Afri
16.05.2019, 11:56
Cześć wszystkim,
chciałem się przywitać i tak trochę tutaj poopowiadać o AT z racji tego że różne rzeczy się słyszy o niej a że to konkurencja lepsza , lżejsza mocniejsza etc.
Każdy ma swojego faworyta. to może od początku...
w 2016 odbyłem swoją pierwsza podróż motocyklową do Włoch na Hornecie, no i tak to się zaczęło. Wróciłem to już zastanawiałem się co w ogłoszeniu napisze ...
Sprzedałem od ręki.
zaczęły się poszukiwania godnego następcy : Super tenerka, KTM, Ducati, AT
Jeżdziłem : Tenerką , Ducati, Do KTMa nie doszedłem a na At tylko.... siedziałem w salonie.
Mam 168Cm wzrostu, jednak przy pierwszym podejsciu : OD RAZU WIEDZIAŁEM ŻE ONA CI MOJA !!!
kolega z hondy podpowiedział mi : Łukasz bierz DCT .... mówię automat ?weź bez jaj ...!! mówi bierz !!
Wziąłem .
kupiłem ją w 2017 roku nowego w salonie : gmole , ameliniowe kufry i obniżona kanapa do kurdupla jak ja :)
teraz mamy 2019 rok : a ja mam nalatane 26.000 tyś po całej europie
Austria, Szwajcaria , Włochy , Francja, Hiszpania, Portugalia, Albania, Serbia, Macedonia, Chorwacja, Bośnia , Wegry no i Polska.
więc chyba już mogę coś powiedzieć o jeździe tym sprzętem :
Technicznie:
- łańcuch bez naciągania od nowości ani razu : 24.000tyś
- klocki tył : od nowości 24.000 tyś
- klocki przód : od nowości : 26.000 tyś - wystarczy jeszcze na jakies 4-5 tyś
- silnik : jeżdżony na trybie S2 - zarówno autostrada jak i miasto ( uważam
że jest najodpowiedniejszy
- Alpy i podjazdy górskie : tryb S3
- tryb D - na autostrady OK , i to by było na tyle co do tego trybu....
Prowadzenie:
- bez kufrów : dla mnie rewelacja : w ogóle nie czujesz tego 242 KG DCT
- Z kuframi : przy Ameliniowych kufrach jak dobrze rozmieścisz masę prowadzi się równie dobrze co bez nich : miałem przykład w Barcelonie w korku gdzie trzeba było z kuframi pomiędzy 3-ma pasami wybierać i przebijać się pomiędzy autami. SUPER !!!! byłem pod wrażeniem .
- Winkle - motocykl jest tak dobrze zbalansowany że wchodzenie nawet przy dużych prędkościach w zakręty to dla niego MAŁY MIKI.
Hamulce / Opony:
- Przód bardzo dobry - trzeba się tylko przyzwyczaić do nurkowania. Ale Ok
- opony Fabryczne : 16.000 tyś - ale nie wybrał bym ich sam.
Trailsmart : opony OK , ale też bym ich drugi raz nie założył 9.000 tyś
Brigesstone A41- teraz mam ... zobaczymy (znam gościa co zrobił 17.tys)
Meritum :
Jestem bardzo zadowolony z Mojej AT !! w 95% jestem pewien że kolejna to też będzie AT obowiązkowo z DCT
pozdrawiam wszystkich forumowiczów i zyczę przyczepności !!
https://scontent-bru2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/58378058_2636963319711845_4465155456708378624_o.jp g?_nc_cat=111&_nc_ht=scontent-bru2-1.xx&oh=b164c5d1b8d627a596600f60517517b7&oe=5D543CCE
chciałem się przywitać i tak trochę tutaj poopowiadać o AT z racji tego że różne rzeczy się słyszy o niej a że to konkurencja lepsza , lżejsza mocniejsza etc.
Każdy ma swojego faworyta. to może od początku...
w 2016 odbyłem swoją pierwsza podróż motocyklową do Włoch na Hornecie, no i tak to się zaczęło. Wróciłem to już zastanawiałem się co w ogłoszeniu napisze ...
Sprzedałem od ręki.
zaczęły się poszukiwania godnego następcy : Super tenerka, KTM, Ducati, AT
Jeżdziłem : Tenerką , Ducati, Do KTMa nie doszedłem a na At tylko.... siedziałem w salonie.
Mam 168Cm wzrostu, jednak przy pierwszym podejsciu : OD RAZU WIEDZIAŁEM ŻE ONA CI MOJA !!!
kolega z hondy podpowiedział mi : Łukasz bierz DCT .... mówię automat ?weź bez jaj ...!! mówi bierz !!
Wziąłem .
kupiłem ją w 2017 roku nowego w salonie : gmole , ameliniowe kufry i obniżona kanapa do kurdupla jak ja :)
teraz mamy 2019 rok : a ja mam nalatane 26.000 tyś po całej europie
Austria, Szwajcaria , Włochy , Francja, Hiszpania, Portugalia, Albania, Serbia, Macedonia, Chorwacja, Bośnia , Wegry no i Polska.
więc chyba już mogę coś powiedzieć o jeździe tym sprzętem :
Technicznie:
- łańcuch bez naciągania od nowości ani razu : 24.000tyś
- klocki tył : od nowości 24.000 tyś
- klocki przód : od nowości : 26.000 tyś - wystarczy jeszcze na jakies 4-5 tyś
- silnik : jeżdżony na trybie S2 - zarówno autostrada jak i miasto ( uważam
że jest najodpowiedniejszy
- Alpy i podjazdy górskie : tryb S3
- tryb D - na autostrady OK , i to by było na tyle co do tego trybu....
Prowadzenie:
- bez kufrów : dla mnie rewelacja : w ogóle nie czujesz tego 242 KG DCT
- Z kuframi : przy Ameliniowych kufrach jak dobrze rozmieścisz masę prowadzi się równie dobrze co bez nich : miałem przykład w Barcelonie w korku gdzie trzeba było z kuframi pomiędzy 3-ma pasami wybierać i przebijać się pomiędzy autami. SUPER !!!! byłem pod wrażeniem .
- Winkle - motocykl jest tak dobrze zbalansowany że wchodzenie nawet przy dużych prędkościach w zakręty to dla niego MAŁY MIKI.
Hamulce / Opony:
- Przód bardzo dobry - trzeba się tylko przyzwyczaić do nurkowania. Ale Ok
- opony Fabryczne : 16.000 tyś - ale nie wybrał bym ich sam.
Trailsmart : opony OK , ale też bym ich drugi raz nie założył 9.000 tyś
Brigesstone A41- teraz mam ... zobaczymy (znam gościa co zrobił 17.tys)
Meritum :
Jestem bardzo zadowolony z Mojej AT !! w 95% jestem pewien że kolejna to też będzie AT obowiązkowo z DCT
pozdrawiam wszystkich forumowiczów i zyczę przyczepności !!
https://scontent-bru2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/58378058_2636963319711845_4465155456708378624_o.jp g?_nc_cat=111&_nc_ht=scontent-bru2-1.xx&oh=b164c5d1b8d627a596600f60517517b7&oe=5D543CCE