PDA

View Full Version : Przewody hamulcowe w stalowym oplocie?


cygan
14.02.2018, 16:30
Hel wypuścił niedawno zestaw do naszych NAT - myślicie że warto zainwestować?
Koszt samych przewodów to 590 + płyn i montaż to pewno łącznie jakieś 1000pln

madafakinges
14.02.2018, 16:33
Brak Ci hamulca w NAT?

radiolog
14.02.2018, 17:04
Ja bym wymienił po 10 latach, jak guma sparcieje

motomax
14.02.2018, 17:38
oplot zasze bedzie miał przewagę nad gumowymi nawet nowymi i na pewno warto zmienić,kwestia jak z gwarancją.

To spora ingerencja w motocykl wiec może być problem z uznaniem.

Novy
14.02.2018, 17:58
oplot zasze bedzie miał przewagę nad gumowymi nawet nowymi i na pewno warto zmienić,kwestia jak z gwarancją.

To spora ingerencja w motocykl wiec może być problem z uznaniem.

Jeśli mają homologację to nie powinno być żadnego problemu.

A jeśli chodzi o potęgę hamulców w NAT to tak jak Mada mówi - nie wyobrażam sobie, żeby mocniej dawały. Już raz zapakowany w trzy kufry i z plecaczkiem tylko wskazującym palcem zapiszczałem (bo się zblokowało) przednim kołem.

motomax
14.02.2018, 18:51
to że działają bardzo dobrze wie każdy kto jezdził,ale mogą być jeszcze lepsze..
Działanie ABS też powinno się poprawić..

Zakładaj i opisz wrazenia będziesz jednym z pierwszych,zostanie dla potomnych.

HarryLey4x4
14.02.2018, 18:58
W motocyklu miałem stalowe oploty jedynie w Transalpie 650. W szosowym BMW r850R także i BMW często chyba takie rozwiązania stosuje. Poza tym stosowałem często , właściwie od razu we wszystkich moich autach terenowych. Mam wrażenie,że wężyki nawet nowe , używane w krajach z gorącym klimatem są bardziej sflaczałe i pomimo nowości zawsze warto jednak je było na stalowe wymienić. Szybkość reakcji oraz siła hamowania nie musała , ale zazwyczaj wypadała po wymianie na korzyść.
Napewno należy zapytać w Hondzie , czy są jakieś przeciwwskazania do założenia takich wężyków. W końcu teraz nawet powietrze w oponie musi mieć homologację.

Jarczoq
14.02.2018, 21:54
Dozowanie i progresja lepsze.