PDA

View Full Version : Motoz + C 02


Rajtek
26.12.2015, 16:04
Planuje dokupic opony i proszę o kilka podpowiedzi.
1. Ile taki zestaw w zaladowanej AT wytrzyma?
2. ktorego motoza wybrać na szutry kamienie, piach, aby byl najodpowiedniejszy. Raczej sucho.
Z gory dziękuję za podpowiedź.

bicio
26.12.2015, 16:45
1. jakieś 4000 km
2. Na piach i kamienie bierz deserta

voxan69
26.12.2015, 21:01
C02 na błoto jest bardzo dobra, Motoz w błocie nie trzyma na boki - na szytrach rewelacja

ArturS
26.12.2015, 21:24
Motoz Desert, w gwoli ścisłości, bo są różne motozy, niektóre są idealne w błoto ;) Desert + błoto lub trawa = lipa :) Szutry + kamienie na tylca to bym wolał E09, albo złoty środek C04, ale niema 17-stki. C04 do ciężkiego enduro to total wyczes jak dla mnie :) Jak już trochę uleci, to za cholerę nie chce się wytrzeć, coś jak E09, do tego na boki trzyma o niebo lepiej od C02 i lepiej robi w piachu. Niestety homologacji drogowej brak :(

Transglobal
27.12.2015, 09:26
Co człowiek to opinia . Motoz bardzo dobrze robi w afryce, dobrze nawiguje w każdym terenie . C0-2 ma homologacje drogową .

zaczekaj
27.12.2015, 10:30
Mi motoz w błocie dobrze robił, nie ściągał. A napewno robił to najrzadziej w porównaniu do e07 e09 i do ac10.
Z tych kompletów najlepiej mi się latalo na motoz + c02.

wytapatalkowano

Rajtek
27.12.2015, 10:49
Asia, o jakim motozie piszesz?

zaczekaj
27.12.2015, 10:53
Desert
http://image.ceneo.pl/data/products/18753081/f-motoz-tractionator-desert-h-t-110-90-19-tt-62m-nhs.jpg?=0f551

wytapatalkowano

ArturS
27.12.2015, 21:54
Ja desertów na przodku używałem kiedyś na przemian z TKC80 i w porównaniu do nich było przecudnie. W tym roku jednak miałem ją na na przemian z CST C755 z przodu i C02 na tyle i... dziękuję. CST na błocie wymiatał na tyle dobrze, że po przesiadce na deserta za każdym razem jechałem jak ciapa ;) Oczywiście można się przyzwyczaić ;) Ale mnie to przerasta. Dla mnie do opona dobra na Albanię, nie na PL, UA, czy RO. Ostatnio przejechałem się na dunlopie D952 tak chwalonym przez EXa i... odbieram tą gumę pojutrze. Zobaczymy ile wytrzyma (w LC8 jakoś daje radę). Po Gruzji do CST podchodzę z nieco większym dystansem ze względu na bardzo miękką gumę i słabe boki - opona wytrzymała, ale ma kilka wybrzuszeń i przecięć bocznych, jedno musiałem podłożyć gumą żeby dętka nie wyszła na wierzch. Dunlop na bokach jest twardy jak motoz desert/mitas e09. Niestety znowu D952 nie posiada homologacji, ale.. z C04 na tylcu to akurat bez znaczenia ;)

W kwestii homologacji europejskiej dopuszczającej gumiaka na drogi, o ile coś się nie zmieniło:
- Mitas C02 posiada (nie wiem czy dobrze zrozumiałem dystrybutora, ale są chyba też wersje bez homologacji, ale to raczej 18')
- Motoz Desert nie posiada
- Dunlop D952 nie posiada
- CST C755 posiada

borys609
27.12.2015, 23:24
O tej C04 na tył może ktoś coś jeszcze więcej powiedzieć? Łamię się czy jej nie kupić do LC4...


Wysłane z ajfona..

Rojek
27.12.2015, 23:35
Miałem w DRZ. Fajnie robiła w suchym terenie ( ziemia, łąki, suche podjazdy), trochę gorzej w błocie. W koleinie słabo. Jak skończę S12 w EXC 450, to założę starą C04 i do Integracji Ukraińskiej wytrzyma ;)

Rajtek
02.01.2016, 23:29
A czy C-02 jest też taka twarda, pancerna jak E-09, Motoz Desert ?

voxan69
02.01.2016, 23:51
C02 schodzi szybko

Rajtek
03.01.2016, 09:56
Chodzi mi bardziej o budowę opony, jej boczne ściany.
E-09 nawet jak zlapie gume to doturlac sie można. Przy zakladaniu i zdejmowaniu wdzięczna też nie jest :)

ArturS
03.01.2016, 10:24
C02 ma boki miękkie jak TKC80 nawet w wersji wzmocnionej (reinf. pod 18'). W porównaniu z desertem i E09 można ją na felgę zakładać prawie bez użycia łyżek. Na paciaku daleko nie ujedziesz, bo od razu robi się zupełny platfus i szybko można uszkodzić felgę.