PDA

View Full Version : 19" i 17" od Rally Raid na NAT


nabrU
03.11.2018, 21:01
Jeśli ktoś szuka bardziej drogowej wersji NAT z kołami jak z Gs-a to jest taka możliwość. Poniżej info wzięte z forum UK GSer jak przerobić NAT na koła 19 i 17 cali:

http://www.ukgser.com/forums/showthread.php/494349-19-17-Rally-Raid-Wheels-Fitted

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20181103/e3b9a0c73c979f57cd5dbc8310de2b84.jpg

Elvis
03.11.2018, 21:16
tylko po co?....

nabrU
03.11.2018, 21:21
Co niektórzy na NAT z asfaltu nie zjeżdżają więc bezdętkowe felgi z 19" z przodu to lepsza trakcja na asfalcie i lepsze prowadzenie w zakrętach.

tyran
03.11.2018, 21:46
Kwestia geometrii. Takie koła jej nie zmienią?
Opcja fajna dla niskich, sporadycznie opuszczających asfalt.
Tylko ten przedni błotnik wizualnie nie leży...

matjas
03.11.2018, 22:04
oczywiście, że geometria się zmienia.

żeby było jak w oryginale trzebaby nieco wypuścić gable - ale już nie ma z czego, lub obniżyć tył.
tak jak teraz jest moto bardziej wysztorcowane i ma mniejsze wyprzedzenie co powinno skutkować 'szybszym' i lżejszym prowadzeniem na czarnym - pomijając już korzyści z mniejszego kółka.

nie pitoląc już: moto wygląda ślicznie. jak dla mnie lepiej niż oryginalna wersja :o

m

dzinks
03.11.2018, 22:48
Dla mnie ładniej wygląda bo nie ma wielgachnej osłony katalizatora i jego samego.

tyran
03.11.2018, 23:06
oczywiście, że geometria się zmienia.

żeby było jak w oryginale trzebaby nieco wypuścić gable - ale już nie ma z czego, lub obniżyć tył.m

Mnie na NAT jeździło się po czarnym idealnie.
Prędkości do 200 bez strachu.
Nie wiem czy zmiana kąta główki ramy nie pogorszy właściwości jezdnych.
Kwestia do sprawdzenia. Na pewno jest to opcja dla niższych i nie offowych.

sluza
03.11.2018, 23:20
O Jezu...