PDA

View Full Version : Yamaha TT600E 1998r


Tomas_XRV
27.11.2015, 21:52
Heya. Jako że od niedawna żona na tym śmiga za to ja muszę Yamahą się opiekować ;) Może to nie jest za bardzo skomplikowany sprzęt ale jednak różni się od Afryki. Parę wątpliwości się urodziło.

1. Chciałbym zamontować podgrzewane manetki ale czy elektryka w TT podoła? Manetki Oxforda z tego co znalazłem to pobór nie przekracza 2A na manetkę 50~56W.4
2. Musowo trzeba zamontować podwyższenie kierownicy, można garba dostać jadąc na stojąco. Wiadomo ile można podwyższyć kierę przy oryginalny przewodach i linkach?
3. Filtr powietrza - zdemontowałem i nie wygląda mi to na gąbkowy tylko taki falowany tradycyjny z metalową siateczką ale jest na plastiku wybite Oil Type. Czym to potraktować?
4. Afryka przyzwyczaiła mnie że najbardziej trzeba dbać o to żeby waha była w baku :) Za to na Yamaszce się nie znam i nie wiem cz ma jakieś newralgiczne punkty do których warto zajrzeć nawet jak nic się nie dzieje?

Mhv
28.11.2015, 07:55
1 - jak masz wersję z rozrusznikiem (E) to da radę
2 - ja dałem 5, ale mam obniżoną kierę (nieoryginalną). pewnie ok3 będzie ok..
3 - albo masz filtr na stelażu (nierozbieralny) i z tym nic nie robisz, albo masz taki, z którego można wyjąć gąbkę, i ten myjesz i nasączasz
4 - łożyska w kołach, olej w silniku (misce), ślimak i linka prędkościomierza
5 - forum.yamahaxt.pl
6 - ściągnijże sobie serwisówkę..

ArturS
28.11.2015, 08:46
Z prawego gaźnika wychodzi gruby wąż zakończony filterkiem, który wygląda jakby miał być do czegoś podłączony. Niema być. Filterek składa się z sitka i jakiegoś materiału filtrującego, który się po latach traci/wykrusza, zostaje tylko sitko, ale te jest na tyle grube, że można przesypać przez niego piasek. Efekt - ciągnie cały syf wprost do gaźnika. Sprawdź w jakiej jest kondycji. Ja zamiast oryginału wstawiłem filtr paliwa dedykowany do... afryki :) No i puściłem go sporo wyżej niż w oryginale (leży gdzieś w okolicy amora), bo woda w gaźniku podczas brodzenia to nic przyjemnego :D Alternator wydoli, jest taki sam jak w XTZ660. Problemem może być regulator - jeśli będą braki w prądzie, to najlepiej wymienić na coś z dużego motocykla (z TDM są tanie używki).

ps.
poluj na tylnego ohlinsa z TT600S, bo oryginał w TT-E to chyba jakaś pomyłka producenta - amor z XT600 lepiej robi.

Serwisówki:
https://drive.google.com/folderview?id=0B0gPcRiyv-nWQmVTU21aWklMSVk&usp=sharing
https://drive.google.com/open?id=0B9BaFA6ukow3VjFYYVJzNkFoTGc

Tomas_XRV
28.11.2015, 09:04
Jestem jestem na forum XT ale jak z grubsza przejrzałem to sporo osób kojarzę z FAT więc piszę i tu :) Serwisówkę chętnie bym ściągnął ale linki już wygasły.
Tak wersja z rozrusznikiem i nowym regulatorem Tourmaxa ale pytam bo wcześniej u żony w XJ600 na podgrzewanych manetkach akumulator potrafił sie do zera rozładować podczas jazdy.
A co do filtra powietrza to wyglada na nierozbieralny ale jedynie zastanawia mnie napis Oil Type najwyżej spisze typ i poszperam w necie.
A co do amorka to w 100% sie zgadzam do prawdy to zony moto i za bardzo nie daje mi jeździć mówi ze mecze ten motocykl :) ale na jednym podjeździe już na samej górze tak mnie podbiło ze prawie przez kierownice wyleciałem :)

Ooo dzieki za serwisówki :)

Tomas_XRV
28.11.2015, 14:59
Czy na takie Polisporta hand bary czy jak to się zwie hand guardy :) da radę zamontować większą ochronę przed wiatrem?http://images.tapatalk-cdn.com/15/11/28/4b5cc6d7b145bd00f704c1f64b95a502.jpg

zaczekaj
28.11.2015, 15:04
No pewnie.
Tu jeden z pomysłów :D 59572

wytapatalkowano

Tomas_XRV
28.11.2015, 15:06
Eee dobre :)

giermo
28.11.2015, 16:07
Tomas co to za szyba wiesz od czego to jest ?

Tomas_XRV
28.11.2015, 16:19
Turystyczna od KTMa 690

Maxx
28.11.2015, 16:40
Damian ,taka jak moja

giermo
29.11.2015, 11:28
Czaje czaje skojarzyłem ze to moto od Franca i tam była taka założona dzieki

Tomas_XRV
29.11.2015, 13:29
A jak z tymi polisportami, sa jakieś dodatkowe osłony na to? Coś mi sie obiło o uszy jakieś listki?