PDA

View Full Version : Tani w zakupie i w eksploatacji turysta dla statecznego goscia.


PszemekADV
01.02.2015, 18:43
Witam Panowie. Jako iz uwazam to forum za forum profesjonalistow to zadam tu pytanie dotyczace xjoty.
Oto mam znajmoego ktory jezdzil na gs500, fazer, honda dominator i ostatnio nic. Teraz rozglada sie za czyms tanim w zakupie i w eksploatacji. Szuka tak zwanej okazji. Wiem na tym wychodzi sie roznie.

Gosc jest wysoki lekko zbity ale nie gruby. Cos kolo metra 90 bedzie mial. Szuka czegos zeby z zona podrozowac po okolocy. Wiec ma byc wygodnie i nie musi byc szybko.

W pierwszej chwili pomyslalem o tdm 850. Tuaj wizualnie wszystko super. Silniki o zawieszenia dobre. Ale czy silnik tam chodzi tak nerwowo jak w fazerce? Fazerka szybko poszla w odstawke z kuli wlasnie takoej sportowej charakterystyce.

Ale tez przyszla mi na mysl Yamaha xj 600 - 900? Motocykl tani w zakupie i w eksploatacji. Tylko jak taki fryblas bedzie tam wygodnie podrozowal? Jak oslona przed wiaterem? Wieje tam mocno?

Ten drugi typ pasuje rowniez bardziej w zakupie bo xjota tansza. Wiecej zostanie na doinwestowanie.

Ma mozliwosc ktos weryfikacje tych ogloszen:http://olx.pl/i2/oferta/yamaha-xj-600s-a2-CID5-ID76ETt.html#:2322cb43f1
Ta widac zmeczona chyba ale z tej ceny idzie urwac

http://olx.pl/i2/oferta/yamaha-xj600-xj-600-zarejestrowana-gotowa-do-jazdy-CID5-ID8ncSh.html#:2322cb43f1

graphia
01.02.2015, 19:11
Weź zapytaj tomkav4. Ma chyba fajną xj900 (xj 600 to mały kundel)

MUTT
01.02.2015, 19:25
TDM Tomek też ma - DZWOŃ !

WieRcik
01.02.2015, 19:30
Podpowiedz koledze Triumpha Trophy 900 albo 1200 , super wygodnie , skrzynia 6 , spalanie na poziomie 6-7l , i to w porównaniu do XJ jeździ
https://www.google.com/search?q=triumph+trophy+900&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=JW_OVJbJAsv9UqHHg6gL&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1047&bih=484#imgdii=-fekqzrF_1yZxM%3A%3BNKxfUgMaOkRToM%3B-fekqzrF_1yZxM%3A&imgrc=-fekqzrF_1yZxM%253A%3B0FgQs0jC4qtrgM%3Bhttp%253A%25 2F%252Fwww.motorcyclespecs.co.za%252FGallery%25252 0%252520A%252FTriumph%252520Trophy%252520900%25252 098.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.motorcyclespecs.c o.za%252Fmodel%252Ftriu%252Ftriumph_trophy_900%252 52098.htm%3B1024%3B768
ewentualnie Triumph Sprinta 900
https://www.google.com/search?q=triumph+trophy+900&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=JW_OVJbJAsv9UqHHg6gL&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1047&bih=484#tbm=isch&q=triumph+sprint+900&imgdii=_
motocykle można kupić za naprawdę śmieszne pieniądze , praktycznie silniki 900 bezobsługowe , gaźniki mikuni lub kehiva , płytki zaworowe duże nie trzeba ściągać wałków do regulacji zaworów , i potężny moment obrotowy od praktycznie zera , jak się przejedzie to nie będzie szukał niczego innego , jedzie w całym zakresie obrotów z wyprzedzaniem bajka.

Tomas_XRV
01.02.2015, 19:56
Latam czasami na XJ600 żony tak dla fanu ale za wygodnie to nie jest. Przy moim 186cm i lekko ponad 100kg jak na psie wyglądam a na pewno nie radzę z pasażerem.

Marcin-BB
01.02.2015, 20:13
Xj 900, CB 750, TDM, Yamaha Tenere czy inna Afryka a nawet Transalp. Na każdym można pojechać z pasażerem dookoła Europy i dalej. Jak to jest Twój dobry kolega i go lubisz to wytłumacz mu tylko by nie kupował "okazji" a dobry motocykl. Myślę, że oferta TomkaV4 jest tutaj bardzo dobrym rozwiązaniem:Thumbs_Up:

Pawel_z_Jasla
01.02.2015, 20:25
Jeśli xj to tylko 900!! Sześćseta jest mała i choć to bardzo dobry motocykl to ma też sporo drobnych mankamentów a dla gościa powyżej 180cm. w ogóle się nie nadaje. Co do dużej dywersji to jak najbardziej słuszny wybór - jeździ bezawaryjnie i bardzo dostojnie choć jak ktoś umie to pazur też pokazać potrafi. Moim zdaniem jeden z lepszych motocykli Yamahy o ponadczasowej konstrukcji i takiej też wytrzymałości. /przebiegi po 200.000 są zupełnie standardowe i nie robią na tym silniku większego wrażenia/. Zaś jeśli ma być wygodnie to duży turystyk lub takie samo "zgrabne enduro" ale tu ciężko o okazje a jak widzę kolega szuka w przedziale cenowym, w którym ciężko coś rozsądnego polecić.

Marcin-BB
01.02.2015, 20:34
XJ 900 były przez lata na wyposażeniu Policji. Znam kilku emerytowanych i czynnych policjantów, którzy w czasie służby tak polubili dużą Dywersantkę, że kupili sobie je prywatnie i spędzają emeryturę na podróżach właśnie:)

WieRcik
01.02.2015, 20:55
Bo wcześniej jeździli na ETZka , MZ i faktycznie ten motocykl był przepaścią technologiczną i komfortową w porównaniu do nich , ciężko trafić fajną sztukę zwłaszcza że większość wychodzi z założenia że kardan jest bezobsługowy co niestety ma swoje konsekwencje.

Raszu
01.02.2015, 21:01
Deauville ?

gerard36856
01.02.2015, 21:02
do spokojnego jezdzenia wycieczkowego po okolicy... moze cb750 kolege zauroczy? ma cos w sobie, nikt chyba nie zaprzeczy :)

graphia
01.02.2015, 21:11
A jeśli chce się przysiąść zapraszam do Bielska. A jak spasuje to i ofertę na mój wystawię :)

PszemekADV
01.02.2015, 21:16
Dzieki Panowie za sugestie. Wiedzialem ze mozna liczyc na forum. Kumpel bardzo dobry, ale wyszedl z zalozenia ze cos takiego kupi najwyzej reszte doinwestuje. A gdzie to mozna zobaczyc ta 900 od Tomka? Na telefonie siedze i tutaj sie slabo obsluguje.

PszemekADV
01.02.2015, 21:27
A co do dywersji 900 to ogolnie mu sie widzi fajnie ale koliga troche upieral sie przy 600 bo litraz mu niepotrzebny :p

WieRcik
01.02.2015, 21:40
Nie daj mu kupić 600 jak już to 900 , będzie sobie pyrkał z zapasem a nie kręcił żeby pod górkę wturlać , zwłaszcza że we dwójkę.

żuk
01.02.2015, 21:44
TDM850 - bardzo fajny motocykl z silnikiem o dużym potencjale. Jeżeli jednak dla Kolegi silnik Fazera chodził nerwowo to TDM bym odradzał.
Motocykl super do turystyki, wygodny, niemały, dynamiczny. Ja bym jednak powiedział, że silnik zdecydowanie bardziej nerwowo reaguje na zmiany obciążenia niż w FZS. Manetką trzeba operować delikatnie, w przeciwnym razie trochę rwie w łokciach :)
Serwis też nie jest typu plug&play. Dla przykładu: akumulator przy produkcji powędrował głęboko między kanapę a zbiornik, przez co, żeby go wyjąć, demontujesz zbiornik, pompę paliwa, itd. albo od dołu, demontując elementy tylnego hamulca. To wszystko jest do przejścia, nie ma strachu, ale trzeba mieć na względzie po prostu.
Poza tego typu niuansami motocykl jest ekstra. Zawias super, hamulce niczego sobie. Pokusiłbym się nawet o stwierdzenie, rozważając dynamikę, że można niejednego plastika objechać TDMką.

PszemekADV
01.02.2015, 21:53
no wlasnie i tutaj Panowie dochodzkmy noeco do sedna. TDMKA tak jak przypuszczalismy i czytalismy okazuje sie nerwowa. Tutaj chodzi o swobodne pyrkanie. A co do xjoty 900 to teraz patrze jej waga to bagatela 270! Gdy sie o tym dowie to na pewno od razu ja odrzuci. Kurde lekka to ona nie jest :D

żuk
01.02.2015, 22:03
Może DL650 albo DL1000? Versys?

edit: No i Trampek przecież! Zgłaszam go przed tymi powyżej :)

voxan69
01.02.2015, 22:08
Trampek jest pierwszy - tani, prosty wręcz toporny, wygodna pozycja i zawieszenie, wjedzie wszędzie - będzie kolega zadowolony

betu
01.02.2015, 22:16
Wszyscy wszystko pięknie piszą,ale trzeba się zastanowić jeszcze nad jedna rzeczą,a mianowicie waga kierownika i kierowniczki oraz wzrostem.
Mogę to powiedzieć jakby z własnego doświadczenia.
Szwagier ma Suzuki 600,fajnie,ale sam wazy 130 kg-do tego zona może z 80.
Doliczcie kuferki które wezmą na dalsza drogę i wychodzi ponad 230 kg.
Ostatnio zaliczyli wyjazd gdzieś na pomorze-czyli ode mnie ponad 400 km-nie za dobrze to wspominają.
Raczej nie dużo motocykli klasy 600,lub nawet 900 może tyle "wziąć".
Jeżeli kolega ma 190 cm,dojdzie do tego zona-czy będzie mu wygodnie w trasie w pełnym "rynsztunku"?
Sa to kwestie które moim zdaniem tez trzeba przemyśleć.

PszemekADV
01.02.2015, 22:18
No Panowie z tym dlem to na pewno fajny motocykl ale z pewnoscia nie jest on tani w zakupie :) to samo tyczy sie trampeusza. Ale to juz z pewnoscia bardziej ekonomiczny wybor ;) wiec xjotke ale 600 odradzac? Pokaze mu jeszcze te triuphy ktore padly wczesniej.

Swoja droga pytanko jak z dostepem do ich czesci? Bo np. Taki tiger 900 super motocykl. Sam nad nim kiedys myslalem ale ich praktycznie nie ma.na rynku wtornym. Juz wiecej jej aprilli pegaso

żuk
01.02.2015, 22:26
Wszyscy wszystko pięknie piszą,ale trzeba się zastanowić jeszcze nad jedna rzeczą,a mianowicie waga kierownika i kierowniczki oraz wzrostem.
Mogę to powiedzieć jakby z własnego doświadczenia.
Szwagier ma Suzuki 600,fajnie,ale sam wazy 130 kg-do tego zona może z 80.
Doliczcie kuferki które wezmą na dalsza drogę i wychodzi ponad 230 kg.
Ostatnio zaliczyli wyjazd gdzieś na pomorze-czyli ode mnie ponad 400 km-nie za dobrze to wspominają.
Raczej nie dużo motocykli klasy 600,lub nawet 900 może tyle "wziąć".
Jeżeli kolega ma 190 cm,dojdzie do tego zona-czy będzie mu wygodnie w trasie w pełnym "rynsztunku"?
Sa to kwestie które moim zdaniem tez trzeba przemyśleć.
Owszem, ale
(...)troche upieral sie przy 600 bo litraz mu niepotrzebny :p
(...)co do xjoty 900 to teraz patrze jej waga to bagatela 270! Gdy sie o tym dowie to na pewno od razu ja odrzuci. Kurde lekka to ona nie jest :D
W takim przypadku pole poszukiwań się nieco zawęża:dizzy:

WieRcik
01.02.2015, 22:43
Co do Triumph nie ma żadnych problemów z częściami jeżeli chodzi o 900 , czyli 885 t400 wersja gaźnik , niema tutaj znaczenia czy jest to Trophy , Daytona , Tiger , Sprint itp. różnice w silnikach to jedynie wałki rozrządu i ustawienia gaźników , także P&P , wiem co mówię mam 3 szt. Sam mam 180 cm i 106kg , także lekko niema spokojnie przyjmuje drugie 150 kg bez większego uszczerbku dla osiągów i spalania , prędkość przelotowa w dwie osoby na Tigerze z gratami 140-160 km/h nie robi na nim żadnego wrażenia , przy spalaniu na poziomie 6-7l , od 1998r przednie sprężyny progresywne tył z regulacją pneumatyczną , Sprint 200km/h solo 7l , Daytone ciężko zwymiarować bo to wariatka straszna , także w proponowanym budżecie ciężko będzie znaleźć coś tak dużego i komfortowego jak Trophy - 220kg , ten motocykl nie ustępuje w niczym takim sprzętom jak Honda ST -300kg , FJR 320 kg, a różnica w wadze to 100kg , gdzie XJ 900 waży 270kg. Sprint 900 waży 215 kg i każdy ma 6 biegową skrzynię.

PszemekADV
01.02.2015, 23:54
Hejka Panowie. Spac nie moge a watek sledze bo robi soe ciekawie. Wymagania sa a klient duzo placic nie moze wiec tzw rzezbienie w go.... No ale co do tych podrozy we 2 to raczej tutaj chodzi o szhbkie wypady typu pizza w krakowie czy polatanie po gorach. Na ogol chlop jezdzil solo. Zona jako plecaczek przy weekendzie ale nigdy nie odbywal dalszych podroz. Kiedys przysiadal sie do mojej xtzki ale jakos mu to nie lezalo jak stwierdzil :p

Kurde ciezki ozech powiem mu zeby sie wstrzymal, jutro pokaze mu te triumphy.

A mam jeszcze pytanie co jest z tymi tigerami? Osobiscoe mi sie maszyna widzi ale na allegro zadnej 900 ni ma a na olxie ino jedna. dosyc skromny wybor ;p a xjote 600 mu odradze bo uwazam ze moze sie chop meczyc. Choc z 2 strony sprzet do kiasta wydaje sie byc fanjny a na podroze moze niedzielne by starczyl. Chyba musi sie przysiasc i sam zobaczy czy mu cos taoiego pasi.

Mirek Swirek
02.02.2015, 00:03
AT za ciężka? Np. Rd04?

PszemekADV
02.02.2015, 00:06
AT za ciężka? Np. Rd04?

Tutaj podejrzewam ze sprzet wykroczy poza pudrzet. AT do tanich w zakupie motocykli noe naleza.

Mirek Swirek
02.02.2015, 00:07
Rozumiem, taka luźna propozycja. Powodzenia.

WieRcik
02.02.2015, 00:13
Te które trafiają na rynek to z reguły zakupy pakiet , kupił kilka motocykli i tego w pakiecie , a że mało kto się interesuje marką to ich się nie sprowadza , zwłaszcza że praca silnika jest co najmniej specyficzna , a motocykl jest bardzo zaskakujący , znam maszyny które mają przejechane po 150-180k mil i są w ciągłej eksploatacji bez jakiegokolwiek pierdnięcia , wystarczy zerknąć na fora za wielką kałużą , mam 3 i czwartego na oku zobaczymy. Są wystawiane tylko że często jako 955 bo roczniki produkcji zachodziły na siebie , to jest 885 T709 czyli już z wtryskiem a 885 T400 to gaźniki , fajne jest to że w 955 masz dowolność jeśli chodzi o moc bo za niewielkie pieniądze można go zrobić na 170koni , jak ktoś tyle potrzebuje. Zajrzyj na forum www.sprint.fora.pl i www.tigerformu.pl wszystko opisane. Obserwuję rynek tych motocykli o jakich 5-6 lat i właśnie kończy się era taniego Triumpha , ceny dość ostro poszły w górę na przestrzeni zeszłego roku o jakieś 30% , ładne sztuki idą praktycznie od ręki , z drugiej strony nie ma się za bardzo na co przesiąść w tym przedziale cenowym co dawało by porównywalne osiągi i komfort.

PszemekADV
02.02.2015, 08:14
a jakby samemu sobie sprowadził z angli? jakie koszta?

PszemekADV
02.02.2015, 08:58
Pogadali my xjotke 600 mu wybiłem, ale dalej nie wiemy czego szukamy :P A taki trampek mówicie że się nada? Jak siada we dwoch to pod gorke podjedzie jeszcze?

WieRcik
02.02.2015, 09:01
Bez sensu , licytacje zaczynają się mniej więcej od 1200 funciaków za Tigera 885 T400 , transport , opłaty ja kupiłem Tigera z 1998r za 2950zł , gotowego do jazdy , za Sprinta z 2004 6500zł , także nie ma sensu się z tym bujać. Teraz będzie prawdopodobnie do sprzedania Tiger 955 2003r za jakieś 9500 , z gmolami H&B , bagsterem , oryginalnym kufrem centralnym , tankbagiem. W październiku kupiłem Tigera 955 z 2005r za 4500zł do wymiany była czacha , zegary , reflektor, stelaż , pomalowałem całego i na gotowo wyszło 8300zł , tylko części w całości z UK , nie ze względu na ceny a możliwość zakupienia wszystkiego u jednego sprzedawcy.

Tomas_XRV
02.02.2015, 09:02
W UK szwagier właśnie kupił Hondę seven fifty po dzwonię z prostą ramą tylko koło i lagi do zmiany. Całość z gratami nowymi go wyszła 160£.

Marcin-BB
02.02.2015, 09:19
Pszemek podsuń koledze CB 750. Wybór jest duży, ceny umiarkowane a motór mu się powinien spodobać. Będzie wygodniejszy niż xj600 a sporo lżejszy niż xj 900. Zawias daje radę nawet przy dwóch osobach z bagażem na dziurawych drogach- spytaj Graphię. Pali niedużo, silnik prosty, części i akcesoria powszechnie dostępne.

MUTT
02.02.2015, 17:51
CB 750 jest OK , ale dla kierownika 190 cm + plecaczek , na dłuższą wycieczkę to trochę "ciasno" ..... przynajmniej dla mnie !

Misza
02.02.2015, 18:10
Sevenfifty się nada... jak sie Graphiowy nie spodoba to z chęcią opędzluję swój bordowy z czarnym silnikiem ;) w jednych rękach 8 lat. Mam do niego komplet kufrów jakby co. Cena... niska :)

graphia
02.02.2015, 18:54
Mam 186 cm. W swoim podniosłem kierownicę o 2 czy 2,5 cm i aby to zrobić musiałem zamontować dłuższy przewód hamulcowy od pompy do rozdzielacza.... do tego dość obszerna szyba i komfort jazdy zupełnie inny :) Co do ciasnoty: moja pasażerka ma więcej miejsca niż w trampku 650 :) a przynajmniej tak mówi... co ma też swoje gorsze strony... (przytulanie wychodzi gorzej) ale kto powiedział że należy się podczas jazdy przytulać! :D

PszemekADV
02.02.2015, 22:46
Bez sensu , licytacje zaczynają się mniej więcej od 1200 funciaków za Tigera 885 T400 , transport , opłaty ja kupiłem Tigera z 1998r za 2950zł , gotowego do jazdy , za Sprinta z 2004 6500zł , także nie ma sensu się z tym bujać. Teraz będzie prawdopodobnie do sprzedania Tiger 955 2003r za jakieś 9500 , z gmolami H&B , bagsterem , oryginalnym kufrem centralnym , tankbagiem. W październiku kupiłem Tigera 955 z 2005r za 4500zł do wymiany była czacha , zegary , reflektor, stelaż , pomalowałem całego i na gotowo wyszło 8300zł , tylko części w całości z UK , nie ze względu na ceny a możliwość zakupienia wszystkiego u jednego sprzedawcy.

Gdzie takiego taniego tygrysa wyrwales?

Co do cb750 to one tylko jako n ki wychodzily? Wieje pewno na tym strasznie :p

WieRcik
02.02.2015, 23:03
Foty masz jak chcesz http://dysk.onet.pl/multilink/5234b1474b7b81d25f4fb978d4ec16dee5d112a4 , przeglądam ogłoszenia a 99% mechaników to debile i jak tylko widzi coś innego niż japonia to od razu dostają sraczki i nie to się nie da , to jest gówno , nie ma do tego części , wszystko eksploatacyjne kupuję w Intermotors praktycznie z półki.

Marcin-BB
03.02.2015, 08:55
Pszemek musisz coś wiedzieć zanim ten kolega przestanie być Twoim kolegą: Nie ma takich motocykli, których on szuka!!;)
Bo z lektury wątku wynika, że motór ma być:
-tani w zakupie i serwisie,
- dość lekki (xj 600 w wersji N to ok. 200 kg- a rozumiem, że do tego kolega porównuje),
- wygodny dla dwóch osób,
- dość mocny by uciągnął 2 osoby z bagażem,
- z owiewkami, bo na "nagusie" wieje,
- musi się jeszcze mu spodobać...itd, itp.
Nie znajdziesz nic co by połączyło te wszystkie wymagania. Najbliżej by tu było do TDM, ale skoro mu się nie podobają bo są nerwowe, to powinien kupić XTZ 750 lub trampka. No ale te mu się nie podobają bo brzydkie czy cuś....
Coś mi się wydaje, że powstanie tu kolejny 20-sto stronicowy wątek, a kolega w końcu kupi XJ 600 bo mu się po prostu podoba:D

graphia
03.02.2015, 09:12
Pszemek. Twojemu koledze po prostu pisana jest moja cb 750 tka :)
https://picasaweb.google.com/109464895425750189353/SevenFifty#5867952732885280770

PszemekADV
03.02.2015, 09:52
Foty masz jak chcesz http://dysk.onet.pl/multilink/5234b1474b7b81d25f4fb978d4ec16dee5d112a4 , przeglądam ogłoszenia a 99% mechaników to debile i jak tylko widzi coś innego niż japonia to od razu dostają sraczki i nie to się nie da , to jest gówno , nie ma do tego części , wszystko eksploatacyjne kupuję w Intermotors praktycznie z półki.
Super sprzęcik, na pierwszy rzut oka widać że zadbany ;) Powiem więcej wiem że niedawno napalałem się na biga ale to leciwe sprzęty itp. a tutaj wygląd klasyczny rocznik młodszy :P tylko czemu ich tak mało na aligro i olxach! :(

Pszemek musisz coś wiedzieć zanim ten kolega przestanie być Twoim kolegą: Nie ma takich motocykli, których on szuka!!;)
Bo z lektury wątku wynika, że motór ma być:
-tani w zakupie i serwisie,
- dość lekki (xj 600 w wersji N to ok. 200 kg- a rozumiem, że do tego kolega porównuje),
- wygodny dla dwóch osób,
- dość mocny by uciągnął 2 osoby z bagażem,
- z owiewkami, bo na "nagusie" wieje,
- musi się jeszcze mu spodobać...itd, itp.
Nie znajdziesz nic co by połączyło te wszystkie wymagania. Najbliżej by tu było do TDM, ale skoro mu się nie podobają bo są nerwowe, to powinien kupić XTZ 750 lub trampka. No ale te mu się nie podobają bo brzydkie czy cuś....
Coś mi się wydaje, że powstanie tu kolejny 20-sto stronicowy wątek, a kolega w końcu kupi XJ 600 bo mu się po prostu podoba:D
Masz rację. Ideałów nie ma a każdy do nich dąży. Dziś pojechał obejrzeć jedną xjotke, przysiąść się itp. Zmuszać go do niczego nie moge. Mam ino nadzieje że z nią nie wróci, ale raczej nie ma jak bo przyczepki nie brał.

Pszemek. Twojemu koledze po prostu pisana jest moja cb 750 tka :)
https://picasaweb.google.com/109464895425750189353/SevenFifty#5867952732885280770
Przedstawie mu Twoją propozycję ;)


PS: opanowałem dodawanie wielu cytatów ale bajer :ppp

WieRcik
03.02.2015, 10:28
Swego czasu był wysyp Tigerów a zainteresowani żadne , wisiały na portalach nawet po rok , doszło do tego że niektóre osiągnęły takie obniżki że szok , mój pierwotnie był wystawiony za 9k a poszedł za 3k , sprzedawcy obniżyli ceny i posprzedawały się , większość tych którzy je kupili wylądowało na forum i w tej chwili nawet nie chcą słyszeć o zmianie bo i za bardzo nie ma na co zmienić , motocykl jest nudny to fakt , nie chce się psuć , mało pali , oleju nie bierze , można robić z nim praktycznie wszystko , także jeżeli pojawi się coś ciekawego to chwila moment i go nie ma.

Fihu
03.02.2015, 14:03
Jak sprawa wygląda z częściami do Triumha tigera np 900 z 96roku?
Lub akcesoria? Z tego co mi wiadomo nie jest już aż tak różowo.
Tak czy inaczej sprzęt dla mnie fajny jako turystyczny

WieRcik
03.02.2015, 16:26
Jakoś nie napotkałem żadnych problemów z dostępnością czegokolwiek , a co konkretnie Cię interesuje?
Chyba nie tylko turystyczny
http://images66.fotosik.pl/580/a4ec020b20c846f1m.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=a4ec020b20c846f1)
http://images68.fotosik.pl/580/fcbda7ab2a8766a1m.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fcbda7ab2a8766a1)

PszemekADV
03.02.2015, 18:42
Jakoś nie napotkałem żadnych problemów z dostępnością czegokolwiek , a co konkretnie Cię interesuje?
Chyba nie tylko turystyczny
http://images66.fotosik.pl/580/a4ec020b20c846f1m.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=a4ec020b20c846f1)
http://images68.fotosik.pl/580/fcbda7ab2a8766a1m.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fcbda7ab2a8766a1)

No nic to czekam na jakąś obniżkę tygrysów :P

A powiedz mi jeszcze proszę jeździłeś na xtz750? Masz do niej porównanie jak pozycja moc waga itp?

Mirek Swirek
04.02.2015, 10:12
Tygrys.
http://advrider.pl/viewtopic.php?f=8&t=15945

Fihu
04.02.2015, 15:44
Kiedyś była poszukiwana zwykła stopka centralna + części gaźnika.... teraz nie wiem czy jeszcze aktualne.
Źle mnie zrozumiałeś, nie tylko asfalt, teren również. Napisałbym że jest to sprzęt terenowy to wtedy by się rozpętało piekło że nie ten rozmiar kół, pojemność, waga ... :D
Sporym plusem jest fakt, że posiada 6 biegów

Gdzieś tu na forum w temacie "Wydumka" widziałem własnie takiego Tigera ze zmienionym przodem na fajnych oponkach ... prezentował sie okazale
Oryginał też niczego sobie

WieRcik
04.02.2015, 16:00
Gaźniki to Mikuni takie jak w Bandicie albo Kehiva tylko w roczniku 98 , a stopki centralnej ten nigdy nie miał nawet za dopłatą. No wiadomo ja się nie znam tylko lansuje , a znam takiego co Afrykę Jawką TS 350 objechał i przy okazji z holował pięknego KTM i ten też się tylko lansuje. Wiadomo jak nie jest to Honda , Yamaha , KTM , BMW to jakie to by dobre nie było to nie robi.
http://www.tigertrail900.de/

Fihu
04.02.2015, 16:33
O nie nie nie, BMW są jeszcze gorsze i są nie do przebicia pod tym względem :D
Widzisz, o gaźnikach takiej informacji kiedyś mi brakowało, o stopce również ;)
Wg mnie jest to motocykl trochę niedoceniony na polskim rynku, zwyczajnie się nie przyjął

Tak, chodziło mi dokładnie o ten motocykl z linku ;)

Grucha
04.02.2015, 16:40
Najlepszy motor w okolicach "celowania" tego jegomościa, to jest bezapelacyjnie jedynie słuszny XRV750 Africa Twin !!! Rocznik dowolny.

Polecam z czystym sumieniem. :haha2:

ps. Jak się który nie zgadza ze mną, to ma w ryj, albo niech przynajmniej forum zmieni.

WieRcik
04.02.2015, 17:38
Grucha ja jako zdeklarowany innowierca niestety muszę Cię zmartwić , objechałem już kilka afryk jak furę z ....... , ale wiem z legendą się nie walczy , ale jest coś więcej oprócz tej legendy w tym sprzęcie? "To pokarz mnie to palcem bo nie widzę" cytując klasyka i z tego miejsca chciałbym pożegnać się z forum i forumowiczami bo zapewne zostanę zbanowany przedstawione tu stanowisko :P

Adagiio
04.02.2015, 18:03
Grucha ja jako zdeklarowany innowierca niestety muszę Cię zmartwić , objechałem już kilka afryk jak furę z ....... , ale wiem z legendą się nie walczy , ale jest coś więcej oprócz tej legendy w tym sprzęcie? "To pokarz mnie to palcem bo nie widzę" cytując klasyka i z tego miejsca chciałbym pożegnać się z forum i forumowiczami bo zapewne zostanę zbanowany przedstawione tu stanowisko :P

Kiedyś dorośniesz do innych motocykli i zmienisz zdanie , ale dziś o tym jeszcze nie wiesz . Zarejestrowałeś się w listopadzie i już Ci się tu znudziło ?

WieRcik
04.02.2015, 18:26
Mnie nie ale znając kilku Czarnuchów i ich ortodoksyjne podejście do tematu Królowej nie spodziewam się niczego innego , po przejażdżce na jednej z Afryk zażartowałem że coś się chyba zepsuło bo nie chce jechać a o wyprzedzaniu nawet nie wspomnę i trzeba by warsztat odwiedzić , to właściciel do dzisiaj się nie odzywa do mnie. Także nic mnie nie zdziwi.

Adagiio
04.02.2015, 18:52
To co Ty nazywasz ortodoksyjnym podejściem to po naszemu pasja . Bycie Czarnuchem to nie tylko posiadanie motocykla Africa Twin , znam takich co nigdy go nie mieli i nie beda mieć ale potrafią uszanować tych co nim jeżdżą . Nie każdy użytkownik jest na tyle tolerancyjny jak przeczyta ze ktos kto jeździ innym moto , pisze na afrykańskim że Africa jest do dupy i nie zareaguje .
Więcej luzu , świat bez napinki jest ładniejszy :).

WieRcik
04.02.2015, 19:00
No właśnie o tym mówię nie ma co się spinać , motocykl jak każdy inny , pasja i namiętność do marki , też to mam tylko z Triumphem znam i rozumiem , ale właśnie niektórzy tego nie rozumieją że jest jeszcze coś więcej niż Święta Królowa i tyle , zawsze mówię to co myślę i robię to co mówię.

WieRcik
04.02.2015, 19:01
Ale temat zszedł na azory i chyba admin powinien go wyczyścić , bo chyba nie ot chodziło autorowi.

Grucha
04.02.2015, 19:32
WieRcik, i tak masz w ryj !!!

A popytaj kolegów z forum... niektórzy cały dzień przespali, a trzymało ich z tydzień.

ps. Podpowiedź - :chleje:

WieRcik
04.02.2015, 19:39
Browarów nie piję bo jestem łatwy po nich , a jak wieść niesie Czarnuchy mają wielkie ...... i może mnie boleć , także dziękuję ;) widzę że dybiesz na moje dziewictwo , ale JD nie odmówię , także jak będziesz w okolicy to zapraszam. A czemu nie mam emotków?

Grucha
04.02.2015, 19:42
Bo nie masz AT. Proste :lol19:

WieRcik
04.02.2015, 19:58
Co fakt to fakt , do Czarnucha to mi ze 30cm brakuje.

Vooytas
04.02.2015, 21:45
czesc.
Jak temat aktualny to mam XJ 750 z piecem 900.
Gdyby się ktoś chciał zwyrtnąć to zapraszam.

Hermes
04.02.2015, 23:25
A ja polecę DL'a :D

ŁukaszBIA
04.02.2015, 23:58
Nie wiem czy ktoś.polecał ale ciekawym turystą może być.Honda Deauville.
Silnik może nie powala mocą ale za to jest trwały, do tego kardan.

kulka
05.02.2015, 02:14
i wiekszosc z tych motocykli az smierdzi nudą
poprawne jezdzidla , nic poza tym
wylaczajac AT i tenere

WieRcik
05.02.2015, 03:07
I Tygrysa bo to rodzynek , mówię o gaźnikach ile ich widziałeś Kulka?