PDA

View Full Version : Pompa Paliwa


Adagiio
28.02.2009, 08:04
xxxxxx

Kudłaty91
09.01.2011, 20:56
Mam pytanie czy pompa paliwowa od Yamahy TDM 850 będzie pasowała i spełniała swoją rolę w Africzce? Czy jakieś będą z tym problemy? Mam Rd04 z 92 r. Pozdrawiam!

wieczny
09.01.2011, 21:06
Będzie działała. Pisałem kiedyś o takiej i się skarżyłem, że pali mi litra więcej. Prawdę mówiąc to chyba była wina padniętych zaworków iglicowych, niskiej kompresji. Po remoncie silnika i zamontowaniu o 10 lat młodszych gaźników nie montowałem jej, ale tylko dlatego że pożyczyłem awaryjnie Jorgowi króciec do podciśnienia i go jeszcze nie odebrałem... Reasumując - będzie działać. Tak samo jak każda inna pompa "podciśnieniowa" stosowana w motocyklach wszelakich marek.

majki
09.01.2011, 21:17
A ja nadal twierdzę, że w 04ce nie potrzeba pompy. Jeżdżę tak od roku (25tkm) i problemów nie zaobserwowałem. Przejeżdżam max kilkanaście kilometrów za czerwoną rezerwę, czyli wypalam jakieś 21l (z 24) w baku. W wigilię po miesiącu stania na mrozie i śniegu odpaliła z 3 strzała, ale to chyba przez to że ją zalałem. Teraz po dwóch tyg zapaliła od pierwszego zakręcenia wałem.

I nie ma opcji, żeby mi pompa padła gdzieś na zadupiu. :D

jaro
10.01.2011, 18:44
Ja jeżdżę na pompie od XTZ 750 i jestem bardzo zadowolony.Jedyną wadą tej pompy jest dosyć długi czas zaciągnięcia paliwa jeśli się skończy na otwartej i trzeba przełączyć na rezerwę.W czasie jazdy to żaden problem trzeba szybko przekręcić kronik i z głowy.Na postoju trzeba trochę pokręcić rozrusznikiem.
Jeśli chodzi o spalanie to uważam iż pali mniej ,ale jak to mówi pewien gość szału nie ma minimalne 4,8litra(przy bardzo delikatnej jeździe) max do 6,5litra.
Tak wygląda sprawa przy RD07a przy czwórce chyba problem rezerwy nie istnieje.
Pompę tą mogę polecić z czystym sumieniem no i jeszcze na prądzie zaoszczędziłem.

Zapomniałem napisać że elektryczna jest zregenerowana ,ale jeśli mnie życie nie zmusi to jej już nie założę.:at:

Dadafrica