View Full Version : Ciepłe rączki Daytona
felkowski
08.05.2008, 06:28
Kupiłem w larssonie i mam dziwne odczucia. Jak się włączy na start to aż parzą. Jak przelącze na normalna pozycje to ciepłesą jako tako i mam wrażenie, żestygną po jakimsczasie . Jazda była przy ok 10 stopniach na zewnątrz.Zastanawiam się co byłoby w niższych temperatuach. Montował ktoś takie ? Czy macie podobne wrażenie czy tylko moje są nie teges ? Zastanawiam sie, czy jakbym jeździł stale na start czy coś się nie spali ?
Pozdrawiam
Na starcie nie powinny pracować zbyt długo bo mogą się sfajczyć. Stygną wszystkie minetki, przy saito 2 jeździłem zawsze w pozycji high co przy łopatach dawało radę. Kumpel nie miał łopat i żeby go cokolwiek grzało to jeździł w pozycji 'start'.
Pozdr
newrom
Tez mam takie i sa kiepski ( regulacja temp.). Przy temperaturze 0-10C pozycja on nie daje rady( wyziebiaja sie nie trzymaja temperatury), jedynie przy start czuc cieplo.Wiec szczerze mowiac zly wybor, trzeba brac manetki z plynna lub wielostopniowa regulacja. Na start producent zabrania jezdic ale ktos juz pisal ze tak robi i nie padly.
Kupiłem w larssonie i mam dziwne odczucia. Jak się włączy na start to aż parzą. Jak przelącze na normalna pozycje to ciepłesą jako tako i mam wrażenie, żestygną po jakimsczasie . Jazda była przy ok 10 stopniach na zewnątrz.Zastanawiam się co byłoby w niższych temperatuach. Montował ktoś takie ? Czy macie podobne wrażenie czy tylko moje są nie teges ? Zastanawiam sie, czy jakbym jeździł stale na start czy coś się nie spali ?
Pozdrawiam
Twoje odczucia są jak najbardziej prawidłowe :oldman: a skoro kupiłeś w larsonie to 2 lata gwarancji masz.... więc... jak Ci zimno to dziduj na "startowej" :hello::webers::hello: zjarać sie nic nie powinno...
W moich Saito II tez nie jest rewelacja... na High grzeją ale jak jest poniżej zera to kiszka kompletna ..... od 0 do 5 to palce grabieją, powyżej 5 to coś tam czuć...
W moich Saito II tez nie jest rewelacja... na High grzeją ale jak jest poniżej zera to kiszka kompletna ..... od 0 do 5 to palce grabieją, powyżej 5 to coś tam czuć...
Tez mam takie i sa kiepski ( regulacja temp.). Przy temperaturze 0-10C pozycja on nie daje rady( wyziebiaja sie nie trzymaja temperatury), jedynie przy start czuc cieplo.Wiec szczerze mowiac zly wybor, trzeba brac manetki z plynna lub wielostopniowa regulacja. Na start producent zabrania jezdic ale ktos juz pisal ze tak robi i nie padly.
Na starcie nie powinny pracować zbyt długo bo mogą się sfajczyć. Stygną wszystkie minetki, przy saito 2 jeździłem zawsze w pozycji high co przy łopatach dawało radę. Kumpel nie miał łopat i żeby go cokolwiek grzało to jeździł w pozycji 'start'.
Pozdr
newrom
niestety Saito II tam maja jak opisuja chlopaki powyzej. ponizej 10 st sensownie dzialaja tylko w pozycji START. na opakowaniu pisze max 15 min. Cos sie moze stopić. Ale jak bylo ostatnio zimno to caly dzien jechalem na STARCIE i wszystko działa. Wiec moze jak jest zimno to chlodza sie tez kable i sie nic nie stopi?
TAk czy inaczej - nie polecam.
a jakie w takim razie polecacie? które mozna założyć żeby czuć sie w miarę komfortowo przy temp 0-10 i by móc sobie dowolnie regulować w zależności od pogody?
a jakie w takim razie polecacie? które mozna założyć żeby czuć sie w miarę komfortowo przy temp 0-10 i by móc sobie dowolnie regulować w zależności od pogody?
Podobno najlepsze oryginalne Hądy...
Mam Saito II, od niedawna, i jestem zachwycony tym, że grzeją:).
Właściciele Oxfordów bardzo sobie je chwalą, twierdzą że grzeją lepiej, podłączenie jest proste, mają zabezpieczenie przed rozładowaniem aku, czego nie ma w Saito i trzeba zaingerować w instalację motóra, jeżeli jest się zapominalskim. Teraz wybrałbym Oxfordy.:oldman:
Mam Saito II, od niedawna, i jestem zachwycony tym, że grzeją:).
Właściciele Oxfordów bardzo sobie je chwalą, twierdzą że grzeją lepiej, podłączenie jest proste, mają zabezpieczenie przed rozładowaniem aku, czego nie ma w Saito i trzeba zaingerować w instalację motóra, jeżeli jest się zapominalskim. Teraz wybrałbym Oxfordy.:oldman:
To jak zadowolony ale wybrałbyś Oxfordy ? :dizzy: to jednak lepsze Oxfordy ?
Podobno najlepsze oryginalne Hądy...
Orginaly tez przerabialem.
Grzały dobrze o ile pamietam, ale po 3 latach pekla mata grzewcza i przestalo grzac. Acha. tam tez ksiegowi projektują i byly polaczone mniejsza iloscia kabli szeregowo. wiec jak padla jedna to ta za nią tez nie grzała.
Osobiscie jestem zachwycony grzaniem z R1200GS. Przeszlo mi przez glowe przekrecenie calej kiery....
To jak zadowolony ale wybrałbyś Oxfordy ? :dizzy: to jednak lepsze Oxfordy ?
Jak się miało gołe gumy to wszystko co grzeje jest fajne:)
Znam co najmniej trzech ludzi, jeżdżących z Oxfordami, tam jest czterostopniowa regulacja i każdy twierdzi, że jeżdzi na drugim stopniu, na trzecim jest gorąco. W Saito nie odczułem jakiejś większej różnicy pomiędzy pozycjami High i Low, jak mi jest za zimno włączam na jakiśczas Start i jest dobrze.
felkowski
09.05.2008, 14:50
Ja tez przełączałem co jakiś czas na start, ale nie chciałby czegoś sfajczyć. I nie chodzi mi np o rączki tylko instalację. Ja podłączyłem tam gdzie jest + po stacyjce czyli w bezpieczniku od śwaiateł. Więc nie powinienem rozpakowac baterii przez zapomnienie, albo tym, że ktoś sobie włączy na zasadzie" a co to?" Tu mam pytanie do znających :oldman:się na prądzie: Kiedyś miałem Saito i były dwie pozycje high i low a tu jest start i on. Może to kwestia jakiejś adaptacji, żeby zmniejszyć prąd na start albo zwiększyć przy on i zacznie bangalać jak trzeba ???
Felkowski, weź pociągnij dwa przewody od akumulatora do minetek. Takie dość grube.
Od świateł weź prąd do sterowania przekaźnikiem. Kabel od minusa wpinasz bezpośrednio do kabla z minetek. Plusa przepuszczasz przez przekaźnik. Zapalają się światełka to włączają się minetki. Jednocześnie nie nadwyrężasz kabli które i tak są cieniutkie (przynajmniej u mnie) no i minetki też jakby lepiej grzały.
Koszt to przekaźnik 6-20zl, 3m przewodu np 2,5mm 10zl(?) i pudełko na bezpiecznik.
U siebie miałem podpięte tak jak opisujesz ale już przywróciłem normalność :-]
Pozdr
newrom
newrom, jakie masz manetki???
W AT Daytona, niestety. Saito II były IMHO lepsze ale poszły do ludzi razem z TA.
Pozdr
newrom
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.