PDA

View Full Version : Nowe Moto


7Greg
20.07.2009, 18:50
http://www.evamotor.nl/

http://www.evamotor.nl/Images/track-t800cdi-Black_left1.jpg

ferdek
20.07.2009, 18:54
łot da fak? Odkurzacz?

Lepi
20.07.2009, 19:03
:convulsion:
Przod od polek w dol to KTM, wlew paliwa i inne klamoty tez. Nie do przyjecia. W Cagivie Elefant jeszcze wiecej kata.

7Greg
20.07.2009, 19:32
No i diesel :D

Południowiec
20.07.2009, 21:49
Widzieliście dane techniczne????
Według producenta pali 4,2-4,7 przy 175 km/h :vis:

Lepi
20.07.2009, 21:57
Widzielismy, bardzo ciezko mi uwierzyc w podana wage 199 kg. W kata wsadzili diesla z intercoolerem i wyszlo im mniej? LC8 to najlzejszy silnik w swojej klasie.

rambo
20.07.2009, 22:06
a waradero najcieższy w swojej klasie :)

Południowiec
20.07.2009, 22:12
Nie znam tego dziwnego języka, ale może tam jest masa suchego? Bo rzeczywiście 200 kilo a to diesel. Goły wygląda dość "zgrabnie", czyli że nie jest taki napakowany strasznie.
http://www.evamotor.nl/Images/JS_250209_TRACK_T800cdi_MOTORBEURS_UTRECHT_100_sma ll_2.jpg

hero
20.07.2009, 22:14
Mnie sie prawie podoba .
Paskudne przednie światła, automatyczna skrzynia.
A nie znalazłem wydechu, widział ktoś?

Już znalazłem wydech!
Po prawej stronie silnika w dolnej części, coś jak w Buell ale bardziej z boku, i w rozmiarze pindolka hinduskiego a nie mużyńskiego

rambo
20.07.2009, 22:21
ciekawe gdzię upchną w to to akumulator który odpali 3 cylindry po 30atm kompresji :)

darius
20.07.2009, 22:29
"a waradero najcieższy w swojej klasie "

http://www2.solomoto30.com/noticia.asp?ref=23031

i wygląda na to ze pozostanie... cale szczescie ze to tylko photshop i jest nadzieja ze jednak honda wymysli cos konstruktywnego.

Pozdrowienia,
D

Południowiec
20.07.2009, 22:32
Z kopa trzeba będzie odpalać :D:haha2:

PawelZDR
20.07.2009, 22:49
ciekawe gdzię upchną w to to akumulator który odpali 3 cylindry po 30atm kompresji :)
Żadne 30-ści.Dzisiejsze silniki zasilane Common Rail-em są odprężone i to dość mocno bo przy ciśnieniu paliwa wychodzącym grubo ponad 2000bar nie muszą już tak ostro sprężać.Pomijając to wszystko ,rozrusznik z odpowiednią przekładnią załatwi problem.Co do masy silnika to przy zastosowaniu odpowiednich materiałów ten silnik nie musi wcale być dużo cięższy.PS:Diesel w motocyklu-stanowczo NIE.

Dzieju
20.07.2009, 23:24
kierowca dostanie stylowy plecak na akumulator.....

Babel
20.07.2009, 23:33
A ja bym chetnie tym polatał - w 4 kołach uważam, że diesle to najlepsze silniki :) - ostatnio testowałem Fiestę 1.4 TDCI na dystansie przeszło 3 tys km - paliwko w ok 5- 5.5 l na 100 km z klimą i przy predkosciach w ok. 130 km/h
Patrząc na zużycie paliwa 3,5 l / 100 km przy 120 km :drif:.
Moja 03 to powyżej 6l spala przy tych prędkościach :(

tomekc
21.07.2009, 13:58
Nie przyjmie sie....................

wieczny
21.07.2009, 15:09
Prawdę mówiąc nie miałbym nic przeciwko takiemu dieselkowi. A jeszcze jak będzie podatny na jakąś chipkę, to ja bym w to wchodził :D

Mamy zawias KTM, wał BMW, oszczędność lepszą niż niejedna 03 :). Szkoda, że niby automat.