View Full Version : Koła do CRF
Grzechu2012
03.10.2018, 10:10
pany ile mogą kosztować koła do crf ?
Chodzi mi po głowie drugi komplet bo już 4 raz w tym roku będę opony zmieniał i trochę mi się nie chce z tym pitolić.
radiolog
03.10.2018, 10:11
Alpiny z 5000 zł, pewnie oryginalne kupisz za 3 na allegro lub ebay
Alpina 1700 EUR komplet (obręcze bezdętkowe). Możesz też zapytać w Haanie ale taniej nie będzie.
Grzechu2012
03.10.2018, 10:13
nie, bardziej myślałem o ori, jakieś tam alpiny mi nie potrzebne :P
madafakinges
03.10.2018, 10:20
Ja kupiłem komplet bez tarcz za 2000zł tarcze nowe drogie, za używki dałem ok 1000zł, ale trzeba dobrze polować.
Dwa komplety kół piękna sprawa.
Grzechu2012
03.10.2018, 10:25
gdzie najlepiej szukać ?
U nas czy zagramanico ?
madafakinges
03.10.2018, 10:30
ja kupiłem u nas, ale dużo ludzi sprzedaje koła w UK. Myku kupił za 1000 właśnie z Anglii. Szukaj wszędzie ebay, alle, olx.
Najpierw miałem same koła, bez tarcz. Przekręcenie tarcz i tak mniej zajmuje niż wymiana opon.
Ja też bym kupił drugi komplet kół do mojej NAT 100 DCT, jak "Ktoś" zobaczy coś interesującego to proszę o namiar.
Grzechu2012
03.10.2018, 11:52
na alegru som ale cena kosmos :(
Szukam czegoś w "przystępnej cenie" interesuje mnie tak zwana okazja.
Szukaj na ebayu.Ja kupilem na ebayu z Anglii komplet bez tarcz jak Mada mowi i dzieki niemu ,za 350 funtow z wysylka do Niemiec.Odrazu wstawilem szprychy z nierdzewki .Szukam komplet tarczy za mniej niz na nece sa.Patrz na ebay.Ostatnio widzialem komplet z tarczami zloty za chyba 1000 euro
A zapytam jako techniczny laik... bo też myślę o drugim komplecie kół.
Czy przy wymianie kół, patrząc na zużycie napędu, za każdym razem przekręcacie zębatkę? Ja bardziej z rowerów wiem, że napęd musi raczej pracować cały czas na tych samych komponentach. Tarcza hamulcowa to rozumiem, ale jak jest napędem?
A zapytam jako techniczny laik... bo też myślę o drugim komplecie kół.
Czy przy wymianie kół, patrząc na zużycie napędu, za każdym razem przekręcacie zębatkę? Ja bardziej z rowerów wiem, że napęd musi raczej pracować cały czas na tych samych komponentach. Tarcza hamulcowa to rozumiem, ale jak jest napędem?
W NAT zębatka jest na zabieraku nie? Czyli przekładasz całość do drugiego koła i już.
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.