View Full Version : NATAS - światła pozycyjne i mijania
Koledzy, głupie pytanie (choć podobno takich nie ma).
Od tygodnia mam NATAS. Próbuję znaleźć w instrukcji jak włącza się światła pozycyjne. Czy któryś doświadczony kolega mógłby mi pomóc? I czy w ogóle jest taka opcja, żeby zostawić moto z włączonymi tylko pozycyjnymi?
Pytanie 2. Czy da się zrobić tak, żeby światła mijania nie paliły się po przekręceniu stacyjki?
Z góry dzięki za pomoc.
Koledzy, głupie pytanie (choć podobno takich nie ma).
Od tygodnia mam NATAS. Próbuję znaleźć w instrukcji jak włącza się światła pozycyjne. Czy któryś doświadczony kolega mógłby mi pomóc? I czy w ogóle jest taka opcja, żeby zostawić moto z włączonymi tylko pozycyjnymi?
Pytanie 2. Czy da się zrobić tak, żeby światła mijania nie paliły się po przekręceniu stacyjki?
Z góry dzięki za pomoc.
Ad.1) nie ma pozycyjnych świateł - po przekręceniu kluczyka świecą się od razu światła mijania,
Ad. 2) nie można wyłączyć świateł mijania.
tego 2 się domyślałem, ale co, gdybym chciał zostawić (np uszkodzone) moto na poboczu, żadnego oświetlenia ?
Trochę głupio.....
Złe podejście masz od samego początku - Afryka się nie psuje! :D
Pozostają awaryjne. Są ledowe, więc akku wystarczy na długo. Bardzo długo.
radiolog
27.01.2019, 15:05
Pojazdy sprzedawane w krajach w których są obowiązkowe światła mijania/dzienne bedą miały włączane wymagane światła z przekreceniem stacyjki
[QUOTE=Novy;621900]Złe podejście masz od samego początku - Afryka się nie psuje! :D
Spodziewałem się złośliwej riposty, dlatego specjalnie napisałem uszkodzona (np szlifnięta) a nie zepsuta:D
Co do jakości Hondy, to nie musisz mnie przekonywać. Od lat "samochodowo" jeżdżę Hondami i ich bezawaryjność i zaawansowana technika były głównym argumentem za porzuceniem GS-ów i kupienia Afryki.
[QUOTE=Novy;621900]Złe podejście masz od samego początku - Afryka się nie psuje! :D
Spodziewałem się złośliwej riposty, dlatego specjalnie napisałem uszkodzona (np szlifnięta) a nie zepsuta:D
Co do jakości Hondy, to nie musisz mnie przekonywać. Od lat "samochodowo" jeżdżę Hondami i ich bezawaryjność i zaawansowana technika były głównym argumentem za porzuceniem GS-ów i kupienia Afryki.
nie chwal dnia.... przed zrobieniem 50.000km :D
a w tym motocyklu nie ma niczego zaawansowanego, niektórzy mówią, że to dobrze inni co innego...nie dogadasz się :) powodzenia!
awaryjne włączasz po przekręceniu stacyjki po czym stacyjkę możesz wyłączyć a awaryjne zostaną włączone.
Hiperfokal
27.01.2019, 17:54
A tak trochę z innej beczki, gdzie się reguluje wysokość świateł mijania ?
honda_honda
27.01.2019, 18:50
Przepraszam bo może nie w temacie ale co to jest NATAS ?
Przepraszam bo może nie w temacie ale co to jest NATAS ?
Nowa Afryca Twin Adventure Sports......
A tak trochę z innej beczki, gdzie się reguluje wysokość świateł mijania ?
Strona 141 instrukcji obsługi.
Hiperfokal
27.01.2019, 19:16
Nowa Africa Twin Adventure Sport?
Hiperfokal
27.01.2019, 19:19
Dzięki. Nie wiem jak to mogłem przeoczyć.
Nowa Africa Twin Adventure Sport?
Zdecydowanie sportS :)
honda_honda
27.01.2019, 19:37
Nowa Afryca Twin Adventure Sports......
Dzięki , domyślałem się ale w innych wątkach ten model koledzy określają jako ATAS. Może dobrze byłoby używać jednego nazewnictwa bo się pogubimy gdy każdy będzie tworzył swoje skróty.
A wracając do meritum :jeżeli w tym motocyklu nie ma świateł postojowych to kiepsko. Jak pozostawić motocykl na nieoświetlonej ulicy? Awaryjne jak ktoś napisał wcześniej to nie jest rozwiązanie bo nie do tego one służą.
[QUOTE=honda_honda;621937]Dzięki , domyślałem się ale w innych wątkach ten model koledzy określają jako ATAS. Może dobrze byłoby używać jednego nazewnictwa bo się pogubimy gdy każdy będzie tworzył swoje skróty.
Jakaś logika w tym NATAS jest.
Po pierwsze dział tego forum dotyczący nowej Afryki z serii CRF 1000 nazywa się NAT, czyli konsekwentnie wersja Adventure Sports jest NATAS.
Poza tym odrózniamy ją od wersji Adventure Sports, ktora występowała w "starych" Afrykach z serii RD
muszel72
28.01.2019, 11:19
Logika jest taka, że skoro piszesz NATAS to by znaczyło, iż jest jakaś ATAS w nowej odsłonie.
To ja pojadę z pytaniem z pogranicza filozofii: Czy Nowa Africa Twin (NAT) ciągle jest nowa?
NAT jest nowa, bo nie ma nowszej 😎
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.