PDA

View Full Version : Mitas E10


puntek
11.03.2010, 22:49
cześć
właśnie się dowiedziałem ...:)
E10 trafia na produkcję w okolicach maja więc z początkiem czerwca powinny być dostępne w PL.

Jeśli się uda może jakieś testy uda się wyrwać :)

hubert
12.03.2010, 10:24
Hmm a ja mam informację że na razie tylko tył będzie dostępny tzn 150-tka .. O rozmiarach Afrykowych nawet nie ma mowy.

Łysy82
13.03.2010, 20:39
150-tka do Afri nie wejdzie?

Dzieju
13.03.2010, 21:17
150-tka do Afri nie wejdzie?
wejdzie ale prowadzenie przy większych pochyleniach mniej bezpiecznie niz na 130 lub 140 zwłaszcza w 03.
W 07 ciutek lepiej ale i tak gorzej niż na 140.
Nie bez powodu rozmiar opony jest dostosowany do szer felgi.
Przyszerokiej opony nie zamkniesz a i powierzchnia styku opony z nawierzchnią przy wspomnianych dużych przechyłach jest mniejsza i łatwiej się poślizgnąć.
Właśnie kończę trzecią 150 i już nigdy takiej nie założę.
dodam że przy jeździe na wprost i łagodnych winklach nie ma różnicy jednakże przy ciaśniejszych trzeba niejako "lekko zmusić moto do skrętu" a punkt i obszar graniczny jest krótki.
Opona sygnalizuje uślizg na tyle późno że można nie zdązyć ...
Takie są moje uwagi co do zbyt szerokich opon w stosunku do felgi.

puntek
14.03.2010, 13:46
ja wiem napewno że 130 nie będzie , ale 140 ma być :)
takie wieści do mnie doatrły :)
no i 150 na 18 na kata bedzie :)

hubert
18.03.2010, 12:03
He he i tak powstają legendy :) Tak na prawdę nikt nic nie wie ... Na targach w Mediolanie dystrybutor na Italię prezentował rozmiar 110 i 150. Na pytanie o inne rozmiary rozłożył ręce. Firma od której biorę Mitasa twierdzi że ma się pojawić tylko 150-tka. Widzę że Czesi stosują politykę dezinformacji, a może sami nie wiedzą co będą produkować i dlaczego :D

zbyszek_africa
18.03.2010, 12:11
Hubert masz może zdjęcie bieżnika tej oponki??
Bo Puntek zasiał ziarnko nadziei na 150x18:D

pozdr.

hubert
18.03.2010, 17:46
Proszę bardzo :

Tył + Przód
http://lh4.ggpht.com/_opsR18T2LgQ/SxR1181cE6I/AAAAAAAAAgM/Won8SimckYM/s800/P1010630.JPG

Sam tył:
http://picasaweb.google.pl/hubertafri/EICMA_2009#5410078649840518770 (http://picasaweb.google.pl/hubertafri/EICMA_2009#5410078649840518770)http://lh6.ggpht.com/_opsR18T2LgQ/SxR13kKrRnI/AAAAAAAAAgQ/uIfYemP3emE/s576/P1010631.JPG

Przód:
http://lh5.ggpht.com/_opsR18T2LgQ/SxR15olm4HI/AAAAAAAAAgU/cKltlOdhMT0/s576/P1010632.JPG

Tutaj więcej obrazków z targów gdyby kogoś to interesowało:

http://picasaweb.google.pl/hubertafri/EICMA_2009#
http://picasaweb.google.pl/hubertafri/EICMA_2009#5410078685386956914 (http://picasaweb.google.pl/hubertafri/EICMA_2009#5410078685386956914)

hubert
18.03.2010, 18:02
Zbychu, myślę że Ciebie mogłąby zainteresować poniższa opona, ale za cholerę nie wiem czy ktoś to importuje do Polski. Opona jest Made in Korea czyli tak jak TKC.

http://lh3.ggpht.com/_opsR18T2LgQ/SxRzkiAMutI/AAAAAAAAAbU/MdTJwahKqX4/s576/P1010555.JPG (http://lh3.ggpht.com/_opsR18T2LgQ/SxRzkiAMutI/AAAAAAAAAbU/MdTJwahKqX4/s576/P1010555.JPG)

http://lh3.ggpht.com/_opsR18T2LgQ/SxRzmt-cvvI/AAAAAAAAAbY/Smtmvhebg0c/s800/P1010556.JPG (http://lh3.ggpht.com/_opsR18T2LgQ/SxRzmt-cvvI/AAAAAAAAAbY/Smtmvhebg0c/s800/P1010556.JPG)

Vooytas
18.03.2010, 18:09
Zbychu, myślę że Ciebie mogłąby zainteresować poniższa opona, ale za cholerę nie wiem czy ktoś to importuje do Polski. Opona jest Made in Korea czyli tak jak TKC.

http://lh3.ggpht.com/_opsR18T2LgQ/SxRzkiAMutI/AAAAAAAAAbU/MdTJwahKqX4/s576/P1010555.JPG (http://lh3.ggpht.com/_opsR18T2LgQ/SxRzkiAMutI/AAAAAAAAAbU/MdTJwahKqX4/s576/P1010555.JPG)


Mnie by interesowała ta opona w tle z białymi bokami 10 cali. Kurde szukam ponad rok.....

hubert
18.03.2010, 18:11
No dobra chyba już wiem skąd je skombinować :)

hubert
18.03.2010, 18:14
Mnie by interesowała ta opona w tle z białymi bokami 10 cali. Kurde szukam ponad rok.....

Złapałem kontakt z dystrybutorem więc się dowiem, ale wiem że Continental też robi takie opony:

K62 WW Biały bok 3.00-10 M/C 50J TT
K62 WW Biały bok 3.50-10 M/C 51J TT
K62 WW Biały bok 4.00-10 M/C C 69J TT

Kurde zbaczamy trochę z tematu, zaraz będę musiał wydzielić wątek :)

zbyszek_africa
19.03.2010, 08:53
Hubi masz ceny na M10 bo tył niezły, ale przód to bym został przy TKC:)
Tej drugiej oponki nie pytam jak nie ma w Polsce, nie bedę d...zawracał..

pozdr.

hubert
19.03.2010, 09:15
Masz na myśli E10 ??

Ja niestety nic nie wiem na ten temat żeby się pojawiła 18-stka. Jeśli coś będę wiedział to dam znać. Niedługo powinienem mieć GoldenTyre na testy więc jeśli chcesz zostać kierowcą testowym to coś wymyślimy :) Zresztą ten model GT200 i GT205 jest w rozmiarach Afrykowych więc sam chętnie przetestuję :)

cheniek
19.03.2010, 10:31
A cenowo jak te goldeny wyglądają ?

zbyszek_africa
19.03.2010, 10:39
Masz na myśli E10 ??

Ja niestety nic nie wiem na ten temat żeby się pojawiła 18-stka. Jeśli coś będę wiedział to dam znać. Niedługo powinienem mieć GoldenTyre na testy więc jeśli chcesz zostać kierowcą testowym to coś wymyślimy :) Zresztą ten model GT200 i GT205 jest w rozmiarach Afrykowych więc sam chętnie przetestuję :)

150x18 chętnie ją przetestuję:drif::D

pozdr.

hubert
19.03.2010, 11:18
A cenowo jak te goldeny wyglądają ?

Jeszcze nie mam zielonego pojęcia ... Dlatego sugerowałbym żeby się nie podniecać za bardzo :D Dziś mam nadzieję dostanę cennik ...

hubert
19.03.2010, 11:45
150x18 chętnie ją przetestuję:drif::D

pozdr.

Fajnie :)

banditos
17.06.2010, 10:04
Hubercie i jakie wiesci ze swiata?

Tez sie pisze na kierowce testowego;)

Driverd2
17.06.2010, 10:58
bieżnik praktycznie taki sam jak w metzeler karoo (nie wiem jak wkleić zdjęcie z linku więc daję link http://i205.photobucket.com/albums/bb35/WoodsChick/Middle%20Creek%20Nov%2008/MiddleCreekNov08009.jpg

cheniek
17.06.2010, 11:21
U mnie E10 stoją już w piwnicy.
Jak tylko założę, to dam znać co i jak :)

MOTOMYSZA
17.06.2010, 20:09
No Chłopy a dejta znać za wiela take te e:dziesieńć oponki, jo? i Fotografje tyż prosim :)

Cement
17.06.2010, 20:17
Dzis zalozylem, juz pierwsze km po piachu, bagnie i asfalcie za mna. W terenie bajka (porównuje z Dunlopiem ktory mialem od nowości). W zakretach wyraznie czuć, ze to enduro opony, ale skladaja sie bardzo ladnie. Jak dla mnie zwycieza cena. Kto mi da TKC za 115€ komplet nowki opony ?????

Ja jestem zadowolony bardzo, zobacze pozniej, ale koledzi tutaj na Slowacji i w Czechach na forum BMW trabia ze opony wytrymuja duzo km. Na razie maja po 6000km i jest w porzo.
:bow:

banditos
17.06.2010, 20:51
Tkc 80 komplet 145£
Tylko ile one wytrzymuja? 6000-8000 czy sie myle?

karlos
17.06.2010, 22:46
Mnie by interesowała ta opona w tle z białymi bokami 10 cali. Kurde szukam ponad rok.....
Cosik takiego znalazłem:
http://www.allegro.pl/item1066238985_3_00_10_50j_rf_golden_tyre_opona_no wa.html

Vooytas
19.06.2010, 20:31
Cosik takiego znalazłem:
http://www.allegro.pl/item1066238985_3_00_10_50j_rf_golden_tyre_opona_no wa.html

Dziękuje , Hubert już zadziałał :)

banditos
19.06.2010, 23:02
Panowie a jaka jest roznica pomiedzy 09 a 10?
Bo mnie wie wydaje ze niewielka- troche wieksze klocki w 10.
I co to niby daje?

cheniek
20.06.2010, 08:19
E10 jest produkowana w wymiarach GS'owych / Viaderkowych w wersji bezdętkowej. Jak dla mnie to największa różnica :D

banditos
20.06.2010, 15:23
Znaczy ze do Afryczki ni ma takowych?

lukchol
20.06.2010, 15:34
mają być, tylko troche później
http://www.mitas.eu/index.php?stranka=2&rid=22&cid=6117&article=e-10-the-new-generation-of-motorcycle-tyres-for-enduro-trail&PHPSESSID=bb32003792d4b760da036b97d907b634

banditos
20.06.2010, 18:13
09 maja troche mniejsza kostke ale pewnie mieszanka gumy jest taka sama...
Wiec przebiegi beda podobne tak sobie mysle;)

cheniek
21.06.2010, 14:25
Ja właśnie założyłem Mitasy.
Tak to wygląda ...

Cement
21.06.2010, 21:13
Jakie czyste Viadro... Bede musial tyz cos porobic. :D

Daj znac jak sie jezdzi na E10kach

A wedlug mnie E09 bardziej ostra enduro opona. E10 ma bardziej szerokie kloceczki zeby byc bardziej stabilna na szosie

banditos
22.06.2010, 16:01
Szkoda ze Afrykanskich rozmiarow nie ma;(

puntek
09.07.2010, 12:40
cześć

Mam na stanie E10
rozmiary niestety pod duże enduro (KTM, BMW, Triumph) - chyba, że ktoś jednak zaryzyka i wsadzi 150 do Afri (da się rozmiar czy ta kostka wejdzie - trzeba sprawdzić :) )

więc:
rozmiar cena sugerowana cena na forum
150/70/-17 cali TYŁ - 325 305
110/80 - 21 cali M/C przód 229 205

Lepi
09.07.2010, 12:46
Na kata 17" nie wsadzisz. To tylko tak w kwestii formalnej :)

A.Twin
09.07.2010, 13:11
Tkc 80 komplet 145£
Tylko ile one wytrzymuja? 6000-8000 czy sie myle?

Może więcej ?
Nabyłem komplecik od Huberta.
Wcześniej tylko szosowe bridgestony TW

puntek
09.07.2010, 13:28
Na kata 17" nie wsadzisz. To tylko tak w kwestii formalnej :)
no wiesz jak się postarasz :D

:D

zbyszek_africa
09.07.2010, 20:31
Puntek masz lub możesz mieć 150x70x18, lub 140x80x18 M10??
Podaj sensowną odpowiedź.
pozdr.

puntek
10.07.2010, 23:55
na to co widzę teraz nie mam ....
sprawdzę jakie są szanse dostania w przyszłym tygodniu jak zaczną w centrali pracować
:)

viadroman
27.07.2010, 20:27
Tkc 80 komplet 145£
Tylko ile one wytrzymuja? 6000-8000 czy sie myle?

Może więcej ?
Nabyłem komplecik od Huberta.
Wcześniej tylko szosowe bridgestony TW

U mnie po 7600 km przez 3 tygodnie tylna zeszła do 0, a przód jest jeszcze ze 30% i przez 6000 km bardzo dbałem, żeby wrócić. Zamówiłem teraz E10, w jakiejś dziwnej promocji 460 zł kpl z przesyłką, zobaczymy, porównamy. Cheniek jak tam pierwsze kilometry?

cheniek
28.07.2010, 19:40
Hej

Ja na razie malutko przejechałem ... dzisiaj 350 km po asfalcie w deszczu - do Bratysławy.
Generalnie nie mam porównania do innych kostek ale generalnie jak dla mnie:


po przebiegu ~ 600 km brak śladów zużycia (z przodu jeszcze cycki są :D)
na suchym trzymanie porównywalne do mojego starego łysawego Touranca (oczywiście trzeba zrobić poprawkę na troszkę inne prowadzenie)
na mokrym hmmm - wyślę że Mitas i woda to złe połączenie aczkolwiek oponka ostrzega że za szybko się jedzie po mokrym asfalcie ;)
do 130 km/h dobrze mi się jechało, powyżej troszkę wężykuje ale może to z powodu silnego bocznego wiatru.

Na razie tyle.
W piątek robię traskę Bratysława - Tyrawa - zobaczymy jak sobie poradzi ze słowackimi autobanami. W Tyrawie sprawdzę jak wybiera szutry :D

majki
28.07.2010, 19:58
Przy obecnej aurze chyba nie ujrzymy szutrów w Tyrawie, raczej błotniste potoki i bagniste dróżki ;)

BLOB
28.07.2010, 23:21
nie siać mi tu propagndy nie straszyć bedzie bomba

m4ris
23.08.2010, 19:16
U mnie po 7600 km przez 3 tygodnie tylna zeszła do 0, a przód jest jeszcze ze 30% i przez 6000 km bardzo dbałem, żeby wrócić. Zamówiłem teraz E10, w jakiejś dziwnej promocji 460 zł kpl z przesyłką, zobaczymy, porównamy. Cheniek jak tam pierwsze kilometry?

a gdzie taka promocja?? tez mysle o E-10...

viadroman
25.08.2010, 11:16
a gdzie taka promocja?? tez mysle o E-10...

a tu: http://www.opona.pl/opony,mitas,MIME17015070RE100

coś tam mają namieszane z opisem, ale po zamówieniu dostałem komplet do viadra

Jeżeli chodzi o wrażenia to po 1000 km w warunkach przy temperaturach 12-35 stopni, 3 godziny w deszczu - około 200 km wygląda tak:

Plusy

- dobrze trzyma na suchym, hamowanie ok., można ją zamknąć

Minusy

- przy pokonywaniu kolein potrafi majtnąć i trochę pofalować
- na mokrym - byłem ostrożny, ale złapałem kawałek białego pasa i poleciałem, na szczęście po krótkim ślizgu na asfalcie wróciłem do toru jazdy. Przy ruszaniu, wcale nie ostrym ponownie uślizg na białym pasie, na mokrym asfalcie jechało się ok, mocniejsze hamowanie nie spowodowało uślizgu, ale te białe pasy to mnie stresują

Porównanie do TKC 80 - Mitasy są głośniejsze, wg mnie bardziej ślizgają się na białym i falują na koleinach. TKC mają jedną wadę - szybko się zużywają, obecnie Mitasy sprawiają wrażenie, że chyba schodzą nieco wolniej. Za 2 tygodnie wyjazd w Bieszczady więc dam info o wrażeniach po kolejnym 1000 km, tym razem będzie z pełnym obciążeniem

cheniek
25.08.2010, 13:22
Ja w ostatni weekend sprawdzałem zachowanie E10 w błocku i szuterkach … i jestem zachwycony :D
Ogółem przejechane około 2000 km (70% asfalt), tył – delikatnie widoczne zużycie na środku bieżnika, przód – zużycie prawie nie widoczne.

puntek
25.08.2010, 14:10
Ja w ostatni weekend sprawdzałem zachowanie E10 w błocku i szuterkach … i jestem zachwycony :D
Ogółem przejechane około 2000 km (70% asfalt), tył – delikatnie widoczne zużycie na środku bieżnika, przód – zużycie prawie nie widoczne.
masz jakieś porównanie do E09 ?
jak na mokrym asfalcie?

m4ris
25.08.2010, 18:30
czyli rozumiem, ze na mokrym asfalcie lepiej trzyma tkc niz E-10?? a co byscie polecili do duzego GS-a co bym mogl pouczyc sie latac w terenie ale i zebym mogl bezpiecznie smigac po asfalcie??

viadroman
25.08.2010, 22:06
czyli rozumiem, ze na mokrym asfalcie lepiej trzyma tkc niz E-10?? a co byscie polecili do duzego GS-a co bym mogl pouczyc sie latac w terenie ale i zebym mogl bezpiecznie smigac po asfalcie??

To odpowiedz sobie jak często jeździsz w deszczu, ja jak nie muszę to nie jadę, ale czasami deszcz potrafi złapać po trasie. Też miałem dylemat co wybrać, z tym, że jeszcze wtedy różnica w cenie była około 100 zł. Wziąłem więc tkc - sprawdziły się rewelacyjnie, tylko po powrocie z wyjazdu musiałem je wymienić, czyli cieszyłem się nimi niecałe 4 tygodnie. Poległy mi jedynie na pyle wulkanicznym, ale na to chyba nie ma mocnych, albo moje umiejętności jazdy nie są za dobre.
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs312.snc4/40955_122530851128320_100001142180485_128160_75670 28_n.jpg

Obecnie różnica w cenie jest znaczna bo za tkc zapłacisz minimum 800 zł, za E10 - 460 zł, w terenie mitasów nie sprawdzałem, ale już cheniek pisał, że dają rade. Mitasy traktuje jako eksperyment, bo na najbliższe miesiące nie planuje dalszych wypraw, a takie 2-4 dniowe wyprawy tak na 1000-2000 km będą idealnym testem.

cheniek
25.08.2010, 23:53
masz jakieś porównanie do E09 ?
jak na mokrym asfalcie?

Do E09 nie mam porównania ale MItasy nie lubią wody. W deszczy zrobiłem jakieś 500 km i trzeba ostrożnie ... bardzo ostrożnie (białe pasy to ślizgawka ...)

viadroman
01.09.2010, 22:06
Ja dziś pokonałem 70 km w dość ciężkim deszczu, połowa z tego to szybkie przeloty, celowo ostro przyśpieszałem i dość mocno hamowałem, ale jak ognia unikałem białych pasów. Muszę przyznać, że jestem zadowolony, na samym czarnym i mokrym te opony dają radę i nie straszne są im szybkie przeloty przez duuuuże kałuże. Pierwszy test deszczowy robiłem z żoną na pokładzie i uważałem 40 x bardziej niż dziś. dziś było trochę ostro i się sprawdziły. W weekend kolejny test na dłuższym przelocie.

janosik
11.02.2011, 18:33
Czy orientuje się ktoś gdzie można kupić w naszym kraju E 10 w rozmiarze 140-80/17? Na stronie Mitasa stoi że taki kapeć jest dostępny (bezdętkowy).

banditos
11.02.2011, 19:04
viadroman i jak tam dalsze testy?

majki
11.02.2011, 22:40
Ponoć są w drodze. ;)

janosik
02.04.2011, 10:59
Pojawiły się E10 w afrykańskim rozmiarze (bezdętkowe) (http://allegro.pl/opona-mitas-e-10-140-80-17-wysylka-gratis-i1542015009.html)
http://allegro.pl/opona-mitas-e-10-140-80-17-wysylka-gratis-10i1542015009.html (http://allegro.pl/opona-mitas-e-10-140-80-17-wysylka-gratis-i1542015009.html)

JarekAT
02.04.2011, 11:19
140 są ale 90/90/21 jeszcze nieuchwytne

puntek
02.04.2011, 11:30
ja na razie mam 90/90 21 E10 za jedyne 305 PLN ...
jeśli by ktoś chciał :)


Oczywiście są też MOT. 150/70 B17 E 10 69H TL - ale na afrykę nie wejdzie :( - chyba ze jakiś hardkor zechce :)
w cenie 355 PLN

lub MOT. 110/80 B19 M/C E 10 TL [59T] za 260 PLN ale to do biemdablju :dizzy:

janosik
02.04.2011, 11:56
140 są ale 90/90/21 jeszcze nieuchwytne



http://allegro.pl/opona-mitas-e-10-90-90-21-wysylka-gratis-i1542015033.html?source=oo

puntek
02.04.2011, 12:58


http://allegro.pl/opona-mitas-e-10-90-90-21-wysylka-gratis-i1542015033.html?source=oo

priv import
ciekawe kiedy je będę miał w handlu od polskiego importera...
swoją drogą mitas nie do końca ma ciekawą politykę handlową w motocyklówce .. zwłaszcza w Polsce :(
E-10 w ubiegłym roku to też porażka. Priv import miał od pół roku , a u oficjeli nie było :(

Darro
02.04.2011, 13:33
Za naszą południową miedzą komplet do RD07 dziesiątek wychodzi ok. 3890 koron czyli grubo ponad 600 zł http://www.moto-pneu.cz/product.detail/1-kategorie/1960-Mitas-enduro-Mitas-E-10/

bukowski
08.05.2011, 16:08
300 km stuknęło na tylnym mitasie E10 i...jest dobrze. Na mokrym co prawda nie probowalem. Na suchym ciut gorzej, niż TKC, ale za to nieco bardziej przewidywalnie. Na asfalcie lepiej - ciszej, bardziej plynnie sie sklada (chociaz porownywalem boki opony - są niemal identycznie wyprofilowane). Niezły indeks prędkości - 190 km/h i bardziej wzmocnione barki mogą zmniejszać prawdopodobienstwo zlapania kapcia*.
Natomiast bardzo mi się podoba zachowanie na luznym piasku, idealnie moduluje się gazem przyczepność, trochę gorzej od TKC ciągnie w błocie. Ale minimalnie.
Biorąc pod uwagę, że jest o 100 zł tańsza i będzie się zużywać choćby porównywalnie, wolę e10.

* od lat kupuję do 4oooo opony z największym dostępnym indeksem nośności i prędkości. Działa. Tzn. nie łapię gum _w ogóle_.

Biorąc pod uwagę 100 złotych różnicy

yacekgda
08.05.2011, 23:45
Tył e-10 na gs, bardzo fajna oponka!! bliźniaczy wzór metzeler karoo T, których juz dwa komplety zjechałem. 500km asfaltów i 150 szutry i piachy na Pałuku. spisała sie na 4+ no i cena 305zł nowa;))

Wegrzyn
09.05.2011, 09:13
Można już do Afryki dostac E-10 ?

janosik
11.05.2011, 14:59
http://allegro.pl/opona-mitas-e-10-140-80-17-wysylka-gratis-i1593881160.html

http://allegro.pl/opona-mitas-e-10-90-90-21-wysylka-gratis-i1593881447.html

Wegrzyn
11.05.2011, 17:20
Dzięki :)

bukowski
12.09.2011, 10:35
Ja właśnie zdarłem E10. Po 9 tys. km na środku został 1 mm bieżnika. Ogólnie fajna opona, bardzo porównywalna z TKC-80 pod każdym względem (mowa o tyle), ale zdecydowanie mniej trwała. TKC został wymieniony po jakichś 12 tys. km i miał pośrodku jeszcze z 3 mm.
Na poniższym zdjęciu: rzeczone TKC po 12 kkm i nowy mit ass E10 - który właśnie wyłysiał w 9 kkm.
http://africatwin.com.pl/attachment.php?attachmentid=24056&stc=1&d=1315991672

Głazio
05.07.2012, 15:59
Czy zrobił ktoś na Mitasie E10 więcej niż 10 000 km z pełnym obciążeniem?
Mam dylemat czy objadą ok. 13 000 km część 65 % asfalt 35 % szutry i inne.

Minęło trochę czasu od ostatnich opinii więc może napiszecie więcej ?
Dzięki :-)

wujaszek_misza
05.07.2012, 17:15
To pewnie też zależy od tego jak będziesz jeździł

t0m
05.07.2012, 18:09
Czy zrobił ktoś na Mitasie E10 więcej niż 10 000 km z pełnym obciążeniem?
Mam dylemat czy objadą ok. 13 000 km część 65 % asfalt 35 % szutry i inne.

Minęło trochę czasu od ostatnich opinii więc może napiszecie więcej ?
Dzięki :-)

zrobił, na F650GS Twin, droga w te i nazad do Gruzji, większość po asfalcie. Po powrocie jeszcze do końca sezonu dojeździła.

Scorpi
06.07.2012, 00:44
Na takie przebiegi asfaltowo szutrowe to dłuzej wytrzyma e07:D

SZEROKI10
17.03.2015, 07:48
A jak te opony wypadają w porównaniu z E09? Na 100 ktoś latał i na jednych i na drugich więc pasuje porównać. Zastosowanie 50/50.

Mateusz93
06.11.2016, 01:47
No właśnie, jakieś nowe doświadczenia? ;)

smigacz
06.11.2016, 13:48
Zjechałem jedną 90-90-21 na przodzie zostało jej jeszcze trochę.
Co do jazdy asfalty po japońsku czyli jako tako na mokrym asfalcie przy niskiej tem. zaliczyłem ślizga ale lekiego. W terenie (szutry UA) słabo nie trzymała. Dość szybko schodzi. Może w cieplejsze rejony się nada, Ja jej już kupię.

WieRcik
06.11.2016, 18:33
W sumie nie widzę różnicy między TKC80 a Majtasem E-10 na tyle , nie zdarzyło się żeby odjechała , ale faktycznie ginie w oczach , zwłaszcza na czarnym.