7Greg
25.03.2008, 21:02
Dzisiaj w ramach relaksu zajrzałem do główki ramy. Nie spodziewałem się żadnej awantury więc jej nie znalazłem
Przeczyściłem, nasmarowałem i generalnie jest jak nówka.
Aby się do niej dostać należy odkręcić kierownicę. Oczywiście wcześniej koło i lagi.
http://tarcu.com/Inne/At/AT00054.jpg
Potem śrubę o rozmiarze 30. Delikatnie trzeba zdjąć górna półkę i odkręcić nakrętkę z "ząbkami" :)
http://tarcu.com/Inne/At/AT00055.jpg
I dolna półka powinna zjechać na dół.
UWAGA. Śruba 30 to chyba najmocniej dokręcona śruba w całej AT. Moment 128Nm. Natomiast ta z wcięciami ma tylko 11 Nm. Więc nie nawalać w nią młotkiem i śrubokrętem :oldman:
http://tarcu.com/Inne/At/AT00032.jpg
http://tarcu.com/Inne/At/AT00033.jpg
http://tarcu.com/Inne/At/AT00034.jpg
===============================================
Ponieważ nie musiałem wymieniać łożysk zostawiam ten temat na kiedy indziej
===============================================
Przeczyściłem, nasmarowałem i generalnie jest jak nówka.
Aby się do niej dostać należy odkręcić kierownicę. Oczywiście wcześniej koło i lagi.
http://tarcu.com/Inne/At/AT00054.jpg
Potem śrubę o rozmiarze 30. Delikatnie trzeba zdjąć górna półkę i odkręcić nakrętkę z "ząbkami" :)
http://tarcu.com/Inne/At/AT00055.jpg
I dolna półka powinna zjechać na dół.
UWAGA. Śruba 30 to chyba najmocniej dokręcona śruba w całej AT. Moment 128Nm. Natomiast ta z wcięciami ma tylko 11 Nm. Więc nie nawalać w nią młotkiem i śrubokrętem :oldman:
http://tarcu.com/Inne/At/AT00032.jpg
http://tarcu.com/Inne/At/AT00033.jpg
http://tarcu.com/Inne/At/AT00034.jpg
===============================================
Ponieważ nie musiałem wymieniać łożysk zostawiam ten temat na kiedy indziej
===============================================