View Full Version : Motoz tractionator 140/80 R17
Siema,
Szukam alternatywy dla Mitasa E07 - i ta opona wpadła mi w oko - czy ktoś z Was testował ta oponę na Afri?
Jak to się spisuje, jaki przebieg można na niej zrobić?
Moze macie porównanie z Mitasem E07?
Gdzie mozna ja kopić?
zaczekaj
10.07.2016, 17:07
Motoza już w Pl nie kupisz. Jest też problem by kupić go w de. Jeśli się mylę to poprawcie.
wytapatalkowano
mam przód do sprzedania gdyby ktoś ....
Ja potrzebuje tyl - ktos uzywal to to?
nie bylo chyba 17 cali
hmm - to by wyjaśniało dlaczego nie mogę nigdzie znaleźć na sprzedaż... :mur:
17 cali występuje tylko w rozmiarze 130/80
17 cali występuje tylko w rozmiarze 130/80
Emej jezdziles na tym?
Jakie to robi przebiegi?
Zalezy mi na długich dystansach, dobrej przyczepności na mokrym asfalcie i w miarę dobrej w lekkim offie (szutry, kamienie, piach).
Dwa sezony zrobilem na Mitasie E07 - fajna opona, na dlugo starcza (na pierwszej zrobilem 16kkm na drugiej mam juz 14kkm), ale teraz czas cos nowego przetestowac wiec sie rozgladam...
Nie jeździłem. Nie pomogę.
Wątpię, żeby istniała taka 17... Mam 18``. Tzn obydwie... i Desert i Enduro. Desert jest najzajebistszą, najbardziej uniwersalną dual sportową oponą na tył na jakiej jeździłem. Kupiłem ją razem z kołem, deczko zużytą. Ja dojechałem na niej do prawie końca. Zrobiłem na niej z 6000km, miała najechane pewnie z 4000. Na mokrym nawet trzyma, w błocie jako tako ciągnie. Na trawie - wiadomo słabo. Na takiej zużytej do zera, wjechałem na Tarcu ale tam same kamerdole. Naprawdę dobra opona.
Z kolei Enduro kupiłem nową i jak narazie zrobiłem może z 1000km, jest połowa kostki ale nadal trzyma w terenie jak pierdolnięta. Motur idzie na gume z gazu z dwójki, czasami jak się bujnie to z trójki. Na mokrym czasami się uśliźnie... na gume nie ma szans na mokrym :)
Polecam
Desert + mokry asfalt = masakra ;) Jesienią to nawet nie musiało być mokro i już mi przód podcinało na rondzie mimo, że brałem je prawie kwadratowo. Jak dla mnie faja opona na kamolce - Albania, Maroko. Na trawie i w błocie porażka.
Jakiś czas temu wyszedł tractionator adventure na falę 17', ale nie widziałem tego w PL. Patrząc na bieżnik wolałbym E09.
a to odświeże takiego kotlecika. :) tył w rozmiarze AT nie występuje, ale może ktoś miał doczynienia z przodem. Konkretnie interesowałby mnie Tractionator Adventure.
Może ktośma porównanie z TKC80 na przodzie?
bukowski
27.01.2020, 21:04
przód motoz adv jest do dupy. tzn bardzo dobry, gdy nowy, po ok 5 tys. km zabkuje I wyje tak, że przechodzi przez korki w uszach.
z tego powodu nie ma co porównywać z tkc na przodzie, który daje rade i po 15 tys.
z tyłem jest na odwrot: tkc nawet przy motozie nie stało.
Jak chcesz spróbować motoza na przodzie, to Emek ma chyba nówkę przód do opylenia.
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
No i takie rzeczowe opinie mi sie podobaja ;) dzieki!
Witajcie, czeka mnie pierwsza wymiana opon na coś bardziej rejli. Kusi mnie, żeby wrzucić na tył Motoza ADV albo GPS. 130/80 w rd07 - będzie gitara? Czy sobie darować i szukać coś w rozmiarze?
Z rozmiarem to się nie wypowiem ale jeśli ma być rejli to raczej nie GPS ;) Prędzej ADV lub Rallz. Mam Rallz na tyle w nowej Afrze. W offie super ale na czarnym tył trochę mi nieprzyjemnie pływa. Na AX41 Adventurecross było stabilniej a w off też dobrze. Jedyny minus AX41 to, że szybko się skończyły. Około 6-7 tysięcy tył do wymiany.
Cokolwiek nie założę to będzie rejli, bo mam teraz Michelin Anakee III ;) Mniej więcej wiem czego szukam i zaciekawiły mnie te Motozy i pytanie o rozmiar podtrzymuję ;)
dawid8210
09.01.2021, 22:43
Miałem kilka opon w rozmiarze 130. Szkoda się zastanawiać. Zakładać i ganiać:)
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.