PDA

View Full Version : bmw f650gs vs transalp 600/650


mlodysz
04.01.2009, 18:44
Witam

Jako że to forum AT mam nadzieję że nie będę za mocno pojechany za treść :dizzy::)
Jeszcze w tym roku nabędę pierwszy mój prawdziwy sprzęt i chciałbym zasięgnąć opini dotyczących tych dwóch sprzętów, za którym by przemawiało więcej +++, interesują mnie takie rzeczy jak prowadzenie, koszty serwisowania(jestem studentem) im niższe tym lepiej, ceny części jak wypadają, awaryjność, i ogólne wrażenia z z jazdy, mam 173cm wzrostu czy to aby nie za mało? budżet to około 10.000zł na sam motocykl. Moto będzie służyło głównie do turystyki i czasami do jazdy w krzakach http://www.transalpclub.pl/forum/images/smilies/20punk.gif
Z tego co się dowiedziałem to na korzyść:
Bmw:
+niskie spalanie
+mała awaryjność
+czynnośći serwisowe przerowadza się rzadziej

Transalp
+ dwa cylindry
+ jakiś bardziej trwały mi się wydaje
+ niezawodność
+ prawdopodnie tańsze części
+ bardziej mi się podoba

Proszę o jakieś opinie, może jakieś rzeczy których nie wymieniłem w plusach jak i minusy.

Pozdrawiam

szwedzkikucharz
04.01.2009, 18:52
Witam
Jako że to forum AT mam nadzieję że nie będę za mocno pojechany za treść :dizzy::)


Za treść raczej nie, ale za pominięcie "Powitalni"......, hmmm

mlodysz
04.01.2009, 19:00
Faktycznie pominęłem powitalnię, ale już się poprawiłem :) Pozdrawiam

tomekc
04.01.2009, 19:03
hmmmm...........w 650 bmw chyba silnik rotax-a pracuje czyz nie?nie zebym palal jakas miloscia do szkopkow ale wg mnie bmw powinno byc bokserem i im mlodsze tym gorszy shit.........

JareG
04.01.2009, 19:03
(..)
Proszę o jakieś opinie, może jakieś rzeczy których nie wymieniłem w plusach jak i minusy.
U nas na malym GS to kobity jezdza.. nie wiem, czy to plus czy minus :D:D

;)

SzymonBBI
04.01.2009, 19:15
tomekc nie wywołuj BABY z lasu...

hubert
04.01.2009, 19:21
Wady BMW:
- chodzi jak sieczkarnia :D
- kiepska osłona przed wiatrem

Dzieju
04.01.2009, 19:48