PDA

View Full Version : Ile waży NAT


madafakinges
28.09.2018, 23:00
Zważylem 2017r wydech akrap, stelaże h&b, gmole środkowe OM, płyta pod silnik SW, Barkbustery, moje wzmocnienie podnóżka, podwyższenie przedniego błotnika poszerzone podnóżki blacha ravkinga.
Pełen bak,zestaw kluczy, lusterka skladane,grzanetki Oxford, Motooiler.opony mitas mc23 grube dentki.

Ile obstawiacie?

rumpel
28.09.2018, 23:02
223kg

motif
28.09.2018, 23:05
239 kg

madafakinges
28.09.2018, 23:05
Śnisz fabryka podaje 232

Marek_CBRXX
28.09.2018, 23:08
Dawaj...

nabrU
28.09.2018, 23:08
W granicach 250kg

madafakinges
28.09.2018, 23:09
253kg:vis:

motomysz
28.09.2018, 23:28
Normalnie klotz..��

kristoch
28.09.2018, 23:29
NAT waży tyle ile się na nią załaduje. Podobnie jest ze spalaniem. To powszechnie znane fakty.

matjas
28.09.2018, 23:33
Weźcie popatrzcie na xtz1200 i od razu poczujecie się na dyecie;)

madafakinges
28.09.2018, 23:33
Cwiara:D

Pocieszające jest to że rozkład masy 50/50% co do 0,5kg:D

Można odchudzić;
wywalić ABS/TC 4kg, zostawić jedną tarczę myślę ze 4-5kg, osłona silnika oryginał waży 900g- SW 3,5kg carbonowa 800g, podnóżki pasażera 1,4kg, stelaże tylne, gmole(łącznie z 10kg), komplet kluczy, zwykłe dętki(hd waży 1,5kg zwykła 600g), tytanowy wydech -5kg,zestaw kluczy, lekkie kute koła z cienszymi obręczami i małe rzeczy w stylu obciąć tylni plastik/błotnik itp.
Można zejść 30kg jak nic... a jak się jeżdzi na rezerwie to jeszcze 10kg;)

matjas
28.09.2018, 23:44
To jak z rowerami... od pewnego momentu każdy gram in - jest jak z
Platyny.
Lekki motocykl po prostu trza kupić ale wyczeczkowy to on nie będzie. 230kg to nie jest zła masa.

M

kristoch
28.09.2018, 23:44
Akumulator 2kg jeszcze

dzinks
29.09.2018, 00:34
Mada, że ci się chciało to wszystko ściągać i ważyć 😀

ivenhoe
29.09.2018, 01:46
cholera to ATAS będzie ważyć tyle pewnie co Super Tenere... :vis:

madafakinges
29.09.2018, 07:54
W automacie na pewno. A teraz w drugą stronę;
stelaż pod givi z płytą 2.5kg, zwmocnienie stelaża navi, batzen, halogeny, górne i dolne gmole, podwyzszenie kierownicy, osłony chłodnicy, osłony lampy, centralka, płyta na centralke kufry aluminiowe... Do tego motozy które ważą z 5kg wiecej, no i DCT i mamy pod 300kg:dizzy:

bicio
29.09.2018, 16:14
Cwiara:D

Pocieszające jest to że rozkład masy 50/50% co do 0,5kg:D


Interesujące, czyli teoretycznie łatwiej podnieść przednie koło z miejsca niż w lc8.

radiolog
29.09.2018, 17:07
Mnie te 300 absolutnie nie przeszkadza

czaja
29.09.2018, 17:23
Interesujące, czyli teoretycznie łatwiej podnieść przednie koło z miejsca niż w lc8.
Niekoniecznie.
Mój post z orangepower:
"Ja miałem odwrotne odczucia tzn, kat ma lżejszy przód od afry. Dużo lżej mi się go prowadzi. Dzisiaj było ważenie i myślę, że wychodzi podobnie.
Pacjenci:
RD07a, 1996r, seria,z dodatków: grzane manetki, gmole sw- motech. Zrobione od tankowania 150km( pewnie -8 litrów), schowek pod kanapą pusty, z tyłu trochę niższa guma(130/80) wychodzi teoretycznie 8mm niżej od oryginału.
990S, 2007r, gmole, stelaże bocznych kufrów, grzane manetki, w schowku narzędzia, akrapy, alarm(zamontowany na przodzie), od tankowania 130km spokojnej jazdy( ok -8.5litry) tylna guma 140/80( 7mm wyżej od 150/70 licząc teoretycznie).
Wyniki : Afryka koło przednie 112 kg, tylne 116kg
KTM przód 115kg , tył 117kg"
Ważyłem na wadze łazienkowej.
Jedno koło na wagę pod drugie podstawka na wys wagi.

bicio
29.09.2018, 20:13
Niekoniecznie.
Mój post z orangepower:
"Ja miałem odwrotne odczucia tzn, kat ma lżejszy przód od afry. Dużo lżej mi się go prowadzi. Dzisiaj było ważenie i myślę, że wychodzi podobnie.
Pacjenci:
RD07a, 1996r, seria,z dodatków: grzane manetki, gmole sw- motech. Zrobione od tankowania 150km( pewnie -8 litrów), schowek pod kanapą pusty, z tyłu trochę niższa guma(130/80) wychodzi teoretycznie 8mm niżej od oryginału.
990S, 2007r, gmole, stelaże bocznych kufrów, grzane manetki, w schowku narzędzia, akrapy, alarm(zamontowany na przodzie), od tankowania 130km spokojnej jazdy( ok -8.5litry) tylna guma 140/80( 7mm wyżej od 150/70 licząc teoretycznie).
Wyniki : Afryka koło przednie 112 kg, tylne 116kg
KTM przód 115kg , tył 117kg"
Ważyłem na wadze łazienkowej.
Jedno koło na wagę pod drugie podstawka na wys wagi.

Ok, i jest jasność. Ciekawe bo za każdym razem jak się przesiadam z liścia na LC8 to mam wrażenie ze tam 70% masy jest na przednim kole :D

madafakinges
29.09.2018, 20:18
A KTM pełny czy pusty?

czaja
29.09.2018, 23:02
Ktm miał brak paliwa w ilości ok 6kg.
Teraz nie ma gmoli i alarmu to z pełnym bakiem będzie podobnie.
Znajdę chwilę to go jeszcze postawię na wagę.

Ważenie było ponad 3 lata temu, z rozpędu wrzuciłem też ttr600 i ona miała większość masy na tylnym kole.

radiolog
05.10.2018, 09:47
Taki zestaw ponoć 309 kghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20181005/976118a31460a9c90e43fbed044608f9.jpg

siwy
05.10.2018, 10:05
Wow, co na ma na tych gmolach, stację meteorologiczną ?

operator99
05.10.2018, 10:07
celownik laserowy ;)

Lucky Luke
05.10.2018, 10:49
halogeny + kamera

ex1
05.10.2018, 11:21
noo właśnie... wiekszość ludzi przesadza z doposażeniem, bagażami i gadzetami.. a prawda jest taka że mniej znaczy lepiej.... a już napewno w Terenie.. :)

Pamietam jak Kolega wymiotował ze zmęczenia..przy 5tej próbie podnoszenia załadowanego kloca w cieżkim terenie... miał ze 20kg za dużo bagażu i przynajmniej drugie tyle w doposażeniu stałym ... czy aby napewno to wszytko jest nam potrzebne..?
Na ostatnim naszym wyjeździe.. kolega miał na gs800 podobny zestaw toreb. całość na pusto ze stelażami i nakładkami ważył ok 20 kg..!! (Tam są stelaże, nakładki metalowe na stelaże, nakładki plastikowe na nakładki metalowe i dopiero Torby.) do tego zapakowane po dach.. skończyło się wnoszeniem na plecach bagażu. bo podjazd był nie do zrobienia...

Mniej znaczy lepiej.. :)

siwy
05.10.2018, 13:04
Ja odkręciłem ostatnio sety pasażera. Niebezpiecznie wystają a przypomniałem sobie że ja nie wożę pasażerów ;)

ivenhoe
05.10.2018, 13:55
Niebezpiecznie wystają a przypomniałem sobie że ja nie wożę pasażerów ;)

do czasu jak spotkasz laskę na drodze...

https://www.visordown.com/sites/default/files/field/image/48034.jpg

siwy
05.10.2018, 13:59
do czasu jak spotkasz laskę na drodze...

https://www.visordown.com/sites/default/files/field/image/48034.jpg

https://cdn1.bikebandit-images.com/blog/images/2017/how-to-be-a-passenger/how-to-be-a-passenger-3.jpg

ivenhoe
05.10.2018, 14:09
:D nawet lepiej....

ex1
05.10.2018, 14:17
Ja odkręciłem ostatnio sety pasażera. Niebezpiecznie wystają a przypomniałem sobie że ja nie wożę pasażerów ;)

sety pasażera to jakaś pomyłka.. zdjąłem zaraz po pierwszej szramie na nodze.. :D

dzinks
05.10.2018, 14:37
https://cdn1.bikebandit-images.com/blog/images/2017/how-to-be-a-passenger/how-to-be-a-passenger-3.jpgTeraz już wiem dlaczego ściągacie tylne sety ;-)

ivenhoe
05.10.2018, 16:20
można by się zastanowic jeszcze nad sciagnieciem tylniego siedzenia, też waży trochę...

https://cdn4.lostateminor.com/wp-content/uploads/2017/06/these-are-some-of-the-weirdest-sex-laws-around-the-world3.jpg

radiolog
08.10.2018, 13:55
No minimalnie odchudziłem swoją, zacząlem od wywalenia centralki 😁
I dodałem aku lito polimerowe 3kg w dół hehe