PDA

View Full Version : DRZ 400 S do E


Cibor klv
19.03.2018, 23:09
Ja z kolei troszkę dłubałem przy DR Zecie..nic wielkiego, ale trochę żwawszy motocykl się zrobił i bardziej skoczny. Oryginalne zawiasy od S zastąpiłem tymi od wersji E. Gaźnik podciśnieniowy na FCR 39 od Yamahy YZ 426 no i wydech od RMZ 450. I to na tyle więcej modów nie przewiduję.

apex
20.03.2018, 07:26
magiczny guzik pozostał?

Babel
20.03.2018, 10:26
E - ma ponoć inny wałek rozrządu wydechowy

motormaniak
20.03.2018, 11:20
E ma troszkę więcej zmian - nie tylko wałek, choć nie widać- np inne chłodnice i inaczej puszczony obieg cieczy przez nie - co mnie zdziwiło. Ale nie wszystko trzeba zmieniać, bo S - ka tez jest ok. DRZ- fajna maszyna, ta Twoja też :)

Cibor klv
20.03.2018, 22:14
Wersja S oprócz zmian w głowicy, ma mocniejszy alternator, wiatrak chłodnicy i dłuższy subframe...niby pierdółki, ale dość istotne jeśli traktuje się motocykl bardziej wyprawowo. Poza tym to poczciwy i solidny mały popierdalacz.. niby w niczym nie błyszczy, ale daje radę. Jedyny feler to brak szóstego biegu, ale to już...nie do przeskoczenia.

szymon.c
23.03.2018, 07:28
-Zawieszenie w wersji S po 2003 roku jest takie samo jak w E.
-Głowice są takie same s/e tylko uszczelka pod głowicę w wersji S jest wyższa,
-Są inne wałki rozrządu,
-Subframe jest większy w S i tylny błotnik od E nie pasuje do S. Trzeba by go rzeźbić i odchudzić.

Erw
24.03.2018, 09:20
Tu macie ładnie opisane:
http://www.dr-z.pl/viewtopic.php?f=15&t=12

Marcinnn6
05.06.2018, 22:57
szymon a ta twoja to jaka to wersja? bo w sumie zapomniałem. a chyba powoli rozwija się u mnie choroba pod tytułem drz'ta

szymon.c
06.06.2018, 12:30
Seryjne S bez ingerencji w podnoszenie mocy.

pozdrawiam.

szymon.c
06.06.2018, 12:52
szymon a ta twoja to jaka to wersja? bo w sumie zapomniałem. a chyba powoli rozwija się u mnie choroba pod tytułem drz'ta

Oj .. choroba drugiego motocykla jest nieuleczalna .. :mur:

pozdro:Thumbs_Up:

Emek
06.06.2018, 12:55
Dla Marcina to trzeba większego wścieklaka niż DRZ :D. Lubi chłop docisnąć.

Marcinnn6
07.06.2018, 14:32
u mnie to już choroba trzeciego motocykla bo mam jeszcze rusa z koszem :)
Emek nie podpuszczaj :) Chciałbym coś lżejszego, ale z tym dociskaniem to bez przesady . Na Tukanie popatrzyłem jak chłopaki cisną, to ja raczej się nie widzę na takich prędkościach w lesie.

Szymon jedzie na Babę Jagę, a ty Emek się pojawisz tam? Ja się zapisałem na ADV+ :)

Emek
11.06.2018, 10:59
Postaram się pojawić. Na razie reanimuję liścia a jak nie zdążę to DR podjadę. Jak się nie uda to wpadnę do was chociaż na pifko wieczorkiem.

dzinks
31.05.2019, 10:20
Czy DRz400s nada się na spokojnie dla gościa 191 cm? Nie miałem okazji jeszcze się przysiąść, ale specyfikacja mi odpowiada.

Chciałbym kupić w miarę naświeższy rocznik z USA.

A może ktoś udostępni w lubuskim, Wlkp aby się przysiąść?

Jaskola
31.05.2019, 10:29
Czy DRz400s nada się na spokojnie dla gościa 191 cm? Nie miałem okazji jeszcze się przysiąść, ale specyfikacja mi odpowiada.

Chciałbym kupić w miarę naświeższy rocznik z USA.

A może ktoś udostępni w lubuskim, Wlkp aby się przysiąść?

Ja mam 193, miałem drz 400e przez rok, może 2. Już nie pamiętam. Nie było wygodnie. żadne podwyższenia kierownicy i inne cudowania nie pomagały. Motocykl za mały, za niski, jakiś taki dziwnie jamnikowaty. Męczyłem się na nim. Osobiście nie polecam przy Twoim wzroście.

Jac
31.05.2019, 10:36
Moim zdaniem przy Twoim wzroście będzie zbyt małe moto. Mam 181 i jest OK, ale jeszcze 5 cm i bym się przestał mieścić.
Jac

Sidorowski
31.05.2019, 11:23
5cm czy 5kg?

Z pozdrowieniami


Wysłane z Nokii 3310

Jac
31.05.2019, 11:25
5cm czy 5kg?

Z pozdrowieniami


Wysłane z Nokii 3310

Obie miary są krytyczne :haha2:

dzinks
31.05.2019, 16:26
Jedni mają problem, że za wysoki ja mam w drugą ;-)

Z takich klasyków co jeszcze wysokiego można dostać?

rafal78
31.05.2019, 17:43
Xr650r

Jac
31.05.2019, 17:47
Te610 jest wyraźnie większa. Miałem stąd wiem.

No i jeśli masz trochę kasy i czasu, możesz zapolować na 950 SE 👹

rrolek
31.05.2019, 21:28
Wieczór

No jak chcecie drzeta gdzieś het na kołach walić to może wydawać się cokolwiek mikra, ale w offie?
A trialowki, a rowerki do downhilu? Male, za małe ale jak to zapie.dala i skręca i skacze. Drzeta to sprzęt pośredni, również wymiarowo. Cos za coś.

Pozdr rr

Jaskola
31.05.2019, 22:09
Wieczór

No jak chcecie drzeta gdzieś het na kołach walić to może wydawać się cokolwiek mikra, ale w offie?
A trialowki, a rowerki do downhilu? Male, za małe ale jak to zapie.dala i skręca i skacze. Drzeta to sprzęt pośredni, również wymiarowo. Cos za coś.

Pozdr rr

Trialówkę mam od paru lat - betę rev3. Drztę używałem dualowo z przewagą off, zastąpił ją Xchallenge i dużo lepiej się na nim odnajduję. Na drz było mi zwyczajnie pokracznie. Jak ją miałem to dużo o niej czytałem i wszyscy pisali, że jest zaprojektowana dla przeciętnego Japończyka - średni wzrost i adekwatna waga. Ja mam 193cm wzrostu i jakieś 84kg (jak ją miałem to ważyłem chyba bliżej 87kg i to już było za dużo dla oryginalnej sprężyny).

Z drugiej strony z wyjazdu po Aragonii na DRZ mam genialne wspomnienia, bo nie ważne czym - ważne z kim :D

rrolek
31.05.2019, 22:19
Cha, przed drzetem miałem kata w rfsie. Motorki miały bardzo podobna geometrie i prowadzenie. Teraz mam beciaka. Wrażenie mam, ze sporo mniejszy (ale jak to robi w offie) ale jakoś wcale mi to nie wadzi. Dla uscislenia tylko off, 186 cm i ok 91 kg.

Pozdr rr

Jaskola
31.05.2019, 22:37
Czyli jak zwykle, trzeba spróbować samemu :) .

dzinks
01.06.2019, 09:10
Trzeba szukać rajderów po polach i lasach. Łapać do przymiarki ;-)

Xr650 jest produkowana do dziś. Klasyka warta zainteresowania.

Franz
03.06.2019, 07:22
Xr 650 l ( aktualnie w drodze)

przemo77390
03.06.2019, 12:35
Xr 650 l ( aktualnie w drodze)


Ładnie objuczony osiołek a gdzież to jedzie?