View Full Version : Problemy ze startem silnika
piotr.dialog
03.07.2019, 06:30
Cześć
mam pytanie czy słyszał ktoś o problemach z odpaleniem królowej po postoju (np. kilka godzin). Odpala dopiero po kilku razach. Objaw taki jakby nie było paliwa bo obroty falują i gaśnie. W trakcie jazdy żadnych objawów.
bukowski
03.07.2019, 06:54
tak, znany przypadek. serwis wymienia cały zespół pstryczkow po prawej stronie i problem znika - mi to zrobili w ramach gwarancji.
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
radiolog
03.07.2019, 10:38
Ale to ttlko modele 2016, i moze 2017, potem poprawili i przyczyna moze byc inna
Też tak miałem , wymienili cały prawy zestaw na kierze
piotr.dialog
04.07.2019, 12:03
Dzisiaj po konsultacji telefonicznej serwisant z ASO powiedział że ten objaw występuje wtedy gdy korzysta się tylko z gaszenia silnika kluczykiem. W piątek jadę podpiąć się do kompa to zobaczymy czy miał rację
Bzdura. Czerwony guzik to wyłącznik awaryjny od gaszenia silnika jest stacyjka. ASO ma co raz lepsze teorie.
muszel72
04.07.2019, 15:29
Mnie gadali w ASO, że tylko kluczyk, hehe
GregoryS
05.07.2019, 00:35
A mnie nic nie powiedzieli i ja tylko z czerwonego guzika. Czy czerwony guzik od tego umrze :confused:
muszel72
05.07.2019, 07:03
Nie umrze:) We wszystkich swoich sprzętach zawsze używałem tylko czerwonego. Królowa jako pierwsza jest obsługiwana stacyjką:)
komuś nie łączy czasem stacyjka ? po przekręcenie do końca trzeba lekko cofnąć kluczyk aby załapała.
Grzechu2012
08.07.2019, 09:43
komuś nie łączy czasem stacyjka ? po przekręcenie do końca trzeba lekko cofnąć kluczyk aby załapała.
ja to miałem, trochę wd-40 i jest już git
piotr.dialog
13.07.2019, 09:54
Jestem po wizycie w serwisie i niestety do wymiany sterowanie wolnymi obrotami, a ponieważ nie jest to część elektroniczna w At z tego roku (sterowanie z silniczka krokowego - mechanicznie) więc komputer nie zarejestrował żadnych błędów. Wymieniam tę cześć i powinno być dobrze.
Jestem po wizycie w serwisie i niestety do wymiany sterowanie wolnymi obrotami, a ponieważ nie jest to część elektroniczna w At z tego roku (sterowanie z silniczka krokowego - mechanicznie) więc komputer nie zarejestrował żadnych błędów. Wymieniam tę cześć i powinno być dobrze.
jest to część elektroniczno-mechaniczna i sterownik zarejestruje problem z tym elementem... no chyba, że odpadł tłoczek
piotr.dialog
24.07.2019, 09:09
I po naprawie jest ok, niestety okazało się, że w tym wypadku do wymiany był zawór sterujący IACV (16431-MJP-G51).
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.