View Full Version : Laga- małe wyszczerbienie
witam Panowie,
W imieniu kolegi na ST i z mojej ciekawości chciałbym zasięgnąć waszego doświadczenia i opinii.
Kolega dorobił się jakimś sposobem na lewej ladze małej ryski, która powoduje nieszczelność przedniej zawieszki. "Wyszczerbienie" nie jest duże i ma postać bardzo małej ryski o długości ~3mm, głębokość "na oko" nie przekraczająca 1mm.
Pytanie do was koledzy czy można to jakoś czymś wypełnić?
Albo tu coś znajdziesz http://www.technicqll.pl
a dokładnie to myślałem o tym http://www.technicqll.pl/e_metal.htm
Dokładnie , Technicoll. Zmieszac 2 składniki , zapałką kapkę nanieść aż sie wypełni bo to płynne . i podszlifowac jakims papierkiem cieniutkim po wyschnieciu. Choć nie wiem czy papierek to ruszy,a ale chyba tak.
to jest epoxyd, ja to robię tak że jak trochę poleży (ale jeszcze plastyczne) to ślina na palec i polerować.
Widziałem na ich stronie, że maja jeszcze jakieś cudo do "zalewania" porów w metalu to też może robić.
motormaniak
15.09.2009, 10:10
pozostałość po prostowaniu? Czy ślad na ladze - "pierśćień" - to slad po dolnej półce, czy też slizg dolnej goleni tak wypracował ? Lagi zawsze gną sie poniżej dolnej półki...., ale uszczelniacz nie powinien tam dochodzić.... hmmm
To pewnie kurz z odrobiną oleju naniesiony uszczelniaczem lagi. A rysa to raczej ślad po wbijaniu tego uszczelniacza śrubokrętem i młotkiem.
To pewnie kurz z odrobiną oleju naniesiony uszczelniaczem lagi. A rysa to raczej ślad po wbijaniu tego uszczelniacza śrubokrętem i młotkiem.
dokładnie. Albo laga upadła i sie dziabła...
polecam przed demontazem i montazem zakleić tasma izolacyjna odcinek rury przy max wcisnietej ladze. Uszczelniacz sie wbija 1,5m kawalkiem rury "od kibla" znaczy fi 50.
pozostałość po prostowaniu? Czy ślad na ladze - "pierśćień" - to slad po dolnej półce, czy też slizg dolnej goleni tak wypracował ? Lagi zawsze gną sie poniżej dolnej półki...., ale uszczelniacz nie powinien tam dochodzić.... hmmm
Ten "pierścień" to ślad po uszczelniaczu+troche oleju.
Wyszczerbienie jest pod dolną półką, ST ma dość krótkie zawieszenie.
W momencie hamowania goleń wchodzi na wyszczerbienie, przy rozprężaniu zostawiając w nim olej.
Błędu w sztuce czyli wbijania śrubokrętem za tego właściciela, nie było- co faktycznie na to wygląda. Chyba że poprzednik sknocił, ale to wyszłoby wcześniej, a nie po paru tyś km..
dokładnie. Albo laga upadła i sie dziabła...
polecam przed demontazem i montazem zakleić tasma izolacyjna odcinek rury przy max wcisnietej ladze. Uszczelniacz sie wbija 1,5m kawalkiem rury "od kibla" znaczy fi 50.
To ja jeszcze dodam że przez stary uszczelniacz, bo rura lubi trochę popsuć simmering.
...
Uszczelniacz sie wbija 1,5m kawalkiem rury "od kibla" znaczy fi 50.
U nas "do kibla" to się stosuje fi 120, no chyba, że Wy tam tak cieniutko...
:D
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.