View Full Version : Czy membrany się różnia? (gaźnik P i T cylindra)
Witam, czytałem wątek o gaźnikach. Była tam uwaga aby uważać i nie pomylić membran w gaźnikach. Jeżeli membrany się różnią to jak je rozpoznać która jest do jakiego gaźnika?
sprawdz czy mają inny numer katalogowy. (tak samo sprzęzyny) To chyba bedzie odpowiedz.
Membrany sa identyczne, różne są iglicach, jest przód i tył, natomiast szklanka i membrana jest taka sama
Dokładnie. Membrany są te same, to iglice mają różne numery katalogowe. Po zamontowaniu odwrotnie AT nie jedzie szybciej jak 110 i to na trójce :).
Numery numerami ale jak sie kapnąć mając to w rękach, wymiarami się różni?
(to AT ma iść ponad 110 na 3ce?)
Jak polecisz 120 to znaczy że dobrze złożone ;).
Niestety nie pamiętam jak je odróżnić...
Jak polecisz 120 to znaczy że dobrze złożone ;).
Niestety nie pamiętam jak je odróżnić...
Taka diagnostyka mi sie podoba :Thumbs_Up: pretekst do dzidy:at:
Dynojety do 04 były takie same, tylko dysze sie rozniły... samborowe iglice wyglądały identycznie...
Podos a dynojety to są te membranki małe wielkości 20 groszy z boków gaźników? (nie wiem za bardzo jakie zadanie spełniają).
Ja miałem na myśli membrany duże z e szklankami i iglicami.
Pozdrawiam!
Dynojet to dysze i iglice, a ta mała membranka to zawór air-cut.
Czyli jeżeli dobrze kombinuje może być różnica dyszy/gniazda które przytyka iglica ?
(sorki za lamerskie pytania ale gaźniki to dla mnie jeszcze troche tajemnicze urządzonko)
Mają zapewne inną geometrię. Zakładam teoretycznie, że do tylnego cylindra podawana jest większa ilość paliwa.
też sądzę że do tyłu idzie bogatsza mieszanka, więc i dysza troszkę większa i iglica trochę cieńsza - ale tylko teoretycznie - bez adwokata więcej nie powiem :)
W katalogu części membrany mają ten sam numer. Iglice wraz z dyszami są zaznaczone jako przód i tył. Więc logicznie rozumując membrany są takie same, róne są iglice i dysze. Jednakoż jak to ma się do ich wymiarów trudno stwierdzić.
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.