PDA

View Full Version : Montaż wydechu


Reinchardt
25.12.2008, 14:41
Szczęść Boże,
przez cały rok byłem grzeczny wiec na świeta sprawiłem sobie wydech (tutaj ukłon dla Randala) i teraz pojawił sie problem. Puszka jest montowana na 3 śruby w rozstawie 76 mm. Ma ktoś patent jak to zamontować a raczej czy ma ktoś zbędną część kolektora o tych wymiarach. Gdybym to miał pozostałą część już bym sobie dorobił

rambo
25.12.2008, 14:48
mam taki dolot do afryki.

razem z tłumikiem IXIL, tak ja Twój sebring tez o jakiegoś ściga.

zrobisz jak kcesz ale AT na takim dużym przelocie nie chodzi za dobrze :Sarcastic:

Reinchardt
25.12.2008, 15:08
Ale to nie jest pełen przelot
tzn masz do sprzedania taki dolot??

rambo
25.12.2008, 15:14
ale dolot ma z 70mm i sie rozprężają spaliny i silnik traci na elastyczności.

takie przynajmniej mam zdanie w tym temacie. porównaj z dolotami (na oko nawet) dedykowanymi do afryki dostepnymi. arrow leo vince motad...

ale taki dolot pod te 3 sruby na 76mm wyrwiesz w każdym moto złomo komisie. pozostaje kwestia przerobienia z np fireblade do africa twin. w wawie to 100zł z pasowaniem do motocykla i pod stelarz.

Reinchardt
25.12.2008, 15:32
wewn średnica to 61 mm wiec nie powinno chyba byc az tak strasznie. Wiadomo co jes tedykowane do AT bedzie gadało najlepiej...

Cibor klv
26.12.2008, 11:38
Trza dowiedzieć się od jakiego moto to wydech i albo dokupić do niego kolektor i wyciąć kawałek z tą flanszą, albo dorobić flanszę łączącą u tokarza pod wymiar... gadać to niewątpliwie będzie fajnie... ale bez ingerencji w gaźnik Afri może stracić na osiągach... Przerabiałem to w Transalpie pojeździłem może 2 tygodnie na przelocie i wróciłem do oryginału... na oryginalnym wydechu lepiej się zbierał z dołu i po gwałtownym odkręceniu nie miał czkawki jak to miało miejsce na przelocie... Przelot zubaża mieszankę... i żeby wszystko było na pipkę trzebaby było pobawić się dyszami głównymi i iglicą... tzn większe dysze i podniesienie iglicy... Starsze modele może tego tak nie odczują jak nowsze... czym nowsze tym miały mniejsze dysze główne z racji na normy spalin... w starych zakładano większe dysze czyli mieszanka był bogatsza, a tym samym spaliny zawierały więcej zanieczyszczeń.

Reinchardt
26.12.2008, 11:48
No to juz pisze... wydech dedykowany jest do Kawasaki ZX7R czyli ta sama poj. silnka. Nie wiem jak to ma sie w praktyce do liczby cylindrów, prędkości spalin itd. Dodam jeszcze raz ze to nie jest pełen przelot... wiadomo synchro bede robił po zamontowaniu no i trzeba bedzie obserowowac jak silnik bedzie sie zachowywał....