PDA

View Full Version : Moduł z RD07 w RD07a


czosnek
21.03.2009, 23:13
Odkręcam Ci ja boka i co widzę? W mojej pięknej RD07a siedzi sobie bezczelnie moduł zapłonowy z RD07. Moje pytanie jest treści następującej: Czy robi to tak naprawdę jakąś różnicę, w sensie; czy może to w jakikolwiek sposób wpływać negatywnie na całokształt pracy Afryki?

Z poważaniem
Zaniepokojony

podos
21.03.2009, 23:21
Masz na gazniku czujnik polozenia przepustnicy TPS?

Kazmir
21.03.2009, 23:21
Jeśli w RD-07 jest czujnik położenia przepustnicy to nie powinno być problemów chyba, że mapa zapłonu jest zmieniona dla RD-07A

podos
21.03.2009, 23:22
sęk w tym że nie ma czujnika w 07...

czosnek
21.03.2009, 23:25
Masz na gazniku czujnik polozenia przepustnicy TPS?

Trzeba będzie zerknąć bo przyznam, że nie mam pojęcia. Przy założeniu, ze mam czujnik jak Bóg przykazał w RD07a to co może się dziać?

ramires
22.03.2009, 02:14
Daj VIN, sprawdzimy rame (i inne).
Jeśli "teoretycznie" nie masz TPS i masz moduł od 07 to ...

daj na priw-a VIN najpierw i numer silnika. Zaraz dojdziemy co za rzeźbę masz.

PawelZDR
22.03.2009, 10:35
Kolego napisz nam skąd wniosek ,że masz moduł od RD07 bo ten moduł dosyć ,że nie współpracuje z TPS to jeszcze jest przystosowany do sterowania dwoma osobnymi cewkami a nie jedną jak w przypadku RD07A.Musiałaby być luźna nie podłączona kostka od TPS i wolne miejsce w module na sterowanie jednej z cewek.Dodatkowo różni się też połączenie modułu z przełącznikiem NEUTRAL.

czosnek
22.03.2009, 19:18
Panowie, śmiszna sprawa.
Okazuje się, że RD07a robiona dla Szwajcarii ma inną elektrykę.
moduł jak pisałem, brak TPS i 2 cewki.
4606
4607
4608

rambo
23.03.2009, 00:31
O kurde :) Czlowiek się całe życie uczy. Ciekawe jaki masz dysze od wolnych i jakie główne paliwowe. W sumei to ma jakiś sens :oldman:

czosnek
23.03.2009, 00:44
O kurde :) Czlowiek się całe życie uczy. Ciekawe jaki masz dysze od wolnych i jakie główne paliwowe. W sumei to ma jakiś sens :oldman:

Tak głęboko nie zaglądałem. W ogóle RD07a na rynek Szwajcarski (i chyba austriacki) to jakiś mix 07 i 07a. Tłumik też mam jak w 07. (krótszy + inne mocowanie) Cała reszta to już RD07a

podos
23.03.2009, 07:57
O kurde :) Czlowiek się całe życie uczy. Ciekawe jaki masz dysze od wolnych i jakie główne paliwowe. W sumei to ma jakiś sens :oldman:

dwie 120. Enzo ma taką też austriacką

Izi
23.03.2009, 11:06
ty Podos ale Enzo ma 1996 i to mogło być,
a taką widzę drugi raz, a kilka Afric już widziałem, ze Szwajcarii też,
ja jestem jednak za tym że to przeszczep jakiś, dlaczego to druga taka na 1000 AT w Polsce, nie liczę czechów, słowaków,niemców i innych,a tam też parę at widziałem i z niczym takim się nie spotkałem,
2 takie sztuki były ??? nikt więcej ze Szwajcarii AT nie kupił ??? czy może bardziej prawdopodobne, że to dwa przeszczepy ???

ramires
23.03.2009, 11:41
Hmm, sprawdze potem jeszcze w EPC dokładnie, numer silnika się zgadza z rocznikiem jaki ma Czosnek
Silnik - RD04E-2800001~
Rama - JH2RD07D*WM300001~
Oznaczenia gaźników - VP50B B

Austryjackie i szwajcarskie mają faktycznie pojedyncze cewki i inne moduły zapłonowe niż ma to miejsce z RD07A. Sprawdziłem w EPC. To nie jest rzeźba jednak.
Moduł jest identyczny z RD07.

Temat zamknięty :)

czosnek
23.03.2009, 11:54
Proponuję umieścić te informacje w Afripedii... może uniknie się kilku zawałów przy ściąganiu plastików :D
Dzięki Ramires za sprawdzenie numerów

Izi. W instrukcji są 2 schematy elektryki. Dla Szwajcarii i Austrii jest inny.

Izi
23.03.2009, 12:45
w jakiej instrukcji, ja nie mam nic takiego

czosnek
23.03.2009, 12:51
w jakiej instrukcji, ja nie mam nic takiego

W tej dołączanej do sprzęta. Ostatnia strona to jest rozkładówka z elektryką.

czosnek
23.03.2009, 13:11
Schemat dla Szwajcarii i Austrii
4611

I dla reszty świata
4612

Izi
23.03.2009, 13:21
do mojej africy to mi portugalczyk dodał skrzynkę wiskacza i cieszył się że pozbył się padliny