PDA

View Full Version : NATAS - światła pozycyjne i mijania


Dario
27.01.2019, 13:45
Koledzy, głupie pytanie (choć podobno takich nie ma).
Od tygodnia mam NATAS. Próbuję znaleźć w instrukcji jak włącza się światła pozycyjne. Czy któryś doświadczony kolega mógłby mi pomóc? I czy w ogóle jest taka opcja, żeby zostawić moto z włączonymi tylko pozycyjnymi?

Pytanie 2. Czy da się zrobić tak, żeby światła mijania nie paliły się po przekręceniu stacyjki?
Z góry dzięki za pomoc.

Novy
27.01.2019, 14:11
Koledzy, głupie pytanie (choć podobno takich nie ma).
Od tygodnia mam NATAS. Próbuję znaleźć w instrukcji jak włącza się światła pozycyjne. Czy któryś doświadczony kolega mógłby mi pomóc? I czy w ogóle jest taka opcja, żeby zostawić moto z włączonymi tylko pozycyjnymi?

Pytanie 2. Czy da się zrobić tak, żeby światła mijania nie paliły się po przekręceniu stacyjki?
Z góry dzięki za pomoc.

Ad.1) nie ma pozycyjnych świateł - po przekręceniu kluczyka świecą się od razu światła mijania,

Ad. 2) nie można wyłączyć świateł mijania.

Dario
27.01.2019, 14:47
tego 2 się domyślałem, ale co, gdybym chciał zostawić (np uszkodzone) moto na poboczu, żadnego oświetlenia ?
Trochę głupio.....

Novy
27.01.2019, 14:49
Złe podejście masz od samego początku - Afryka się nie psuje! :D

Pozostają awaryjne. Są ledowe, więc akku wystarczy na długo. Bardzo długo.

radiolog
27.01.2019, 15:05
Pojazdy sprzedawane w krajach w których są obowiązkowe światła mijania/dzienne bedą miały włączane wymagane światła z przekreceniem stacyjki

Dario
27.01.2019, 15:09
[QUOTE=Novy;621900]Złe podejście masz od samego początku - Afryka się nie psuje! :D

Spodziewałem się złośliwej riposty, dlatego specjalnie napisałem uszkodzona (np szlifnięta) a nie zepsuta:D
Co do jakości Hondy, to nie musisz mnie przekonywać. Od lat "samochodowo" jeżdżę Hondami i ich bezawaryjność i zaawansowana technika były głównym argumentem za porzuceniem GS-ów i kupienia Afryki.

mdxmd
27.01.2019, 16:07
[QUOTE=Novy;621900]Złe podejście masz od samego początku - Afryka się nie psuje! :D

Spodziewałem się złośliwej riposty, dlatego specjalnie napisałem uszkodzona (np szlifnięta) a nie zepsuta:D
Co do jakości Hondy, to nie musisz mnie przekonywać. Od lat "samochodowo" jeżdżę Hondami i ich bezawaryjność i zaawansowana technika były głównym argumentem za porzuceniem GS-ów i kupienia Afryki.

nie chwal dnia.... przed zrobieniem 50.000km :D

a w tym motocyklu nie ma niczego zaawansowanego, niektórzy mówią, że to dobrze inni co innego...nie dogadasz się :) powodzenia!

awaryjne włączasz po przekręceniu stacyjki po czym stacyjkę możesz wyłączyć a awaryjne zostaną włączone.

Hiperfokal
27.01.2019, 17:54
A tak trochę z innej beczki, gdzie się reguluje wysokość świateł mijania ?

Emek
27.01.2019, 17:56
Pozycja 3.24 manuala.

honda_honda
27.01.2019, 18:50
Przepraszam bo może nie w temacie ale co to jest NATAS ?

Dario
27.01.2019, 19:02
Przepraszam bo może nie w temacie ale co to jest NATAS ?

Nowa Afryca Twin Adventure Sports......

Dario
27.01.2019, 19:06
A tak trochę z innej beczki, gdzie się reguluje wysokość świateł mijania ?

Strona 141 instrukcji obsługi.

Hiperfokal
27.01.2019, 19:16
Nowa Africa Twin Adventure Sport?

Hiperfokal
27.01.2019, 19:19
Dzięki. Nie wiem jak to mogłem przeoczyć.

Dario
27.01.2019, 19:24
Nowa Africa Twin Adventure Sport?

Zdecydowanie sportS :)

honda_honda
27.01.2019, 19:37
Nowa Afryca Twin Adventure Sports......

Dzięki , domyślałem się ale w innych wątkach ten model koledzy określają jako ATAS. Może dobrze byłoby używać jednego nazewnictwa bo się pogubimy gdy każdy będzie tworzył swoje skróty.
A wracając do meritum :jeżeli w tym motocyklu nie ma świateł postojowych to kiepsko. Jak pozostawić motocykl na nieoświetlonej ulicy? Awaryjne jak ktoś napisał wcześniej to nie jest rozwiązanie bo nie do tego one służą.

Dario
27.01.2019, 19:52
[QUOTE=honda_honda;621937]Dzięki , domyślałem się ale w innych wątkach ten model koledzy określają jako ATAS. Może dobrze byłoby używać jednego nazewnictwa bo się pogubimy gdy każdy będzie tworzył swoje skróty.

Jakaś logika w tym NATAS jest.
Po pierwsze dział tego forum dotyczący nowej Afryki z serii CRF 1000 nazywa się NAT, czyli konsekwentnie wersja Adventure Sports jest NATAS.

Poza tym odrózniamy ją od wersji Adventure Sports, ktora występowała w "starych" Afrykach z serii RD

muszel72
28.01.2019, 11:19
Logika jest taka, że skoro piszesz NATAS to by znaczyło, iż jest jakaś ATAS w nowej odsłonie.

chemik
28.01.2019, 11:55
To ja pojadę z pytaniem z pogranicza filozofii: Czy Nowa Africa Twin (NAT) ciągle jest nowa?

Cezar3
28.01.2019, 14:21
NAT jest nowa, bo nie ma nowszej 😎