PDA

View Full Version : Czy da się zarejestrować KTM SXF?


tyran
14.06.2018, 17:09
Jak w temacie, oczywiście po dołożeniu pakietu homologacyjnego?

siwy
14.06.2018, 17:16
Teoretycznie nie ale znam dwa przypadki zarejestrowania. Nie są to w pełni legalne sposoby ��

tyran
14.06.2018, 17:26
Teoretycznie nie ale znam dwa przypadki zarejestrowania. Nie są to w pełni legalne sposoby ��

No to muszę zbierać na EXC.

chemik
14.06.2018, 18:40
Aktualnie szukam jakiegoś zarejestrowanego enduro i na OLX czasami bywały zarejestrowane SXF 250 oraz 350, więc pewnie się da.

PawelM.
14.06.2018, 22:11
One z automatu były chyba bez homologacji więc pewnie z innymi papierami się da ale to zawsze jakiś przypał

Franz
16.06.2018, 11:06
Aktualnie szukam jakiegoś zarejestrowanego enduro i na OLX czasami bywały zarejestrowane SXF 250 oraz 350, więc pewnie się da.
Mądrzy piszą, że zestrojenie
crossa
Słabo się sprawdza w enduro.Poszukaj w necie
a znajdziesz
Widzę, że szukasz po omacku
Kup prostego xr250 /400. Zadbany egzemplarz bez inwestycji jest w Twoim budżecie. Minie
Trochę czasu zanim umiejętności przewyższa możliwości motocykla. Przez też czas się wiele nauczysz, będziesz wiedział czego chcesz a motocykl sprzedasz bez wielkich strat.
Kupując z Twoją wiedzą tematu możesz stracić dużo
więcej, możesz też się zniechęcić gdy wybierzesz ogiera
lub nie daj Bóg zostaniesz znokautowany w pierwszej rundzie
Xr ma też zaletę, że oprócz zabawy i nauki
oferuje również możliwości krajoznawcze
Na Ukrainie czy Bałkanach

Ps. Jak chcesz się dobrze nauczysz jeździć enduro
To trzeba zacząć od 125 i cross +tor+ ktoś kto pokaże

siwy
16.06.2018, 21:54
Zestrojenie to jedno a 4 biegi w sx to drugie ��

EmilD
17.06.2018, 01:22
JA po ostatniej przejażdżce offem z bratem ( na crf 250 i nx 650, zmienialiśmy sie raz na jakiś czas ). Jestem pewien, że cross-ówki to tylko na tor. Twarde jak pierun i nigdy nie wiesz na jakim biegu jedziesz a sprzęgło 0-1kowe .

Gilu
17.06.2018, 07:36
Crossów ka średnio nadaje do przejażdżek,dłuuga jedynka która służy do startu na torze kiedy nie ma czasu na zmianę biegu i reszta nadbiegi, ostro zestrojony silnik z takim pierdolnięciem kiedy wchodzisz w zakręt to nie ważne na jakim biegu wyrzuca,do tego twardo zestrojone zawieszenie które musi przyjąć masę po skoku

Jazda w cięższym terenie jeśli ktoś nie ogarnia w stopniu dobrym będzie męczarnią,przy ruszaniu ogień albo zgasł i może zniechęcić do zabawy i duże prawdopodobieństwo że kierownik może zrobić sobie krzywdę


To ostatni z rasowych w mojej stajni 8 lat wstecz
80795