View Full Version : Czy da się zarejestrować KTM SXF?
Jak w temacie, oczywiście po dołożeniu pakietu homologacyjnego?
Teoretycznie nie ale znam dwa przypadki zarejestrowania. Nie są to w pełni legalne sposoby
Teoretycznie nie ale znam dwa przypadki zarejestrowania. Nie są to w pełni legalne sposoby ��
No to muszę zbierać na EXC.
Aktualnie szukam jakiegoś zarejestrowanego enduro i na OLX czasami bywały zarejestrowane SXF 250 oraz 350, więc pewnie się da.
One z automatu były chyba bez homologacji więc pewnie z innymi papierami się da ale to zawsze jakiś przypał
Aktualnie szukam jakiegoś zarejestrowanego enduro i na OLX czasami bywały zarejestrowane SXF 250 oraz 350, więc pewnie się da.
Mądrzy piszą, że zestrojenie
crossa
Słabo się sprawdza w enduro.Poszukaj w necie
a znajdziesz
Widzę, że szukasz po omacku
Kup prostego xr250 /400. Zadbany egzemplarz bez inwestycji jest w Twoim budżecie. Minie
Trochę czasu zanim umiejętności przewyższa możliwości motocykla. Przez też czas się wiele nauczysz, będziesz wiedział czego chcesz a motocykl sprzedasz bez wielkich strat.
Kupując z Twoją wiedzą tematu możesz stracić dużo
więcej, możesz też się zniechęcić gdy wybierzesz ogiera
lub nie daj Bóg zostaniesz znokautowany w pierwszej rundzie
Xr ma też zaletę, że oprócz zabawy i nauki
oferuje również możliwości krajoznawcze
Na Ukrainie czy Bałkanach
Ps. Jak chcesz się dobrze nauczysz jeździć enduro
To trzeba zacząć od 125 i cross +tor+ ktoś kto pokaże
Zestrojenie to jedno a 4 biegi w sx to drugie
JA po ostatniej przejażdżce offem z bratem ( na crf 250 i nx 650, zmienialiśmy sie raz na jakiś czas ). Jestem pewien, że cross-ówki to tylko na tor. Twarde jak pierun i nigdy nie wiesz na jakim biegu jedziesz a sprzęgło 0-1kowe .
Crossów ka średnio nadaje do przejażdżek,dłuuga jedynka która służy do startu na torze kiedy nie ma czasu na zmianę biegu i reszta nadbiegi, ostro zestrojony silnik z takim pierdolnięciem kiedy wchodzisz w zakręt to nie ważne na jakim biegu wyrzuca,do tego twardo zestrojone zawieszenie które musi przyjąć masę po skoku
Jazda w cięższym terenie jeśli ktoś nie ogarnia w stopniu dobrym będzie męczarnią,przy ruszaniu ogień albo zgasł i może zniechęcić do zabawy i duże prawdopodobieństwo że kierownik może zrobić sobie krzywdę
To ostatni z rasowych w mojej stajni 8 lat wstecz
80795
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.