2
30.08.2010, 20:09
Wielkie dzięki... Wszystko widać rewelacyjnie... Tylko która wersja jest moja :):)




Sądzę że wersja nie ma znaczenia bo podstawowe układy we wszystkich są takie same.

next22
01.09.2010, 13:07
Po modułach zapłonowych poznasz schemat. I tam w kostkach bym mierzył czy dochodzi napięcie

Tu masz wyprowadzenia z modułu http://picasaweb.google.pl/Pawelnext22/CDI_honda#

JarArt
25.09.2010, 21:01
No i wreszcie się zdecydowałem (z braku czasu) na wizytę w garażu u mojej królowej. Poszedłem nawet z kumplem (układny dla Jarka :)). I co.... Zaczęliśmy od wykręcenia świecy i (tak na wszelki wypadek) pierwszej próby. Iskra była. Po wkręceniu, dwóch obrotach wału korbowego zaskoczyła... I tak do dziś... Więc co było przyczyną - nie wiem... I to mnie trochę martwi bo nie wiem kiedy znów się pojawi problem....

Jaro-Ino
27.09.2010, 12:52
Jak się pojawi to pojade ją dotknąć i znów będzie odpalać :D