PDA

View Full Version : Problemy ze startem silnika


piotr.dialog
03.07.2019, 06:30
Cześć
mam pytanie czy słyszał ktoś o problemach z odpaleniem królowej po postoju (np. kilka godzin). Odpala dopiero po kilku razach. Objaw taki jakby nie było paliwa bo obroty falują i gaśnie. W trakcie jazdy żadnych objawów.

bukowski
03.07.2019, 06:54
tak, znany przypadek. serwis wymienia cały zespół pstryczkow po prawej stronie i problem znika - mi to zrobili w ramach gwarancji.

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka

radiolog
03.07.2019, 10:38
Ale to ttlko modele 2016, i moze 2017, potem poprawili i przyczyna moze byc inna

Dentka
04.07.2019, 10:17
Też tak miałem , wymienili cały prawy zestaw na kierze

piotr.dialog
04.07.2019, 12:03
Dzisiaj po konsultacji telefonicznej serwisant z ASO powiedział że ten objaw występuje wtedy gdy korzysta się tylko z gaszenia silnika kluczykiem. W piątek jadę podpiąć się do kompa to zobaczymy czy miał rację

Galar
04.07.2019, 12:48
Bzdura. Czerwony guzik to wyłącznik awaryjny od gaszenia silnika jest stacyjka. ASO ma co raz lepsze teorie.

muszel72
04.07.2019, 15:29
Mnie gadali w ASO, że tylko kluczyk, hehe

GregoryS
05.07.2019, 00:35
A mnie nic nie powiedzieli i ja tylko z czerwonego guzika. Czy czerwony guzik od tego umrze :confused:

muszel72
05.07.2019, 07:03
Nie umrze:) We wszystkich swoich sprzętach zawsze używałem tylko czerwonego. Królowa jako pierwsza jest obsługiwana stacyjką:)

mdxmd
05.07.2019, 07:18
komuś nie łączy czasem stacyjka ? po przekręcenie do końca trzeba lekko cofnąć kluczyk aby załapała.

Grzechu2012
08.07.2019, 09:43
komuś nie łączy czasem stacyjka ? po przekręcenie do końca trzeba lekko cofnąć kluczyk aby załapała.

ja to miałem, trochę wd-40 i jest już git

piotr.dialog
13.07.2019, 09:54
Jestem po wizycie w serwisie i niestety do wymiany sterowanie wolnymi obrotami, a ponieważ nie jest to część elektroniczna w At z tego roku (sterowanie z silniczka krokowego - mechanicznie) więc komputer nie zarejestrował żadnych błędów. Wymieniam tę cześć i powinno być dobrze.

mdxmd
13.07.2019, 17:23
Jestem po wizycie w serwisie i niestety do wymiany sterowanie wolnymi obrotami, a ponieważ nie jest to część elektroniczna w At z tego roku (sterowanie z silniczka krokowego - mechanicznie) więc komputer nie zarejestrował żadnych błędów. Wymieniam tę cześć i powinno być dobrze.

jest to część elektroniczno-mechaniczna i sterownik zarejestruje problem z tym elementem... no chyba, że odpadł tłoczek

piotr.dialog
24.07.2019, 09:09
I po naprawie jest ok, niestety okazało się, że w tym wypadku do wymiany był zawór sterujący IACV (16431-MJP-G51).