View Full Version : NAT DCT - hamulec postojowy
Wrruuummmm
Czy ktoś demontował hamulec postojowy?
Albo rozważał taką opcję?
Jak na razie jeszcze go nie użyłem - może można zdjąć bezkarnie?
Jak rozumiem potrzebny jest tylko jak stawiasz motocykl na podjeździe/ zjeździe.
Poza tym potrzebny?
na!zdrowie!
A w czym ci ta klamka przeszkadza?
1. handbary muszą być specjalne
2. połamać można niechcący
3. zacisk swoje waży i jest w wątpliwym off-roadowo miejscu
Ja bym wypieprzył i założył ręczny tył ale nie sugeruj się :D.
Ja bym wypieprzył i założył ręczny tył ale nie sugeruj się :D.
a potem można koledze pożyczyć i poprosić żeby na półsprzęgle pojechał :D
Było kupić na starcie normalną Afrę a nie skuter to dylematów byś nie miał :D.
1. handbary muszą być specjalne
2. połamać można niechcący
3. zacisk swoje waży i jest w wątpliwym off-roadowo miejscu
1. do których nie pasuje?
2..nawet jak polamiesz to co?
3.sa osłony...nieplastikowe.
Jeśli chcesz zdemontować samą klamkę to spokojnie możesz to zrobić. O ile dobrze pamiętam to będzie Ci się wtedy świecić kontrolka od zaciągniętego ręcznego. Jak mialem jazdę testową to mi ją odkrecili w 5 minut.
kristoch
18.12.2018, 23:23
Im więcej jeżdżę poza asfaltem tym więcej używam tego hamulca ręcznego na postoju. Na płaskim asfalcie faktycznie można go nie zaciągać, ale wystarczy minimalny skos (w off zwykle jest jakiś skos) by NAT się stoczyła bez zaciągniętego hamulca.
Takie miałem spostrzeżenia po pierwszym tygodniu jeżdżenia NAT DCT i ciekawe, że masz odmienne.
Mi wręcz przeszkadza to, że sposób zaciągania hamulca (klamka + zapadka) jest zbyt skomplikowany bo często go używam. Jakiś guzik albo coś prostszego byłoby lepsze.
Ale niezależnie od „postojowego”, fajny byłby ręcznie (z klamki) uruchamiany zwykły hamulec tylnego koła - do technicznej jazdy. Coś o czym chyba pisze Emek.
...Właściwie to chyba wiem jaki będzie następny mod mojej NAT 😉
1. handbary muszą być specjalne
2. połamać można niechcący
3. zacisk swoje waży i jest w wątpliwym off-roadowo miejscu
nie muszą bgć wcale jakieś specjalne, wiekszośc podejdzie
połamanie w niczym nie wadzi
sporo latam w offie, i moim zdaniem w niczym nie wadzi.. za to jest bardzo przydatne na wielu postojach bez niego będziesz miał problem..
dodatkowy hamulec na tył spokojnie da sie ogarnąć dodatkowo .. :)
Było kupić na starcie normalną Afrę a nie skuter to dylematów byś nie miał :D.
żaden skuter.. DCT jest fajniejsza i lepsza na szosie i w terenie.. więc na co komu manual.. :D ;)
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.