PDA

View Full Version : podłączenie szperaczy pod światła drogowe


SZCZURS
29.03.2016, 12:02
Witam

Na wstępie pragnę nadmienić, że przeszperałem forum i nie znalazłem jasnej informacji jak skutecznie podłączyć halogeny pod fabryczne światła drogowe.
Mam wa halogeny po 30W i nie mam pojęcia jak się za to zabrać.:mur:



P.S. może to jest dobry powód abym zrobił manuala dla potomnych tylko potrzebuje Waszej pomocy co by mnie poprowadzić co nieco...:fool2:

krakus
29.03.2016, 12:05
ja puściłem u siebie przewód od akumulatora -> bezpiecznik -> przekaźnik -> halogeny. Sygnał na przekaźnik dałem ze świateł drogowych.

rozrysować?

SZCZURS
29.03.2016, 12:20
oooo....

Tylko jeżeli dałoby radę ekstremalnie łopatologicznie:bow:

Jestem noga z elektryki i wolałbym nie spaprać niczego :p

krakus
29.03.2016, 12:42
schemat masz w tym wątku. Tylko zamiast zasilania ze stacyjki dajesz + od świateł drogowych. dioda ze schematu u mnie była już przy podstawie przekaźnika którą kupiłem.

http://africatwin.com.pl/showpost.php?p=32234&postcount=13

SZCZURS
29.03.2016, 12:46
schemat masz w tym wątku. Tylko zamiast zasilania ze stacyjki dajesz + od świateł drogowych. dioda ze schematu u mnie była już przy podstawie przekaźnika którą kupiłem.

http://africatwin.com.pl/showpost.php?p=32234&postcount=13

Widzisz... Używasz skrótów myślowych i dla osoby która nie jest biegła lub obyta w temacie operujesz terminologią fachową która dla mnie i dla wielu użytkowników nie jest jasna......

wilq.bb
29.03.2016, 12:47
Zadaj sobie zajebiście ważne pytanie - czy chcesz się czegoś nauczyć, czy mieć zrobione.
W opcji nr 2 daj to komuś niech Ci zrobi.
W opcji nr 1 poświęć chwilę z wujkiem gogle i tekstem krakusa - proste rozwiązanie.
Zobacz co to za potwór ten przekaźnik, ile ma nóg i jakie - to nie jest takie złe zwierzę, a jak go udomowisz, do będziesz zadowolony z siebie - mimo, że robota będzie pewnikiem więcej potrwa.