PDA

View Full Version : Husqvarna wr 300 2t brak mocy


Dymkaaa
14.09.2019, 13:41
Brakuje mocy od 1/3 obrotów do końca. Tzn. wzrastają obroty ale prędkość nie zwiększa się.
Zmieniałem już tarcze sprzęgłowe choć stare nie były zużyte, założyłem od cr 125(praktycznie nowe).
Sprężyny też wymieniłem. Na oryginalne, na nich jest to samo choć serwisówka podaje, że powinny być dłuższe o 3-4mm.Podobno husqv zmieniła we wszystkich modelach na takie same. Więc zamówiłem dłuższe od hondy cr 250, jest jeszcze gorzej.
Sprawdzałem na zrzuconej lince(bez sprzęgła) nie ma różnicy.
Z dołu moto ma moc, wstaje na koło ale dalej jest dziura, trzeba po prostu cały czas walić biegi w góre.

motomax
14.09.2019, 20:28
Ciekawe sprężyny wrzuć mocniejsze

KORNIK
14.09.2019, 20:36
Ale jesteś pewny że to ślizgające sprzęgło?

garbaty
14.09.2019, 22:43
skoro idzie z dołu i obroty rosną a na koło nie przekazuje to tylko sprzęgło jest po drodze. Albo ugotowane tarczki, albo sprężyny za słabe. Chyba że zgubiłeś jedną tarczę albo te od Cr są szczuplejsze...

Dymkaaa
15.09.2019, 03:19
Te od cr są dłuższe. maja ok 47mm a dla serwisówki stanadard to bodaj 44,7 ale głowy nie dam uciąć.
Sprężyny mam aktualnie zbyt długie od tej crki...
Generalnie przyśpiesza jak 4t tyle, że kręci się do wysokich obrotów i przez to zachowuje ciąg, nie ma tzw nagłego pierdol*ieci 2t ale wysoki moment 300 pozwala na ciągłe przyśpieszenie.
Chyba jedynie tarcze... Na pewno odpada zawór i sprężyny.

Adagiio
15.09.2019, 08:25
Dlaczego nie zamontujesz tego co ma być, tylko kombinujesz ? Tarcze i sprężyny to ważna rzecz jak są nie właściwe to efekt będzie dokładnie taki jak masz .

Dymkaaa
15.09.2019, 09:02
Pisałem naje... Sprężyny zamówiłem z serwisu oem. Tarcze też miałem oem ale od cr125 choć grubość się zgadzała z serwisówką a powierzchnia cierna wydaje się nawet większa niż tych co wcześniej... Dlatego spróbowałem sprężyn od crki.
Ok pójdą tarcze do wr300 ale jestem w 99% przekonany, że to nie pomoże.
Chyba, że to ja mam dziwne wyobrażenie co do mocy tego moto...

Adagiio
15.09.2019, 09:18
Jeśli przy walnięciu w gaz moto wchodzi w obroty i nie ciągnie to by wskazywało na problem ze sprzęgłem
Zrób prostą próbę zaprzyj się przednim kołem o drzewo, zapnij trójkę i pizda, ma wykopać dół po wahacz bez jąknięcia bo to tristo, jak silnik będzie wył nadmiernie a koło słabo sie kręciło to wiadomo co jest przyczyną.
Może być olej, tarcze, wygniecione sprężyny lub przegrzane przekładki, albo wszystko na raz, znaczy że zajechałeś moto. Dużo jeździsz na pół sprzęgle ?

Dymkaaa
15.09.2019, 09:31
Z 10 baków. Podoba mi się ten test :D

tyran
15.09.2019, 11:40
10 Baków na półsprzęgle to chyba sporo? ;)

Cassini
15.09.2019, 12:15
Tarcze od Cr125 miałeś nowe ?
To, że tarcza jest grubsza nic nie znaczy - może być zeszklony materiał cierny, przegrzana przekładka i układ nie przeniesie całego momentu.

Dymkaaa
15.09.2019, 13:32
Były po jednym wyjeździe.

rrolek
15.09.2019, 16:38
Witka

Dłuższe sprężyny nic nie znaczą. Przy innym drucie czy innej ilosci zwoi mogą być słabsze. Do testu można wziąć stare i dac podkładki żeby zwiększyć napięcie westepne.

Pozdr rr

EmilD
15.09.2019, 17:15
Czasami potrafi się tylne kolo w oponie kręcić ;)

strobus1
15.09.2019, 21:31
Krzywe przekładki też nie pomagają.
Zdrówka

Dymkaaa
28.09.2019, 10:25
Mam nowe sprzęgło oryginalne jest to samo...
Chyba, że sprężyny(nowe oryginał) które nie zgadzają się z serwisowka, ewentualnie zawór wydechowy.
Tzn. moto ma moc bo nie nadążam wbijać biegów ale bez zmian od 1/3 nic się nie dzieje.

KORNIK
28.09.2019, 12:09
Sprawdź zawór wydechowy, to wygląda jakby się nie otwierał.